maandag 20 september 2010

Minimale maandag

En toennnn,
Brak de dag aan (gisteren), dat ik naar de IC ging.
Beetje jammer, want ik had me zo voorgenomen OM NOOIT MEER naar de IC te gaan (behalve voor de TX natuurlijk he).

Maar goed, mijn beademingsmachientje was Working his Butt off, maar dat hielp niks.
Vandaar dat ik er nu toch ben en Transplantman JR. TOTALLY saved the day!
Hij deed de MASTER broncho die mij wel weer wat lucht gaf. YEEEY!
Nu nog hier weg zien te geraken he waahahaha.

Dusssss.
Hahahaha verder ben ik een beetje euh, gaar zeg maar van al die piepjes en dingetjes (okeeee en ook wel van de koorts).
Lekker info weer. Naja.

Wat een hoogstaand bericht. Oei...

Edit: ik ben trouwens een bezienswaardigheid, iedereen zwaait enzo! IK BEN DE ENIGE PATIENT DIE NIET IN COMA LIGT!

37 opmerkingen:

  1. Lieve meid, zet 'm op hoor!!
    Er wordt héél veel aan je gedacht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Djuna,
    Hou je taai (raar woord hier, maar heel erg gemeend), ik probeer vanuit Aalten wat energie en lucht die kant op te blazen. Denk aan je!
    Digitale kuzzz,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Djuna,

    Wat vervelend dat je naar IC moest.. Hopelijk kan je daar inderdaad snel weg! Zet hem op he! En mijn duimen draaien keihard voor je!

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat balen joh!! Dat is natuurlijk een beetje een understatement... Ik hoop dat je er gauw vanaf komt! Misschien een stomme vraag; maar wat doen 'ze' daar precies met je? Is het vooral een kwestie van goed in de gaten houden, of doen ze nog iets anders wat ze op de afdeling niet kunnen? (vast wel:P). In ieder geval fijn dat ze het met de broncho al wat meer comfi voor je hebben gemaakt.
    Mensen generen zich totaal niet om te kijken he..?? Die kunnen gewoon doodleuk blijven staan om even naar je te staren, of in jouw geval te zwaaien. Ik zou een hoedje neerzetten en voor elke zwaai moet men een duit in het zakje (hoedje) doen. Wedden dat je na je IC avontuur rijk bent!
    Sterkte daar, hopelijk kun je gauw met een vol hoedje en wat meer lucht terug naar de afdeling!
    Liefs Marcia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En zelfs in deze toestand weet je weer een verhaal in elkaar te zetten. Superwoman!
    Ik moet ook zo lachen om je laatste zin.
    Het is niet grappig dat er mensen in coma liggen, maar de manier hoe je het hebt opgeschreven is hilarisch.
    Het blijft een genot je verhalen te lezen, ook al is het onderwerp k.. met een heleboel peren.
    Nou superwoman en beste blogger van Nederland e.o. zet 'm op, hou vol. Ik duim voor die verdiende nieuwe longen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meid meid waar jij mee om moet gaan, zwaar respect!
    Geef niet op, nog ff knallen en dan komt het goed met nieuwe longen!
    ff een lekker plaatje om je een hart onder de riem te steken

    http://www.youtube.com/watch?v=PIJXqOvXb1A&ob=av2n

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Djuna,
    echt zwaar kl*te! Ik denk aan je.
    Echt ik heb veel respect voor je dat je ondanks dat je je zo klote voelt, koorts hebt en daar op de IC ligt het toch weer voor elkaar krijgt deze blog te schrijven.
    Sterkte, zet 'm op en weer snel terug naar SV!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat kut zeg!!!! Ik hoop datje gauw weer terug kunt naar de afdeling! Of beter nog: op de IC ligt samen met 5 & 6! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee meis!
    Heeeel erg veel sterkte daar op de IC. Lijkt me erg griezelig en dan ook nog de enige zijn die bij bewustzijn is :o Hopelijk gaat het snel weer wat beter en mag je weer naar je ouwe kamertje. Ik duim voor je dat je snel je longen krijgt die je verdient en ik denk aan je!
    xx Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Shit zeg...op de IC...de plek waar je juist niet wilde belanden. Hopelijk kun je gauw weer terug naar de afdeling!
    Sterkte mop!
    Kus, MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Miss Piggy, wat een toestand! Ik heb het geloof ik al eerder geschreven maar wat een dappere dodo ben je toch. Ik zal de hele dag voor je duimen en aan je denken en ik hoop dat we snel een bericht lezen dat je weer terug bent op de afdeling of dat nr 5 en 6 gearriveerd zijn.

    Heel veel sterkte, lieve groetjes, ----els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. he getver wat balen ...
    Wel blij dat jr je meer lucht kan geven maar ic is zo niet fun...

    Lieverd denk aan je, ik heb vanmorgen lange mail Van kim gelezen en ik hoop echt dat het er voor jou vlug aankomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gatver dat is idd balen. Hopelijk kunnen ze daar wat voor je doen zodat je je lekkerder voelt en kom maar gauw weer terug naar de afdeling! We denken aan je hoor!
    Groetjes Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He, wat nu???? Balen...... enz.
    Ik zend alle positieve energie die ik heb jouw kant op.

    Groetjes van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Natuurlijk ben je gaar van al die piepjes en gedoe om je heen, wat enorm balen dat je naar de ic moest, wel fijn dat je weer wat lucht kreeg, ik wens je heel veel sterkte, en balen mag he! Het is nu eenmaal k*t !!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kan eigenlijk alleen maar zeggen.
    Heel heel veel sterkte.
    Denk aan je.
    Liefs,
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Y'all!
    Wat een lieve lieve berichten weer!
    Gaat wel ok hier hoor!
    Net AGAIN een broncho gehad en dan straks nog 1 en dannnn TADAAA BRAND NEW hahaha (of bijna dan).

    @Marcia: Wat 'ze' hier met mij doen hahaha ja goede vraag! Dat zeg ik ook altijd: of ik nou op de Long geen lucht heb, of op de IC, is hetzelfde toch?
    Maar helaas niet hahaha.
    Nee hier op de IC kunnen ze met hogere drukken beademen. Dus dat hebben ze nu gedaan.
    Haaaa tijd om terug te gaan, wat jij!

    @Jroen: Thx voor de alweer perfecte song voor deze dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pff jeetje zeg. Wat krijg je allemaal voor je kiezen (op 1 dag nog wel!! 3 broncho's!). Mijn hemel. Maar ok, ze kunnen je daar dus met hogere druk beademen. Ik dacht al iets in die richting, mar wist eerlijk gezegd niet precies waar t m in zou zitten. Hoop echt dat je gauw terug kunt. Of gewoon daar blijft omdat je die oproep krijgt;-)
    Dat je nog achter je pc'tje kruipt om alles te beantwoorden joh! Sterkte ook met de koorts, dat had ik dr straks even over het hoofd gezien.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ow, da's niet zo goed :S. Heel veel sterkte en succes met de komende broncho en hopelijk mag je daarna weer snel naar de gewone afdeling! Lig je toch net wat relaxter, denk ik ;).

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Pfff al die broncho's zeg, dat is super vervelend, krijg je die zonder narcose/roesje? Ik wens je nogmaals veel sterkte toe, ik vind je echt dapper! (nou ja, je moet wel, maar toch)
    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoop dat de volgende broncho echt het maximale resultaat gaat geven. Dat de drukken dan weer wat naar beneden kunnen en jij weer naar je eigen vertrouwde gezellige kamertje kan

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Houd vol soldaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Super Piggy.

    In 1 woord klote! Maar gaat goed komen.

    Hier een muziekje for uw, Een muziekje waar ik vaak naar luister en me kracht geeft! http://www.youtube.com/watch?v=sowWrtVEq6

    MoMo XX

    BeantwoordenVerwijderen
  24. PS. Het is bedoelt om jou exstra super kracht te geven! MoMo XX zet hem op!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. IK hoop dat je nu meer lucht hebt en dat de koorts mag zakken, balen zeg, waar stuur ik nu de kracht post heen?
    Waarom meerdere broncho's op een dag, je hebt 2 longen natuurlijk en dan is het voor jou vol te houden om het in stapjes te doen, zoiets kan ik bedenken??????
    Computer is stuk ,helaas kan ik die krachtinjecties van muziek niet mee horen.
    IK doe het met post en stuur je licht , lucht en liefde.
    cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. MissMorrie20-09-10 14:37

    Succes met de broncho straks!
    Wel veel hoor op een dag....pfff!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat ontzettend klote dat je op de ic licht. ik hoop dat die broncho's je weer wat meer lucht gaan geven.
    succes

    liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hou vol meid! Groetjes Stans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Met andere woorden: jij voelt je vreselijk ellendig.
    Mag je ook best zeggen hoor.
    Het wordt nu ook wel erg spannend voor jou. Je lichaam heeft duidelijk geen zin meer aan een feestje.
    Zet 'm op meisje.

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Getverderri. IC is nou niet de meest gezellige en rustgevende plek!! Hoop dat je er snel van af kan en alleen terug als die nieuwe longen er in zitten. Beterschap. Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  31. He meis,
    Jeetje zeg!! Ik hoop dat je je na bronco 3 weer wat beter voelt (en dat je ze kan overtuigen om weer naar de long te gaan).
    Is de koorts al wat gezakt?
    Heb je inmiddels al een zwaai-arm? ;-)
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hey lieve dappere strijder,

    Wens je met lucht, zo snel mogelijk weer naar een betere plek....

    Veel liefs, lucht

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Djuuun!!


    Heel veel sterkte ook namens mijn moeder!
    Kop op he, you can do it!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  34. he djuna!
    Ik hoorde vanochtend dat je nog op de ic lag, en miss vanmiddag terug kwam. Dus vandaar dat mijn bezoekje nog maar ff moet wachten!
    Zet m op meid!

    x liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hee Djuna!Het moet voor het I.C.personeel een voorrecht zijn om voor jou te mogen zorgen!!!!Geeft vast weer een hoop gezelligheid op deze afdeling!!!!Ze zullen je vast erg missen op je "eigen" afdeling,maar ik weet zeker dat dat niet zo heel lang hoeft te duren.Liefs vanuit het kille E-L.(scheelt echt een trui én een jas hoor!)Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. I see that IC is not the place you want to be.!

    Hou vol en ik wens je alle lucht toe die je maar kan krijgen.

    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoorde net dat je weer veilig en wel terug bent op de thuisbasis. De IC zal het dus weer zonder zijn bezienswaardigheid moeten doen ;-). Zet hem op meis.
    Liefs Door.

    BeantwoordenVerwijderen