vrijdag 3 september 2010

Verwachtingsvolle vrijdag #7

MissPiggy the Vampire Slayer






11 opmerkingen:

  1. Oh MissPiggy,Blooddd, MissPiggy,Blooddd!
    Gelukkig gaat dat rode vocht door een slangetje en hoef je het niet te proeven!
    En gelukkig houdt Ferdinand een oogje in het zeil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd maar die lach, altijd vrolijk .....lijkt het....maar Jan was ook zo....dus ik weet ook dat dit niet altijd zo is! Maar dat is wel de manier om te vechten en door te gaan....lachen, gevoel voor humor! Ik heb respect voor je, want die slangetjes zijn er niet voor niets.

    Fijne dag en geniet van de kleine dingen! Maar dat doe je wel.

    Groetjes Stans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey MissPiggy,
    heb net voor jou deur Pocahontas ontmoet! Ze was samen met de andere zaalarts. Lieve zaalartsen he. Uh maar dat zakkie met bloed...? Waarom krijg je dat erbij?
    By the way, hebben jou ouders een sluiproute naar het erasmus of ook vertraging de laatste tijd? Bram kreeg van m'n pa de tip om niet meer langs de Maastunnel te rijden, maar via Feijnoord... En wat betreft parkeren, daar wordt je ook niet blij van toch! Of gebruikt jou bezoek het OV?
    Dikke kus Clau

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit dan? Bloeddorstig geworden?
    Vond je er eigenlijk altijd zo vredelievend uitzien.
    Liefs,
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Anoniem: Hahahaha jaaa lucky me met Ferdi in de buurt he!

    @ Stans: thanks, voor jou ook een fijne dag!

    @ Clau: Hahahaa Pocahontas ROCKS! Hadden ze nog wat nieuws te melden?
    Euhm ja dat bloed is v/w laag laag laaaaaag HB. Door euhm ja, dat bloedgehoest van mij steeds enzo...
    Oh en volgens mij rijdt niemand via de maastunnel bij mij... Maar hahaha zeker weten doe ik dat niet (best erg eig)... K zal t is vragen...

    @ Terpie: hahaha ja ja, stille wateren...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @MissPiggy: niet echt nieuws nee. Dinsdag weer LF blazen. (nog) geen ab-wissel ofzo. Wel klote van je bloedgehoest zeg, kunnen ze daar verder niets aan doen... Stomme vraag misschien anders hadden ze dat vast al gedaan.
    Ik ga eens beginnen aan de maaltijd (spinazie en aard.purree met appelmoes mwah niet zo heel veel trek in eigenlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh heerlijk dat bloed, sinds ik Twilight heb gezien ben ik helemaal weg van vampier vriendjes! Die zijn leuheukk! haha misschien komt er nu ook wel één jou kant op ;)
    liefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Miss Piggy, wat ben je toch een dappere dodo. Je verdient echt een paar longen met een gouden randje :-)) Figuurlijk dan, want anders is het zo scherp ademen.

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Buuf-Claudia: Heb het gevraaaagd hahaha. Ze komen inderdaad via Feijenoord en anders de A16 en dan de Maasboulevard...
    Hoe was je spinazie? IEWWWWW zooo vies vind ik dat! Geef mij maar BLOOOOD! waahaha.

    @ Daphne: Ohhhh jaaa zou ik niet erg vinden als Edward hier even langskwam!

    @ Els: Lief! En zilver, brons... allemaal PRIMA hahaa!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @MissPiggy: ik zal eens doorgeven dat ze dan de Maastunnel beter kunnen mijden gezien de ervaringen van afgelopen dagen... en gewoon ff via Feijnoord rijden he.
    Spinazie was inderdaad niet echt om te pruimen haha. Nouja zometeen komt de bouillon eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaargh ik vind dat er zo griezelig uitzien. Toen ik nog op dagbehandeling in het ziekenhuis moest komen lagen er ook altijd veel mensen die bloed door het infuus kregen en dat ziet er echt eng uit vind ik :p

    BeantwoordenVerwijderen