donderdag 9 september 2010

Donor-lied donderdag

Wooow, ik ben echt onder de indruk van al die mooie reacties op de blog van gisteren.

Echt dank daarvoor! Waauw.

Maar euhm, nu even iets heel, heel anders hahahaa.
MissSiss en ik maakten een Transplant-song.
Gezongen op het lied 'Bad Romance' van Lady Gaga.
(Dus euh, die 'bijzondere dansmoves' zijn op haar geinspireerd hè...!).


(Onderaan vind je de tekst van ons zelfgeschreven TRANSPLANTLIED)!






I WANT A TRANSPLANT 2x

People need organs, they need them real bad,
Become a donor and make someone glad… (when you are dead).

I want new lungs
Lungs lungs lungs I want new lungs

Become a hero, and let’s be brave
Sign up the paper, all the lives you can save…

Lungs lungs lungs I want new lungs

You know that I want them
You know that I need them

I want a trans
A trannnnsplant….


I want new lungs and all I want is new lungs
You can help me with my Transplant…


I WANT A TRANSPLANT 2x


28 opmerkingen:

  1. Heyyy MissPiggy,

    Nou, als het nu niet duidelijk is!

    You and MissSiss are great performers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou mooi zijn als dit lied niet meer gezongen hoeft te worden ;-)

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie muts haha,

    Zet je hem ook even op Youtube(groter bereik),de longen op deze site zijn vast niet veel beter haha,

    Oh trouwens t woordje muts bovenaan is positief bedoeld hoor, ik ben er namelijk zelf ook een uit de mutsenfamilie!

    Nou miss piggy zo leren we wel alle kanten van je kennen he.
    Leuk ,leuk met miss siss.

    Oja t word vandaag van een afstandje zwaaien ben om half twee in da house maar kom niet buurten want ik is verkouden ugh(wie dat verzonnen heeft pff)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zou dus in de Media gebracht moeten worden!!
    Wat denk je, gaat dit lukken via BNN?
    Wie weet hoe dit gaat.
    Aktie voor deze machtige meiden.
    Maak het groot, dit nummer moet op de radio!!
    Radio 538?

    Echt steengoed meiden!!!

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk, geweldige tekst met weinig woorden (...net Lady Gaga...)maar wel heeeeel duidelijk. Hmmmm....ik denk dat jullie je maar niet bij popstars of zo moeten aanmelden....HAHA! Grapje maar niet kwaad bedoeld hoor. Ik neem aan dat je daar wel tegen kunt! Gr.Stans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whahaha echt grappig. maar mooi liedje .
    indd dit filmpje moet de media in ;) whahaha
    liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Super Piggy

    Gisteren was geweldig, maar dit clipje met je song is echt masterlijk!!


    Just MoMo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wiehahahahaha!!!
    Dit was al mijn lievelingsnummer van The Gaga maar na deze vertolking luister ik er voor altijd met andere oren naar. En een vette grijns op mijn gezicht.
    Geestig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Els: Ben ik zoooo met je eens!!!

    @Jootje: Oeh, jij hebt dus weer EMC-meetings...
    Maareuh, half 2 op donderdag?!?! Das geen Transplantpoli en ook geen CF-poli? Hahaha of ben ik echt te lang uit de running en weet ik die tijden gewoon niet meer?
    Succes iig! Zie ik je straks!
    x

    @Momo: Wahahaa! Maar MO!!! HOE GAATIE NU MET JOU!!! I need n blog haha! Give me a blogggg!
    Kuskus!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastisch!! Voortaan zal ik altijd jullie tekst mee zingen als ik het nummer hoor! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Irène: Mwahahaaaa. Dat heb ik ook! For ever t originele lied naar de kl*te!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoooooooooooooo grappig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zou toch zonde zijn, als zo een positief mens, die de kunst heeft vele andere mensen op de wachtlijst op te vrolijken en te motiveren positief te blijven denken, niet snel aan de beurt zou zijn. Meid je bent geweldig, ik duim voor je.

    liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk!
    en wat leuk dat je mijn Ziekenhuis survivalgids hebt gelezen. Hoop dat je hem leuk vond.
    Het liedje blijft nu al in mijn hoofd zitten :-)
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @Ellen: Hey! Jou heb ik nog niet eerder hier gezien! Of wel..? Leuk in ieder geval dat je meeleest! En natuurlijk thx dat je voor mij duimt he! Dat is super lief!

    @Yvonne: WAAAAAAA ik vond je boek DE MAX! Alles was zó herkenbaar.
    Het is al een paar jaar geleden dat ik em las, maar de boodschap (voor mij althans) 'Power aan de patient' blijft mij voor altijd bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt lachen, goed bedacht zeg! Ook ik zal hier nu altijd aan denken als ik het nummer hoor, haha!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo,

    Ken je niet maar je blog .......in één woord
    SUPERMAGAFANTASTISCHKNAP!
    "Top" meid ,hoe jij met dit alles omgaat!
    Ik wens je nog héél,héél,héél veel sterkte!!
    Het beste in alles wat je doet!
    Lore

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Niet meer uit mijn hoofd te krijgen....
    zou best op you tube kunnen, toch?
    Mr. Daddy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik stem ook voor youtube!
    Even een officiële clip erbij, een beetje promoten op wat nationale én internationale (de i in hui staat er niet voor niks..) weblogs/websites en HUP de nieuwe miljoen-keer-bekeken-youtube-hit is binnen!! :D
    En natuurlijk nog belangrijker: ááááál die nieuwe donoren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waahahaha Jannie, I guess I have no choice then, right!
    Waahaha vooral dat 'internationale' LOL.

    Ik zal dan maar eens aan de slag gaan komend weekend om met MissSiss een meer professioneel clipje te maken he!

    Dusseuh MissSiss: bereid je alvast maar voor hahahaa!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. haa miss piggy,

    ik had n nietszeggend meet en greet date met kno, hij wist eigenlijk niet goed wat er van hem verwacht werd hmm, kom ik daar voor even(2uur)rijden van zeeland,Enfin hij ging t overleggen ,ik ben nog even naar de sv gelopen en zag je mams zitten(denk dat t je mams was),was thomas ook al tegen gekomen haha..
    Dus we zitten 5 min in de auto belt de kno meneer, we willen toch nog een scan... ik denk wtf kan ik dus nog eens terug voor 1 scan en dan maar hopen dat ik niet meer een spoeling moet ondergaan want ik had graag 5 okt getekend,dus baalde wel even.. maarja
    shit happens,jij weet dat ook!

    Dusse t wordt een echte youtube?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. In een woord: GENIAAL!
    Groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Whahaha ik en mn familie hebben ons kapot gelachen om dit geweldige filmpje! Echt zo leuk!
    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. MiSS PiGGY and MiSS SiSS

    Wraaauuuw!!!

    Steve & the crew

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jeeeeeeej!!!!

    Ik meld me vrijwillig aan voor je promoteam ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Miss Person09-09-10 21:33

    Please put it on youtube!! :D Vind het een geweldig nummer!!! Géniaal... Jullie zijn toch ook creatievelingen he!

    Sorry dat ik zo laat pas reageer.. heel de dag op school gezeten (gr. 5 vandaag: 35 knd... maar kon er wat naar Eva sturen... lekker samengewerkt :)..) en kom net van helpen bij turnen af. Dus eerst reactie geven en dan pas douchen. ;)

    Wat ik nog even kom zeggen hier: I love you!!! :)

    Zie je morgen!!!

    xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Djuna,
    super cool dat nummer haha!
    Als ik nu het nummer hoor dan kan ik alleen nog aan jullie tekst denken, deze is beter dan de originele versie van Lady Gaga.
    Liefs Clau

    BeantwoordenVerwijderen