dinsdag 2 november 2010

Dit is zooo ongelofelijk mooi- dinsdag


Lieverds.
Lieve lieve iedereen.
Waauw.

Alle reacties van gisteren,
Het is om nederig van te worden.
Dank jullie zo, zo veel.

Alle lieve woorden,
Ze voeden mij.

Geven mij kracht,
En sterken mij in het gedacht:
Ik ben niet alleen.

Ik voel mij omarmd door jullie.


En MissMorrie en MissPerson:
IK HOU ZOVEEL VAN JULLIE.

Kijk nou wat ik kreeg van MissPerson!
HELDIN is ze…

Lieve Djuna,

Jij kon van mij de wereld krijgen.
Met al zijn bloemen, zon en oceanen.
Bergen blijven natuurlijk achterwege.
Duinen echter speciaal voor jou.
Kon ik het je maar geven.

Alle mooie dingen hier op aarde.
Zouden speciaal voor jou gemaakt zijn.
Zouden bloeien omdat ze dat wilden.
Zouden groeien omdat jij hen liefde gaf.

Was ik maar de baas.
Vogels zouden blijven fluiten.
Behalve als jij in je vingers knipt.
Zij zouden luisteren.
Zij zouden zwijgen.
Zij zouden je met hun vleugels toedekken.
Zo zacht en zo beschermend.

Zo zou ik willen zijn.
Zo moet het voor jou voelen.
Want als ik dat niet doen kan
Zou ik nooit de baas willen zijn.


Voor MissMorrie en MissPerson, jullie zijn mijn adem...

Nieuwsflash!!!
HUI-week 17 en 18 gaan in!
De Wijze Dear Dokters in Europa hebben het weer goedgekeurd.
WOOOHAAAAAAAA!

18 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zoveel steun krijgt en voelt!! Toch wel echt bijzonder he! Haha ik moet eerlijk toegeven dat ik nog even wat langer m'n ogen heb open proberen te houden om te kunnen lezen hoe het met je gaat! Toch gek dat je dan zo mee leeft met iemand die je eigenlijk niet kent.
    Hopelijk voelde je je vandaag ook wat beter en voor morgen wens ik je een hele goede dag!! Ik ga nu maar gauw slapen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve Miss Piggy,

    wat zijn jullie toch een pracht trio. The golden triangel... gelijkbenige driehoek, goudvinkjes die samen de wereld aankunnen! Wat waardevol he, zulke meissies... Mooie woorden Miss Person.. Harry Mulisch kon het niet beter.... maar ja die kende Djuna ook niet, de bron van waaruit jij schrijft...
    Veel liefs, van Ria

    en maak een goede nacht Djun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Kanjer,

    Je bent een bijzonder mens,dit blijkt wel uit de mooie woorden die men voor jou vind.
    Een heel mooi gedicht, en geloof me als ik het zou kunnen had jij nu de lucht om je jonge leven zonder al de beperkingen te kunnen leven.

    Wens je mooie dromen voor deze nacht.
    Liefs Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig lied; een gedicht en reacties op je blog vertellen je hetzelfde: LOVE YOU MORE".........
    Zoveel liefde, zoveel hoop, zoveel draagkracht en geloof dat verdien jij!!!!!!!!!!
    Een rustige nacht .....slaap zacht.....

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he lieffie!!!

    ik kom je donderdag weer verblijden met mijn bezoekje aan de geweldige afdeling!!
    Ik moet weer even blijven dus gelukkig kan ik dan weer lekker tegen je aan lullen!!!deja-vu!!!

    dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je nu lekker ligt te slapen (al hoop ik natuurlijk héél stiekem dat je wakker wordt gemaakt voor een oproep...)
    Fijn om te zien dat al die reacties je zo goed doen!!!
    Hoop dat je lucht snel beter wordt.
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig gedicht, geweldig dat je van die fantastische vriendinnen hebt! En fijn dat wij als volgers toch iets kunnen doen vanachter onze beeldschermpjes... Al had je minstens 50 paar longen gehad om uit te kiezen als het aan ons had gelegen ;-). Veel sterkte en kracht meid!
    Liefs, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He Lieve Miss Piggy,

    Zoals waarschijnlijk veeeele anderen heb ik gisteren veel aan je moeten denken. Heb ook veel op je site geschreven om te kijken of er heel toevallig een 'transplant maandag' tussen gepiept zou zijn. En zoals Jannie al zegt, ik was ook wat langer opgebleven om nog je blog te kunnen lezen (jammergenoeg in slaap gevallen). Ook ik had nooit kunnen denken zó met iemand mee te leven die ik helemaal niet in real life ken. Dat zegt echt iets over jou als persoon en je manier van schrijven. Je raakt mensen. Fijn dat je zo enorm veel steun krijgt en dat je van die fantastische vriendinnen hebt. Hopelijk kun je je daar nog even aan optrekken tot het grote moment komt. En kun je dan weer voluit lachen, met alle lucht die daarvoor nodig is. Ik gun het je zo.
    Liefs
    Ps. sorry voor mijn steeds weer lange berichten. Ik neem me steeds voor het kort en beknopt te houden, maar het lúkt gewoon niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Piggy,

    Wat een prachtige woorden weet je elke keer weer te bedenken.
    Harry Mulisch is niet meer, er wordt gesproken over een drietal
    'opvolgers'. Laat dat drietal de pennen neergooien, want jij overtreft hen.
    Beloof je iets te doen met je schrijven? Ja, natuurlijk als je die nieuwe vrienden in je lichaam hebt. Alhoewel, dan heb je het vast te druk met heel hard leven.
    Maar met nieuwe energie en lucht kun je wellicht wel en en en doen.
    Schrijven terwijl je joggend een studie rechten volgt, zoiets?
    Laat me alsjeblieft vandaag of morgen deze site aanklikken en hartkloppend lezen dat 'Miss Piggy nieuwe longen heeft'. Moedertje F, wat duurt het lang om de mooiste longen voor je te vinden.
    Lief mens, ga er weer voor vandaag.
    Tjonge, als jouw doorzettingsvermogen, wilskracht, positiviteit en geduld zou worden uitbetaald en beloond door nieuwe longen, had je nu longen tot aan het plafond gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kom je gewoon even vertellen dat ik je een prachtmeid vind.
    Geen wonder dat zoveel mensen om je geven.
    Jij geeft zelf ook zoveel.

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. JE schrijft zo mooi!! Ik geniet iedere dag van je blog, en ik hoop dat je nog lang kunt blijven schrijven!!

    Net zoals Marcia, ken ik je helemaal niet in het echt, maar je schrijft zo vanuit je hart, dat het moeilijk is om niet met je mee te leven!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is gelukkig weer een GOEDEMORGEN Djuna!!!Hiephoi voor week 17/18. Dit zal ook jou weer extra energie geven! Al zovaak gehoord en gezegd en gelezen en het is helemaal waar: JE BENT EEN KANJER. Groetjes en een fijne dag van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Miss Piggy,

    Zoals heel veel mensen volg ik jouw blog elke dag ondanks dat jij mij niet kent.
    Je bent echt een enorme doorzetter! Petje af!!
    Ik duim voor je dat de longen gauw komen.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. MissMorrie02-11-10 11:25

    Heey lieverd,

    Ik hou ook van jou en van MissPerson! :)

    Wij geven je kracht en steun, maar de wijze en mooie woorden die jij keer op keer op de blog schrijft, betekenen voor mij weer heel veel!

    En ik heb het gisteren al tegen Lin zelf gezegd, maar nu nog maar een keer, wat een prachtig gedicht! Ik ben het volledig eens met de inhoud, maar had het zelf nooit zo mooi kunnen verwoorden!

    Succes met de broncho! En tot vanavond!
    Liefs,
    MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik open net mijn twitter en wat lees ik:

    ArianVisser

    RT @Ireneke: Twijfel jij nog of je #donor wordt? Lees dan Miss Piggy's blog. KIPPENVEL http://almijnlongen.blogspot.com

    Je wordt gewoon gevolgd door BN-ers!! Hihi, overal kennen ze jou gewoon haha!
    Take care girl!
    Kuzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ps van early morning:
    WOOOOOOOOHAAAAAAAAAA voor European docs en HUI
    WOOOOOOOOHAAAAAAAAAA voor je lieve vriedinnen!
    Moesten we even kwijt XXX(voor triootje)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Miss Person02-11-10 12:39

    Hey schatteke,
    Sneaky hoor, mijn gedicht online zetten. Haha. Maar jij mag dat. Jij bent speciaal... dus dan mag het. Grappig om daar ook eens reacties over te lezen. hahaha.

    Goed van de almachtige heilige Europese doccies!! :D

    Tot vanvond!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. HEEEj, goed dat je je weer wat beter voelt en fijn dat de meiden er vanavond weer zijn , toch!! Mooie woorden gaan hier over de blog heen en ik merk nu maar weer dat je onder een appelboom geen peren moet zoeken.!
    Fijne avond Miss P, P en M.

    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen