dinsdag 26 oktober 2010

Dit ÉN Dat- dinsdag

WAAAAAAAA GEWELDIGE TIPS GISTEREN!!!

Ik ben er dus uit.
Ik ga:
Een gezamenlijk verhaal verzinnen op de blog, dat later als prentenboek (dat ik zelf kan tekenen omdat ik het tentamen Beeldende Vorming van @Debbie heb geleerd) gepubliceerd wordt, die ik via mijn advieslijn over themafeestjes in de verkoop gooi en waarvan de opbrengst gaat naar mensen die kleding maken en haken voor de CF-apen.
En dat alles terwijl ik een carnavalswagen bouw in de vorm van een kwartetspel waarop echte mensen staan die al punnikend een fotoboek in elkaar zetten over verjaardagen.

Kijk.
En als dat niet lukt, kan ik altijd nog:

Beginnen aan de LOI-(Spoed-)cursus Sociale Hygiene voor de Horeca!
WAAAAAAAAAAAHAHAHAA!
Ten eerste is –ie ‘Spoed’ dus dat trekt mij al heel erg aan natuurlijk!

Nee echt serieus, ik heb me dus voor die cursus ingeschreven.
Het duurt 2 maanden (tegen die tijd ben ik wel getransplanteerd en gerevalideerd) en met dat diploma kun je dan een eigen horecabedrijf opstarten!!!
Het gaat over hoe je dronken mensen kan herkennen enzo…
(ik heb gister wel ff de proefles gevolgd natuurlijk hè).

En dat is weer EXTREEM handig voor als ik op een dag genoeg geld heb gespaard om een strandtent te kopen.
WANT DAN KAN IK GELIJK BEGINNEN met het runnen van die zaak en hoef ik niet eerst dat verplichte certificaat het behalen!!! (Tijd is dan geld hè…).

Ok. Ok.
Ik geef toe.
Dat eerste idee is waarschijnlijk realistischer hè…

Maar ja.
Dit is het toch geworden! WAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAA ik lach met te pletter hier achter het scherm!!!

Maar ik heb ook al korte-termijn-doelen gesteld, namelijk:
Leren haken.
Bovendien heb ik gisteren ook een nieuw naambordje voor buiten bij mijn ziekenhuisdeurtje gemaakt:



En en en en en @Jannie: ik heb je tip over het Unlimited magazine gevolgd!!! Waaaa super leuk!!! Kijken of daar iets uit gaat komen!

25 opmerkingen:

  1. Jeeeej goed zo!!! Ik zag het tijden geleden op de tv en het leek me zo leuk! Hopelijk komt er wat uit! Ben benieuwd! Hou ons op de hoogte! :)
    En wat goed ook van je LOI-cursus! Ik denk dat ik je voorbeeld ook maar moet volgen! Morgen maar eens kijken of er iets voor me bij zit!
    Hahaha en ben benieuwd wat je ons dan straks kan leren over dronken mensen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, dat wordt veel chocola....denken ze toch dat je je verplaatst hebt..
    En, mooie plannen lieve Djun, gewoon ergens beginnen en wie weet beland je ooit al freubelend,schrijvend, illustrerend, als eigenaresse, uitbater, van een heuse strandtent, sociaal ben je al, hygiënisch ook, dus daar krijg je vrijstellingen voor lijkt mij, Ervaringscertificaat heet dat nu..., jij vliegt door die cursus, nu nog die dronkelappen herkennen, hoe je ermee om moet gaan is voor jou een piece of spacecake toch?

    Lieve Djun, keep going., en haken.. kan ook met je vingers...daar heb je geen naald voor nodig hoor!

    leuk plan!

    Liefs,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Leuk hoor al die plannen! Je krijgt het gigamegadruk. Misschien hebben ze bij het LOI ook nog een antistresscursus ;-). Ben wel erg benieuwd hoe die carnavalswagen eruit gaat zien! Kan niet wachten tot we met alle volgers hier een drankje komen doen bij jouw strandtent!!
    En ik ben natuurlijk ook erg blij dat ik donderdag dankzij jou een 10 haal voor mijn tentamen!
    Welterusten, groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa! Strandtent openen! Zee en lucht en zon!
    En dan is zo'n cursus zooooo'n goeie investering! En interressant! Ik doe met je mee!
    En natuurlijk gaat er ook veel gehaakt worden, morgen al beginnen,kan ik dan een bestelling doen?...
    Welterusten voor straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fijn dat je iets hebt om je tijd nuttig te besteden ,tijdens je wachten, en voor straks herstellende tijd in het ziekenhuis.

    Hoop dat je strandtent er komt, dan kom ik zeker eens aan.

    Voor nu een goede nacht.
    Groeten Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Miss Person26-10-10 00:30

    Jaaaaa!!!! Op Gran Canaria.. en dan huur je mij in! Doe ik de LOI-Spoed-Cursus strandwacht en ga ik voor je tent op een stoeltje beetje mensen in de gaten houden, af en toe roepen dat ze daar naar binnen moeten komen omdat het 'the place to be' is en constant de rode vlag hijsen zodat iedereen ziet dat je niet t water in mag. Kijk, ik mag dan wel de cursus gedaan hebben, maar zie het niet zo heel erg zitten om mensen uit die diepe oceaan te gaan vissen... :S Ik zie het helemaal zitten!! Of we zorgen gewoon dat er een kleuterschooltje bij gemaakt kan worden (voor een paar uurtjes per dag, rest van mijn baan = strandwacht.. vooral tussen 11 en 13 en 15 en 19 uur), zodat ouders toch op vakantie kinden met hun kids, maar zij toch onderwijs kunnen hebben. Alleen Nederlandse kids dan, want anders moet ik allerlei LOI-talencursussen gaan volgen. Daar heb ik dan geen tijd voor, naast de 'strandwacht'. Hoe vind je die?

    Nee echt vet dat je die cursus gaat doen. De wens die je altijd al had... :)

    Wat een leuk naambordje trouwens! Gelukkig heb ik die foto erop gezet! whaha. Die is wel leuk. ;)

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeeoeooeoeoeoeeoeoeo!!!!
    Jeeeeej!!!! Wat leuk haha!
    Goeie keuze!
    Allemaal goede ideeen. vooral dat haken natuurlijk ;)

    dikke kus lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee wat cool zeg!!!! Ik moest zo lachen om je stukje weer. Als het even meezit heb je het volgende seizoen je eigen strandtent;):D
    En cool van Unlimited, vriendin van mij zit 'daarbij'. Ik ga om die reden 9 november naar de Lancering van het blad, als jij nou even zorgt dat je voor die tijd aan de slag bent én getransplanteerd bent, zie ik je daar;)
    Realistisch plannetje toch?
    Ik word nu trouwens ook wel benieuwd naar je plannen ná de transplantatie. Heb je dan iets van een studie in gedachten of juist niet?
    Supergaaf naamkaartje trouwens!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maak jij maar lekker plannen voor nu en later. Anders is het leven ook zo doelloos.
    En haken is echt zo moeilijk niet.
    Gewoon beginnen bij de basis.

    En dat prentenplakboek...altijd leuk.

    Ik ben benieuwd wat je nog meer voor leuks weet te verzinnen.
    Maak er wat van vandaag, ga ik het ook doen.

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hierbij solliciteer ik ook voor een baan bij de strandtent. Mag ik de muziek verzorgen? Tussendoor bedien ik ook nog wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. eej dapper ding, waar kan ik de afleveringen van greys terug kijken??
    kan t niet vinden :(

    xxx lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Arme CF apen, hebben die geen kleding dan?? Daar moet zeker een goed doel voor geregeld worden!
    Ik kom zeker een drankje doen bij je stranttent, volgens mij zou dat de gezelligste tent ever worden!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Djuna, een leuk plan hoor, een strandpaviljoen op Gran Canaria, maar je snapt dan toch wel hè dat ik met GROTE regelmaat over moet komen hè !!!???? Alleen al om jullie te supporteren!!!Van dronken mensen heb ik helaas gèèn verstand,dat zal ik dan maar aan de "deskundige"(lees:jou) overlaten. Succes met je studie!Fijne dag nog:) groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lielie! Hier is de link!
    http://www.tv-video.net/video/grey/
    Was mooi he, gisteren! Heb je m ook gekeken?

    Waaaaaaaaa cool dat iedereen naar de strandtent komt!
    Dan maken we een Donor-coctail, die je gratis krijgt als je je laat registreren waaahahahaa!

    @MissPerson: HAAAAHAHAHA ik heb gewoon hardop zitten lachen hier, om jouw plannen!
    Ik zeg: The BEST!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb nu al zin om in de zon te zitten bij jou strandtentje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Woow thanks nee, daarom ik wil die van vorige week nog zien en die daarvoor en die van gister hahah!
    dank u dank u you make my day.

    dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ahhh neeeee hij doet t niet............

    BeantwoordenVerwijderen
  18. AAAAA NOOOO!
    Ik heb em net ook gecheck, hier doet ie t ook niet.
    Pfff. It was my fav website hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ahhhh fuckery!
    wat moeten we nu??? hahah!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. http://www.tvduck.com/Grey%27s-Anatomy.html

    to the rescue!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wil ook in de strandtent een ice teatje komen drinken hoor!!
    Enne, leuk naambordje! Hopelijk kan dat 'SV-211' er gauw af en kan je weer naar je eigen huisje!
    Liefs
    Jorine
    PS al zenuwachtig voor morgen?? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waaaaaa Jroen!!!
    Redder van al de verveling!!!
    Die link was ik vergeten, ik ga zo ff kijken!

    @Jorine: Hiiii nog niet echt zenuwachtig hahaha LOL.
    Hoe gaat ie met jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik volg op die link de series;
    How i met your mother
    Two and a half man
    The Big Bang theory.


    Aanraders. Zijn al flink onderweg dus je hebt heel wat seizoenen in te halen. Maar ik neem aan dat je die 1e al kijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. whoeoeoeeo vet!!! Thanks!! redder in NOOD.

    Two and a half man kijk ik altijd op tv ook erg leuk!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha!
    Nou lekker slapen dan vannacht! Met hopelijk dé mededeling...! Dat zou mega-super verjaardagskado zijn!
    Met mij gaat t best goed hoor (kuurtje vorige week goed aangeslagen, lang leve de pred :-)), dank je!
    Liefffffffffffffs!

    BeantwoordenVerwijderen