maandag 11 oktober 2010

MissSis- maandag




12 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb jij een super lieve MissSiss!!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve MissSiss :)
    Woow je bent er echt vroeg bij... het eerste wat ik altijd doe is ff je blog tjekke op de vroege morgen..... ff slaap uit mijn ogen vegen :P

    liefs lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MissPyggy and MissSis,

    Ziet er heerlijk ontspannen en relaxed uit!
    En weer een mooie song om de maandag-ochtend mee te beginnen!
    Een rustige dag gewenst,hoewel, die broncho staat zeker vanmorgen op het program?....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk naar jullie foto en listen to the song...
    en ik voel de tranen stromen.

    Geniet,lach en huil met elkaar!

    Dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MissMorrie11-10-10 09:47

    Prachtig! Leuke foto ook!
    Succes met de broncho!
    En natuurlijk met het terug veroveren van je kamertje ;)

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Miss Piggy
    Nadat ik dágen in the mood was voor 'You can't always get what jou want'('69 Stones), is deze song met lieve foto een perfect begin van deze week. Morgen 'You'll win'(Helmut Lotti) ?!
    Liefs en geluk, Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Djuna!!

    Lekker relaxen!! :D

    Ben je trouwens weer terug op de afdeling? ;)
    Ik ben vandaag weer terug gekomen! Echt een super weekend gehad!!

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er relaxed uit zeg, en dan zo'n heerlijk nummer erbij, helemaal top :-)

    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi liedje, voor een mooi mens gezongen.

    Groetjes Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi nummer:) En wat is MissSiss lief:)
    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er gezellig en relaxed uit zo saampjes! Geniet maar veel van die zus-momenten!
    xxx Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Miss Person11-10-10 16:51

    Vanuit de school: wat zijn jullie toch lief. ;) Blijft ook een mooi nummer...
    Hoe is je broncho gegaan aan het einde van de gang.. Whahaha. dat mens wist ook niets. :P Kon ze zich niet inlezen in de patienten? Mmm, maar goed. Weer mooi op je roze kamer of zit er nu iemand anders in.
    Nu naar huis, klaar met nakijken.. jippiejee! :) Er zijn trouwens pic's van het strand ja. Zal ik nog wel op hyves zetten.
    Ik ga vanavond nog naar Heather Nova. Heb je Elin Sigvardsson nog verder gechecked? mooie teksten joh.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen