vrijdag 13 augustus 2010

Verwachtingsvolle vrijdag # 4

Waaaaaauw hoe tof!!!
Lees deze mailwisseling die ik had met 'Katja', ik ben er al een tijdje mee bezig,
En het IS GELUKT!
(Sommige privégegevens zijn weggehaald).
--------------------------------------------------------------------------------
Van: MissPiggy Verzonden: woensdag 14 juli 2010 12:43Aan: …
Onderwerp: Sponsoring

Geachte heer/ mevrouw,
Allereerst bedankt voor het maken van super snoep dat een mens blij maakt!
Ik heb een misschien ongewone vraag.
Ik ben een meisje van 22 jaar en wacht in het ziekenhuis op mijn tweede dubbele longtransplantatie.
Daarom ben ik een blog begonnen: MissPiggy, genoemd naar jullie Katja Biggetjes!
Sinds mijn vorige operatie ben ik een groot fan van dat snoep hahaa.
Aangezien 'Katja' gezondheid hoog in het vaandel heeft staan, dacht ik aan het volgende:
Mijn blog wordt veel gelezen en dat lijkt mij een prima basis om een sponsoring te beginnen!
Als 'Katja' mijn blog zouden sponsoren, kunnen we met die opbrengst iets leuks doen voor de kinderen in het Sophia Kinderziekenhuis!
Ik snap wel dat dit een ongewoon verzoek is, maar het is ook een ongewone situatie! Hoe vaak komt het immers voor dat iemand in de tijd van het wachten op een levensreddende operatie, geinspireerd wordt door snoep!
Neem vooral eens een kijkje op de blog, en u zult zien dat het de moeite is. http://almijnlongen.blogspot.com/
Alvast vriendelijk bedankt voor uw tijd en moeite.
Vriendelijke groet, MissPiggy (Echte naam)
--------------------------------------------------------------------
From: Katja
Subject: RE: SponsoringDate: Tue, 3 Aug 2010 15:19:10 +0200

Vanwege vakanties deze wat verlate reactie.
Fijn om te horen dat je zo een grote fan bent van de Katja Biggetjes.
Misschien is het een leuk idee om alle kinderen in het Sophia kinderziekenhuis een zakje Katja Biggetjes te geven!?
Laat me dan even weten hoeveel zakjes je ongeveer nodig hebt en op welk adres we ze kunnen bezorgen.
------------------------------------------------------------------
Van: MissPiggy Verzonden: woensdag 11 augustus 2010 12:53
Aan: KatjaOnderwerp: Katja Biggetjes voor het Sophia kinderziekenhuis

Geachte heer …,
Inmiddels heb ik de goedkeuring van de voedingsdienst van het Erasmus MC, om de actie met de Katja Biggetjes te mogen laten plaatsvinden.
Het uiteindelijke aantal bedden is: ... bedden in de kliniek en ... beddden op de oncologie- dagbehandeling. Als u mij zou kunnen laten weten wanner de actie zou kunnen plaatsvinden of wanneer de zakjes snoep kunnen worden bezorgd, dan kan ik verder gaan met het organiseren van entertainment en eventueel de pers.
Alvast vriendelijk bedankt voor uw reactie,
Groet, MissPiggy (Echte naam)
--------------------------------------------------------------------
From: Katja
To: MissPiggySubject: RE: Katja Biggetjes voor het Sophia kinderziekenhuis
Date: Fri, 13 Aug 2010 10:18:51 +0200
Beste MissPiggy,
Mooi dat je zo enthousiast alles aan het organiseren bent!
Onze vervoerder Spooren levert volgende week woensdag ... dozen a ... zakjes Biggetjes (... zakjes) aan op ….. in…. .
Gisteren in ons Marketing-verkoop overleg is besloten om er geen media bij te betrekken; gewoon lekker uitdelen en iedereen in het ziekenhuis van de Katja Biggetjes laten genieten!
Katja wenst je heel veel succes in alle opzichten.
Met vriendelijke groeten, …
---------------------------------------------------------------------------
Geachte heer ….,
Super de super! Echt top!
Ik zal dan geen media inzetten. Geen probleem. Wel gaan we natuurlijk er een feestje van maken met entertainment (denk aan een 'ballonnenkunstenaar' die varkentjes knoopt met ballonnen). Ik zal zeker foto's opsturen.
Hartelijk dank, het is echt heel erg leuk, iedereen is er op de afdeling enthousiast mee bezig!
Vriendelijke groet, MissPiggy (Echte naam)

29 opmerkingen:

  1. Wow dat is echt wel heel cool! Goed geregeld MissPiggy!
    Groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jippie!!!!MissPiggy! Goed gedaan!
    Toch weer een leuk kijkje achter de schermen van de bezigheden van jou! Wat een goeie samenwerking tussen Katja en MissPiggy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deel van het competentieprofiel van Miss Katja, euh MIss Piggy:
    Plannen en organiseren: 10/10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    vele biggetjes,
    Mr. Papsie
    p.s. een ballonkunstenaar?????? Je bedoelt toch niet...dat ik.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mwahahahaa BEN ECHT ZO BLIJ HE!
    @ Mr. Papsie: Hahaha nee hoor, jij hoeft niet...
    Tenzij je kan...?
    Hahahaa nee hoor grapje, kom maar gewoon gezellig kijken als het zo ver is!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww goed geregeld! Echt super gaaf dat je dat hebt gedaan, goeie actie. Ik ben blij dat Katja daarin wil meewerken, maarja hoe kunnen ze ook anders, zo'n leuk en lief idee kan je gewoon niet weigeren, super tof!
    Oja en ik begrijp dat Mr.Papsie de ballonkunstenaar is ;-)
    Veel succes, plezier en maak vooral veel foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik begrijp dat Mr. Papsie gewoon gezellig komt kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige actie.
    Ik weet dat zulke acties veel energie vragen, maar vooral ook geven als je anderen een verrassing kunt bezorgen.
    Ben inmiddels ook fan van je blog.

    Groetjes van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan ik mijn adres ook toevoegen voor een zakje ;)


    Geintje!!
    Goede actie.

    Groeten Jroen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Astrid: Heeey! Leuk dat je ook meeleest! Ik volg de jouwe ook!
    Hoe gaat ie nu? Al zicht op naar huis gaan?

    @ Jroen: Waaahahaa er is vast wel 1 zakje over... hahhaa. Ik las je bericht op t cf-cafe over mijn blogje! Waaaa cool! Voel me zeer vereerd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee Djuun!
    Wat een leuk idee zeg!!! Echt super!! Is het toevallig ook voor het personeel van Sophia? ;-)
    Let me know wanneer je dat gaat doen!! (nog even wachten want ik heb nu vakantie haha)
    xx
    PS: zie nu dat je al over de 20.000 pageviews heen bent, echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Djun,
    wat super geweldig! Wat een vreselijk goed idee! En leuk dat Katja zo positief reageert!
    Ook heel leuk voor jou om mee bezig te zijn, doodt de tijd een beetje!
    Je doet je naam echt eer aan :-)!
    Liefs
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WHahaha goeie actie hoor...nou ik ben benieuwd of ik er eentje krijg als ik weer een bezoekjes breng aan het Sophia. Enne om hoeveel zakjes gaat het??

    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ Pauline: Jaaaaa have fun on holiday!
    @ Jorine: Idd, echt cool he, dat ze mee willen doen! Katja RULES hahaha.
    @ Elise: Waaaaa zorg maar dat je niet opgenomen wordt he, lijkt mij beter!
    Hoe gaat ie met jou nu?
    T aantal zakjes: alle bedjes in het Sophie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superactie van je zeg.
    Wat een kei ben jij zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een te gekke actie van je, top!!!
    Liefs van Sandy (Ydnas)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ga zo even een zakje kopen, namelijk nog nooit geproefd!! Geweldig dat het gelukt is.
    Je bent ook wel een bezig bijtje hoor. En met de rest van je competentieprofiel zit het ook wel snor!!

    Groejtes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Whaahah miss piggy!!!

    Wat een super lieve fantastische actie!! En wat leuk dat Katje dat sponsort!

    You go girl!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik maakt een diepe kniebuiging voor je. With lots of respect.
    Longen 5 en 6 krijgen een fantastische woning.

    Back from Austria,

    Een Meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goh, echt een super idee.
    Wij hebben in België die snoepjes niet maar ze zien er wel lekker sabbelig uit.
    Duimen hier nog steeds dat er vlug een nieuw setje voor je komt.
    Lieve groetjes Saskia xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waauw, wat n lieve reacties!
    Nu moet ik natuurlijk nog méér mijn stinkende best doen dat het ook n superfeestje wordt!

    @ Saskia: Misschien moeten we dat als next step beschouwen hahaa, dat Katja Biggetjes naar Belgie komt!
    x!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. TOPPIE. Hier zullen veel blije gezichtjes volgende week woensdag zijn.!!
    Goed geregeld Djuna !!!

    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super actie!!

    zo zie je maar waar een paar weken verveling in het ziekenhuis goed voor kan zijn.

    Groetjes
    Jacques en Jolanda (de ouders van lazlo)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heldin! Gooooooooood job! Man man, wie had dat gedacht ;) Dat die Katja piggy's zomaar door de gezondheidsdienst goedgekeurd zouden worden. Whaaaaaaa, ben zo benieuwd wanneer het allemaal gaat gebeuren! Superleuk!

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldige actie dit@!!! En zo lekker te regelen vanuit je bed, echt fantastisch:D

    Heel veel plezier met het uitdelen!!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Meis,

    Ik had natuurlijk al van je grote plan gehoord, maar echt super dat het nu ook echt doorgaat. Gefeliciteerd haha :P. Ik kom binnenkort zeker langs om de verhalen te horen en natuurlijk de foto's te bekijken, zal dan ook gelijk mn vakantiefoto's meenemen hoewel die niet zo boeiend zijn.

    xxx Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Waaauw djuna wat een super leuke actie! eccccht heel leuk bedacht!!! x vivette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bianca Bal te Piershil30-08-10 15:56

    Lieve Miss P.

    Wij waren donderdag in het Sofia kinderziekenhuis en hebben genoten van jouw actie, een echt wandelend pluche varken.
    Mijn zoon Tim en dochtertje Laura-Louise vonden het geweldig. Snoepjes en een ballon, het was gewoon een feestje. Wij zaten bij de poli Urologie. Jullie hebben ook gefilmd volgens mij????(krijgen wij daar nog iets van te zien??)


    Wij wensen je het allerbeste voor de toekomst. Je bent een lieve meid.

    Groetjs Bianca, Tim en Laura-Louise

    BeantwoordenVerwijderen