maandag 23 augustus 2010

Mooie maandag

MissSis zegt altijd: ‘Jij bent net een Sim (van het computerspelletje The Sims)’.

Zij doelt dan vooral op de ‘competenties’ / ‘behoeften’ die deze kleine vriendjes en mij met elkaar verbinden.
Waar een Sim moet werken aan ‘Honger’, ‘Energie’ en bijvoorbeeld ‘Blaas’ (een hele belangrijke vind ik zelf), werk ik aan iets andere zaken…




Gisteren werkte ik al aan de competentie: ‘gewicht’,
En vandaag is mijn oog gevallen op de competentie: ‘spierkracht’.






11 opmerkingen:

  1. Miss Person23-08-10 09:58

    Vandaag dus een 'sport-sim'. Mooie aerobic move! Meer nodig? Dan schakel ik ons ma wel in. :P
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waahahahaa TOP jullie ma en pa zijn al helemaal geintegreerd in de blog!
    Waaaa moet je de reactie van jou pa lezen op die vorgige blog hahaha GEWELDIG!
    Echt n kind van je ouders ben je hahahaa LOL.

    Hoe is het eigenlijk met Tha Bro en Tha Car gegaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misspiggy, dit is natuurlijk een foto naar m'n hart! Bewegen met een big smile, en het ziet er zo relaxt uit, dat je zo in een promotie-of reclame-folder kan!
    Het "trainings-apparaat" is lekker even uit beeld gehaald....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig!! Wat wordt je volgende competentie? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo je bent goed bezig!! Je blijft in een mooie shape op deze manier.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jemig, dat wordt nog wat als de longen geplaatst zijn. Nieuwe kandidaat voor de Olympische Spelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Pauline: euhm, relaxen denk ik hahaa.
    Hoe gaat ie bij jou? HM, nog niet echt vakantie-weer he... Tsss...

    @ Alida: Waaa cool! Dat wil ik welllllllllllllll!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo zo goed bezig zeg.
    liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OK.Vandaag dus op spierkracht aan het werken. Dan morgen dus rust en meditatie en misschien wat spreuken lezen van de wijze Soefi Inayat Khan.Zoals bijv.

    "Als een verlangen een gestage gedachte wordt, is het succes ervan verzekerd."

    PS: ik denk dat de appel inderdaad niet ver van de boom is gevallen.

    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaauw, thanks voor de mooie spreuk!
    Is n mooie om de dag mee te eindigen.
    Groetjes aan MissJoke!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Miss Person24-08-10 00:36

    Whahaha. Nou met de auto is het zo gegaan zoals 'Bro' het 'opgedwongen' heeft.

    Ik word trouwens wel slecht gepresenteerd hiero: snoep verstoppen, eierkoek met boter en suiker... allez zeg. Dat hoeft toch niet iedereen te weten? whahahaha. Dat krijg je wel als je óúders ineens gaan reageren (waarvan 1 er nauwelijks weet hoe je op sites komt, maar wel zulke berichten kan typen)...
    Maar oké, de appel valt niet ver van de boom. Zo'n wijze spreuk zou zo uit mijn mond kunnen rollen, al die intellectuele achtergrondinfo die ik van thuis meegekregen heb. Whahahha.
    Ik ga slapen. ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen