zondag 15 augustus 2010

Zalvende zondag

Er was gelukkig geen wachtlijst, en een screening was ook niet nodig…

Dus hier is ze dan, de vervanging van Long, een vriendin voor Functie, want die was wel erg verdrietig na het verlies van zijn maatje…

Ze luistert naar de naam: DONORLONG.

Tja, ik weet het, het is misschien een beetje cru om nu al een vervanging te hebben geregeld voor de overledene, maar het is en blijft een feit:

MEN KAN NIET ZONDER LONG.



Donorlong (rechts) en Functie zijn al vrienden!

10 opmerkingen:

  1. Hey MissPiggy, het ziet ziet er erg gezellig uit,het schijnt een zeeeeer beweeglijk visje te zijn, een pret-visje, of wellicht ADHD?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey

    en dan nu al een cursus mond op mond volgen en eentje hoe weet ik dat vis superdood is en dan hopen dat je met die cursussen nooit niets moet doet!!

    enne dinsdag is d-day!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Jootje: Oeps, verkeerd de dagen geteld...
    AAAA spannend hoor!
    Of ben je zelf wel rustig erover?
    Hahahaa ja, kan ik wel eens gaan doen, zo'n cursus! Weet jij een knappe jongen waarmee ik kan oefenen? Ik vrees bij een vis namelijk voor zo'n natte zoen.. BLEK. Waahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterke blog ;) Vooral je laatste zin!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woow idd erg snel, maar de beste verwerking is om je geliefde long gewoon te vervangen. Niet vergeten, maar terug denken aan de mooie dingen als je donorlong ziet zwemmen.
    Erg fijn dat ze het goed met elkaar kunnen vinden ! jeeeej!

    Liefs Annelie.
    P.s Idd het liedje zongen we op de kleuterschool, het gaat van 10 kleine visjes naar een. Arme moeder vis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Lielie: Hahahaa ja, zoals die moedervis... zo voel ik mij ook een beetje!
    Echt bizar, ik werd vanochtend wakker: GELIJK KIJKEN of ik geen halfgare vis aan de oppervlakte zag drijven hahahaa.
    Maar je hebt gelijk, we zullen Long nooit vergeten. En bovendien heeft Donorlong vast en zeker véél betere bloedgassen dan Long...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik jou was zou ik vast zalen reserveren om, na je transplantatie, als cabaretier aan het werk te gaan, want meid, wat heb jij een scherpe teksten en een humor. Geweldig. Heb erge bewondering voor je, zo'n positief mens. Lees met veel plezier je blog. Kan ik alvast kaarten bestellen? Hartelijke groet, Omnia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een knallend eind van het weekend!

    Donorlong: beloof je dat je je best zult doen om je van je beste kant te laten zien? Bij voorbaat dank, dit zal aan alle kanten ten zeerste worden gewaardeerd.

    Djun: Kom je gauw opzoeken, ben benieuwd hoe Donorlong er in real life uitziet ;)

    Kuskuskus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Miss Piggy,
    Een razend goed idee om dat ziekenhuis op stelten te zetten met je evenement. Heb afspraken met je vader gemaakt hierover. Je hoort wel van hem.
    Mijn huisarts voldoet geheel aan je beschrijving van een meloen. Ze heeft echter ook wat van een zure tamarinde, een geurige mispel en een overrijpe mango.Dit komt omdat ze geboren is in het teken van een krokodil, denk ik maar als ik haar lijdzaam onderga.
    Groetjes en een hoopvolle week toegewenst.
    Armand.

    BeantwoordenVerwijderen