woensdag 10 november 2010

Wijze woensdag #17

Zie hier:

DE reputatie-redder van ALLE ZIEKENHUISPEOPLE die mij mijn adem willen laten inhouden!

Jaja, bekijk –em maar eens goed!

Toen hij gisteren een X-thorax kwam maken,
Stond ik al klaar om te roepen: ‘NEEEEE IK KAN MIJN ADEM NIET INHOUDEN!!!’,
Op de vraag of ik ‘dieppp wilde innnnnáaaaaaademen énnnnn de adem vásthouden’.

Maar, wonder boven wonder…
Vroeg de X-Thorax-man dat helemaal niet!!!

Hij zei daarentegen:

‘Oh, jij kan natuurlijk niet even je adem inhouden hè, ik zal de foto maken op het moment dat de beademing blaast’.

TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!


En daarmee redde hij de eer van het HELE ziekenhuis,
Samen met mijn humeur, want dat kon daarna natuurlijk niet meer stuk.

Daar komt nog eens bij dat X-Thorax-man OOK op de foto wilde voor op de blog…

Dus, ja.
X-Thorax-man,
Kijk maar eens goed naar jezelf,
Geef jezelf een schouderklopje,
En besef dan:

‘Ik bewees dat, te midden van al het ziekenhuisspul,
tussen de bomen en het bos, De Patient ook gezien wordt!’.



En en ennnn dan nuuuu! DE POST!!!

Lieve familie van Dean, ik vind het zo bijzonder dat jullie mij een kaartje sturen.
Jullie zijn in mijn hart.


Lieve Aafke, THE BEST dat je donoren hebt geworven tijdens een vriendinnen-party!!!
Dank je wel!






Hoezo het zonnetje schijnt niet?!?!
IK ZIT RECHT ONDER DE ZON!

23 opmerkingen:

  1. De eer van het ziekenhuis!
    jou humeur gered!
    Op de foto!
    Een knappe attente X-Thorax-man!
    Jou dag kon niet meer stuk!
    Nog lekker nagenieten!
    Slaap zacht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ps: de fotos zijn bijzonder!!Vooral de eerste!XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MissPiggy,
    al met al blijf jij toch het zonnetje in huis,
    en de zonnige, positieve, allerte en strijdbare optimistist van de afdeling!
    Hopelijk een goeie dag voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk maf mens.
    Alleen bij het zien van je foto's staat er een grote grijns op mijn gezicht.

    Wat geweldig dat de ouders en zusje van Dean je een kaartje hebben gestuurd.
    Deze mensen hebben het zelf al zo zwaar.

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke goed van X-thorax-man, hij staat mooi op de foto! (wel onherkenbaar door mondkapje, haha)
    Super al die kaartjes, straks moet je denk ik het plafond gaan volhangen??
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MissMorrie10-11-10 11:14

    De HELD! Hahahaha!
    Super X-Thorax-man (wat een leuke naam trouwens weer); je mag trots zijn op jezelf! Je zou denken dat het vanzelfsprekend is dat ziekenhuismensen weten dat je je adem niet kunt inhouden met beademing, maar dat is het niet hoor! ;)

    En Djun, super al die kaartjes! Echt leuk!

    xxx
    MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve Djun,
    Ze zijn er dus toch...een uitstervend ras??
    goed dat je dit zo uitvergroot!

    voor jou een goede dag gewenst, zo te zien weer mooie, vrolijke, moedgevende kaartjes met de post...

    Liefs,

    Ria, en de lieve groeten aan je mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahahah Whoeoeo ze bestaan HALLELUJAHH!!!

    fijne dag lief dapper ding

    xxx lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig, ze bestaan WEL! :D Nadenkende en oplettende ziekenhuismannen die niet gewoon een riedeltje afpraten... Logisch dat je dag niet meer stuk kon :).

    En hij's nog leuk ook. Pleit nog meer voor 'm ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tot vanmiddag!!! Nog 1 (lange) saaie les!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi MissPiggy,

    Mooi zo'n slimme x-thorax-man. Maar kan hij niet een uurtje of 2 later langskomen ;-) Je kamerklok geeft half 10 aan! Toen lag ik nog lekker in mijn mandje.

    Groetjes, Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super dat er ook X-thorax-mannen zijn die dit wel in één keer begrijpen! En zo te zien (door het mondkapje heen) is het ook nog eens een knappe X-thorax-man!!!
    Ik blijf het knap vinden dat je zo positief blijft!
    Ik zag nog een bekend varkentje langskomen op de foto's, haha. Leuke combi met het hondje ernaast! Trouwens je hebt me echt geweldig geholpen met die beeldende vorming/muziek/dans/drama toets want ik heb 'm gehaald! En dat terwijl de boeken hier nog in het plastic zitten!!
    Nou meis, sterkte en hopelijk komt er volgende keer een knappe man met iets anders dan een röntgenapparaat binnenwandelen!!!
    Xx

    PS Trouwens een geweldig idee voor een natuurlesje hier op balkon, een prachtig vogeltje bekijken. Beetje jammer alleen dat 'ie dood is, zoo sneu. Het zou misschien wel interessant zijn om 'm morgen mee naar school te nemen, maar aahhh ik durf 'm niet op te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi MissPiggy

    Misschien moeten wij als blogvolgers,,ruim 100.000 ,,alle mensen in onze familie vrienden en kennissenkring maar eens aan de tand voelen, of ze niet nalatig zijn, en het donorformulier nog steeds niet hebben ingevuld.
    En dan hoop ik dat er heel veel nieuwe donoren bij mogen komen.
    Zodat er niet zo lang gewacht moet worden , om een jong mens weer een mooi leven te geven.
    Een fijne dag,
    Groetjes Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeeej die X-Thorax man had ik gister ook! Leuke knak! hahaha!
    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou bijna naar Rotterdam gaan als ik weer eens een fotootje moet laten maken, haha. Lekker ding en nog slim ook. Fijn om te merken dat er ook mensen zijn die echt weten waar ze mee bezig zijn.

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahahaha @Daphne en de andere girls die em leuk vonden:
    IK HOOP DAT IE T LEEST HAHAHAA ZAL ZOOO GOED ZIJN VOOR ZN EGO!!!

    @Els: Haaa je bent meer dan welkom hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeeeej! What a day!
    Big big smile on your face na alle lieve kaartjes en de hele fijne thorax-man? Zit stiekem nog steeds vol van die high tea hahahahaaaaa.. Maar als je keertje de foto's erop wil zetten? Ben er benieuwd naar! Hiii.. Heb een rustige nacht vannacht, take care!

    Dikke kussen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heee!Dat is inderdaad een zeldzaam exemplaar, we zouden hem moeten klonen zodat er wat meer mensen die wel nadenken rondlopen daar. Hij besefte ook dat je met een afweerstoornis én verrotte longen beter niet vlak na iemand met een hele gore bacterie op de foto gezet kunt worden, in elk geval niet in dezelfde kamer. Anderen hebben daar geen moeite mee. Is weleens fijn als je niet zelf op hoeft te letten he?
    Trouwens, ik las dat je de aanschaf van GA seizoen 6 overwoog. Bij bol.com is ie nu in de aanbieding. Maandag komt ie hier binnen als t goed is, jammer dat ik ook weer eens naar t emc mag anders had ik lekker de hele dag kunnen kijken.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. X-Thorax man10-11-10 20:13

    Whahaha....wat een grappige foto. En wat een mooie naam heb je voor me verzonnen: X-Thorax man. Gelukkig doe ik nog wel meer dan alleen thoraxen maken, haha.
    Maarre ik word wel een beetje verlegen van al die reacties hoor :$ Straks durf ik niet meer naar de SVLong-afdeling! Maar ja, je hebt natuurlijk wel de 'gezelligste' kamer van het hele ziekenuis (als een ziekenhuiskamer gezellig kan zijn) Dus als ik weer eens langs moet voor een fotootje dan zal ik dat zeker doen!
    En de eer van het hele ziekenhuis, hahaha zegt dat niks over het ziekenhuis? Maar bedankt voor het compliment!!

    Groetjes en tot ziens
    Corné alias de X-Thorax man

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WOOOOHAAAAAAAAAAAA!
    GIRLSSSSSSSSSSS!
    WE HAVE X-THORAX-MAN AMONG US!!!!!!!!!!!!!!

    Corné, super dat je de eer v/h ZH wilde redden...

    Maarreuh, wij zijn natuurlijk wel benieuwd naar die andere kwaliteiten van jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. whaahaa zelfs X-Thorax man reageert!!!!
    en ik natuurlijk ook.

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Whaha wat leuk dat de X-Thorax man hier zelf ook even reageert en komt kijken! En inderdaad Djuna, volgens mij heb je (voor zover mogelijk :-S) de gezelligste ziekenhuiskamer van NL, met de kaarten tot aan het plafond. Al hoop ik dat je met nieuwe longen die gezellige kamer toch snel mag verlaten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij bent toch echt een "specialleke" hoe krijg je t voor mekaar ?????????
    X-Thorax-man himself zo maar in jouw blog!!!
    Valt nog REUZE mee ook!?! Superleuk!!!
    Tot zo

    BeantwoordenVerwijderen