vrijdag 30 juli 2010

Venflon vrijdag

Kies maar...




12 opmerkingen:

  1. Lekkere vrijdag :s
    Waarom heb je er 1 bijgekregen? Kunnen de medicijnen niet samen? Kun je er nog wel mee lopen? (is nooit fijn op je voet)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekkere plaatsen hebben ze uitgekozen!! :-$

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow, jeetje :S. Waarom dat dan? Nergens anders plek? Je PAC (als je er een had) is er natuurlijk na de vorige trans uitgehaald... (?)

    Succes!

    Groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow wat lastig op je voet, lijkt me tenminste niet fijn. Ik vind mijn infuus in m'n arm al niet ideaal op dit moment maar ik mag niet klagen als ik dit zie. ;-) Kun je nog wel douchen ofzo?
    Liefs van Sandy (Ydnas CFcafe)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. shit, dus toch helemaal gesneuveld? Mmmm, waarom duurt het ook zo lang he? Je had m er beter zelf aan kunnen hangen...

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaahahaha zal ik iets grappigs vertellen?
    Alle pogingen gesneuveld...
    En nu:
    NIKS!
    K heb gesmeekt bij Pocahontas en ze ging het 'in de groep gooien'... en nu: 0 infusen hahahaha.
    LOL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi ,
    Is een picc lijn niks voor jou in bijv je bovenarm?
    Bij mij is dat zo gedaan en met maar 1 verdovingsprikje die ik niet eens voelde.
    Ik ben ook niet meer infuus te prikken maar heb maar 1 keer per jaar of minder een infuus kuur nodig dus daarom geen pac.
    Sterkte en ik hoop snel ook mooie longen voor jou.
    liefs manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gatver, het infuusprikken wat niet meer lukt, is bij jou dus ook niet onbekend.
    En in je voet lukt vaak wel voor eventjes, maar sneuvelt ook heel snel.
    Dus een lange lijn of PAC zal nu toch een betere oplossing zijn.
    Ook al hopen we allemaal dat er snel longen voor je zijn, het kan ook nog wel effe duren.
    Nu gelukkig even infuusvrij.
    Dat voelt vast als een bevrijding.

    Doeidoei

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je lijkt wel op een speldenkussen. of ben je een oefen object geworden voor de miss-nurses in opleiding? (sorry, wil niemand beledigen)
    maar wel ineens een niet te stuiten behoefte om CD van junkie-xl te draaien. ????
    B@rt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Auw! Moet dat nou, zomaar in je voet? Zou er een bijpassende nagellak bij uitzoeken ;) Of word het dan een te bont geheel? Heb je trouwens SATC nog af gekeken? Hihi..

    Luv ya, xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aiii dat ziet er heel naaar uit:( Waarom 2 infuzen idd? Hopelijk hoef je nu ff zonder infuus!! En anders een picclijn idd?? En had je eerder een PAC?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. charleneminneboo31-07-10 00:59

    nou lieffie laat ze maar snel komen!!!

    ik zie je maandag!!
    dikkekus

    BeantwoordenVerwijderen