donderdag 29 juli 2010

Door de deur donderdag

Just walkin' my dog!




12 opmerkingen:

  1. Wat een constructie zeg! Echt super dat je weer aan de wandel bent!!
    Wandelse,
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha meid,
    Ziet er indrukwekkend uit je karretje :-) Maar wel helemaal top dat je zo weer de gang op kunt!! Hopelijk breekt snel de tijd aan dat je weer zonder al die apparaatjes kunt en weer met enkel een schattig handtasje de deur uit kunt :)
    Meid, hou vol he? Dikke knuf,
    Jorine
    PS yeah, als eerste gereageerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Luistert ie goed? :p
    Tot straks! xxx P.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er ingewikkeld uit, maar jij zult er wel wijs uit kunnen. Ik hoop dat je je hond snel los kunt laten want dat aangelijnd zijn is ook niet alles.

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vorige nacht leek je heel dichtbij in de kamer met je vrolijke lach!!!!!!!!Nu flaneer je weer door de gangen!!Zo gaat het nu 22 jaar: NEVER A DULL MOMENT. Verassingen zijn nooit ver weg maar toch slaag je er in iedereen te blijven verbazen!!!!!
    xxxxxxxxxxxx
    Noboddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha, geweldig dat je uit wandelen gaat!!
    dat brengt mij op het volgende lijstje:
    Onzinnige dingen, die je kan doen op de gangen van het ziekenhuis:
    1- zorgen dat je oogcontact krijgt met leuke mensen op de gangen, dat lijkt me met jouw "hond" niet zo moeilijk.
    2- zorgen dat je geen
    contact krijgt met mensen, die je op de gang tegenkomt.
    3-een gedeelte van de gang restylen.
    4-wachten op een flashmob op de gangen(misses misschien bellen?)
    5-een vlek zoeken op de vloer en er op letten, wanneer die weg is, zo erg ga je je vast niet vervelen.
    6-graag loop ik met je mee , maar eerder hoop ik dat jij zonder hondje op de gangen loopt te trainen!!!!!
    Liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kanjer! Ben trots op je!

    Xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a dog. Does he bite? Zo zie ik de gang in het ziekenhuis ook nog eens, al had er al eerder van gehoord natuurlijk.
    Hou vol miss Piggy.

    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt wel een spacewagon.
    Maar zo kom je nog eens ergens.
    Lijkt me wel prettig om even de benen te strekken.
    Ben benieuwd waar je ons morgen weer op tracteert!!

    Groetjes Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey hey!

    Ik zal je blog ook geregeld vanaf mijn vakantiebestemming volgen hoor! ;)
    Love ya!

    Dikke kus, Amber

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zitten aan de overkant van t water...kunnen wel sms'sen. Berichten mailen gaat niet, wel ontvangen. Kunnen wel op je site. Slaap zacht, welterusten...
    A&P

    BeantwoordenVerwijderen