vrijdag 8 oktober 2010

Verwachtingsvolle vrijdag #12

Een verwachtingsvolle vrijdag met een Guestblog van mijn Schotse Transplantheld, mijn spierkracht redder en voorbeeld, Master-Fysio-B.

Voor iedereen die twijfelt.


When things go wrong, as they sometimes will,
When the road you’re trudging seems all uphill,

When the funds are low and the debts are high,
And you want to smile, but you have to sigh,

When care is pressing you down a bit,
Rest, if you must, but do not quit.

Life is queer with its twists and turns,
As every one of us sometimes learns,

And many a failure turns about,
When he might have won had he stuck it out;

Don’t give up though the pace seems slow—
You may succeed with another blow.

Success is failure turned inside out—
The silver tint of the clouds of doubt,

And you never can tell how close you are,
It may be near when it seems so far,

So stick to the fight when you’re hardest hit—
It’s when things seem worst that you must not quit.

Dank je wel, lieve, lieve B. voor deze mooie post.
Traantjes over mijn wangen, mijn hart gevuld met warmte.

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie wijze woorden.... Ook hier tranen in mijn ogen, zit momenteel totaal niet lekker in mn vel, ben zo labiel als wat door die fijne medicijnen en jank om alles, ben t zat. En dan lees je deze woorden, die zo waar zijn, en voel je je op een of andere manier weer sterk en klaar om verder te vechten. Mijn motto blijft onkruid vergaat niet, dus ik knok weer vrolijk verder...
    Slaap lekker Djuna, ik denk aan je....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dear Bill,
    Thank you.
    Patrick Maes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Djuna,

    Je hebt wel prachtige mensen om je heen. Heel mooi en intens geschreven.
    In het Engels is het alsof het nog meer draagkracht heeft dan in het Nederlands.
    Ik sluit me aan bij de woorden van jouw lieve Master-Fysio-B.
    Liefs, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MissPiggy,,
    Je Dear Master Fisio B geeft jou, en ons allemaal dit gedicht wat raakt en roert.
    ODE aan de doorzetters!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie woorden! Bedankt voor het delen met ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie, wijze, "universele woorden",van Dear Master Fisio Bill, voor jou, voor mij, voor iedereen... Lieve Miss Piggy, uit deze woorden putten wij KRACHT!
    En gaan we door!

    Liefs, vanuit een cloudy Valthe
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi! Kreeg er kippenvel van.. Super dat je dit op je blog hebt geplaatst!
    Ik denk aan u lief, kuskuskus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. MissMorrie08-10-10 13:48

    Zó mooooi!
    Complimenten voor Master-Fysio-B.
    Ik ben er gewoon stil van.

    Liefs,
    MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. van een ongelofelijke schoonheid!
    compliment aan dear mr.fysio.
    B@rt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. the two of you,B and D, have the power of words, through which you can enlighten.
    dank.
    cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yep, mooie woorden van Master B. Ook mooie woorden in het vlaams/nederlands van Alice Nahon uit het begin van de vorige eeuw:mocht je tijd hebben ga dan ff kijken
    http://users.telenet.be/gaston.d.haese/nahon_avondliedekens.html

    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen