zaterdag 10 juli 2010

Meet MissPiggy #3

MissPiggy's uitzicht.
Let vooral op de OP KLEUR GESORTEERDE potjes nagellak in de vensterbank.
Dit was een idee van de Transplantman himself.
Hij zei dat het uitstallen van 10 nagellakpotjes, mijn leven aanzienlijk zou verbeteren.
EN HIJ HAD GELIJK!
Sinds die potjes voor het raam staan, maak ik mij elke dag zorgen over:
'Kan nagellak tegen bloedhete zon?',
In plaats van over, ik zeg maar wat, kwesties als: 'HELP, ik kan niet ademen!'.
Waahaha nee hoor, grapje.
(Maar serieus, weet iemand dat, kan nagellak tegen zon?)



MissPiggy's Sister. Ook wel MissSis genoemd

Met haar deelt MissPiggy haar liefde voor Sushi

En de eigenschap om soyasaus te morsen op ziekenhuislakens

14 opmerkingen:

  1. vrouwke ik weet alles van nagellak en het kan zeker goed tegen de zon het kan alleen niet tegen regen gr jeroen van dongen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JEROEN!
    Hoe leuk!
    Hoe gaat-ie met jou en de fam?
    THX voor het delen van je nagellak-wijsheid hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whahahahahaha!
    Dit is echt mooi!
    En wat een leuke foto's!! Echt top! :)
    Nagellak en zon?? Mmmm....
    Het was het idee van transplantman....en hij weet toch altijd wat het beste is ;) Dus ik zeg: Ja, het kan wel!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I Like Miss Piggy's Blog!!!
    Whahahaha...
    Die transplantman ook he.. whaha..
    Heb ik HEM vandeweek misschien leren kennen?
    Hij heeft wel humor he;-)
    Go on meis!! En blog maar flink veel!
    Ik lees wel! hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Amber: waahahaha jij bent n T-MAN suck up, girl!
    Ohja, trek vanaaf als je komt je beste outfit aan hahaha, ik wil n pic van mijn Morries voor morgen (mag anoniem hoor, don't worry, ik knip je hoofd er wel af..)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OMG, is dat niet het raam van de longfunctie, daar achter die nagellakjes...
    Dat was even schrikken. Maar voorlopig ben je daar toch niet welkom hahaa.
    Zouden ze de nagellakjes vanaf de overkant ook kunnen zien?
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey MissPiggy,
    dat uitzicht herken ik ja, wat een architectonisch hoogstandje haha, nou die nagellakpotjes maken het wel kleurrijk.
    Je hebt ook nagellak die verkleurd bij warmte, heb je die toevallig ook...
    Ik was laatst op controle en toen zag ik jou in de verte rijden in je bedje, ik twijfelde eerst maar weet bijna zeker dat jij het was.
    Ik hoop echt voor je dat die longen snel komen, en dat ze het nu potver#$!&^#$ wel goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Miss Piggy,
    Handig om vanuit de LFruimte jouw kamertje te kunnen herkennen :) Zal extra goed opletten als ik er weer ns ben!
    Liefs
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Linda van Eekelen10-07-10 12:18

    Hey morrie!
    Hihi, nou je hebt me weer aan het lachen gemaakt. :P Ik zou het eigenlijk niet weten of de zon funest is voor je nagellak, ik weet alleen dat de sat-meters het niet leuk vinden, dat dan weer wel.(A) Maar goed, dat vroeg je niet. haha. Nou ja, gewoon kijken of ze goed blijven en anders haal ik wel nieuwe voor je hoor. No prob'. ;)

    Oh shit, dus nu moet ik dus echt goed na gaan denken over wat ik vanavond aan moet trekken, als ik dat zo lees bij Amber! HELP!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wahahhaa,
    Keihard gelachen! Die saus!!! wahahaaa
    Kom nu naar je toe btw (:

    xxx c ya!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ojee lin....dan moeten wij even een dress-code afspreken ;)
    Tot strakkies Djuna!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whahaa,
    Ik vond het leuk vandaag!
    Grey's was weer eens super cool!!

    kisskiss van MissSis

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja ja ja, ik zie het al:
    California temaki,
    Kappa maki, Sushi maguro, sushi smoked salmon,
    en California maki van FUGU....
    Heerlijk smullen en morsen, zelfs in het Erasmus!
    Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @ Jorine: Waaaaaa k hoop dat je nog lekker even weg kan blijven hier hahaha! Hoe gaatie in HH?
    @ MissSis: you've taken home a stray! Lve ya dear!
    @ Anne: On.Ge.Lo.Fe.Lijk! Hahahaaaaa te mooi.

    BeantwoordenVerwijderen