maandag 30 augustus 2010

Memories op maandag

Good days!!!





17 opmerkingen:

  1. Gisteren was ik een hele dag op route dus kon ik niet reageren op je pakkende blog en vast fijn om te lezen dat iedereen lekker begrijpt wat je bedoelt!

    Vandaag wat feel good foto s en ik zeg op naar nog veel meer van deze fotos!

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey djun,

    Ook maar weer eens een reactie van mij;-) Volg je blog trouw hoor! Alleen reageer niet zo vaak;-) Leuke foto's vandaag! En wat gisteren betreft: wat een rot-reacties. In geval van infectie hoor ik het ook wel eens hoor! Opmerkingen als: toen ik verkouden was,voelde ik me ook zo benauwd, of ik snap wel wat je voelt, want toen ik ziek was...

    Ik ga er vaak maar niet te diep op in;)

    Fijne dag meis!

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MissPiggy,
    Prachtige plaatjes!
    Heb ik het goed,dat dat een blije
    long-functie-uitslag was?.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tranen in de ogen, mooie foto's... gimme more

    http://www.youtube.com/watch?v=yG07WSu7Q9w&feature=related

    (link hapert wel wat bij mij)

    maar... te vroeg voor memories op dinsdag, alleen op een regenachtige maandag, toch? Longen en dan vooruit...nief en beter!

    Mr. Daddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Memorie lane is wonderful!!!!!!!!!!!!!!!!
    The best is yet to come!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Straks kun je hopelijk weer recente foto's maken van de blijheid en vrolijkheid.
    Van je leven met nieuwe longen.
    Dan heb je misschien geen tijd meer om het met ons te delen. Dan heb je het te druk met GENIETEN!!
    Is je vooraf al vergeven!!!!!

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's hoor.
    Wist niet dat je ook extremist geweest bent.
    Doek om slechts ogen zichtbaar, met een pamflet in handen waar vast de meest vreselijke eisen op staan. Man achter je vlucht in paniek weg.
    Iron lady.
    Groetjes Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. i have flown
    to star-stained heights
    on bend and battered wings
    in search of
    mythical kings
    mythical kings
    sure that everything of worth
    is in the sky and not the earth
    and i never learned
    to make my way
    down
    down
    down
    where the iguanas play

    i have ridden
    comet tails
    in search of magic rings
    to conjure
    mythical kings
    mythical kings
    singing scraps of angel-song
    high is right and low is wrong
    and i never taught
    myself to give
    down
    down
    down
    where the iguanas live

    astral walks i try to take
    i sit and throw i ching
    aesthetic bards
    and tarot cards
    are the cords
    to which i cling
    don't break my strings
    (i wish you would)
    or i will fall
    (i wish i could
    i wish i could
    i wish i could)

    curse the mind
    that mounts the clouds
    in search of mythical kings
    and only
    mystical things
    mystical things
    cry for the soul
    that will not face
    the body as an equal place
    and i never learned
    to touch for real
    or feel the things
    iguanas feel
    down
    down
    down
    where they play
    teach me
    teach me
    teach me
    reach me.

    Dory Previn,

    Groet van een meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heey!

    Wat een toffe foto's!!!!
    De herinneringen komen gelijk weer volop boven!
    Dat we maar snel weer nieuwe foto's kunnen maken van meetings op de kievit, reisjes, uitjes, shoppingdays, terrasjes, bbq's, gourmet-avondjes, singstar...en nog veel meer!
    Laat die longen maar komen! ;)
    Love ya,
    Dikke kus,
    En tot over een weekje!
    MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Anoniem: JAAAAA toen blies ik 70 % ofzo... THE BEST EVER!

    @ Terpie: Waaahahaha jaaaa longfunctie-extremist-aaaa!

    @ MissMorrie: We had funnn! Geniet jij nu ook van je weekje weg enneuhm, wel FOTO'S maken he!
    Veel plezier lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Er moeten gewoon weer snel van die mooie foto's bijkomen. Zo'n dappere dodo als jij verdient dat gewoon!!

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dapper ding.
    Er komen snel veel meer mooie foto's bij!!!
    we ga de goden even vriendelijk toch dringend verzoeken dat ze is een beetje opschieten!

    dikke kus Annelie & Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Singstar rocks! Wat zong je daar?
    En ik vind je zwaardere montuur leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Miss Piggy
    Met bewondering lees ik steeds jouw berichtjes.
    Met een lach en een traan.
    Leef en hoop
    met je mee.
    Groetjes Anita Ronckers
    (mama van Dean)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @ Anita: Wat bijzonder dat je ook meeleest!
    Ik moet zeggen, ik denk heel vaak aan jullie.
    Door jullie blog blijkt wel hoe sterk mensen kunnen zijn en hoe belangrijk liefde is.
    Liefs!

    @ Irene: Hahaha dit ziet eruit als een rustig nummer he, zal wel iets zijn van Sixpence none the richer...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. MOOOOIE BLIJJJJJE Fotos'!!! Anderhalf uur geleden zijn Miss Person en Miss Morrie opgestegen naar zonniger oorden. Ze zullen daar wel een PC vinden om in te checken.

    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey lieve Djun,

    Rgelmatig lees ik je blog, ben vaak helemaal onder de indruk van jouw manier van "schrijven", ook nu weer, leef- foto's, het zegt meer dan genoeg en ook ik hoop zo...

    Lieverd, Miss Piggy, a big, big hug

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen