vrijdag 16 juli 2010

Verwachtingsvolle vrijdag



In een land,
Hier ver vandaan,
Waar de zuurstoftanken tot 25 liter gaan,
En er ORANJE gordijnen bestaan,
Waar de douche belachelijk ver weg is,
En de toekomst ongewis,
Waar een CF-aap aan de infuuspaal hangt,
En iedereen die er woont, naar vrijheid verlangt,
Waar de tijd stilstaat, behalve op de klok,
Is er altijd hoop,
In de vorm van Lieve verpleegkundigen en een roze sok!




Ik heb nog bijzonder weinig verpleegkundigen bereid gevonden om op de foto te gaan!
Wordt een Missie!!!

9 opmerkingen:

  1. Haha! Nou las ik toch eerst dat er stond 'waar iedereen naar VRIJDAG verlangt' En ik vond het nog best aannemelijk ook...dan is het namelijk bijna weekend, dus minder docjes en meer rust! Maar ja...VRIJHEID is inderdaad nog véééél beter!
    Whahaha...die sokken...hoe kom je daar aan? echt leuk. I like them!
    Kus, MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiiiiiiiiii de sokken komen van Elinepien!
    Waaahaha ja naar vrijdag verlangen wij ook hier, dan is het natuurlijk tijd voor de Dear Doc en zijn Vrijdagmiddagvalreepbezoeken!
    Is je tassie al ingepakt Morrie?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaha.. Gekke Djun!!
    Elke dag kijk ik weer vol verlangen uit naar je blog.. Zelfs al zou je 3x per dag bloggen, zijn ze nog leuk volgens mij;)

    Liefs... Marianne

    Ps. Wil er nou echt niemand op de foto? Flauw hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jemig wat flauw!!!! :O Probeer ze toch maar even over te halen met zwarte balken ofzo. Wie weet. ;)
    En weer zo'n creatieve uiting he... ik zég toch.... schrijf een boek, breng een dichtbundel uit. LUISTER nou eens!!! Al die mensen hier verlangen telkens naar een blog. Zat ik er vanochtend om 7.15u al op te kijken was er nog niks... argh, dat is een slecht begin van de dag. ;)
    Maar goed, gelukkig heb ik nog mijn pauzes. (A)
    We smsen deze week! Mijn phone never leaves my pocket. ;)
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Miss Piggy,

    In een land
    Ergens daar ver vandaan,
    waar de klok even stil blijft gaan
    de tijd soms ook blijft hangen,
    waar wij naar meer blognieuws verlangen,
    Nieuws van jou, van knappo's en dear doc
    van transplantmen, verlegen verpleegsters en een roze sok
    Straks vertrekken we naar een land van bergen en zee
    En als we zo vrij mogen zijn, dan nemen we je graag mee

    Dikke kussen van Ann & Steve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blogs zijn ze van jou:) Heel crea. Maar eh, bij mij in het zk zijn ze ook al zo zuinigjes met op de foto gaan:P Saaiii..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 25 liter!! Wow! Al uitgeprobeerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De zutsres zijn wel lief en aardig, maar ze gaan niet zover dat ze gezellig met jou of met je sokken op de foto gaan.
    Als ze nu eens met mondkap en OK muts op hun hoofd doen, is dat misschien een optie.
    Maar alle gekheid op een roze stokkie, er is weer een wachtdag voorbij!!!
    Tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeeej! Geweldige sokken ;) Was stiekem best een goede keus, no? You just rock!

    BeantwoordenVerwijderen