dinsdag 5 oktober 2010

(Million) Dollar Dokters- dinsdag

Hiiiiiiiiiiiiiiii eerst even DIT!
WAAAAAAAAAAAA GEWÉLDIG!
Ik heb me echt kapot gelachen!
Dank je wel, lieve @Rietje, hij hangt nu boven mijn bed waaaahahaha zo lollig!

'Ik denk altijd goed na voordat ik iets doms zeg'

Wooooohaaaaaa het was Astrup-dag, maar wel door dr. Knappo!!!
Hahaha, check hoe blij ik was toen het in 1 keer lukte...
En toen, voelde ik mij zo zo zo zo dankbaar voor alle doc's en verpleegkundigen hier.
They ROCK MY SOCKS!






Edit: De HUI is weer verlengd! Week 13 en 14 nu.

Ik voel mij echt gezegend met zulke goede en lieve Transplantmannen en Transplanthandlangers, die hier al voor dag en dauw (het is nu 7.45 uur waahaha) mij komen geruststellen en vertellen dat het goedgekeurd is. The BEST.

17 opmerkingen:

  1. MissPiggy,
    Wat heerlijk dat sommige zaken gewoon in 1 keer lukken, vooral als ze met bloedgasjes te maken hebben!En die dr Knappo is toch echt een cherry tomaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch, HUI voor de komende twee weken!
    Even "opgelucht",wat dit betreft,
    en de Transplantmannen zijn inderdaad really the best, maar dan nu ooooook graag lòòòòngennnn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor alles uit even een BLOG check. En weer een leuke de moeite waard om pc voor op te starten blog....Gefeliciteerd met deze 2 mooie 'dingen'. Weer helemaal goed. En heel langzaam komen 5&6 echt dichterbij. Trust.
    Fijne dag, lekker genieten van deze oppeppers.
    Liefs, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dezelfde humor!!

    Mensen bedoelen alles echt héél goed ook al zeggen ze de verkeerde dingen en gebruiken ze de verkeerde woorden.( Hoop ik haha)
    Een 'luchtige' dag toegewenst. Liefs Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeey Rietje!
    Waaaa k moest echt lachen toen ik die kaart open maakte!
    DANK JE WEL!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel goed en lief van de transplantmensen dat ze je week 13&14 insturen.
    Ze zijn helemaal 'The dope te gek gaaf shit' als ze je in deze weken komen
    melden dat er een superdeluxe setje, met een houdbaarheidsdatum van minstens 40 jaar, ligt te wachten en smachten om kennis te maken met jouw lichaam. Dan pas zijn we in de Gloria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Djuna,

    Ja, dokter Knappo heeft feeling voor die dingen.. De enige keer dat ik een Astrup moest, prikte hij hem.. Iedereen zei dat het een rotprik was, maar ik vond hem niet eens zo heel vervelend (misschien omdat ik erop ingesteld was dat het heeeel vervelend zou worden?:P). Als je dr Knappo weer tegen komt, doe em de groeten maar van me;-)

    Liefs, en de duimen draaien hier als een malle voor je... xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Miss Piggy,
    jij telt je zegeningen elke dag, soms wat meer en soms veel minder, maar toch..jij ziet ze gelukkig. Blij voor je dat de Hui verlengd is dr. Knappo vandaag op z'n best was! en de dag is nog lang niet om, er volgen vast nog veeeeel meer "zegeningen"... Lieve Djuna, een goede dag gewenst en veel liefs vanuit een zonnig, vrij warm Valthe..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed nieuws!!! Laat de longen maar komen!! :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een vrolijk dansje.
    goed joh dat de hui weer verlengt is. ik hoop dat die longen dan ook snel maar is gaan komen. liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jippie gelukkig weer verlengd, laat die longen nu maar eens komen!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MissPiggy,

    Lees je blog nu ook regelmatig.
    Wat een vrolijk mens ben je.
    Hoop echt dat er binnenkort(liefst vandaag) mooie longen voor je komen.
    Zodat je weer veel lol met je vriendinnen buiten het ziekenhuis kunt maken.
    Wens je een fijne dag en veel geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hey miss piggy,

    wij zijn weer thuis!
    Het was maar weer een korte meet & greet maar had ook niet t idee dat ze het een goed idee vonden dat wij nog ff uitgebreid gingen beppen..

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @Jootje: Waaaaaaaaahahaha nee, dat idee had ik ook niet! Ik werd gelijk weggereden hahaha...
    Maar wel super om je even te zien!
    Alles gefixt nu en getekend en wel weer naar huis gekeerd? WOOOOOOHAAAAAA!
    xxxx
    PS: die snoepjes zijn zooooo lekker, doen mij echt denken aan vroeger hahaha, toen waren dat mijn lievelings!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Yes alles gefixt!!!!
    Ben blij dat je de snoepjes lekker vind...

    Ik ben ook blij dat ik weer thuis ben.. vanmorgen om 7.15 weg en om 16.00 thuis pfff

    Ik heb alleen heel veel kramp in mn benen ,wilde nml weer eens alles lopen haha(ik leer t echt nooit af hoor)
    Vanuit de file door de parking richting kaakchirurgie,dan naar longafd,terug naar delongpoli en toen weer naar de auto ....
    pff ik heb mn sport ook weer gehad voor vandaag .

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Djuna!!

    Super bedankt voor je kaartje! Echt heel lief!!
    Kaartjes helpen altijd bij een dipdagje!!

    Hoe is het met jou?

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. MissPerson05-10-10 18:03

    Gefeliciteerd met deze weken. ;) Vanochtend pas de HUI-uitslag gehad.. conclusie die ik trek is dat je vannacht niet tot nauwelijks geslapen hebt? Wel sympathiek dat ze het dan wel meteen 's ochtends vroeg even komen melden dat je er weer op staat. Hopelijk de laatste 2 weken hoor! Je hebt nu lang genoeg gewacht en 13 en 14 zijn mooie getallen dus... ;) (tot vannacht??! ;))

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen