vrijdag 23 juli 2010

Verwachtingsvolle vrijdag #2

10 redenen waarom de Transplant morgen komt:

1. Ik wil mijn nagels overnieuw lakken en dan kan ik heel GENEREUS zijn voor de anesthesist en op mijn wijsvinger geen nagellak doen (voor de saturatiemeter).
2. Ik anders dagen, misschien weken, wat zeg ik MAANDENlang door het leven moet gaan met een wijsvinger-zonder-lak...
3. Ik een lief geluksbedeltje kreeg en het zou leuk zijn voor dat ding om te weten dat -ie werkt!
4. Morgen past precíes in mijn overvolle drukke schema.
5. Ik dan net op tijd terug ben van de IC om het begin van het nieuwe seizoen van 'Grenzeloos Verliefd' op Net5 te kijken.
6. Ik dan nog een beetje bruin kan worden, deze zomer.
7. MissMorrie, MissPerson én de MissSisters terug zijn van vakantie!
8. Ik echt een carrière als WAARZEGSTER moet beginnen als dan dus blijkt dat ik het ECHT goed voorspeld had he...
9. De Transplantman dan nog niet op vakantie is en ik dus nog onze happiness met hem kan delen.
10. Dan hoeft het waterreservoir van de beademingsmachine niet meer steeds te worden bijgevuld (hoe MILIEUVRIENDELIJK en ONBAADZUCHTIG van mij!).

9 opmerkingen:

  1. Ha! Klinkt prima dattie jou een bezoekje moet komen brengen morgen ;) Heb je al bedacht welke kleur het deze keer word (nagellak)? Of word dat besluit samen met Transplantman genomen? Misschien, kunnen we volgende keer samen onze nagels doen onder het genot van een SATC film ofz? Anyway, vergeet niet dat als T-man er morgen is, je hem op het hart moet drukken dat mint-groen deze zomer echt hip is! ;)

    Kuskuskus

    P.s. Wat zijn jouw plannen in je overvolle schema maandag? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaaaa Elinepien!
    Maandag heb ik wel een plekje (behalve dat ik dan dus op de IC lig met nieuwe longen...)!
    Dus meeten met SATC lijkt mij n uitstekend plan!
    We moeten ook je P nog vieren natuurlijk he!
    OHHHH en ik kreeg net je kaart! THE BEST DIE FOTO'S!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze alle zéér overtuigend, dus ik houd je blog in de gaten morgen... :-)
    t Zou geweldig zijn als de longen snel komen! Ik duim met je mee!
    Dikke kus,
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat je echt zeer goede argumenten hebt *knikt hoofd* *waar blijven die smilies bij de reacties*

    Ik duim ook voor jou, en voor mo en voor mezelf natuurlijk ;)

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Djuna. Was weer in Baskenland afgelopen twee weken.Deze keer aan de Spaanse zijde van de Pyreneeën. Heb nog aan je gedacht maar dit jaar geen kaartje gestuurd - had je adres niet meegenomen. Ik vind dat je sowieso die wijsvinger ongelakt moet laten want wat vandaag niet is kan morgen ook nog komen. Bovendien help je de anaesticist daarmee snel je wijsvinger te vinden en zich niet te vergissen. Ze zeggen dat het rijnpje van duimelot die in het water was gevallen en likkepot etc., voor hen is bedacht! Hoezo "onbaadzuchtig"? Hergebruik je dat water voor andere doeleinden dan?
    Groetjes,
    Armand

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik weet vast nog duizend argumenten om je op te roepen !!

    Maar voor nu een niet geheel onbelangrijke en dat is dat we je nog niet willen missen.

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij (mijn vriend en ik) vinden deze redenen meer dan geslaagd!! We duimen ook voor jou mee!!

    Groetjes,

    Ralf en Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee Djuun!
    Dan vannacht om 1 uur doen? ;-)
    Ik heb nachtdienst dus misschien wel goed plan om vannacht je blog in de gaten te houden :) haha.
    Wat zou het super zijn als je gelijk hebt!!!
    Ik duim voor je!
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. THUMBS UP Miss Piggy, ook namens Miss Person en rest of the fam ! Alle redenen zijn goed en laat de Transplantman maar komen want van mij mag je zeker als waarzegster terugkomen naar E-L.

    Doei ee .

    BeantwoordenVerwijderen