zaterdag 4 september 2010

Zelfde zaterdag

WOOOW IK LEES DAT @Tamara een oproep heeft!
Hopelijk is 3 keer dan eindelijk scheepsrecht voor haar!
Duimen, duimen, duimen!
Hahaha dan nu mijn 'geplande' stukje.


10 dingen waar ik heel, heel bang voor ben:

1. Dat ik in slaap val tijdens Grey’s Anatomy ( je kunt die aflevering nergens op internet terugvinden he! Alleen als je een ‘US resident’ bent. Wat hebben US residents wat ik niet heb?!?!
2. Dat de White Tea Variation uit de handel wordt gehaald.
3. Dat euhm, de dokters erachter komen dat ik, op ‘weegdag’ meestal, als het lukt, niet naar de wc ga en wel heel erg veel water drink, en een extra bolusje SV erin spuit van 250 ml en euhm… jaaaaaaaa ik geef het toe... altijd uitkien dat ik mijn zwaarste kleren aanheb. ‘
4. Zo slinks ben ik dus. Maar dat terzijde.
5. Dat er een nagel afbreekt.
6. Dat ik STUIKEL en zodoende een enkel verstuik en daardoor NIET kan werken aan de spierkracht!
7. Dat FUGU (de Sushiman) zijn deuren sluit. Dat is de reden dat ik er ELKE week wel bestel! Hahahaa.
8. Dat mijn blogje ineens zoekraakt in een onontgonnen internetgebied.
9. Dat mijn nagellakjes toch op een dag zullen verkleuren, na al die weken in de zon (ben ik even blij met dit slechte weer!)
10. Dat de stroom nog een keer uitvalt, maar dan in mijn deel van het ZH en dat het langer duurt dan 2 uur (zo lang kan mijn Beademingsmachine zonder stroom). Al denk ik wel dat ze mij dan naar een plek brengen (IC AAAA!!!) waar er altijd noodstroom is…

13 opmerkingen:

  1. Hoi!

    Je kunt op internet wel grey's anatomy kijken, gelijk met de amerikanen! Er zit alleen geen nederlandse ondertiteling bij.

    http://www.tv-video.net/video/grey/

    Oh ja en als je eenmaal aan het kijken bent kun je hem niet op pauze zetten, dus niet in slaap vallen!

    veel plezier met kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OHHHHH Anoniem!!!
    Je bent mijn HELD!!!!
    THE BEST HAHAHA.
    Eerst keek ik alles op youtube maar dat is ook op een gegeven moment geblokkeerd ofzo...
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben al aan het kijken hahahaaa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem is ook mijn held!!! Haha! Dus ik ben niet de enige die uit voorzorgsmaatregelen vaak sushi bestelt..;-) Alles om te voorkomen dat zíj hun deuren niet hoeven sluiten. We denken ook alleen aan een ander:P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En anders heb je hier nog een backup!

    http://www.tvduck.com/Grey%27s-Anatomy.html

    Is nog veel meer aan andere series te vinden, hier heb ik bv alle "how i met your mother" afleveringen gekeken.

    gr Jroen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leren we nog eens wat, deze links slaan we op ;-))

    Ja spannend voor Tamara,.


    Groetjes, els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze site staat ook bol van de goede series en lukt altijd om te kijken, mits de internetverbinding een beetje redelijk is.. (met hotspot erasmus en zijn ups en downs @%#$@)
    www.sidereel.com en voor greys dan www.sidereel.com/Greys_Anatomy

    Sushi kan je niet genoeg eten, vis is goed voor je :)

    Rosan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nummer 10 vind ik wel de aller engste, laat dat aub nooit gebeuren!
    Nummer 5 is natuurlijk ook zeer vervelend, zeker omdat je dan ook weer minder weegt ;-)
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Man oh man, Grey's missen?! No way! I mean, dat die US residents dat voorrecht hebben is niet eerlijk! Zucht.. Maar wat een tip! Lichtpuntje van vandaag? En tsjah, zware kleren & veel water drinken is het ergste nog niet. Ik doe zoveel mogelijk lichte kleren aan, eet en drink niets als ik mezelf weeg. Zoek de verschillen ;) Heb trouwens de meest awesome kaart gevonden (maar de kans is groot dat er meerdere lucht van hebben gekregen..) Anyway, snel een postzegel scoren en hij komt jouw kant op. Ennuh, vannacht niet van al die enge dingen dromen hoor.. Mocht je niet in slaap kunnen komen, gewoon nog een aflevering van Grey's kijken, dat helpt.

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee daar!!
    Ik ben weer in t land dus kan je blog weer makkelijker volgen :)
    Laat nummer 10 zeker niet gebeuren zeg!! Laat die IC nog maar even wegblijven (Thorax-IC is natuurlijk wel welkom na TX).
    Heb nog nagellakje voor je gescoord daar dus mocht er 1 verkleuren dan heb je een nieuwe haha.
    Tot snel!! (maybe dinsdag, even afwachten hoe laat ik toets heb).
    Dikke kus
    PS: echt spannend voor Tamara! Hopelijk nu goed nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, Grey's anatomy. Genoeg mogelijkheden om te kijken ennuhhh je kan het altijd opnemen toch.? Of kijk je naar de amerikaanse uitzendingen? En, nog eens wat : nummer 3 is wel heel erg slim maar het zou zomaar kunnen dat één van die weegdokters deze blog ook leest hoor.!
    Beide Missen naar Spinalonga geweest gisteren maar dat zul je al wel weten.
    Ook goed voor Tamara: 3 x is inderdaad scheepsrecht.!
    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAAAA k heb 10!!! afleveringen van Grey's gekeken vanmiddag hahahahaa HEERLIJK!
    THX 4 all the tips hiii makes my life A LOT better!

    @ Doei ee: yeeeeyyy! ja fijn he, dat haar TX doorgegaan is en alles!
    Hiiii en euhm ja, nr. 3... Val ik even door de mand, met allll die doc's en nurses die meelezen! 'Oeps'...

    @ Pauline: Waaaaa! Heb je foto's? See you!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whaaaa missy,
    Ik ben in spanje denk ff je blog tjekken;)
    Woow goeie dak weet dat greys terug te kijken is haha, anders hadden we altijd over een tijd bol.com nog whaha!Goed nieuws van Tamara.
    Ik denk aan u hier aan de kust van spanje, en nu hopen dat jou setje snel komt!

    dikke kus lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow! We kennen elkaar niet, maar ik heb net je blog zitten lezen en ik heb echt ontzettend veel bewondering voor je! Dat je zo kunt schrijven, met zo'n positieve toon! Echt heel knap. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat de longen heel snel komen! Groetjes, Debbie

    Waarom ik dit midden in de nacht doe (ik leg het toch maar even uit omdat het missch een beetje raar overkomt): door enorme herrie op straat kan ik niet slapen en al surfend kwam ik zo op jouw blog terecht.

    BeantwoordenVerwijderen