dinsdag 27 juli 2010

Duizelingwekkende dinsdag

WAAAAAAAAAAAAAAAUW eerst dit:
http://almijnlongen.blogspot.com/ is vannacht voor de 10.000e keer bezocht!
Wooooowie!
Als je dit bent, maak je kenbaar! Ik ben super benieuwd!

MissPiggy is vandaag, na toch wel een heleboel weken, weer GAAN WANDELEN op de gang!
Daarom dit lijstje:

10 redenen waarom het op de gang beter is:
1. Je ontmoet nieuwe mensen.
2. Je krijgt ineens een eindeloos gevoel van ruimte.
3. Je herinnert je weer hoe je hier bent GEKOMEN.
4. De kleuren spreken tot de verbeelding.
5. Je kan je vluchtroute (of beter: de weg naar de OK of Thorax IC) beter visualiseren.
6. Je kan je outfit showen aan een GEHEEL NIEUW publiek (zijnde oude mannetjes die verdwaald zijn en eigenlijk ook vergeten dat ze GEEN pyjama aanhebben...).
7. Je beseft ineens dat er HEEL ERG VEEL dokters op gangen rondlopen.
8. Je kan vriendschap sluiten met de etenscourier-man.
9. Je leert dat je verder kunt dan je denkt en...
10. Dat het beademingsapparaat zonder stroom kan!!!

Waaa de best was dat hahaha.
En ohja, HUI week 3 en 4 gaan in, het is weer goedgekeurd door de wijze dokters in Europa.

21 opmerkingen:

  1. Clasien van der Harst27-07-10 11:51

    Hoi,
    je kent mij niet; ik ben de zus van Cobie. Maar ik kijk bijna elke dag even en vind je geweldig! Mag je ook je tenen lakken, staat wel leuk als je de gang op gaat. Als je tenen dan zichtbaar zijn.....

    Groeten van Clasien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MissPiggy,
    Je begrijpt dat ik zoooo ongelooooflijk blij ben dat deze activiteit zo'n succes was,
    jippie! De wereld gaat open!
    Watch out, here she comes!
    MissMamsie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oude mannetjes die vergeten zijn...wahahaaha. don't run to fast, baby!!!
    Mr Duin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey MissPiggy,
    Whahahahaha! Wat goed!!!!!!!
    Ik ben trots op je!
    En oude mannetjes die vergeten zijn dat ze geen pyjama aanhebben! Woowie, haha! Je komt nog eens wat tegen daar in die ziekenhuisgangen!;)
    En meer dan 10.000 bezoekers...veel publiek dus! En dat is 21 blogs! Niet normaal meer joh!
    Kus, MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woow goeie van je wandeling!
    En super van je 10.000 bezoeker.
    Krijgen die ook een kadootje? hahahha!
    succes

    liefs Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Lielie: Waaaa die krijgen natuurlijk ALLEMAAL een cadeautje! Wat dacht je van: 'eeuwige roem'? Offff een kus van MissPiggy (zelf op te halen op de longafdeling van het EMC...?) Kies maar hahaha.
    Hoe gaat het nu eig met jou? Ik mis jouw blogjes haha!
    @ MissMorrie: Zullen we dit gaan VIEREN?! Ik heb 'Valentines Day'-DVD hier...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vieren?! Natuurlijk!!!!!!!
    Misschien donderdagavond Party @ EMC? ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Donderdag party-eve?? Lees ik dat goed!? I'm there. ;)
    Beter dat het lekker ging op de gang... Voortaan kunnen ze je daar vinden dus? Grappig dat dat ding zonder stroom kan! Hihi.. heb ik ook weer wat opgestoken in de vakantie.

    xxx

    Btw.. ik heb van Rianne 5 cd's gekregen met op elke cd ong. 130 nummers. Moet ik ze meenemen? Ik weet alleen niet of je er wat aan vind. Whaha. Ik ben de muziek nu aan het 'ontdekken'. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. YEEEEUUUY donderdag it is!
    MissMeeting!!! Hahahaa.
    Komen jullie hier ook Bami met Mayo (waahaha) eten of Mac?
    xxx Schatjes

    MissPerson: 5 cd's exploren... zeer goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha vet actief zo op de gang! Wat gaat er dan een wereld voor je open he?! Ik had het ook nog laatst met een vriendin over, dat wanneer je een tijdje in het zkhs hebt gelegen dat de supermarkt dan opeens ook één groot avontuur is. Whahaha!
    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Linda van Eekelen27-07-10 17:04

    Whahahha ik kom graag bami met mayo eten hoor. ;) Ik zou met mama nog de stad in gaan mssn donderdag, maar dan zijn we vast op tijd thuis. We smsen dan wel! whaha. áls mijn smsjes aankomen he. Gnagna.

    Raketje na?? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woow echt veel bezoekers zeg! Ik heb m'n site al bijna 2 jaar ofzo en ik heb nu pas 13.000 bezoekers! :p Maar dat komt omdat ik er niet elke dag iets op schrijf denk ik.
    Leuke stukjes schrijf je en ook leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Knap hoor,je bent wel een superstimulans voor oude CF'ers die als laffe hyena's voor het eerst op de hitlijst staan.
    Erg veel respect voor je grenzeloze optimisme.
    All the best en naar ik hoop snel refreshment.
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. great dat je weer aan de wandel bent! opent je blik op de wereld maar pas op voor tunnelvisie.
    By the way, pas op met lijstjes, het gevaar van een hoog RTL-gehalte ligt op de loer.
    gefeliciteerd met HUI 3&4

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @ Bart: Hiiiiiii RTL-gehalte? Wat wil je nog méér! Na SBS6 mijn lievelingszender waaaaaaaaaaaahahahahaa.

    @ Iedereen hier: WAT. EEN. SUPER. LIEF. SUPPORT! THE BEST!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zooo al 10.000 keer djuna, dat is veel! nou vanaf nu ga ik ook reacties plaatsen, want eerst las ik het alleen maar en vergat ik de reacties hahah!

    en wat goed dat je aan de wandel bent meis!
    yooooou go girl! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw ! Over de kaap van 10.000 Dat is zeker een feestje waard.
    Ook voor oudjes (met iets meer dan zonder pyjama ?
    En verder ga je gangen maar in die gangen en op naar de volgende kaap voor al je blog-genoten.

    Mr. Opi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. He MissPiggy,

    Als je het tijdsverschil ziet dan zou ik het weleens geweest kunnen zijn. Ik ben nu redelijk op tijd, want het is nu 21.10 bij jou? Hier 2.10 PM :-)
    In ieder geval alle credits naar jou dat je in zo'n korte tijd zoveel mensen op je blog heb weten te krijgen!!

    Liefs Don

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Djuun, je bent een kanjer!!!!!
    -X-

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey misspiggy, tof wat je doet enne .... t was vast een vakantieganger, die 10000ste. Greatings from Austria,

    Een van de 'meisjes'

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Waar haal jij toch steeds die prachtige stukjes vandaan.
    Heb jij zoveel inspiratie in die saaie omgeving?
    Of heb jij gewoon heel veel fantasie.
    Ik geniet er in ieder geval heel erg van.
    Maar het zal ook wel bikkelen zijn voor je.
    Nu maar hopen dat er heel snel mooie longen voor je worden binnengebracht.

    Lieve groetjes van Alida

    BeantwoordenVerwijderen