vrijdag 22 oktober 2010

best Friends in the world Friday

Het is een feit: ik heb de liefste vrienden ter WERELD.

My heroes
(Offff je zou ook kunnen zeggen: Scary man met ALLLLL z'n vrouwen, waahaha!)


Beetje hulp met aankeden... hahaha!

Yeah!

Spookjes en ik...

Heks, duiveltje en ik...

Scary man en ik...

Pompoentje en ik...

Spooky, heksje en ik...

Heeeeeee! Dr. Knappo komt ook even kijken hahaha!

Sweet pompoentje en ik...

Heksje en ik...

Chillin'

Her highness en ik!

En de snot waar we de chips in dipten...
The best.
The. Best.
Je snapt waarschijnlijk dat ik nu ga slapen en dat dit telt als zaterdagblogje he...
I LOVE LOVE LOVE LOVE ALL OF YA!

21 opmerkingen:

  1. Hey Djun!

    Ziet er weer super gezellig uit! Echt jammer dat ik er niet bij kon / mocht zijn....
    Wat zal jij lekker slapen vannacht! (ik ook, haha!) Offe, misschien wel niet met al die spoken die jij hier naar binnen hebt gehaalt... Straks dwalen ze nog ergens rond, oeoeoehhhh.... ;-D
    Weltrusten!

    XXX van je overbuuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief!
    Ik vond het ook kei jammer dat je niet erbij mocht zijn segregatiebeleid-technisch.
    Heb je gemist hoor, jij hoort er ook tussen!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet pompoentje :)22-10-10 23:15

    Hee meis,
    Het was echt super gezellig!! Een geslaagd feestje! Maare...wel jammer dat je mij niet bijstond als pompoen ;-)
    Slaap lekker!!
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De dolle tweeling22-10-10 23:31

    Hey geil heksje,

    Wat een interessante poses neem jij aan.
    Ik snap dat Knappo en Scary Man zeker een kijkje wilden komen nemen :P
    Ik en mijn wederhelft hebben ons ontzettend geamuseerd op je party! De film, de outfits, maar vooral de heerlijke voeten, tanden en ogen! Mmmmm....
    Een vette smakkerd,
    De dolle tweeling

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er uit als een doodeng, gezellig, en lachwekkend feestje.
    Meid wat heerlijk dat jij vrienden hebt die dit samen met je willen doen.
    Nu lekker uitslapen, nagenieten en verder even helemaal niks denk ik.
    Nu energie sparen voor je verjaardag.
    Ik hoop dat dit ook een hele leuke dag voor je gaat worden!

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig zeg! Super dat je zo'n leuk feestje (de gezelligheid spat echt van het beeldscherm hier) hebt gevierd met zulke toffe vrienden! Leuk om te lezen. Ik hoop dat je er nog dagen van kunt nagenieten!
    Enne dr Knappo is idd een knappo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Djuna!!

    Wat ziet dat er gezellig uit!! Je moet wat daar hè! ;) En ik snap dat je optijd bent gaan slapen, want dit zal wel vermoeiend voor je geweest zijn!!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Super Piggy

    Fjieuw fjieuw voor dokter Knappo hhahha jeetje, flikker je van uit je bed. hahahah

    Leuk hoor dat je het zo naar je zin hebt gehad.
    Iets voor in de momentenpot. Nou je zal nog wel
    naar zweven sinds gisteren.

    Geniet er lekker van. Morgen de oproep oke?! Deal!! Liefs MoMo XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige foto's zeg, en eindelijk zien we Dr Knappo ook eens, hij doet zijn naam eer aan!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha mooi feestje! Doet me denken aan die geweldige "how i met your mother"aflevering, vooral met dat Pompoenen kostuum. Ik zal maar niet herhalen hoe die daar genoemd word. haha. Ik neem aan dat jij dat ook kijkt?

    groeten en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje!!! Dokter Knappo is wel heeeel knap!!! Ik heb hem nog nooit gezien!!!!

    Het ziet er heeeel gezellig uit!!

    Groetjes,

    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij maakt er écht een feestje van he..!! Echt superleuk! Zo te zien heb je genoten. En gaaf dat iedereen zich echt aan de dresscode heeft gehouden, iedereen heeft onwijs z'n best gedaan zo te zien, echt leuk. Behalve Dr. Knappo, maar da's ook maar beter als hij zich niet verkleedt denk ik.... :$

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey meis,

    Het was gister echt een top avond. Je zal wel moe zijn. Jammer dat ik niet zo lang kon blijven. maar binnenkort kom ik weer s langs.

    slaap lekker.

    xxx neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ;-)) pret voor tien, dat is te zien!!
    Nu lekker nagenieten, fijne zaterdagmiddag, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Djuna!

    Leuke foto's! Het was heel gezellig! Ik zie er trouwens nog wel extra scary uit met die rode ogen;)

    Liefs en tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was gisteren een heel goed feest we zien er weer heel netjes uit.
    Hopelijk ben al weer een beetje bijgekomen van al het feestgedruis!

    X Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Whahahhaah die dip lijkt wel cfers slymie!!! jammie.
    En dokter knappo doet zijn naam eer aan hoor.... jezus!!
    Miss zwaai ik morgen ff naar je op de gang.

    dikke kus lielie en dikke kus ook van daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahahaa dr. Knappo zou z'n eigen site moeten beginnen he, waaaahahahaa ga ik em eens voorstellen. Met foto's van em ofzo...?

    @Scary man: Waaaaahahaha ik heb echt gelachen gister! Je was echt eng hoor waahaha!

    @Petra: Hiiii ja die ogen heb ik expres maar zo gelaten!

    @Neeltje: Ben toch SUPER blij dat je er was hoor! YEEEEEEEEEEEEEEYYY!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ziet er heel gezellig uit. daar zal je wel van genoten hebben. en dr. knappo doet indd zijn naam eer aan haha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey knapperd!
    Al een beetje bijgekomen van gister? Of zal ik het nagenieten noemen? ;) Het was zooooo leuk! Hihi.. Net als die foto's trouwens! Echt genoten!

    Luv ya,
    XXXXXXXXXXX Eline

    P.s. Waren de muffins nog lekker? Volgende keer neem ik die van B&B weer mee, die zijn stiekem wel lekkerder..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. HAha is dat avocado dip:D Jammie!! Leuk feestje hoor!! Hopelijk ben je er niet helemaal kapot van:) Enne Dr Knappo is idd WOW:O *kwijl*
    Hij gaat vast naast zn schoenen lopen als ie al deze reacties ziet haha.

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen