woensdag 25 augustus 2010

Wijze woensdag #6

YEEEEEEEEEEEY
Morgen is het dan eindelijk zo ver:
KATJA BIGGETJES- DAG!!!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Alles is geregeld, ik moest alleen gisteren nog...:


Een laatste keer de ballonnen checken...


Mijn outfit samenstellen...



EN nagellakken á la MissPiggy!
Wie is nou eigenlijk het kind hier he, vraag ik mij soms af... Hahahahaa!
Maar t gaat vast een super gezellig feestje worden! (Overmorgen de foto's).



(Ohja, en de Europese dokters hebben mijn HUI weer verlengd, dus week 7 en 8 gaan in!).

15 opmerkingen:

  1. Hee Djuun!
    Dat gaat helemaal goedkomen!! Echt super leuk! Ik had graag even komen kijken maar zit morgenochtend in t vliegtuig :) Ik hoop dat we daar internet hebben op de Ipod want ik ben natuurlijk erg benieuwd hoe het verloopt!
    Mooi dat de HUI weer verlengd is!
    Veel plezier morgen!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb het misschien al gezegd, ,aar wat een waanzinnig lief en leuk initiatief van je om kinderen te verwennen met lekkere Knorretjes.
    Dan vergeten ze misschien even dat ze ziek zijn.
    En voor jouw is het een opsteker, ondanks eigen ellende toch iets leuks te kunnen doen voor die ander.

    En weer verlenging van je HUI.
    Geeft eens temeer aan hoe ziek jij bent.
    Dus nu moet het er ook maar snel van komen dat er mooie passende longen voor jou beschikbaar komen.

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. miss Person25-08-10 12:28

    Yes Yes Yes.... Heb er zin in!
    Zie je morgen!!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Pauline: Jaaa, was super leuk geweest als je erbij kon zijn! Alleen, ik denk dat je toch beter voor dat vliegtuig kunt gaan... eindelijk naar de ZON!!! Veel plezier lieve Pauline!

    @ Alida: Wat een lief berichtje!
    T is echt super tof, iedereen op de afdeling doet mee! Echt heel leuk!

    @ MissPerson: YEEEEEEYYY! Haahahaa ik ben trouwens ZEER benieuwd naar je 'Piggy- waardige' outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks!! Als ik terug ben kom ik snel buurten! (ik hoop zo dat je dan nieuwe longen hebt!!!!) En dan zal ik ook navraag doen bij collega's die je gespot hebben op 1 Zuid ;-)
    Had leuk geweest om erbij te zijn maar ja kan niet alles hebben he :)
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel plezier morgen met de biggetjes.
    groetjes uit 203
    lazlo en jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier morgen met uitdelen!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wil je alvast een heeeeeel fijne biggetjes-dag wensen. Toont maar eens hoe groot je hart is. Ondanks je eigen strijd zo nog aan de kindjes denken. Je hebt een hart van goud.
    Hopelijk zijn dit de laatste weken van HUI en moeten ze die niet meer verlengen...
    Heel veel lieve groetjes Saskia xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Djuna,
    veel plezier en succes morgen hey!
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens je morgen een heel gezellige dag samen met missPerson en missMorry. Weer een ouderwets ""dagje uit"".Laat iedereen maar lekker meeknorren hahahah. Oh ja,en al kan deze muts niet heel veel op de computer,( volgens
    dochter,) dit is toch ook maar weer gelukt !
    Ik kijk nu al uit naar de foto's. Geniet ervan .Groetjes missjoke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk leuk! Ben super benieuwd hoe het zal zijn morgen! Jammer dat ik weer thuis ben hahaha dan had ik lekker mee kunnen snoepen ;)
    Veel plezier!
    Liefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hier texel weer, ja, gaat het echt gebeuren de biggetjes dag, wat een mooie ballonnen heb je.
    Wie gaat het voor je verslaan de uitdeling?
    Fantastisch.
    Waar kunnen we sophia tv volgen, hebben ze een uitzending gemist site?
    Maken ze speciaal voor jou een filmpje?
    Morgen word naast deze site , jouw uitstraling nog mega groter.
    Waarschijnlijk zo groot als de vuurtoren hier.

    Hoop dat het de goede longen(vergeef me donor)aantrekt!!
    Liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele fijne dag morgen. Hoop dat je ervan geniet om al die kinderen een happy face te bezorgen.
    De HUI verlengd is natuurlijk ook een opsteker: hoop dat 5 en 6 nu gauw komen. Ik duim.!!

    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heey

    succes morgen met de biggetjes-dag. en natuurlijk veel plezier
    ben benieuwd naar de foto's

    liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook ik wens jullie een hele fijne dag morgen, echt zo gaaf wat je geregeld hebt!!
    Hoop dat het de laatste keer was dat je HUI verlengd moest worden, je hebt lang genoeg gewacht, kom op met die longen!!
    Maar eerst genieten van morgen, kijk al uit naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen