zondag 21 november 2010

Zaterdag zonder internet- zondag

Goed. Ik ben dus ziek. Longziekte? VERSLAVING ZAL JE BEDOELEN!'

Ik. Ben. Nu. Officieel. Een. Internet Addict. Serieus, een hele dag zonder internet zitten en steeds op 'Vernieuwen' klikken, in de hoop dat -ie het - Inshallah- ineens weer doet..... Niet goed voor een mens zoals ik!

Mijn hartslag was 50 slagen p/m hoger dan normaal, ik zweette me te pletter, dan weer koud... Je zou denken, die ik ziek!

NO NO! GEWOON ORDINAIRE AFKICK-VERSCHIJNSELEN HOOR!!! Er is maar 1 ding dat ik nodig heb, naast lucht, en dat is INTERNET!!!

En dan kan men nog zo zeggen: 'Ah joh, in Afrika hebben de kinderen niet eens eten, Mensen komen om bij natuurrampen, de aarde warmt op! Diersoorten sterven uit...

Jaja. Allemaal heel erg. MAAR IK HEB GEEN INTERNET!!!

Triest he. Maar goed, at least I admit it.

En erkennen dat je een probleem hebt, is het begin van de genezing.

Dus nu zal ik er iets aan moeten doen zeker hè... Maar DAT WIL IK NIET! Ik blijf gewoon zo en dan zoek ik wel een andere verslaving als ik het ziekenhuis uitstap...

HARDLOPEN BIJVOORBEELD.

Maarrrrr nu vraag je je vast af, hoe post je deze blog dan, zo zonder internet?!?!

Lieve lieve, THE BEST, LIFE SAVING ZONNIGE ZUSTER- W, gaf mij een cf-laptopje (je weet wel, zo'n vooroorlogse, waar het bouwjaar nog begint met 19... *waahahaha hoor de snob*)

MAAR DAT GEEFT NIET, WANT HIJ DOET HET!!!

Nurse-W, I LOVE YOU FOR EVERRRR!!!

OH ENNN, ik heb de kaartjes geteld!!!

Maar je mag nog meeraden tot morgen want de post komt op zondag toch niet. (En bovendien wilde ik bij de uitreiking een feestelijk fotootje doen, maar die staat dus op de INTERNETLOZE- laptop... *zie je Frustration is nog niet helemaak weg he wahahaha).

Maar ik kan al wel zeggen dat sommigen er HEEEEL dichtbij zitten! WOOHAAA

23 opmerkingen:

  1. Oh ik begrijp dat! HEEEEL HEEEEL HEEEEL GOED! Ik vind het al zooo irritant als het internet het vijf minuten niet doet. Hallooo en alles wat je dan op dat moment wel niet wilde opzoeken én bekijken én doen én én én én én! HELP! Hahaha!
    Maar goed dan ben ik dus verplicht om op te staan en iets anders te gaan doen... Maar bij jou blijven er dan natuurlijk niet zo veel opties over, dus is het nóg véél erger!
    Hopelijk kan je deze vrezelijke dag gauw weer vergeten! :)

    Oeee en ik ben heeel benieuwd naar de kaartjes uitslag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik 's avonds laat naar het ziekenhuis kijk....zijn alle gordijnen voor de ramen van de longafdeling dicht. En alle lichten zijn uit....Maar, als je goed kijkt, zie je door een spleetje bij een raam, een klein straaltje licht... dat is jouw raam, Miss Piggy! en ik weeeet, ik weeet, dat jij daar dan zit te werken aan een blog... waar ik en vele anderen......waar tussen de plooien van de gordijnen ook licht schijnt (als je goed kijkt)....op zitten te wachten. en vanavond zullen een paar mensen zuchten: gelukkig, ze lacht... en dan lachen ze ook een beetje mee. Hoe weinig ze ook te lachen hebben, misschien.
    Maar we wachten, de laatste tijd, ademloos, zo rond de klok van volle middernacht en meer, op wat je nu weer voor ons in petto hebt. Bedankt lieve Miss Piggy daarvoor en een saluut aan alle nachtraven die de weg naar deze Blog hebben gevonden....
    Mr P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey internet-verslaafde :D

    Ik zat nog even te denken, volgens mij moet de netwerk kabel van de laptop uit het stenen tijdperk ook in je eigen laptop kunnen.
    Hij is immers door de screening heen gekomen (ook al is het een aantal maanden geleden...)
    Moet je anders dadelijk maar even met broeder T overleggen, (waha, lijken wel van de geheime dienst met al die code namen:P) volgens mij kan het wel.

    Goed, als ik ooit de verpleging zat ben, kan ik nog altijd een baantje in de computer wereld gaan zoeken (waha, nee hoor, dit was een zeer zeldzame hoogvlieger :))

    Tot morgen, nurse W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je beademingsapparaat is je interne levenslijn, internet je externe!
    Niet vreemd dat je lichtelijk panikeert als een van de twee dienst weigert.
    Trouwens, ik heb nog naar je gezwaaid vandaag! Ik was ultra dicht in de buurt, op spuugafstand. Heb je mijn vibes gevoeld?
    En wat betreft de kaarten... Ik denk 500, inclusief verjaardagspost.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Frustie Frustie Frustie!!!! Gelukkig kon je wel posten, anders had je een hoop lezers een slapeloze nacht bezorgd denk ik;-) *blogverslaafd?*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen!!

    Zon schijnt, en dat betekent waarschijnlijk dat internet het weer doet...
    Ik snap overigens geheel wat je bedoeld en vrees de aangekondigde cyberwar. Of gewoon zo'n graafmachine die een kabeltje te veel meeneemt.
    Tip: Ik weet trouwens niet wát je allemaal op dat pc-tje van je doet, maar maak je wel eens een back-up?

    En verder, ik hoop dat je goed hebt kunnen slapen en dat de zon ook daar lekker schijnt.

    Fijne dag,
    Kuzzz, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goedemorgen

    natuurlijk wil ik ook nog wel even een gokje wagen. Geen idee of iemand hetzelfde heeft gegokt... maar ik denk 290!

    Volgende week komt e vanf het hoge noorden in elk geval weer eentje bij.

    gezellige zondag.
    lieve groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zeg 275

    En beter een klein oud laptopje dan geen. De rest komt wel weer.
    Ik hoop dat je je niet te erg verveeld.
    Toch een fijn zondag.
    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik ga ook eens gokken 221 kaartjes zullen er vast wel meer zijn!
    En ik ga je een fijne zondag wensen met hopelijk weer je eigen laptop.
    Liefs Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geloof dat ik ook internetverslaafd ben, ik moet eigenlijk dagelijks wel even alles checken (blogs, mail,H&M shop ofzo) en dan lekker met een bakkie koffie erbij. Ik word heel onrustig als dit niet lukt. Liefst rond een uur of 11/12 's ochtends, zoals nu. Geweldig dat je een oud laptopje gekregen hebt, wat een redding!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sinds mijn werkdruk is geminimaliseerd is mijn internet gebruik gemaximaliseerd.
    Wellicht een CF-complicatie.
    Ik zeg 365.
    Groetjes,
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MissMorrie21-11-10 12:55

    Wat erg...geen internet, dat is echt een ramp! En nee, dat bedoel ik niet cynisch, ik meen het! Bij ons deed het internet het pas ook niet door de stroomuitval! Ik kon je blog niet lezen om 00u (en dat is echt een verslaving), ik kon mijn mail niet 20x checken! Raimo, tess en ik zeiden tegen elkaar: wat moeten we nou doen?? En we konden gewoon niets bedenken, behalve dan weer om de zoveel tijd checken of het internet het weer deed! Whahahahahahahahaha...té erg! Maar toch vind ik de verslaving wel best!! Oh nee, dit is dus echt zo'n addict-verschijnsel!
    Ik hoop dat het internet het vandaag gewoon weer op je eigen laptop doet!
    Dikke kus,
    MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @Nurse-W: WOOOHAAAAA Broeder-T zei ook dat het kon en nuuuuuuuuuuu kan ik weer met mijn eigen laptopjeeeee YEEEY!!!

    @Irene: Hahaha ik heb je vibe gevoeld hoor, ik voelde me ineens heel blij hahaha!
    Waar was je?

    @Maarten: Waahahaa ja dat denk ik ook! Net zoals CF gerelateerde diabetes haaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @MissMorrie: OHHH issie bij jullie nog steeds niet aan!!!
    Haahahaa weet je wat ik nu de hele tijd doe? MissSis zit hier en dan gaan we gewoon woorden googelen waahahah GEWOON OMDAT HET KAN!!!
    Waahahaha
    x
    Oh I feel so happy!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat moet je toch zonder Nurse W en broeder T he? Doe ze maar de groetjes van me :)
    Ik gok op 310 kaartjes!
    Mooi dat je internet het weer doet!!! Al veel woorden gegoogled?? haha.
    Het zit in de planning om dinsdag te komen buurten, komt dat uit? (heb van 9 tot 13 toets).
    Hoor t wel.
    Kusss

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben blij dat ik de CF weer eens de schuld kan geven van iets, haha, mijn internetverslaving dus. We kunnen er gewoon niks aan doen. Super dat je je eigen laptop weer kunt gebruiken, veel plezier met google-en!
    Liefsssss van Sandy (again, ja)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. MissMorrie21-11-10 16:06

    Gewoon woorden googelen, whahahahaahaha!
    Dat vind ik echt geweldig!
    Wat zoek je zoal op? :p
    Je geniet dan echt weer dubbel hè, als je t weer hebt! :)
    Bij ons doet alles het wel weer gewoon hoor, en ik heb goede hoop dat dat zo blijft! *afkloppen ;)

    Veel plezier met MissSis
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Djuna. Je hebt van mij nog geen gokje doorgekregen, want ik hoopte stiekum op wat "inside information", maar die vlieger ging niet op,!!!! Dus geheel op eigen kracht zeg ik 234 kaarten. Groetjes van Joke en nog een fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh ja... en ik denk op dinsdag je 120.000 ste bezoeker!!!(ik moet oppassen niet gokverslaafd te gaan worden)Whahahahahaha,gr.J

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hai Djuna,

    ook ik ken dat gevoel zo GOED,raak echt compleet in paniek en gestrest ga ik gelijk mijn superrrrrpapa bellen,want die kan ECHT alles hoor ahahah en dan is het vaak alweer snel verholpen.
    maar ondertussen kan ik gelukkig altijd terecht op mn 2 mobieltjes MET internet(hoe bedoel je verslaafd ? hahaha)

    Maar lees dat je gelukig al weer online kan,scheelt een hoop fustratie ;)
    En wat je kaartjes betreft ik ga voor 434.

    groetjes natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fam. Ronckers21-11-10 21:06

    Hallo daar aan de andere kant van het land.
    Wij denken 1200 kaartjes.( dit is inclusief de kaartjes die TNT nog na moet leveren door de staking of die nog gepost moeten worden Hahhaha hahahaha just kidding )
    Gelukkig heb je een oude laptop gekregen, zodat je online kunt.
    Niets zo erg als tegen je zin offline te zijn.
    Je enige lijn naar de buitenwereld..en van ons naar jouw.
    Groetjes en veel liefs Maurice, Anita, * en June Ronckers

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey lieverd!
    Vandaag weinig van internet gebruik gemaakt... tooo busy met minder belangrijke zaken..., een bijdrage leveren aan een buurtdiner, we wonen in een straatje met 6 huizen, zo ongeveer 17 mensen.... en daar moest ik een koud voorgerecht voor bedenken...en maken... 't is iets van bruchetta's en crostini's geworden met allerlei soorten van "beleg"...wel heeel lekker vond ik zelf...voor later voor jou... lekker ciabattaplakjes en casoinobrood zonder korst insmeren met olie en knoflook en zeezout en dat lekker in de oven roosteren, daarna beleggen met van ales en nog wat.. en aangezien ik niet zo'n keukenprinses ben, duurt dat een eeuwigheid, valt er van alles om en kom ik gewoon een half uur later dan gepland..poeh hee... nu na afloop, niet zo moe maar wel voldaan, mannetje Harry stookt nog een vuur in het weiland... de wind..was gunstig. daar staand en kijkend naar het vuur wat met wat extra bijblazen van lucht... een kopje chocomelk met rum en slagroom.. was ik ook bij jou, lieve dappere Djuna, zuurstof..lucht, dat wat jij zo nodig hebt, lieve schat ik hoop zo van ganser harte dat het spoedig komen mag!!

    Voor nu, vandaag, eerst je internet, je verbinding tussen "buiten" en "binnen" weer op orde hoop ik maar.

    Lief mens, voor jou een dikke zoen en na mijn "verslag van de dag" een hele goede avond en nacht gewenst!

    tot later!!

    xx Ria, vanuit een nu donker, volle maans Valthe, heldere lucht, sterren, aandacht en energie naar JOU DJUNA!!! ( en je familie en Friends)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Kanjer,

    ZONDER INTERNET dat kan niet ,,,
    Wat denk je van al de verslaafden die jou blog volgen.. die willen alleen een paar dagen niets van jou lezen als 5 & 6 er zijn.

    KANJER ik wens je een fijne nacht ,,, zelf slaap ik altijd slecht bij volle maan.
    Het was afgelopen nacht ook erg koud ..zodat ik vanmorgen ijs van de auto ramen moest krabben.
    Welterusten Groetjes Aafke

    BeantwoordenVerwijderen