woensdag 29 september 2010

Wijze woensdag #11

Kijk, ik schrijf natuurlijk vaak over hoe sommige mensen in Ziekenhuisland, ondanks dat zij toch arts of co zijn, NIETS van mij begrijpen.
Hoe iets mij irriteert, hoe dingen mij verbazen.

MAAR. Er zijn ook PATIENTEN die een pain in the ass zijn, of die de verpleegkundigen het bloed onder de nagels vandaan halen.

Daarom vandaag EEN GUESTBLOG van lieve Nurse-L!
Zij is net terug op de longafdeling nadat ze is afgestudeerd en gaat nu al haar passie en werklust inzetten om de dag voor de mensen die er liggen, een stukje beter te maken.


‘Maandag ochtend, mijn eerste ochtend terug op de long…
Heel vrolijk loop ik mijn patiënten af, even een praatje maken.
Kom ik bij meneer Nice (dacht ik althans).


Vraagt hij: ‘Bent u in blijde verwachting?’.

WHAT??????


'Uhmm nou nee meneer (maar euhm, lijk ik zo op een varken dan???? ).
Meneer Not So Nice dus, verontschuldigt zich en zegt: 'tja kan iedereen gebeuren hè?!'.
Nou niet dus!!

Vanaf dat moment besloot ik om sla en komkommer te gaan eten, en zelfs bij MissPiggy geen biggetje te eten.
Want op dat moment voelde ik me wel een beetje een MissPiggy.
Maar gelukkig krijg je dan van je collega's en patiënten te horen dat die man het helemaal fout heeft en ik er goed uitzie (duhuhhh )…’.

Was getekend,
Nurse-L


Zo zie je maar weer... waaaaaaahahaha!

3 opmerkingen:

  1. Ook een aardige van mijn broer die piloot is.

    Een (alleraardigste, dronken) reiziger tegen KLM stewardess; Jesus sinds wanneer neemt KLM varkens in dienst.
    Antwoord stewardess: Sinds wij vee vervoeren meneer.
    Helaas is de dame ontslagen!!
    Hoe gekker kun je het maken.
    XX Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MissPiggy,
    Nurse L zag er natuurlijk gewoon straaaalend uit,zoals zwangere vrouwen er soms zo prachtig uitzien! Dus het zit em in de blijde uitstraling!
    Is prima compliment!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MissPerson29-09-10 15:41

    Beide blogs... TOP! whaha.
    Leuk dat ze dit met ons deelt. ;)

    Wat een oerstomme CT'er zeg!!!! Jot joh, zet t beademingsapparaat gewoon even uit. Dat is toch niet zo héél nodig. Het is niet zo dat je leven daar vanaf hangt?! Toch!? tsss....

    Tot strakjes! (haal Amber rond 18 uur- 18.15 op)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen