woensdag 27 oktober 2010

Wijze woensdag #15

BIRTHDAYYYY!!!



Dit is zo’n beetje het tijdperk waarin ik een mini-mensje was.

Ik wilde ook een meidengroep, als ik groot was.
Zulke pakjes,
Precies die dansjes,
EN, niet te vergeten, een Hoge Paardenstaart MET Pony (had ik, had ik, om alvast ‘te oefenen’ natuurlijk hè.

Inmiddels heb ik toch ‘ietsjes’ andere plannen, HOWEVER:

IK HEB HET MAAR MOOI GEHAALD HOOR, DAT ‘LATER’!

Wooooooooohaaaaaaaaaaaaaaaaa 23 jaar vandaag!!!
Misschien val ik in herhaling, maar ik kan het niet vaaaaaak genoeg zeggen: THANK YOU DONOR, FOR MAKING THIS POSSIBLE!!!

De wereld ligt open,
Alles is mogelijk.
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHAAAAAAAAAAAAAAAA!



BIRTHDAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!

Edit (00.50 uur): Wooohaaaa, zie hier het eerste feest al losbarsten hahahaha HOE LIEF!

Prachtig gezang van de nachtdienst en taart en en en en ook mijn eerste CADEAU!

Van de Doc's! Nieuwe (net) echte vissen! WAAAHAHAHAHAA!

Ze hebben ook al gelijk een naam: 'Broncho' en 'Scoop'.

60 opmerkingen:

  1. Proficiat MissPiggy!

    Enne: is kantoor echt niks voor jou?....
    Oh, we gaan die kinderen voor kinderenliedjes nog es heerlijk verslinden en meegalmen met z'n allen! Gelukkige verjaardag hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy birthday to you!!!!!!!!!!
    Wens je een heeeeeeeeeel leuke dag en HOOP OP "GELUK" XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy birthday, birthday girl!! Whaaa ja wat een jeugdsentiment zeg! Houd maar op ik blijf erbij dat zij met mij gaan zingen in een meidengroep...
    Ik hoop dat je verjaardag ondanks alles toch een gezellige dag wordt. En ik wens je het ultieme cadeau voor plus een meidengroep voor daarna ;-).
    Dat het komende jaar al je dromen mogen uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MissMorrie27-10-10 00:25

    Ei Ei Ei....en we zijn zo blij, want MissPiggy die is jarig en dat vieren wij!!!!
    Hieperdepiep...HOERA....Hieperdepiep...HOERA....endat nog 21 keer ;)
    Van harte gefeliciteerd mop!
    Tot strakkies op de PARTY!
    Heel veel liefs!
    MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOOOOOOOOOOOOOOHAAAAAAAAAAAAAAAAA DANK JULLIE WELLLL!!!
    T IS HIER AL KEI GEZELLI DE NACHTPLOEG HEEFT GEZONGEN HAHAHHAAHAA SLINGERS EN CADEAUTJES, SUPER LIEF!

    LOVE YA!
    xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    Ik Duim voor het mooiste cadeau,

    Maak er een super gezellige dag van,

    Liefs Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er is er een jarig, hoera, hoera!
    Dat kun je wel zien dat is hij
    We vinden het allen zo prettig, ja, ja
    En daarom zingen wij blij
    Zij leve lang, hoera, hoera!
    Zij leve lang, hoera, hoera!

    Twee violen en een trommel en een fluit, want Djuna die is jarig en de vlaggen hangen uit!
    Ei, ei, ei, en we zijn zo blij, want Djuna die is jarig en dat vieren wij! Ei, ei!

    Oftewel: Gefeliciteerd meis! Ik zou zeggen op naar de 24 dankzij een andere lieve donor!
    Liefs Door

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Miss Person27-10-10 00:54

    AHHHH ECHT?! Keileuk van die nachtploeg zeg. Het begin van je verjaardag kan dus al niet meer stuk!
    Van harte gefeliciteerd met je 23ste verjaardag lieverd!!! Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera!
    Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera!
    Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera!
    Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera!
    Hieperdepiep HOERAAAAAAAA!!!!! (vuurpijlen gaan af, taarten worden gemaakt en het duurt wel ff tot het weer stil is)

    Tot vanmiddag!!!

    Dikke verjaardagszoen! (de echte volgt)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Miss Person27-10-10 00:57

    Nog maar een reactie, na je 'edit'.

    Wat een kanjers zijn het daar in de nachtploeg. Zorg maar goed voor je net nieuwe/(echte) vissen!!!
    Ik kom ook die bewonderen straks! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd,

    Ik wens dat jouw grootste wens vandaag op jouw verjaardag in vervulling gaat.

    Liefs Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je 23 jaar. En dat het ene grote cadeau maar mag komen.

    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. GEFELICITEERD!!!!

    een hele fijne dag en veel cadeautjes toegewenst!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Miss Piggy, van harte gefeliciteerd en een hele fijne feestelijke dag!! Vandaag zou zo'n mooie dag zijn om te horen dat je setje er is, ik hoop het van harte voor je.

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Happy birthday to you en nog vele vele jaren met nr. 5 & 6.

    Veel liefs,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Djuna,

    Dat heb je inderdaad maar mooi gehaald.
    whoeoeoeoeoeeo GEFELICITEERD!!!

    fijne dag, en geniet van deze dag!
    liefs Lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. GEFELICITEERD!!!!! Party!!
    Echt leuk van de nachtdienst, dan voel je je tenminste echt jarig :)
    Tot vanmiddag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hartelijk Gefeliciteerd met je 23e verjaardag, maak er een fijne dag van, en ik hoop echt dat dat hele grote kado vandaag mag komen.

    Liefs Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van Harte Gefeliciteerd, met je 23ste verjaardag..
    Mogen je nieuwe longen nu maar heel snel komen, zodat je nog veel verjaardagen erbij mag vieren, met je familie, vrienden, en alle mensen die je lief hebt...

    Fijne dag en geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heppie de peppie !!!!

    Maak er een mooie dag van,geniet lekker van alle aandacht en liefde, je verdient het !!!

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Djuna,

    Van Harte Gefeliciteerd! Hopelijk heb je een gezellige dag.. Haha.. die vissen.. Leuk bedacht!

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hierperdepiepppp!!

    Gefeliciteerd meis!
    Hou je die vissen nu wel een beetje heel;)

    Enjoy your day!
    Liefs, Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  22. GEFELICITEEEEEEEEEERD!!
    Zie dat je dag al goed begonnen is, dus dat kan niet meer stuk. Binnenkort komt je echte kado en dan op naar de rest van je leven. Zoals we in twente zouden zeggen: Good Goan!!!


    grrrrtz Jeroen


    btw ik prefereer toch The Beatles - Birthday, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lang zal ze leven
    Lang zal ze leven
    Lang zal ze leven in de Gloria
    In de Gloria
    In de gloriaaaaaaaaaaaa
    Hieperdepiep Hoera( 23 keer).

    Lieve Djuna,
    Gefeliciteerd met je 23ste verjaardag.
    Ook op Hyves al een krabbel geplaatst.
    Hier hou ik het kort(lastig hoor).

    Ik wens je een onwijs gezellige dag.

    Veel liefs van Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hippo birdy two ewes
    Hippo birdy two ewes
    Hippo birdy dear Djuna
    Hippo birdy two ewes

    Lieve Djuna,

    Een superverjaardag vandaag met setje 3 en 4. Volgend jaar een knalfuif met setje 5 en 6!

    Het is vandaag niet alleen feest voor jouw, maar voor alle mensen die Miss Piggy in hun hart hebben gesloten.
    Het maakt mij gelukkig om te zien dat er mensen als jij op de wereld zijn.

    Lieverd, ik hoop dat je straks nog heel lang mag genieten van setje 5 en 6.

    Een hele dikke knuffel van Rob de Jong die al bijna 3 jaar geniet van setje 3 en 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat voor kado ik je wens lijkt me wel duidelijk...
    Groetjes, Nienke (van VWS)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goedemorgen Djuna. Van harte gefeliciteerd met je 23 ste verjaardag!!!!!!Wat lief van de nachtploeg en doc's om zo jouw dag te beginnen!!!! Ik wens je een heel gezellige dag met je familie en vrienden!(haha ,dat zal wel lukken hè?)xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve jarige Jet Djuna,

    Van harte gefeliciteerd met je 23e verjaardag! Ik hoop van harte dat er nog een mooi aantal jaren mogen volgen en dat je mooiste cadeau, snel in de eerstkomende dagen van je 24e levensjaar mag komen!
    Veel liefs en een dikke pakkerd, ook voor pap-mam en the sisters!

    Ria ,vanuit een Valthe waar het weer geen feessie is...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. k Zeg het gewoon kort, maar wel helemaal gemeend: GEFELICITEERD!!!

    Een hele fijne en gezellige dag met veel lucht toegewenst!

    Dikke xxx

    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met je verjaardag!! Hopelijk komt je grote cadeau vandaag, en anders morgen;) Heel veel plezier vandaag!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heej!

    Gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag en niet van alle cadeaus, verjaardagssongs, taart en snoep!

    kus, Marjan
    (trouwe meelezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Happy birthday to you
    In de wei staat een koe
    En die koe zegt I love you
    Happy birthday to you

    Sorry, dit hield ik over aan hardnekkig en veelvuldig De Pfaffs kijken. ;-) Een regelrechte aanrader trouwens, als je het mij vraagt.

    Lieve Djuna, van harte met je 23ste verjaardag. Ik wens je de wereld!
    Een fijne dag vandaag met veel Aandacht, Cadeaus, Taart en Post...

    Gesegregeerde verjaardagskus,
    Irène

    BeantwoordenVerwijderen
  32. djuna,
    van harte met je verjaardag en hopelijk krijg je veel kadootjes en ook binnenkort prachtige longen.
    groetjes mede cfer manon

    BeantwoordenVerwijderen
  33. WAAAAAAAAAAAAAAAAADIEHA!
    Hoe lief, al die reacties!
    Ook leuk om reacties te zien van mensen die nooit eerder hebben gereageerd!
    DANK DANK DANK!!!

    @Irène: DE SLINGER IS GE-WEL-DIG!
    Zoooooooooo cool!


    PS: ik heb trouwens net een glaasje APPELSAP gekregen van een medisch student die vandaag NIET moest werken.
    Best gift EVER waaaaaaaahahahaa!
    (SNERT, ik had een foto van em moeten maken he... zallik binnenkort regelen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel erg van harte gefeliciteerd!! Dat je je liefste wens maar snel cadeau mag krijgen. En dat je wel kan genieten van je dag, ook al vier je die wat anders dan gepland. En laat je vooral erg verwennen door de afdeling en medisch studenten die je glaasjes appelsap geven :).

    Liefs, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hahaha was de appelsap of de student het beste onderdeel? ;)

    HAPPY B-DAY!!! Geniet van vandaag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Van harte gefeliciteerd Djuna.Laat je vandaag maar eens extra verwennen.! Hoop dat je een hele fijne dag hebt.!
    Ennuhh, de volgende verjaardag vieren we gewoon in Etten-Leur.!!

    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Van harte gefeliciteeeeeeeerd!!!!!!!
    En pure nostalgie dat filmpje, heerlijk, gaat ook m'n hoofd niet meer uit vandaag maar dat vind ik helemaal niet erg!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ook van mij nog van harte gefeliciteeerd:D
    Fijne dag
    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Djuna!!

    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!! :D
    Er is een kaartje onderweg!! :D

    Ohja ik lig er ook weer.. Khad gistere een longbloeding gehad, lig nu even ter observatie..;)

    Geniet van je dag meid!!
    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  40. In verband met Zhs bezoek ietwat laat.
    Heb een mooi deuntje voor je geblazen.
    Heppie Beursdee toe joe
    Heppie Beursdee toe joe
    Superdag gewenst en op naar de volgende 23+ jaren.
    Liefs,
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lieve Djuna,

    Van harte gefeliciteerd met je 23e verjaardag! Maak er een mooie/gezellige/fijne/leuke dag van maar volgens mij lukt dat aardig! Dat al je wensen het komende jaar uit mogen komen. En als dat teveel gevraagd is nemen we voorlopig genoegen met het uitkomen van die ultieme wens. Dan volgt de rest vanzelf wel he?
    Meis, geniet van vandaag. Ik ben volgende week jarig en moet nog wat proeftaarten bakken (ik woon hier nog geen jaar en heb nog véél te weinig baksels gefabriceerd met deze oven dus ik 'ken' m nog niet goed. Wat een rotsmoes om ongegeneerd muffins en cakes en appeltaarten te bakken he;-)) dus ik eet een stukje appeltaart op jou (overigens breng ik de rest van de taart uit veiligheids (dexamethason-)overwegingen naar mijn oma's, die kunnen t beter gebruiken dan ik;-))
    Liefs van Anouk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. En ik zal je nog een keer feliciteren dus heel erg gefeliciteerd en op naar de 24 met nieuwe longen!


    X Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik verbaas me nog altijd over die RRRRR die alle kinderen in "Kinderen voor Kinderen" wel blijken te hebben.

    Toch lachuh

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Van harte fefeliciteerd met je verjaardag Miss Piggy! Een héle fijne dag gewenst!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Djuun!

    Happy b-day! Tja...zo'n kapsel heb ik ooit ook gehad.. Wat een tijd toen vroegah eej :)
    Ow.. zo'n carnavalswagen bouwen: ik ken wel een leuk adresje :P
    Zijn nu al je 'oude' slingers weer terug of nog steeds spooky??
    xx liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Uhm..´niet´ is natuurlijk ´geniet´ hihi (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. hallo, djuna gefeliciteerd en hopen dat jouw grote cadeau gauw mag komen!margot , moeder van cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Lekker genieten van alle cadeau's en lieve mensen. Een héle fijne dag verder.
    BirthdayKuzzz, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hey Djuna,
    HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
    Ik wens je een fijne dag, met heel veel aandacht, cadeautjes en liefde! Want dat verdien je heel erg. Laat je vooral lekker verwennen door de verpeging, de artsen en al je visite.
    Dikke kus Claudia!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN DAT HET MOOISTE KADO NU MAG KOMEN

    GROETJES PATRICIA

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Lieve Miss Piggy,
    Van harte gefeliciteerd, hoop dat ik je snel mag feliciteren met je 2e rebirthday!!
    Liefs Omnia.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

    MarianneF

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hallo Djuna,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het is nog geen 12 uur, dus ik hoop voor je dat je het mooiste cadeau nog krijgt: Een nieuw setje tweedehands longen!

    Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad, en genoeg lucht!

    Lieve groet Stans

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Van harte gefeliciteerd met je 23e verjaardag.
    Groet,Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Lieve Miss Piggy,
    Hartelijk gefeliciteerd!
    We hopen dat je een onwijs fijne dag hebt gehad, met al je lieve familie en vrienden. En dat jou cadeau heel snel mag komen!
    Nog een hele fijne avond!
    Liefs van ons allemaal,
    Cobi.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad, en ik hoop dat het grootste cadeau heel snel mag komen :)

    Groetjes, Laura (die meelezer die bijna nooit wat achterlaat ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Happy B-day to youououououou
    Happy B-day to youououououou
    Happy B-day dear Piggy
    Happy B-day to youououououou

    Van de hele bende uit Stekene,

    En volgend jaar willen we een grooooooots feest.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Zie nu pas dat je jarig was gisteren.
    Nog van harte gefeliciteerd en geniet er van.
    Nu met volle moed op naar het volgende. Dat komt ook . Ik zal ervoor duimen .
    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Oeps ben ook een dag te laat maar beter te laat dan helemaal geen berichtje toch ;)
    Bij deze meis nog van HARTE GEFELICITEERD met je 23e verjaardag en dat er nog maar vele jaren mogen volgen.


    Groetjes Janetta

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Nog van harte gefiliciteerd!
    Wel leuke cadeautjes en fijne presentjes allemaal. Die zijn echt helemaal prachtig. Ik heb een cadeau tip. Enkele leuke Emailleschilden gevonden op www.ramsign.nl , vond ze wel leuk alse tip om als cadeau te geven. Zoals ik heb laatst voor mijn zus, d'r nieuwe huis gegeven. Wat denk je zelf?

    BeantwoordenVerwijderen