woensdag 27 oktober 2010

Waauwie woensdag

Hier ben ik dan.
Met zoveel liefde gevuld.
Een heerlijke heerlijke dag.
Zoveel zoveel liefde. Waauw.
Absoluut waaauw.
Ik ben een dankbaar mens.


Slappe lach om 't cadeau van MissMorrie en MissPerson



Ennnnn hup, 'in de make-up' voor de fotograaf van de 'Linda' (Jup, dat blad inderdaad)

Hoewel ik niet denk dat ze heel blij waren met mij:
'Wil je een mooi make-up-je?'.
'Euhm, neuh, ik hoef dat allemaal niet. Thanks'.
'Ook niet gewoon een lipglosje en wat mascara?'.
'Maakt dat uit vooor de foto?'.
'Neuh dat niet, maar...'.
'Ohhh, nou dan hoeft dat niet'.
'Serieus?!?! Nou dan alleen een beetje foundation enzo, voor de foto'
(visagist zéér teleurgesteld... hahaha oeps).


Gelukkig dat de doc's niet moesten overleggen op dat tijdstip, want waaaahahahaa heel de vergaderruimte werd verbouwd!!!

Lieve P. helemaal 'back in business' op de Long:


Beetje 'bij-dingesen':


Waaahahahaa gelukkig was het alleen voor een portretfoto, want die TRUI: Wahahaha MEGA HUGE!

De fotograaf...





























Nee, ik heb geen spijt
Nee, van niets heb ik spijt
Niet van het goede dat me is gegeven
Noch van het slechte, het is me allemaal gelijk
Nee, ik heb geen spijt
Nee, van niets heb ik spijt
Want mijn leven, mijn vreugdes
Het begint vandaag, met jou

(Dit is alvast 'Denderende donderdag', goed? Ik moet nu even 'uit' hahaha!)

18 opmerkingen:

  1. Zo, heb jij een bijzondere verjaardag gehad zeg.
    Wel vermoeiend denk ik dat fotograaf gedoe en visagiste die aan je zit te pulken.
    Was er nog wel tijd om taart te eten?
    En je mocht vast ook kiezen wat je wilde eten.

    En geen spijt... heerlijk.
    Op naar morgen!

    Slaap lekker.

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieve jarige voor nog even...als jij het leest waarschijnlijk gewoon donderdag, the day after.. wat een dag, zo te zien aan de plaatjes en de praatjes, geen wonder dat je nu knock out bent. Hopelijk vannacht weer bijtanken voor de volgende dag. Lieve Djun, we kijken uit naar de Linda... wat zullen ze een verkoopcijfers halen!

    Lieverd, zet em op, en tot later!!

    knuffel,
    ( TRIMMAST was het woord voor vandaag, toepasselijk toch?)
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne dag gehad dus:) Mooi!! En jij komt dus ook in de Linda! Nu ben ik helemaal benieuwd!! Ga m zeker kopen dan!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve lieve pop.

    Wat een belevenissen op je verjaardag.
    Van begin tot en met het lied HELEMAAL JIJ TOP!
    Wat een heerlijke dag to REMEMBER!
    Uitgeteld lekker nagenieten en hopelijk
    "slaap zacht .................."We love you
    ps Volgend jaar huren we AHOY

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad en er zo van hebt genoten. Je hebt 't dubbel en dwars verdiend! Ben benieuwd naar de Linda. Kan me voorstellen dat je nu ff een paar dagen uit moet. Rust maar lekker uit de komende dagen en geniet nog lekker na van deze heerlijke dag!

    PS Zal Ahoy vast in mijn agenda zetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey moppie!
    Zo, dat was echt een superleuk dagje! Hebben ons echt kapot gelachen vandaag. Zelfs in de auto terug én tijdens Zumba bleef je gezichtsuitdrukking ons voor ogen komen over het feit dat 'de gang' van de Linda (wat een léúke nááááám!!!) met zn vijven waren om even "click-clack" te doen. (In jouw eigen woorden natuurlijk)
    Ahoy lijkt ons een strak plan. En misschien kan je met wat connecties een leuk programma maken? Lijkt ons een geschikt nieuw project ook! Soort Cirque Stiletto met Djuna Maes (en Ellen t. D.) vs. Claudia de Breij vs. Milow vs. Yiruma (gnagna) vs. Ingrid Michaelson vs. Amateur Transplants vs... wie weet who else!

    Maar nu eerst lekker slapen en nagenieten van jouw dag. (....en morgen dan de lasagne)

    (L) + xxx-jes van Miss Morrie en Miss Person!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou miss piggy,

    Dat was een superleuke maar wss zeer vermoeiende verjaardag....
    Hou jij vandaag maar een bijtank dag en ook ik wacht met smart op de Linda..

    Tot strax en de komende weken ....

    xx jootje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Miss Piggy
    Dat was een verjaardag met een gouden randje.
    Ik wens dat er nog véél speciale(verjaar)dagen volgen voor zo'n speciaal iemand!!
    Ik denk aan je,liefs Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Djuna!!

    Fijn dat je zn leuke dag hebt gehad! :D
    En ik zag idd alle toeters en bellen in de vergaderruimte en ik snapte maar niet wat er ging gebeuren.. Maar jou moeder kwam het vertellen!!
    Super meid!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee meis,
    Was echt leuk gister!! En wat die meiden zeiden: je gezichtsuitdrukking was zo leuk!!
    Voelde me wel weer even 'back' at the Long haha.
    Vandaag rustig dagje?
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieverd, wat een mooie foto's! Heb je een fijne dag gehad gister? What about a hightea op bed na het weekend? Dan vieren we je bday nog eens? Take care..

    Dikke kus!

    P.s. Op www.rtl.nl/gemist kun je de film De Gelukkige Huisvrouw zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha fotomodel!
    Super joh! Wat een druk bezet leven heb jij eigenlijk :-)! Fijn dat je verjaardag ook zo top was! Is je gegund hoor!
    k Vind t trouwens leuk dat je je bed zo tegen de muur hebt staan (had t al eerder gezien maar nog niet gezegd), zo lijkt t wat minder ziekenhuisachtig :-)!
    He meid, fijne dag, rust lekker uit!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey!

    Ten eerste (als ik het goed gelezen heb) nog van harte gefeliciteerd met je (...hoeveelste?) verjaardag! :D

    Ik zag je reactie op m'n website :) Dank je wel!
    Ja, het is even afwachten geblazen wat het nu gaat worden, ik wordt nu vergezeld door mijn infuuspaal met 3 zakjes fortum per dag. De kuur loopt zondag af, dus daarna hoop ik weer snel naar huis te kunnen gaan en voor heel lang niet meer het ziekenhuis in te moeten :)

    De LF vanmorgen was weer ietsjes beter, al kon ik voor mijn gevoel nog verder, maar deden mijn spieren wat pijn, bij diep in- en uit ademen, als t goed is zitten we dus nog niet op de top ;)

    In welk ziekenhuis lig jij btw? Ik als Limburger in Groningen.. het kon niet verder uit elkaar.

    Nou spreek je snel!
    Veel succes en vooral plezier, maar dat gaat je goed af zie ik op je blog :)

    Xx Maurice

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je een fijne verjaardag hebt gehad, en wat leuk dat je in de Linda komt, dan ga ik die voor het eerst eens kopen. :-) Is dat dan het november nummer ofzo?
    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heerlijk voor je, om zo'n leuke verjaardag te hebben gehad.
    Je verdiend het , en nu heel snel het grootste cadeau.
    Hou je ons op de hoogte wanneer je in de Linda staat.
    Wens je voor de toekomst nog veel van deze bijzondere verjaardagen.
    Groetjes AafkeWat

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Djunaaa!!

    How's life? Beetje bijgekomen van de drukke dag gister?:)
    Ziet er allemaal heel erg gezellig uit:)
    In welke Linda kom je? Van komende week?

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mis je verhaal, maar een rusdag is op zijn plaats, na al die drukte van je bijzondere verjaardag.
    Wil je bij deze een fijne vrijdag toe wensen.
    Slaap lekker en een fijne dag

    Groeten Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hej lieve Djuna,

    Al een poosje lees ik je blog. Ik wil je nog feliciteren, en zeggen dat ik je een heel bijzonder persoon vind.. wat een power, wat een kracht. Ik neem een groot voorbeeld aan jou!

    Zelf heb ik ook een blog omdat ik CF heb. Misschien heb je wel eens over mij gelezen? Maar ik dacht, stel me toch effies voor.

    Hou vol hé? En lekker veel hoop houden.. want die longen gaan d'r echt komen!

    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen