donderdag 22 juli 2010

Dolle donderdag

De taartjes waren lekker hahaha.

11 opmerkingen:

  1. Dat ziet er inderdaad heel smakelijk uit.
    Maar het volgende taartje is hopelijk ter ere van een goed gelukte re-transplantatie!! Is het moeilijk om niet te kunnen praten? Heb je nu ook inderdaad meer lucht?

    Ik geniet van je positieve foto's en verhalen.

    Groetjes van Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik last op het internet over een Trach dat het maar tijdelijk is dat je niet kunt praten? (dat lijkt me al iets makkelijker) Maar het lijkt me sowieso killing om uberhaupt 48 uur niet te kunnen praten!! Knap hoor!!

    Hoe gaat het taartjes eten met zo'n ding in je keel?

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mjammie mjammie,
    TAART!!!!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Tamara!
    of je kan praten ermee of niet, heeft te maken met de cuff. Het ballonnetje dat rondom de canule zit zeg maar. Dat heb je vast opgezocht. Je kunt dat ballonnetje leeg laten lopen, en dan 'lekt' er lucht langs je stembanden, waardoor je kan praten. Alleen 'lekt' er dan dus ook beademingslucht.
    Dus voorlopig blijft de mijne gecufft, want anders is de beademingsdruk niet goed.
    Het is natuurlijk anders voor mensen die een trach krijgen v/w iets aan hun keel ofzo.
    Dit is nu juist bedoeld om constante druk te houden.
    Soooo nog even afwachten of ik ga kunnen praten, tot nu toe niet. Maar ik hoop het wel natuurlijk!
    Hahahha maar ja. spreken is zilver, zwijgen is goud he (uhuh.).
    Nee, als ie maar veel veel lucht geeft, das t belangrijkste.
    Eten kan heel goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ammaaikes, Misssss Piggy! wat een verschil tussen Oepsie maandag en Dolle Donderdag!
    Smiling again!
    Never a dull moment with Miss Piggy...
    you rock tha place, girl!
    (met Tnx aan de docs en nurses)
    Mr. Duin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeihoei, wat weet je nu weer te verzinnen, ik eet taart mee hoor en een ode aan jouw longen 3 en 4.
    Dat je nu meer adem kan hebben met deze hulp.
    IK deed het met homemade aardbeientaart met slagroom , natuurlijk.
    liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. pink cake for miss piggy? het kan niet meer kapot
    yummie, laat ze smaken.
    B@rt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Taartje zag er lekker uit Miss Piggy.Daar zou mijn maag bijna van gaan knorren.
    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klopt, had ik opgezocht;) Er stond ook dat het slikken anders werd enzo, vandaar of je wel kon eten enzo :P

    Nou, dat lijkt me echt ZWAAR klote, de hele tijd niet kunnen praten!!! En dan maar hopen dat het geen 6 maanden gaat duren, zoals bij mij:(

    Spreek je hopelijk snel eens via msn!

    groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wiehoeee
    Lekker jamjam. Ziet er goed uit.
    Ik kom morgen gezellig langs (:(:
    Hebben we alles van Grey's season 5 al gezien??
    Of moet ik een andere seizoen meenemen?

    xxx Miss Siss & De Sjoerd zegt ook hoi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jum! Looking good!
    Geniet elke dag opnieuw van je verhalen!
    Zometeen die van vandaag maar eens lezen ;)

    XXXXXXXX

    P.s. Je krijgt ook een dikke knuf van Mr. Pascal

    BeantwoordenVerwijderen