maandag 27 september 2010

Meniscus maandag

Er is een beroepsgroep, die, hier op de blog, niet de aandacht en waardering krijgt die ze verdient.

En daar MOET verandering in komen!!!

Zie hier mijn TRANSPLANTFYSIO’S!!!


SuperFysio- S


1. Zij helpen mij om, ondanks een klein meningsverschilletje met de doc’s, tóch even op de gang te lopen.
2. Zij snappen dat mijn rode schoenen écht even een ‘walk in the park’ nodig hebben.
3. Zij snappen hoe belangrijk schoenen zijn hahaha!
4.Zij zijn niet alleen fysical coaches, ze bieden ook mentale steun, literaire steun en elke andere steun die je kan bedenken...
5. Zij gaan ALTIJD mee in mijn ‘waaaa gaat lekker, binnenkort ren ik de marathon hè- illusie’ en zullen dat idee nooit tegenspreken.
6. Zij zijn trots, ook al loop je maar 5 stapjes.
7. Zij hebben eeuwig geduld, zelfs zoveel dat ze een Cosmopolitan/ Flair/ Margriet gaan lezen, om mij het gevoel te geven dat ik alllllle tijd heb om weer op adem te komen.
8. Zij verzinnen handige tips en tricks om zo praktisch mogelijk alle spullen mee te sjouwen.
9. Zij zijn mega-sterk (want wanneer ik met ALLL mijn gewicht om zou vallen, tillen ze mij met 1 hand weer op hahaha).
10. Ze zien alles: 'nieuw nagellakje?' of, ok, ik geef toe: 'beetje benauwd vandaag?'.

Maar het aller aller belangrijkste:
Zij weten.
Zij weten hoe je je voelt,
Zij weten altijd een oplossing,
Zij weten what’s gebeurd in the skuur!


CoolyFysio-M
(Zie je, zij weten hoe belangrijk schoenen zijn, hahaha)


Mist alleen nog FysioMomma- C, maar zij is op vakantie, dus euh, ja vakantie beats blog, I guess…

10 opmerkingen:

  1. Conclusie:een perfecte ALLL IN is goudwaard en samen vormen jullie een prachtig juweel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelfs eens voor een fysioklas gestaan met S.. Yeah,weet ze je toch ook weer het gevoel te geven dat alles wat je doet meetelt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat je een blog erover hebt geschreven! Dat verdienen ze zeker!!!
    Kuss
    PS: heb gister nog tijdje met je moeder staan kletsen, heeft ze vast wel verteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Jootje: WAAAA volgens mij heeft ze dat verteld!!! Ze zei iig dat ze eens een CF had meegenomen en dat die klas HEEEL verlegen en stil was, maar de CF juist probeerde die studenten te stimuleren om toch vragen te stellen, maar ze waren TE bang/ verlegen... Waaahaha cool verhaal.

    @Pauline: jaaaa ze zei het hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat klink heel anders (lees: veel beter) dan de fysio in het Haga. Daar steken ze hun neus om de deur en vragen: ben je geweest?
    Daarmee bedoelt de fysio; ben je naar de oefenzaal geweest en heb je gesport??

    Groetjes van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MissMorrie27-09-10 14:32

    Whaaa! fysio rules! :)
    Ze verdienen dit blogje zeker!!!

    Hoe is het vandaag?

    Kus, MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wooow Astrid, dat klinkt niet echt vriendelijk nee...
    En wat gebeurd er als je NIET naar de oefenzaal bent geweest dan, hahahaha ben ik nu wel benieuwd naar!

    @MissMorrie: Wooohaaaa Fysio Rules ZEKER!!!
    Hier gaat ie echt strak, de Dear Doc én Knappo runnen de toko hier waahahaha sothat's real goooodddd!
    Hoe is jouw dagje so far?
    xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weet niet wat er gebeurt als je niet gaat. Ik ga altijd, ben veel te blij even uit het hok te zijn.
    Ze zijn trouwens wel aardig hoor. Alleen, je hebt er helemaal niets aan.

    Ajuuussssss

    BeantwoordenVerwijderen
  9. MissMorrie27-09-10 16:25

    Wauw! Knappo en de Dear Doc! Bofkont :P, Haha!
    Mijn dagje is goed hoor! Beetje vacatures zoeken en een open sollicitatie sturen!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo, die fysios worden zeker wel gewaardeerd. Niet dat ik er ervaring mee heb maar zo links en rechts, vanuit mijn omgeving, vanuit mensen die wat ouder zijn dan ik (ja nog ouder !) of zelfs jonger dan ik ( wat meer voor de hand liggend is hahaha!), hoor ik de positieve geluiden en zelfs als deze fysios ze pijn gedaan hebben zijn ze dat daarna weer vergeten.
    PS: was onder de indruk van je "overdenkingen zondag"
    Ennuhh , the SHOES : you wear them well.!!
    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen