maandag 22 november 2010

Master winner- Maandag!

And the winner is…..

Esther van Ruben’s blog!!!
WOOOOOOOOOHAAAAAAAAAAAA!!!
Esther, je hebt het, op 1 kaartje na, precies goed geraden: 289 kaartjes!!! (Met een commissie van 3 mensen unaniem geteld).

Gefeliciteerd!!!
Het kaartje komt naar je toe! YEEY!!!
*Ik had ook een taartje voor je gebakken, maar die heb ik zelf al opgegeten hahaha, nee grapje.


Maar wel bizar hoor, 289 kaartjes. Hoeveel liefde daar vanuit gaat!
Dat alleen al is genoeg energie om een hele stad (en mij) te verlichten.


En nuuu ja, wat moet ik nu nog schrijven?
Hoe kan ik nu iets teruggeven hè…

Een gedichtje dan maar, komt-ie:



Voor y’all:

Alles is in handen van anderen.
Wat ik doe of waar ik ga.
Wat ik eet of hoe ik sta.
Hoe ik kijk of hoe ik neerstrijk.
Of ik sterf of leef.
Wat ik heb en wat ik geef.
Wie ik ben en wat ik ken.
Of ik val of standhou.
Maar dat is alleen aan jou.

En dan nog even special voor de 'Kaarten-ophang-meisjes':

Ik vind jou mooi.
Ik vind jou mooier dan groen gras,
Ik vind jou mooier dan ik was.
Ik vind jou spannender dan de zee,
Ik vind jou spannender met z’n twee.



22 opmerkingen:

  1. Ik zat al met smart te wachten op je blog! :)
    Oehh...ik zat toch aardig in de buurt met 310! (had ik er zelf nou maar meer gestuurd haha)
    Hoop dat je een rustige nacht heb,
    Tot dinsdag?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeey Djuna,

    Ik kon niet slapen!
    Dus ik dacht, OOOO het is al na 12 uur djuna heeft vast haar blog al upgedate (dat woord zat ver!)
    zelf heb ik niet gegokt op je prijs vraag =p ik ben namelijk bang voor gokverslavinge!!
    volgens mij zitten die verslavingen in de familie, internet verslaving, mn papa's verslaving en zo kan ik nog wel even door gaan =p

    hopelijk leest mijn vader niet op welk uur ik dit heb gepost en wat ik over hem zeg!!

    groetjes en een goeie nacht ^^

    Victor!!

    oo wat ik je nog even wou zeggen, jij zegt altijd dat we jou kracht geven, maar al die kracht is niets tegen over de liefde die jij uitstraalt =) ( ik hoop dat ik het een beetje juist verwoord ^^)

    doei!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAAAA VICTOR!
    Zulke lieve berichtjes dat jij schijft!
    WOOWIE MAN, echt echt tof!

    Slaap lekker straks,
    Ik zal niets verklappen aan je vader hahaha LOL!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kaarten-ophang-meisje 1 (of 2?)22-11-10 00:33

    Lief, ik vind het gedichtje super lief!!! Hoe je erop kan komen. :O Naast een boek kan je ook gewoon een gedichtenbundel uitgeven hoor. Die koop ik ook. ;) Ik wacht met smacht.
    Nu ga ik slapen... Jij gaat vandaag zóóóveel reacties krijgen, let maar op!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe kan JIJ iets teruggeven??JIJ HOUDT ONS STERK
    JIJ bent de kern en het doel van die energie
    Jij geeft ons iedere weer kracht!
    Nu weer super mooie gedichtjes....je blijft ons verrassen!!
    Thank you for being you
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice nice, en het zijn er inderdaad al een hele hoop, een hele hoop liefde!

    dikke kus lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 289......mmm wat een oneven getal.
    Mensen laten we het even naar boven afronden met elkaar.
    Op naar de 300!!!

    Liefs Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, wat een hoeveelheid kaarten. Ik denk dat je binnenkort echt naar een grotere kamer moet verhuizen! Mét nieuwe longen uiteraard dan kun je het rondje om je bed steeds wat groter maken! De kaartenophangmeisjes vinden vast nog wel een plekje voor nog wat kaarten, ik ga maar weer eens op zoek naar een leuke!
    Ik hoop en duim iedere dag dat die longen nou toch komen, want wat duurt dat lang. Respect voor je doorzettingsvermogen en dat je ondanks de moeilijke dagen en momenten zo positief blijft! Sterkte!
    Liefs, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. JAHOE I'm the winner :-)
    adres heb ik gemaild hoor.

    Het volgende kaartje is alweer onderweg, kunnen de kaartjes elkaar even gedag zeggen

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Djuna,

    Ik heb een lijstje. Van mensen die iets betekenen voor me. Die me aan het denken zetten, die iets liefs gedaan hebben, die onbaatzuchtig sterk zijn, die een bewonderenswaardig doorzettingsvermogen hebben, mensen die meer geven dan ze hebben, kortom, mensen waar ik tegenop kijk.
    Lieve lieve Djuna, op die lijst sta jij. Samen met MissMams trouwens :) (Genen zijn gekke dingen).

    Dat geef jij. En HELP, ik kan niet dichten.:(
    Dussss, jij DANKJEWEL.

    En MissPiggy, mijn kaartje is in de maak, het duurt nog even, maar hij (zij?) komt.

    Fijne dag,
    Kuzzz Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Morning!!!
    Ik heb je adres gevonden, Esther!
    WOOOOOOHAAAAAAAAAAAAAAAA!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kaarten-ophang-meisje 2 dan maar!22-11-10 10:22

    Wat ben jij toch een schatteke! :)
    Echt super lief die gedichtjes! Wauw!
    Echt heeel tof!
    Hele dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooh ik zat er bijna de helft naast...(had je daar ook een prijsje voor) haha

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeeeeeeeeee zeg, zat ik er toch niet ver naast met mijn 300 kaartjes. Maar misschien is 300 vandaag wel het juiste antwoord ;-))
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha zaten wij er even flink naast:P Sja we gingen uit van mijn 6 maanden vakantie in het ziekenhuis en ik zat richting de 1000:P Ik dacht, Djuna is zo populair, die zal er ook wel zoveel hebben. Nou tijd om je een kaartje te sturen haha *oh wacht net gedaan*

    Ik ga eens even een oproep voor je doen:P

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Tamara!!!
    Zo zie je maar weer, altijd baas boven baas waahaha!
    Trouwens, hoeveel weken lag jij eig op HUI, n half jaar, dat is dan 25 weken ofzo? Of heb je ze niet zo precies bijgehouden?
    Hahahaa dan weet ik wat ik nog te gaan heb he...
    x!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha ehmmm ja 6 maanden ongeveer? Zal t es nakijken *kijkt na* 27 weken HUI enne in totaal 30 weken in het ziekenhuis. En ik had ook een verjaardag er in zitten dus vandaar dat ik dacht nou Djuna zit ook al vast op HEEEEL veel kaartjes. Niet om baas boven baas te doen hoor, maar ik verbaasde me er gewoon over;)
    Ik kreeg trouwens na 25 weken mn eerste oproep dus eh dat is dan voor jou bijna? Hoe ver ben je precies (hehe net alsof je zwanger bent)

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aiii ai aiiii dan moet ik nog even!
    Ik ben nu 24 weken in het ZH en 20 weken HUI.
    Wooowww mennnn jij hebt ook n 'lange adem' (hoe ironisch...) gehad hoor, om dat vol te houden!

    Ohja en die kaartjes, ja ik had eerst dat 'principe' he, dat ik vond dat mensen geen geld aan mij moesten besteden!
    Nu denk ik: hoe kon ik zo dom zijn! Die kaartjes zijn echt the highlight of the day!!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Djuna,

    Ik kijk tegenwoordig zelf s 2 x (of 3 x, niet verder vertellen) per dag op je weblog, omdat ik de reacties en daarop weer jouw reacties ook zo leuk vind om te lezen. Typisch geval van thuiszittende zieke natuurlijk: daar hebben we de tijd voor.

    Tot morgen maar weer
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah komt t zo;) Jah heel dom hahaha, kaartjes zijn ontzettend leuk als je daar ligt!! En er zijn zoveel verschillende!! Ik had echt nauwelijks dubbele (alleen die zonnestraal kwam wel vaak voor haha maar die is ook erg leuk:)

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Miss Piggy,

    Ik voel je energie en zie je straling helemaal in Kralingen.

    Groeten, Ad

    ps Heb eneco al gebeld om wat energie af te mogen tappen of denken ze dat je een illegale weetplantage hebt verstopt :-)

    ps Jullie zijn echt baas boven baas. Moi 7 1/2 maand zkh, 5 dagen HUI en 60 á 70 kaartjes. Maar wel 6 barbapapa's (niet lachen hé)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WAAA COOOL, Ad! 6 Barbapapa's!!!
    Je weet toch, Zij kunnen wat ze willen worden... dus ook 219 kaartjes yeeehaaaa!

    Maareuh, baas boven baas of niet, ik vind dat jij jou deel qua ziekenhuis ook wel gehad hebt hoor, woow.

    BeantwoordenVerwijderen