vrijdag 20 augustus 2010

Verwachtingsvolle vrijdag #5

Lieve KNO-doc,

Het is natuurlijk leuk als je langskomt,
Al ben ik altijd wel wat verstomd.

Die diagnose,
Zorgt bij mij voor een neurose!

‘We moeten de beademingsbuis vervangen,
Daarnaar heeft jouw keel een groot verlangen’.

Zeg dat toch niet!
Ik heb geen zin in iemand die mij een extra ingreep aanbiedt.
De canule vervangen is alles behalve simpel,
Het bezorgt jou minstens 1 extra rimpel.

En dat wens ik zo’n leuke KNO-doc toch niet toe,
Met zo’n rimpel lijk je elke dag zo MOE!

Ik zeg het je:

Iets veranderen aan mijn keel is zo gemakkelijk niet!
Ik kan maar 2 minuten zonder beademing en dan is mijn lucht failliet!

Dus ik wens je veel succes,
Neem vooral nog een extra bijles!

24 opmerkingen:

  1. He meis,
    Jeetje! Gaat dat vandaag gebeuren?
    Good luck! ik duim voor je.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, MissPiggy,
    zo'n ingreep is wellicht niet nodig ,
    vlak voor een transplant overbodig...
    en met canules genoeg gedaan,
    laat die KNO-doc maar lekker gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooohnooo,
    really sucks! die mensen hebben wel lef hoor! neem vooralwat bijles mannetje!

    xxxx Yumii
    ps. miss tot zo? (K)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen verstand hebben ze die Kno-artsen!
    Gaat vast goed komen dame!

    succes vandaag!
    Liefs Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. suc6 lieverd,en steekt hem vantevoren een rode peper is zijn/haar Kont(reet) om binnen de 2 min te blijven eeh !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ MissSiss: Whoops, ik weet niet wat dit betekent voor onze sushi-date straks... Hoop dat ik dan 'uitgeslapen en wel' van de OK weer terug op t kamertje ben he!

    @ Lielie: Hahaha KNO's staan ook niet echt hoog op mijn lijst van doc's die ik MEGA THE BEST vind. Hahaha hopen dat -ie dat niet leest voordat -ie t moet gaan doen...

    @ Jootje: Haahaha jup, k zal em een biggetje geven! Maareuhm, hoe gaat-ie met jou blog-link-actie?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. KNO? Stond dat niet voor K.an N.iet O.pereren dokter? Niet doen dus! (HAHA) sterkte meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ken de KNO'ers eigenlijk alleen van het onderhouden en cultiveren van de stalagtieten die zich bovenin mijn neus amuseren.
    Wens je alle succes.
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Damn, dus toch is vandaag de dag. Echt shit. Ik mag hopen dat ie zich mentaal heeft voorbereid en je blog niet gelezen heeft. Whahaha. Die druk die jij dan nog uitvoert op m..... ;)
    Laat je ff weten hoe het is gegaan?

    xx Miss Person

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pff, dat wordt vast een record voor je KNOtje!!

    Succes, lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waaa k ben alweer terug!
    ZONDER narcose yeeeeeey dat scheelt weer uitslapen!
    En, het moet gezegd, hij was MEGA-snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het fruitige soort
    Doet 't gewoon niet zoals het hoort:
    Communicate and listening.
    Het zou een heleboel schelen,
    Voor niet slechts een enkeling.

    Een meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey hey, good to meet you here again!!

    Een meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey das fijn zonder narcose, dus wel een snelle KNO-arts! Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super om te horen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukkig viel het mee, tenminste dat concludeer ik uit je reaktie.
    Nu geen grappen meer en snel nr. 5 & 6.

    Groetjes van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig maar dat ie zo snel was!! En hoe voelt je nieuwe canule?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hou per definitie niet van doktoren die aan mijn hoofd zitten, dus zeker KNO ers niet. Maar ja, ze zijn er niet voor niks he? En zonder narcose weer terug, da's ook lekker toch.
    Maar eigenlijk zit je maar alleen op die transplant man te wachten. Laat maar komen 5 en 6 !

    Doei ee.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. YOU DID IT AGAIN

    M....G...T

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mijn complimenten hoe jij met een vrolijke noot en een big smile de akeligste dingen vermeld en ondergaat.
    Althans zo laat je het overkomen.
    Je bent vast heel dapper en moedig, maar er schuilt soms vast ook wel een klein bang meisje in jou.
    Maar je dwingt respect af op de manier zoals jij je in het leven vastbijt!!

    En het is vermaeklijk en gezellig om elke dag je verhaal te lezen.

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. @ Alida: ZIE je wel, jullie zíjn lief!
    Zulke lieve woorden...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Welterusten Miss Piggy slaap lekker!! morgen een dagje vrij neem ik aan, geen KNOers of andere lui aan je bedje.

    Trust, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. miss Piggy toch!!

    Wij vinden jou lief..
    En ik gun je vandaag wel een onderzoekvrije dag hoor tis tenslotte zatertdag maar miss kunnen gewoon 5&6 doorkomen zodat iedereen alle tijd voor jou heeft.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen