donderdag 21 oktober 2010

Dank je lieve, lieve Donor- donderdag

(Uit Grey’s Anatomy):

'It’s the regular day’s,
The ones that start out normal.

The day you commit to something or someone,

The day you meet your soul mate,

The day you realize there’s not enough time,
because you want to live for ever.

Those are the day’s, that end up, being the biggest'.

Vandaag, precies een jaar geleden, gaf mijn Dear Donor haar longen door aan mij.
En daardoor besef ik, al 365 dagen, dat elke dag mijn ‘biggest day’ is.
Ook als het moeilijk is.
Dan weet ik toch,
Ik ben er nog.

Dankzij jou, Lieve lieve Donor.

En ik kan alleen maar hopen, dat je een beetje tevreden bent met wat ik tot nu toe met die extra tijd heb gedaan…

Dankzij jou:





PS: ik wil jullie allemaal echt bedanken voor alle lieve berichtjes gisteren.
Ik heb ze gedronken als waren het flesjes Jillz.
You guys are THE BESTA!!!!!!!!!!!!!
En met mij gaat het wel weer hoor...

16 opmerkingen:

  1. Ik weet zeker dat de donor tevreden zou zijn met wat je allemaal met die extra tijd hebt gedaan!!! Een jaar geleden die onwijs spannende tijd..en nu weer. Maar we hebben toen ook gezien dat alles goedkomt.
    Slaap lekker xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. miss Person21-10-10 00:23

    Ik ben ook zo blij met de donor! Als de familie je zou kennen zouden ze blij zijn dat zo'n mooi mens als jij verder kan leven met hun dochters' longen. *Denkt aan alle mooie dingen dit jaar, zoals vakanties, meetingen, stranduitjes, lachbuien, spelletjes, singstar, vreetpartijen zoals bbq/gourmet/uit eten.... * Ik geloof dat ik met deze mooie gedachtes heerlijk kan slapen. ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw donor zou niet anders kunnen dan apentrots op je zijn!
    En ze (je weet dus dat het een ze is?) zal het ongelooflijk verschrikkelijk rot vinden dat haar longen en jouw lichaam maar zo kort van elkaar mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank,Dank,Dank,
    Wat ben ik dankbaar!
    21-oktober is een zeeeer heuglijke dag!
    ODE aan de donor!
    ODE aan jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zou helemaal speciaal zijn als je vandaag een nieuwe oproep zou krijgen voor nieuwe longen, ik duim voor je liefs manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je Donorlongen. Ook al functioneren ze bijna niet meer, juist door dat setje ben je nog op deze wereldbol.
    En als ik de foto's bekijk heb je onwijs leuke dingen gedaan toen het nog mogelijk was.

    Eigenlijk mag je best een klein feestje vieren toch?

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent een fantasties mens.
    Wens je heel veel geluk, en sterkte voor
    de spannende dagen van het wachten op jou 5&6.

    Groeten Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Happy re-birthday Cyster!

    Fingers crossed, dat je over niet heel veel langer dan een jaar vanaf nu je re-rebirthday kan vieren.

    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heey mop,
    De donor die jou deze longen gegeven heeft is echt super!!!
    Ook al functioneren de longen nu bijna niet meer, ze hebben je ook fantastische momenten bezorgd! Ze hebben je laten genieten van het leven en ze zorgen ervoor dat je hier nog steeds bent! Ik denk dat de donor en de familie ontzettend blij zijn dat iemand als jij dit setje gekregen heeft! De eerste verjaardag van de longen gaan we morgen goed vieren hè!!! Ik ben er al helemaal klaar voor ;)
    Veel liefs,
    Mismo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey meis,

    Wat vervelend van je afgekeurde longen. Maar nu mogen long 3 en 4 vrijdag aanwezig zijn bij hun grote eerste verjaardagspartijtje :P.
    Dat is natuurlijk ook wel wat.

    tot vrijdag.

    xxx Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waaahahaha Neeltje!
    Jij bent een zeer optimist! En idd, is leuk voor long 3 en 4 dat ze erbij zijn!
    YEEEYYY! Tot morgenaaf!

    @Marjolein: THANKS cyster!

    @Alida: Waaa jaa hoor, groot feest hier, morgen! Ik beloof foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Hallo,

    Balen van gisteren dat de longen zijn afgekeurd, maar positief gezien betekend dat je boven aan de lijst staat en je niet wordt vergeten. En het is maar goed dat er zo goed naar gekeken wordt, want anders zou je er nog niets aan hebben.

    1 jaar! Dat is een klein feestje waard. Weet je als je getransplanteerd bent, ben je voor altijd 2x jarig. Zo voelde wij dat altijd. Dus vandaag je EERSTE verjaardag, van harte gefeliciteerd!

    Ik val in herhaling, maar hou vol, je bent nu ZOOOO dichtbij je 2e lxt. Hé en dan.....ben je gewoon 3x in een jaar jarig.

    Lieve groet Stans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief bericht naar je lieve donor... ze zal niet meer dan alleen maar lof over je kunnen denken!!!!
    je leeft, en straks leef je weer met 5&6 verder, maar deze lieve donor heeft je wel deze 365 dagen gegeven!

    dikke kus,
    Ps erg grappig ik schrijf de teksten van greys ook altijd op ;)
    Ze zijn mooi, en herkenbaar.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Missy ;),

    maak er een feestje van met nummero 3-4. Want je gaat gewoon zekers een VERVROEGD feestje vieren!
    Keep on figthing!!

    "Old"nurse Lenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met deze verjaardag! Ik zou er inderdaad ook maar een klein feestje van maken ;). En hopelijk volgend jaar inderdaad, zoals Marjolein al zei, een re-rebirthday :D. Dat zou het mooiste zijn.

    Liefs,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. MP,
    Wat een mooie foto's...
    Brengen me helemaal terug naar die gezellige dag die eindigde met dat buitenvuurtje...
    Wat een leuke tijd...
    Gelukkige verjaardag 3 & 4...
    Lang leve 5 & 6 ... en snel (aub)

    Veel liefs van Steve

    BeantwoordenVerwijderen