dinsdag 10 augustus 2010

Damesmode dinsdag

MissPiggy mag (moet) af en toe (of ietsjes vaker dan af en toe) de cuff opblazen. Dat is goed voor euhm, optimale ventilatie van de longen, dat ze goed open geblazen worden ofzo hahahaa.
Die medische kwestie laat ik voor wat – ie is, is voor ons allemaal beter denk ik…

Maar goed, gevolg is dus dat MissPiggy soms niks kan zeggen.
Daarom de volgende lijst:

10 redenen waarom niet praten heel fijn kan zijn.

1. als de belastingdienst belt, heb je een MEGA goed excuus om niet op te nemen.
2. als ze komen vragen: ‘heb je vandaag ontlasting gehad?’, hoef je niet daadwerkelijk IETS TE ZEGGEN.
3. je hoeft niet uit te leggen hoe je aan die VISSEN op je kamer komt.
4. je kan doen aan mentale ZEN…
5. je spaart je stembanden voor wanneer je ze echt nodig hebt (zoals met nieuwe longen karaoke-zingen…).
6. je kan je mimiek trainen.
7. je verzandt nooit in oeverloze gesprekken over, zeg, het weer…
8. als iemand iets zegt wat totale flauwe kul is, kan je met een gerust hart ‘knikken’.
9. je zal nooit een geheim verklappen (wat jou tot de MEEST betrouwbare vriend maakt om een geheim aan te vertellen!)
10. door punt 9, zullen al je andere vrienden vaak langskomen, omdat ze die geheimen willen lospeuteren!

Nr. 4.
'Wat een opgeruimde ziel'. Waaaahahaha.

Bovendien hebben de Wijze Dear Dokters in Europa, mijn HUI weer goedgekeurd! Week 5 en 6 gaan in! YEEEEEEEEEY!!!

19 opmerkingen:

  1. Damesmode, de broek die je aan hebt, zijn dus geen verzameling neergevallen sjaaltjes(maandag) maar is echt!!
    Dat wil ik zien in het echt.
    Heb je op zaterdag nog een plekje open?
    Zoals met zoveel onderwerpen , heb je al over het voordeel van zwijgen zoveel gezegd. dat ik in verwondering verder alleen kan zwijgen.
    Tot snel!!!
    liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeah! Kanjer! Week 5 en 6, met name 10 augustus voelt als een topdag voor een.. Jaja, je raad het natuurlijk al ;) Die geweldige broek die je aan hebt moet daar zeker aan meehelpen denk je niet? Haha.. Ben zoooo benieuwd naar die pic van ons! Als je een keer de gelegenheid hebt om 'm door te sturen of iets, I like! Hoe zijn inmiddels de vordedingen met het trainen van je mimiek? Al nieuwe lekkerzittende gezichtsuitdrukkingen uitgevonden? I have to go, bagels roepen. Man man, wat waren ze lekker gister. Ga verder nog lekker nagenieten vandaag. Take care!

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha meid,
    wat heb je een humor :)!
    Hopelijk was dit de laatste verlenging van HUI, is het voor week 7&8 niet meer nodig omdat je dan al getransplanteerd bent...! k Hoop met je mee!!
    Liefs
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil die broek nou wel eens in het helemaal zien hoor, ipv zittend op je bed;) Kun je daar een keer een foto van maken?

    En verder: Vooral nr 5 vind ik een zeer goed punt :D
    groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk en daar zit ze dan, helemaal ZEN, in haar opgeruimde kamer.
    Oef, wat lijkt me dat een straf om niet te kunnen praten.
    Dat is nu net iets wat ik zo graag doe.
    Maar ja, als ik naar je tien punten kijk, zitten er ook wel voordelen aan.
    Maar je moet ze wel willen zien.

    Ennuh, de datum die ik gegokt heb 12 augustus komt dichterbij.
    Dan hoeft de HUI ook niet verlengd te worden.
    Lijkt me een goed plan.

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Week 5 en 6... perfect voor long 5 en 6. ;)
    Wel klote zeg dat je m weer op moest blazen. :( En waarom moet je je mimiek trainen? Whahah. Die is toch vaak wel duidelijk genoeg? :P

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi opgeruimde ziel!
    Yeeeeeeeeeee voor de HUI!
    nr5 ter voorbereiding
    nr6 leuk meegenomen
    nr8 nu instuderen om nooit kwijt te raken!!!!!(goede raad tante Kaat)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joke van Eekelen10-08-10 12:21

    Hoi!
    Zo, ik stuur ook maar eens een reactie, want ik wil de 20.000ste bezoeker van je blog zijn! Krijgt diegene die wint ook een zakje katjabiggetjes?
    HUI voor week 5 en 6, lijkt me een strak plan voor long nr. 5 en 6. Ik gok op vrijdag de 13de. Dat is voor jou dan een geluksdag en dan heb ik weer een zakje katjabiggen. Het is maar goed dat ik niet op de lijn hoef te letten. Haha.

    groetjes, missJoke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha niet praten, dat lijkt me voor zo'n gezellige meid als jij bent toch echt heel moeilijk. Maar je lijst met voordelen is wel handig om te onthouden!!
    Nu nog een paar babbelzieke longen, zou ik zeggen ;-)

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Eline: waaaa zo gezelli gister! En de Bagels waren THE BEST!

    @ MissJoke: Hahahahaa de 20.000e waaaaaaa had ik nog niet bij stilgestaan! Maar als ik het zo zie denk ik dat die morgen pas er is...
    En laten we zeggen dat de 50.000 een zakje Katja biggetjes krijgt, wat denk je?
    Trouwens een SUPER COOLE kaart, met dat bierflesje hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je moet Mimespeler worden....deed me even weer denken aan deze leuke reclame

    http://www.youtube.com/watch?v=v65ik1HUR8A

    Stay Positive!!

    Grtz Jroen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. AHHHH zou gek worden als ik niet kon praten.... vind knap hoe je het volhoud allemaal...
    trouwens vind je kleurrijke broek en de rest van de kamer vet gaaf... ben zelf op zoek naar een leuke deken of quilt van PIP studio....zie dat jij namelij ook gek bent op kleurtjes en bonte patroontjes.... vrolijkt de boel tenminste op:)
    succes en laat deze 5 en 6e week HUI nou eindelijk eens wat moois opbrengen.
    liefs lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ Jeroen: Haaaa heb keihard gelachen om dat clipje! Ik kende die helemaal niet joh...
    Hoe is t met jou en je meisjes?

    @ Lianne: OHHH PIP IS COOL! De muur in de woonkamer in mijn huisje is behangen met PIP (limegroen met van die vlindertjes en bloemetjes, early bird heet -ie) Hahaha LOL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb geen meisjes, dit is een andere Jroen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een opgeruimde kamer zeg ;-) wel zo houden he? haha.
    Week 5 en 6 klinken goed voor longen 5 en 6 (al lijkt het me handiger om ze allebei in zelfde week te transplanteren :p). Ik hoop echt dat de aflossing snel komt!!
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @ Jroen: Waaahaha jij bent CF-café- Jroen of..?
    Leuk dat je reageert Jroen!

    @ Pauline: Ja, dat lijkt mij ook wel n goed idee, beide longen in dezelfde week... of euhm op dezelfde. dag...

    Weet iemand trouwens hoe je in een reactie, een foto kan plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klopt helemaal!

    Ik lees graag mee!
    Keep up the fun!

    Jroen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Quote van de dag;

    'Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten'

    By Loesje

    BeantwoordenVerwijderen