woensdag 3 november 2010

Wijze woensdag #16

‘Nederland wordt steeds slimmer’.

Weet je nog, die reclame van de LOI, waarin de ene oliebollen-verkoopster tegen de andere zegt:
‘Hebben ze al gezoend?’.
‘Wat denk je zelf, met instabiele thoracale wervelfractuur?’.

MAAR.

Wat zij kunnen,
Kunnen wij beter!

Zie hier,
Nederland wordt steeds slimmer, een samenwerking van MissMorrie, MissPerson en MissPiggy…


(Ja ja je ziet, ik besteed mijn praat-tijd goed! Waaaaaaaahahaha!)

Maar er werd natuurlijk OOK SERIEUS gestudeerd hè.
Ik heb al VAN. ALLLLLLES geleerd!
(Kan zo gauw even niet bedenken wat, maar geloof me, echt heeeeel veel!).







By the way, voordat de kenners zich zorgen gaan maken: mijn Pseudomonas is al lang niet meer gekweekt en ook niet Multi-Resistent hoor. Dat klonk alleen LOI-technisch wat beter…

31 opmerkingen:

  1. MissMorrie03-11-10 00:17

    WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
    En eh, wat jij geleerd hebt?! Ik kan wel wat bedenken hoor! :P
    vet...vang..

    Truste mop!
    xxx MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miss Person03-11-10 00:30

    Whahaha dat wilde ik ook net typen Mismo!!! Was het niet VSVP? ;)
    Plus iets over de pro's en cons van papieren handdoekjes in de toiletten. ;)

    Was weer een erg geslaagde avond! Mooi dromen!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb de indruk datje heel wat geleerd hebt en je 6Omin optimaal gebruikt!!
    Slaap zacht XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoor het al, ik moet nog veel leren het klonk mij als acacadabra .

    Fijne nacht
    Trusten Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAAHAHAHAA MissMorrie en MissPerson: ik kan niet stoppen met lachen wahaahaaa
    Het is inderdaad VSVP, maar waar stónd dat ook weer voor he!

    Ohja en ik weet ook nog wel heel goed dat je medewerkers NIET bepalen of je het goed hebt uitgelegd (waahahaha naja, in meer professionele bewoordingen dan he...)
    xxxxxxxxxxxxxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nachtzuster P03-11-10 02:45

    Ik kan op deze computer nu helaas geen geluid afspelen maar ik kan wel zien dat je je praattijd goed hebt besteed :)
    Goed om te zien dat je weer kunt lachen.
    Hoop dat je lekker slaapt!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik denk dat ik.... uuuh nu maar eens even wijselijk mn mond hou!!!

    hahahahhaa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk....ik zag ons kaartje!
    Geweldig, dat je zoveel kaartjes hebt gehad.
    Dat het toch zo slecht gaat met
    TNT....onbegrijpelijk...haha

    Wat een super besteding van je uurtje kletsen...lekker onzinvol...euhh en vooral super om je te zien lachen! Heel nuttig dus!!

    Zet hem op vandaag!

    Liefs Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. MissPiggy,

    Het valt me telkens op dat rottige bacterieen zulke prachtige namen hebben, en dat dingen die helemaal niet goed zijn zo byzonder mooi benoemd worden!.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt bijster interessant wat je allemaal hebt :)
    Erg grappig dit filmpje weer, super dat je je praattijd zo uitbuit samen met je gezellige bezoek!
    Veel studeerplezier nog (ik heb zometeen tentamen, woehoe, mijn eerste weer sinds een jaar!!!) en k hoop gauw weer van je te horen wat je weer geleerd hebt :-)
    Dikke kus,
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jullie drieen samen,das lachen, ik denk dat een medische student zelfs even twijfelend de boeken checkt, zie ik daar de hygiene cursus?
    Doei cobie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed om je weer te zien lachen! En hopelijk blijft de tnt zich voorlopig een breuk sjouwen richten het EMC!! Hier ook een tentamen vandaag dus lekker leren met z'n allen ;-).
    Groetjes en ook heel veel sterkte meid!

    PS Namens m'n moeder: je bent een super kanjer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ Nachtzuster P: Slaap lekker vandaag! K bel je vannacht als er een oproep is he!

    @Jootje: WAAAA trouwens SUPER DE SUPER lief, dat 'pretpakketje'. Zoooooo lief!
    Ik ga vandaag de paars opdoen denk!

    @Regina: Dank je wel voor je kaartje! Ik vond het zo'n mooie foto, zo heerlijk op het strand, haren in de wind... Echt prachtig.

    @Jorine en Debbie: SUCCESSSS met tha tentamens!!!
    Debbie, is dat dat tentamen dat ik 'zou geleerd moeten hebben' over muziek en beeldende vorming?
    ZET EM OP DAMES!
    xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben SPRAKELOOS!!!!!!!!!!!!! Meiden, wat zijn jullie slim; jullie stijgen enorm in mijn achting!Wie had dat gedacht.............
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. lieverdje!! tot morgen dan kom ik je weer verblijden met mijn verblijf!!

    dikkke knuf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey meis,

    wat een te leuk filmpje,je besteed je spreek tijd inderdaad erg nuttig :P anders zou je zulke belangrijke conversaties niet kunnen voeren haha.

    Ik kom volgende weekend waarschijnlijk langs.
    xxxx Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zelfs m'n externe multifunctionele, mono- en bipolaire luidspreker getransplanteerd (van iPod naar PC) om te horen wat een mooie en toch eenvoudige, totaal sociaal-hygiënisch verantwoorde uitleg aan een toch wel zeer ingewikkeld vraagstuk wordt gegeven. Voor mij ben je nu al geslaagd met een éénmalig weg te geven LOI hoge score van een 10.

    Liefs, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha heel mooi gespeeld;) Maarre serieus je huist veel bacterieën in dat lichaampje van je;) Kan het niet wat minder?:P

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super grappig filmpje, je maakt inderdaad heel goed gebruik van je uurtje dat je mag praten!:-)
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thanks! Nee dat tentamen wat jij geleerd had voor me (en ik niet) was afgelopen donderdag, ben benieuwd naar de uitslag. Nu heb ik een rekentoets. Dus als je nog de behoefte voelt om 'op afstand mee te rekenen' ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  21. MissMorrie03-11-10 14:10

    Ik kon er ook niet meer opkomen! Hahahahaha!
    Heb je je questions nog aan dokter Z. voorgelegd? :P

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. is die put er alleen voor de horeca... het lijkt me nl aardig wat goedkoper dan liposuctie.. ik wil nog wel wat vet kwijt! En wie vangt me op als ik in die put donder...of is het dan gewoon doorspoelen met die handel..

    Nog meer tips...

    Lieve Djuna, fijn dat er weer schwung inzit!
    Zet ém op trio... halen die cursus!

    Liefs,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. :D Cool! Who needs LOI? Jij niet in ieder geval! Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nachtzuster P03-11-10 15:50

    Heb net het geluid bij t filmpje gehoord, erg grappig!! Volgens mij heb je in ieder geval weer een gezellige avond gehad!
    Tot vannacht :) zullen we 3.30 doen? dan is het bij ons meestal wel wat rustiger (als ze allemaal lief gaan slapen) haha ;-)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je succes heeft geholpen! Ik heb het tentamen rekenen gehaald. Bedankt dus! Ik kan het zelf nog steeds niet geloven want als er iets is wat ik niet kan is het rekenen...
    Ik wens je een rustige nacht! Of nou ja het liefst een heel drukke mét longen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey Debbie!
    Goed bezig!!!

    Welke opleiding doe je eigenlijk? Klinkt wel als de PABO!!!
    In dat geval ben ik fan hahaha, daar heb ik ook op gezeten...
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Thanks :-). Vandaag taaltoets dus raad, raad, raad *trommelgeroffel*. De pabo it is! Wat leuk dat je dat ook gedaan hebt! Je hebt alles in je om een geweldige juf te zijn volgens mij!
    Nou, ik duik nog even het taalboek in!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hahaha,

    Goed gesproken!
    Snapte er alleen geen hol van..

    Inderdaad, LOI gestudeerd!? Hihi!

    Zou je misschien nog eens je adress willen noemen? Zou je namelijk graag een kaartje willen sturen..

    Je bent een leuke meid,
    Groetjes Melanie

    BeantwoordenVerwijderen