zaterdag 21 augustus 2010

Zó Dolce en Gabbana- zaterdag

Zie hier: de uitsterst geavanceerde en hyper moderne nieuwe 'Rusch' 7.0!
( Klinkt toch op z'n minst als een Harry Potter- bezem he...)
Hij is 100% Latex- vrij en heeft een cuff van 22 mm doorsnede.
Ik weet nog niet hoe u ermee kunt spreken, als u net zo'n kleine keel heeft als ik...
Maar dat deert niet, deze Trach heeft iets wat geen andere Trach hem nadoet:
HIJ IS GEMAAKT VAN SILICONE!
En hoewel plastic borsten meestal de voorkeur genieten, kan ik deze ook ten zeerste AANBEVELEN.
Wordt zeker een nieuwe trend in Trach-land!
Dus wilt u er ook een aanschaffen, neem contact op met uw locale ziekenhuis!
(of, denk er nog even, heel lang, overna en probeer vooral zelf te blijven ademen...)


16 opmerkingen:

  1. Een nieuwe Hype !!!!

    Wie is weer trendy ?!

    WAUW

    XXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff, ook al heb ik het vaak benauwd en zo, ik mag me nog gelukkig prijzen als ik dit zie.
    Jij mag het een nieuwe trend noemen... maar velen zullen je liever niet volgen denk ik. Geef ze eens ongelijk.
    Jij weet ook overal wel weer een positieve draai aan te geven.
    Ook erg prettig voor het personeel daar denk ik.

    Ik wens je weer een fijne dag.

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miss Person21-08-10 12:05

    mmm, dus nu heb je silliconen in je keel. whaha. Maar wat is nou precies het voordeel van een silliconen trach? Gaat die dan ook langer mee? (zeg; geen wisseling meer vóór de transplant?)

    Trouwens, misschien kan je het bedrijf die die dingen maakt mailen, dat je er een trend mee zet en eigenlijk (voor je missPiggy-blog) een mooie roze zou willen?! Haha. Dan pas je nóg beter in je kamer.

    Hoe is het met Donorlong? :P

    xxx

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, ja je nekje ziet er klein uit nu!! Maar wat is het voordeel van deze trach? Ik vind het maar knap hoor dat je zo positief blijft:) Naja je kan ook moeilijk anders (vind ik iig) maar goed:)

    We blijven duimen voor nieuwe longen hoor!! Dat ze maar echt HEEL snel willen komen!

    xxx Tamara (en Rick)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey MissPerson!
    Waahahaa dat van die roze Trach, dat zei de anesthesist ook al hahaha! Hij zo: jaaa jammer he, dat we geen roze hebben (kijkend naar mijn bed met 3 roze dekentjes) of eentje met diamentjes! (t was trouwens de anesthesist die altijd claimt dat ik hem 1,5 jaar geleden van het roken heb afgeholpen waahahahaa).

    @ Tamara en MissP: t voordeel van dit materiaal is dat ie minder irriteert en soepeler is enzo. Dus als ik dan over de gang wil 'rennen' of zeg, dansen in mijn bed, dan is deze blijkbaar beter hahaha. (ennn hij is breder, dat is een positief neveneffect voor de doc's denk hahaha ivm BRONCHO'S!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Miss Person21-08-10 12:57

    haha, nog een bekende in ziekenhuisland dus. Echt grappig. Hij rookt nog steeds niet? Mssn kan je dan even een tour doen langs al het ziekenhuispersoneel? Misschien stoppen ze dan allemaal wel. :P
    We kunnen 'm pimpen?? Da's zo gedaaan, maar of ze (doc's) er blij mee zijn is het volgende. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaaahahaha THX!
    Al had ik silicone borsten ook niet afgewezen hahahaa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sorry ff bericht overnieuw want er zat een typefout in.
    Geweldig hoe jij dingen kan 'reframen' !!
    Met bewondering en een dikke grijs volg ik je blog.
    Veel dank dat je de buitenwereld zo heerlijk kan entertainen en op de hoogte houdt van hoe het met je gaat.
    Hopelijk komen er snel nog meer berichten met leukere thema's die uiteindlijk leiden tot een fijn en goed leven met super functionerende longen.
    Ik wil je in ieder bedanken dat je jouw humor met zo veel mensen deelt maar vooral heel veel suc6 wensen tijdens het wachten en daarna de revalidatie. Groetjes, Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veronica!
    Super tof dat je ook volgt!
    Hahaha ik ga m'n best doen voor die 'leukere thema's die leiden tot een fijn en goed leven met super functionerende longen'!
    Yeeeyyy!
    De eerste zal zijn: AUW, DIE 4 DRAINS DOEN ZO'N PIJN EN IK WIL VAN DE TX-IC AF!
    Hahaha maar daarna kan het alleen maar beter worden he!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahahaha aaaah ja die drains :P Er is niet veel wat ik me herinner, maar dat wel... dokter " dit doet even zeer" rats aaaaaah.Okay klaar haha!
    appeltje eitje natuurlijk...
    Nep borsten zou idd ook erg handig zijn whahaah, kunnen ze dat niet ff meteen doen?
    alles ineen.. haha!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @ Lielie: waaahahahaa en dat laten ze dan een Appeldoc doen inderdaad! Zó komen die gasten dus aan hun naaaaam!
    En die nep borsten, ik zal het eens vragen hahaha! Ik hoorde wel uit 'betrouwbare bron' dat als je al fake ones hébt, dat geen ENKEL probleem is voor n LOTX hahaha dus t kan ev ervoor nog (mochten die longen nog even op zich laten wachten...)!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je doet het weer goed Miss Piggy!! Mensen kunnen een hoop van jou leren.

    Heel flauw dat ze niet een mooie roze voor je hebben kunnen regelen.

    Slaap ze, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha ik ken ook een betrouwbare bron die ze heeft, en is idd geen probleem bij een ltx ;) ( niet lielie hoor)
    dus ik zou zeggen huppakee. neppers erin hahah!
    maar die 5&6 zijn er zo... dus doe er maar gewoon na! haha!

    liefs Annelie

    BeantwoordenVerwijderen