zaterdag 27 november 2010

Zo moe vandaag- zondag (alvast)

Er is iets vredigs in slapen.
Iets kwetsbaars.

Ik ben moe.

Maar slapen,
Dat wil niet echt goed lukken.

Maar vanavond zit Mr. Papsie hier.
Te waken over mij terwijl ik slaap.

Want ik ben moe.

Maar slapen,
Dat wil niet echt goed lukken.

Gemengde gevoelens,
Ik wil het,
Maar het is ook ergens eng.

Word ik wakker,
Hoe word ik wakker.

Benauwdheid in slapen.

Ik ben moe.

Maar slapen,
Dat wil niet echt goed lukken.

Dromen.
Dat zal ik gaan doen.

Dromen en terwijl ik droom, Zal ik slapen.

Dromen over die dag in Parijs...




33 opmerkingen:

  1. Slaap maar lekker en droom erbij, als Mr Papsie waakt kan er jou niets gebeuren!!
    Love You



    ps wat een leuke foto!Je hebt "genoeg" om van te dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Djuna, droom maar lekker xxx Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MissMorrie28-11-10 00:09

    Ik hoop dat je nu lekker aan t slapen bent!
    Mr Papsie rules!!!!
    Mooi dromen! Onthoud ze wel hè ;)

    Love ya!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee meis,
    Hier wil de slaap ook maar niet komen, door verschillende factoren. Dus dan de laptop nog maar even wat langer aan en hierna nog een aflevering House opzetten. Lang leve de tv-series op dvd zullen we maar zeggen...
    Ik wens je sweet dreams, een goede, rustige nacht en morgen (straks in dit oord, voor je het weet staan ze weer met een zaklamp in je gezicht te schijnen "slaap je al?" Nee, nu niet meer;-)...) uitgerust en vol kracht voor een nieuwe dag weer wakker worden! Sweet dreams voor jou!
    Liefs vanuit kamer 203

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very sweet dreams dear.
    Zoete dromen. Parijse dromen.
    Zuurstofrijke dromen.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me geen betere waker voorstellen dan Mr. Papsie

    Lieve dromen,

    Steve & Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Djuna,
    Kom net thuis van het stappen en ga zo naar mijn bedje toe.
    Droom en slaap lekker!

    X Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Djuna,

    Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest van de reacties en zoals meneer de Uil zegt in de Fabeltjeskrant:"En straks maar knus naar jullie warme nestjes. En denk erom; Oogjes dicht en snaveltjes toe. Slaap lekker!"

    Liefs Donata

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie dromen lieverd,en je papsie zal er zijn om over je te waken,te ondersteunen als je benauwd wakker wordt... en wij zijn in gedachten bij jou..


    Dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lieve meid wat lijkt me dat vreselijk naar. Moe zijn maar niet kunnen en durven slapen.
    Ik hoop echt dat je een goede nacht hebt gehad.

    Heb een geweldige zondag!
    lieve groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop zo dat je toch een redelijke nacht hebt gehad met fijne dromen. Goed om te weten dat er iemand bij je is als je niet kan/durft te slapen.
    Hou vol hoor lieve Miss Piggy.

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat Mr. Papsie naast je komt zitten! Ik weet hoeveel rust dat kan geven.

    Slaap lekker lieve Djuna.

    XXX Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Meid ik hoop dat je goed geslapen hebt! En super lief van je papsie!
    Hou vol meisje!

    Dikke knuff

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoop dat je lekker hebt kunnen dromen vannacht.En met papsi erbij kan het toch niet mislukken. Lekker warm en vertrouwd.
    Dikke knuffel
    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik denk aan jou! Liefs Stans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Djuna!

    Wát een mooie videoclip!!!. Ik heb ademloos (tja) zitten kijken. Kende 'm niet. Schitterend. Ik heb altijd -tich bewondering voor mensen die dit A kunnen verzinnen en B kunnen maken.
    Ik kijk naar buiten en zie een prachtige wereld, hoor een blaffende hond - leuk beest maar maakte me wakker, wat overigens tijd werd - en stuur deze (zonder hond) rechtstreeks naar je toe. Voor een mooie dag, met mooie beelden en dromen.

    I believe in Magic
    http://www.youtube.com/watch?v=TRfSbtCFKQ4

    Liefs,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Super Piggy,


    Fijn dat je pap er is.

    Hoop dat je lekker kan gaan slapen.

    sweet dreams!

    Liefs MoMoXX

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lieve mr. papsie, waker van de nacht, ben je nu zelf aan het slapen?
    Miss p, Hoop dat je hebt kunnen rusten en slapen.
    hier schijnt de zon op de sneeuw, daaronder slapen de struiken vredig toegedekt.
    Een rustige zondag voor jullie.
    liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. lieve miss piggy. wat lijkt me dat eng. niet durven slapen. ik hoop dat je nog wel lekker hebt kunnen slapen en mooie dromen hebt gehad. wel fijn dat je papa bij je is.

    liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoop dat je een beetje geslapen hebt! Lijkt me erg eng!! Sleep tight, sweet dreams, zoiets?:)

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik hoop dat je heerlijk geslapen en gedroomd hebt met Mr Papsie zo dichtbij!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik hoop dat je tóch goed hebt geslapen en mooie dromen hebt gehad. (ik zal binnenkort de mijne weer eens met je delen). Hopelijk heeft het je wat rust gegeven dat Mr. Papsie naast je zat.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hopelijk heb je een fijne nacht gehad met mooie dromen zo met Mr. Papsie aan je zijde.
    Heel herkenbaar je verhaal, m'n vriendin durfde op een gegeven moment ook niet meer te slapen en zeker niet alleen. Haar Miss Mamsie sliep iedere nacht bij haar in het ziekenhuis.
    Sterkte meid, ook voor de mensen om je heen, en houd vol!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. goeimiddag lieve Djun,
    Wat een aangrijpende clip....tekst.. en zo zal het zo ongeveer zijn voor jou, nobody knows, she prays for the breath, she's afraid for the threats, se fights for her life, en ja zolang je "wakker" bent heb je hier nog een beetje controle over, ik denk dat ik je angst goed begrijp en dat het dan zaak is om je "slaap" te laten bewaken door pap of mam of andere dierbaren. Lieve, dappere Djun, het is zoo mooi buiten en ik hoop en bid dat die longen nu toch echt maar rap mogen komen om jou weer in vertrouwen volop te laten genieten van meer....

    Lieverd, ben, weliswaar, ver weg, maar toch bij jullie, een omwarming, voor allemaal.

    Liefs,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Djuna,
    Hoop dat je toch lekker geslapen hebt! Er was iemand bij je die van je houd.

    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Pffff, lieverd toch. Kan mij dat zo goed voorstellen angst voor het slapen.
    Hoop dat je een mooie zondag hebt.
    En met je familie en dierbaren sta je nooit alleen.
    Heel veel liefs, en denk aan je,
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Miss Person28-11-10 16:45

    Hey lieverd,

    Hoe was je nacht? Heb je iets of wat kunnen slapen? Lieve paps heb je toch. Hopelijk heeft het iets geholpen, met hem naast je bed.

    Dikke knuffel + xxxjes

    Miss Person

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve Djuna,
    Ik kijk elk uur op je blog. Of het al wat beter met je gaat. Ik kijk uit naar je blog van morgen en duim voor nr 5 en 6.
    xxx Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve meid,

    Droom jij maar lekker met je papa naast je.
    Je bent in goede handen met je papa dicht bij je!
    Sterkte lieverd!!

    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hee lieve meis,
    Hoop dat je nog beetje hebt kunnen uitrusten.. Ik zit niet meer in de nacht maar longen s nachts zijn natuurlijk altijd welkom ;-)
    Hopen dat het lieveheersbeestje veel geluk gaat brengen :)
    Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve Miss Piggy,

    Kom nog even bij je langs, kijken of er nieuws is. Hoop dat je een rustige dag hebt gehad waarin je af en toe hebt kunnen slapen en wat energie hebt kunnen opdoen.
    Denk veel aan je, heel veel sterkte lieve meid,

    Lieve groet, els

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hey dappere strijder van de lucht, ook ik kom nog even bij je langs om als musketier mee te strijden!
    Lieve schat, ik wens je vertrouwen, rust en LUCHT!

    Veel liefs,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Liefie, slaap lekker.
    Ik denk aan je, kus!

    BeantwoordenVerwijderen