zondag 8 augustus 2010

Zakelijke Zondag

Hoogste tijd voor een Poll.
Aangezien ik zelf denk dat de oproep vanavond komt, moeten we snel zijn! Hahaha.

Dus, wat denk je?
Wanneer komen longen nr. 5 en 6?

Als je wint, verdien je een zelf te kiezen prijs:

A. In de categorie 'spullen':
1. Door de zon helaas VERKLEURDE potjes nagellak.
2. Vintage sjaaltjes van MissPiggy (want die heeft ze dan niet meer nodig!!! Yeeey!).
3. Alle DVD's die MissPiggy bezit (na de TX heeft ze toch geen tijd meer om die te kijken...
Dan is ze aan het RENNEN ofzo buiten...).

B. In de categorie 'eten':
1. Een flesje Champagne (verplicht samen met MissPiggy opdrinken).
2. Pizza Left-overs...
3. Een zakje Katja Biggetjes.

C. In de categorie 'dieren':
1. De vissen Long en Functie (gebakken of gestoomd) Waaaaa neee hoor, dat niet. Zou ik nooit doen!
2. Een paard.
3. Zoveel huisstofmeid als je maar kan vinden in mijn kamertje.

DUS! Succes!
Ik zeg zelf: zondag 8 augustus om 23.05 uur. (Maar ja, we weten allemaal dat ik geen waarzegster ben he...).

Dan nog 1 ding m.b.t. de wensenlijst!
'Muis' heeft een hele mooie bucketlist gemaakt!
Een supercoole moet ik zeggen: check it out!
http://hetlevenvanmuis.blogspot.com/2010/08/mijn-bucketlist.html
Zeg nou zelf, '100 schoenen hebben'... WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hoe goed!

Wie volgt?

27 opmerkingen:

  1. Heej Djuna,

    Ik vind het echt knap hoe jij met de situatie omgaat. Ik zou echt gek worden van de spanning!
    Laatst zat ik nog te denken aan onze leerteambesprekingen bij de Bagels & Beans... Echt geweldig! We waren echt een superleerteam. Gezellig en functioneel, beter kon het niet. Ik denk trouwens dat longen 5 & 6 morgen rond 13 uur arriveren ;-)
    Succes en heel veel sterkte! Ik blijf je blog volgen!

    Groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. *denkt* Woesndag 18 augustus om 14:02 smiddags :) Precies genoeg zo? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zet in op zondag 8 augustus 22.10 uur en ik wil de Katja biggetjes als ik win, uit de categorie eten!!!!!!!!!!!!!!!!
    Go for it girrrrl!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Astrid: HEEEEEEEEYYYY SUPER TOF! Lang geleden joh!
    Idd, strak leerteam wij... nuttige verenigen met het aangename... Hahaha.
    Hoe gaat het met jou?
    @ Tamara: Waaahahahaa precies genoeg ja. Ik zal het timen. (k vind t trouwens ook n hele geschikte dag hoor, mocht de mijne en die van Astrid niet uitkomen...).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry, maar ik denk toch echt dat 5&6 over een uurtje aan de telefoon hangen ( ik heb graag gelijk djuun dus eeh..)
    en dan ga ik voor de eeeh.. hmmm daar moet ik nog ff over denken.

    Trouwens ben je de Katja biggetjes nog niet beu?
    let me know dan ga ik ff op zoek naar een andere roze variant en laat ik die de 17 e bezorgen zodat jij daar met 5&6 lekker van kan gaan genieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Jootje: Waahahaha en ik dacht dat ik optimistisch was met mijn 'vanavond al'. Hahahaa maar super goed plan hoor, over een uurtje!
    Oeh ja, jij hebt dan je GroenLicht gespek... SPANNEND!
    Bij wie heb je em, weet je dat? Transplantman, Lieverd-Transplantman of Transplantman JR?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha djuun,ben blij dat je eens bent met over een uurtje!
    Hmm ken nog maar 2 van dr 3 mannen en volgens mij staat hij gepland bij dr van hal, enne ga je nog ffvoor me nadenken over roze variant?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Djuna,
    ik denk uhhh woensdag 11 aug. rond de klok van 19.19 uur (die 19 staat dan voor de minimale (met nadruk op minimaal he) aantal jaren dat longen 5 & 6 hun best gaan doen) Ja d'r zit een hele theorie achter ;-) Achja ik moest toch wat verzinnen. Het maakt niet uit, laat die longen maar zo snel mogelijk komen!
    Btw ik ben nu bezig aan m'n lijstje... heb die van muis ook gelezen, super goed! Ik laat het weten mocht ie op m'n blog gaan verschijnen.
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Jootje: oepsie... qua tijd ben je helaas uit de race... hahaha neeee aan de andere kant: als je er t dichtste bij zit, win je ook! Dus nog kansen genoeg vandaag hahaa.
    Ander roze snoep euhm... waahahaha Hoepman spekken.. heten die niet zo? Dat geeft zo'n nostalgisch gevoel aan de Efteling! Waaaaa of ben ik de enige die dat heeft?
    Ohh en De Transplantman voor je GroenLicht... GOOOD! Is toch THE MASTER he...

    @ Claudia: Geweldige theorie hahahaa!
    Leukleuk, ben zeer benieuwd naar je bucketlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zeg 17 augustus en en als ik win mogen jij , miss Morrie en Miss Person op onze kosten lekker uit eten. Is dat wat ?
    En als ik niet win dan toch !
    En als ik toch iets moet nemen van je: dan maar de Katja Biggetjes:altijd wel iemand hier die ze op eet.

    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De 10de dus. ;)... om 19.23u.
    Maar ik zal vanavond klaar staan hoor, voor je belletje. Stél dat je toch gelijk hebt. ;)
    xx Miss Person

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Phoe ik als ook niet helderziende zeg op 12 aug om 2.30u in de nacht!
    ik ga voor het paard, of is het geen echte? de mijne kan nog wel een maat gebruiken haha!
    EIgenlijk ga ik er gewoon met iedereen voor dat het niet uitmaakt wanneer 5&6 komen als ze maar vort doen ;)

    dikke kus Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. vanavond presies om 00:00uur!

    Alles op gelijke stand.

    Komt goed Piggy!

    Super ben je al!

    Liefs MoMoXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heeej,
    ik denk... de 19e!
    ja, dat klinkt misschien lang, maar dit is heel slim 'poll-statistisch' gezien. (dat heb ik mij laten vertellen)
    en doe mij maar... DIE DVD'S! :P
    whahahaha

    xxxxxx MissSiss

    BeantwoordenVerwijderen
  15. MissSiss: I LOVE YOU! Was gezelli vanmiddag, you not-weak person!
    Hahahaa en ja, je hebt gelijk... kansen vergroten he, met die datum...
    Hoewel: WEE HET GEBEENTE DIE EEN DATUM PRIKT NOG NÁ SEPTEMBER!
    Hahaha nee hoor grapje, alle dagen kunnen natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heej Djuna,
    Met mij gaat het wel goed hoor! Hard op zoek naar een nieuwe baan! Ik heb trouwens een goede toevoeging voor je lijstje: reunie van ons leerteam bij de Bagels & Beans! ;-)
    Groetjes, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. IK heb de mooiste datum,wat dacht je van vrijdag de dertiende op sint jut, waar wat onmogelijk lijkt toch kan!!!
    Om 13 uur dan.
    Nou denk ik dat longen 5 en 6 echt komen hoor.
    Als ik win graag de fles champagne met jou te drinken en ook een echte thaise maaltijd op de zeedijk in a'dam of ergens anders op de wereld.
    liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Djuna,
    het is zover ik heb een Life list of hoe je het ook wilt noemen gemaakt, of hij compleet is weet ik niet maar het is een begin in ieder geval.
    Hij staat op m'n blog.
    Ik verwacht 'm van nog meer cf'ers toch, jij ook!? Haha we zullen zien, wel leuk om van elkaar te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou, ik wilde eigenlijk 1 september zeggen. Nieuw schooljaar, nieuwe longen? Uurtje of kwart voor 9 's ochtends (1e lesuur)? :)

    Ik wilde eigenlijk zeggen: de pizzakorsten, want die vind ik juist altijd het lekkerst! Maar dat lijkt me segregatiebeleidonverantwoordelijk.

    Doe dan maar al die DVD's ;).

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. shit miss piggy..
    schijnbaar heb ik ook geen goede vooruitziende blik...,hmm miss kan ik nog altijd als hijger bij een s*xlijn gaan werken,heb in ieder geval wel iets op mn to do lijstje kunnen zetten en dat is nieuw miss piggy voer zoeken!
    en idd elke uur van de dag is een goed moment voor 5&6 dus kom maar op.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kent me niet en dat is ook niet nodig:-) Ik kon je moeder wel zijn!:-))
    Gewoon even zeggen dat je blog iedere dag een glimlach op mijn gezicht waard is (lachrimpels zijn mooi!!!)
    Ik wil mee gokken en als ik win, wil ik de champagne die ik/we dan samen met jou willen opdrinken!
    Ik gok op 19 augustus om 15.00 uur!
    Heb je deze al gelezen?
    http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GGO2TK4VH

    M.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou, ik ga ook een gokje wagen.
    Donderdag 12 augustus om 13.15 uur komen ze je vertellen dat er longen voor je zijn.

    En wat ik wil winnen?

    En foto van jou met nieuwe longen. Stralende lach en opgestoken duimen.

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ehb nog niet gezegd wat ik wilde dan:Als ik nog niet getranst ben dan je DVD's haha, en anders maken we samen die fles champagne soldaat (oeps dat mag niet he geloof ik, nouja 1 glas dan maar;))

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jawel hoor tamara dat mag wel.... Zuipen!! jeeeeej!
    maar drink met maten ;)

    xxx Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Niet je nagellak weggooien! Kan je leuke dingen mee doen.. Stap 1: Dik een onderlaag aanbrengen in een vrolijke kleur. Stap 2: dan dunne lijntjes overdwars trekken met een andere kleur en dan met een sateprikker heel zachtjes, zonder druk dwars over die streepjes trekken. dan krijg je hele leuke effecten.. vooral leuk op je grote teen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ga voor de 20e! Dat is minder ver van de dag van vandaag dan menigeen verwacht.

    De Nieuweling.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben steeds verder aan het teruglezen, en vind een gokje doen bij deze wel de moeite...
    Vrijdag 17 december! Ik denk, dat terwijl ik met dr Hyperactief (longarts@UMC) overleg over de start van mijn CF onderzoek, het uitgelezen moment is =).
    Dus na dat weekend ben ik in een nieuw ziekenhuis voor een nieuw coschap, en jij terug op de afdeling. Mét lucht! Mooie deal? Ik bid voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen