donderdag 15 juli 2010

Desalniettemin donderdag

Lieve longen nr. 3 en 4,
Zo, zo jammer dat onze samenwerking niet meer volledig functioneert.
Desalniettemin...
Had ik zonder jullie nooit...
- Idiote fotosessies met MissSiss kunnen doen.
- Heerlijke strandwandelingen met MissMorrie en MissPerson kunnen maken.
- De slappe lach kunnen krijgen zonder in een saturatie-vallende hoestbui te eindigen.
- Geweten hoe het is om eigenhandig een 2 meter + ! sjaal te breien.
- Echt goede Apple crumble kunnen maken a la MissOma.
- Kunnen trainen voor de marathon.
- Kunnen dansen zonder naar adem te snakken.
- Zoveel lucht in mijn lichaam kunnen voelen.
- Zoveel liefde in mijn lichaam kunnen voelen.
- Nog méér Katja Biggetjes kunnen eten.
- Kunnen ervaren hoe het is om na een longfunctietest VROLIJK het ziekenhuis uit te wandelen.
- Over mijn blogprincipe heen kunnen stappen!
En zooooveel meer!
I love you guys for that!


Die idiote foto's dus... (2 mnd post LOTX waaaa!)

8 opmerkingen:

  1. Ik zou zeggen: MEEEER foto's wahaha..
    You Go Girl!!!

    Liefs

    Ps. Ben ik dan eindelijk een keer de 1e die reageert?:P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dear Djun,
    deze dolle,dwaze,daverende dames horen danig op een desalnietemin donderdag-foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey djun!

    Haha, die desalniettemin - donderdag vind ik echt geweldig :) En die foto is ook zó leuk!! Super!
    En ook uit deze tekst spreekt gewoon weer jouw optimisme! Wauw! Dat die nieuwe longen maar snel mogen komen (het MAC-voedsel is binnen ;))zodat deze mooie-momenten lijst nog véééééééééééééél langer kan worden!

    Veel liefs, Amber

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey meid,

    Succes met je re-ltx. Mijn zit er nu dik 2 jaar op en ik kan niet anders zeggen dat het de beste keuze uit mijn leven was. Ben inmiddels getrouwd en ben druk bezig met van alles en nog wat. Dus het is echt wel altijd de moeite waard. Wat andere er van vinden maakt verder niet uit. Die hebben waarschijnlijk niet in hetzelfde schuitje gezeten dus kunnen ze ook niet weten hoe het voelt om nog eens in aanmerking te kunnen komen. Ik hoop dat je je longen snel krijgt en alles net zo goed gaat als bij mijn 2e keer :P

    Gr Bjorn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, wat zei ik je over Bjorn? Nu schrijft hij zelf hoe goed het met hem gaat na z'n re-tranplantatie.
    En als je die kans geboden wordt pak je die toch met beide handen aan!!
    Een collega van mijn man zei eens: verwonder je maar OORDEEL niet.
    Dat is best een goeie, vind je ook niet.

    En iemand zoals jij, die volgens mij bruist van levenslust, gun je toch zeker een tweede kans om vrij te mogen leven/ademhalen.

    Nu helaas nog wachet op die goedwerkende longen.

    Groetjes van Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Miss Person15-07-10 13:10

    You forgot about singstar! :o Hihi.. en bbq.... Nog meer dingen die toegevoegd zouden kunnen worden. Ik zit op school nu, moet de kinderen binnen gaan halen. Wel een hele korte reactie zo, maar ja.

    * de 3 weken zijn ingegaan! Spannend! *

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Bjorn: Waaaa hoe tof dat jij een berichtje achterlaat! Super dat jij al 2 jaar lekker bezig bent met setje 2!

    @MissPerson: I knowww girl! Maar het is een continuing list hahaha dus volgende week ofzo meer hahahaa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha ik vind je blog zo leuk! Ik ben fan! Met dank aan long #3 & #4 die dit mogelijk hebben gemaakt, al hoop ik voor je dat #5 & #6 gauw komen!
    En ik verheug me op een "vermakelijke vrijdag"! :)

    BeantwoordenVerwijderen