zondag 14 november 2010

Zodoende zondag

Waahahaha ik had nog niet genoeg gebabbeld vandaag, so... Hier is het resultaat.


video

Waahahahaha alleen kwam ik er later achter dat ik het oook nog eens 'scheef' had gedaan!

Enneuh, je snapt dat ik er toen wel klaar mee was hè, dus... de scheve versie it is!!!

Edit 2.30uur ('s nachts inderdaad):

No no.
Koortsoooo.
Dat kannik nie gebruiken nie. (please MrsMama en MrPapsie, try not to worry, t valt alllllemaal wel meeeeeee, anders had ik wel gebeld hè...).

Maar, het leven in Ziekenhuisland staat nooit stil…
Dus hebben we al een foto, een (mislukte) Astrup en bloedkweken, ook al is het in the middle of the night.

AAAAAAAAAAAARGH.

Koorts makes me wanna SCREEEEEEEEEEEEAM!

Naja, on the bright sight:
Ik.kan.toch.niet.slapen.want.ik.kan.niet.liggen.want.dat.vinden.3&4.niet.tof.dusja,ach.
Waaahahahaa wat een zelfmedelijden weer hè, zo op een zaterdagnacht.
Excuusie.
Maar ja.
Ik type hier maar een eind weg en dan gaat de tijd vanzelf voorbij.
Nog een paar keer ‘Litany’ luisteren van dat schattige kindje en dannnn euhhh
OH!

GREY’S KIJKEN!!
JAAAAAAAAA WANT IK HEB EEN LINK GEVONDEN DIE T DOET (BIJ MIJ ALTHANS)!!!
KOMTIE:

http://www.cucirca.com/2007/06/16/watch-greys-anatomy-online
Jaaaa nu maak ik mensen blij hè… waaaaaahahaha! (gewoon op die reclames op play drukken en dan DOET IE HET!!!).

27 opmerkingen:

  1. lieve lieve Djuna!
    "JIj bent het brood en het mes... en dat zul je altijd blijven..." de maan tussen de bomen, kristallen vaas, wijn..., wat kunnen we allemaal niet zijn, maar wees maar niet bang...
    je hebt het gedicht ook uit je hoofd geleerd en in je hart bewaard??

    lieverd, zo weinig lucht...keep going...

    Veel liefs,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Djuna,
    Ik denk ik zal ook eens een berichtje sturen midden in de nacht kom net van 11-11 bal was weer gezellig en nu ga ik naar mijn mandje toe.

    X Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The horizontal version is perfect,as is your English!
    You ARE the shooting star
    The moon in the trees
    The sun at dawn
    And so much more!
    But above all we want you home,smiling,singing and dancing with 5/6 for ever and more!
    So for tonight hoping for a little peace and calm !While we love you

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Miss Person14-11-10 01:28

    Whahaha hád je dat al gefilmt dus!!!! Echt top! Jij met je geheugen. Wowie. En je bent zeker nét zo leuk als dat jongetje. Hoeveel 'hits' zou jij krijgen op youtube!!? (A) ;) Hier geeft ie aan dat je vandaag al 138 hits hebt. Hihi. Zouden zoveel mensen dit filmpje al gezien hebben, 1,5 uur nadat je het erop zet?
    Well... mssn wel een geschikt uur voor mij om te gaan slapen. Zeg je nurse V. (heeft ze die naam eigenlijk? :O)gedag? Zag dr niet meer op de gang namelijk. Haha.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hou vol, kleine soldaat...
    Mr P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte meis! Mijn duimen draaien op volle toeren. Dat de koorts maar mag zakken, en dat er daarna longen achteraan komen! Hou vol!
    Liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Miss Piggy, sterkte vandaag met het bedwingen van de koorts. Mooi voor gedragen dat gedicht. Is ook een super mooi gedicht.

    Mijn chinees is niet zo goed maar met Grey's zal ik wel een paar woordjes oppikken.

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Elke nacht heb ik wel een 'pitstop'. Dan pak ik altijd even m'n iPod om op je blog te kijken. Hoe het is en of je weer een mooi verhaaltje hebt geschreven. Zo ook vannacht. Ik was te vroeg, want alleen het eerste deel stond erop. En op m'n iPod kan ik die YT-filmpjes niet afspelen. Dus vanochtend meteen maar kijken.

    Lieve Djuna,take care, je bent in goede handen, de koorts zakt strakjes weer en 5&6 laten weliswaar op zich wachten, maar ze komen! Hou vol.
    Liefs,Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hopelijk zakt je koorts vlug,en blijven de alarmbellen rustig...

    Ik denk aan je!
    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi miss piggy.
    ik heb nog nooit zo,n dapper sterk moedig kan zo wel uren door gaan meegemaakt hou vol nr,5/6 komen snel.
    groetjes een transmaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey, die site gebruik ik ook altijd ;). Werkt (meestal) erg goed! Balen van je koorts :(, hopelijk gaat dat snel weer zakken. Is het al duidelijk wat de achterliggende reden is?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi meid
    Shit die koorts. Maar je bent een vechter.
    Wij proberen jou er door te trekken . Alleen met woorden de rest kunnen wij niet. Anders deden wij dat ook nog voot jou.Kanjer
    Denk aan je.
    Sterkte
    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He bah, koorts, toch niet samen met groen slijm he? Hoop dat het snel zal zakken!
    Het scheve filmpje heeft wel wat, haha, gewoon anders dan anders ;-)
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sterkte meisje

    Je bent echt een bikkel!!!!!!!!!!

    xxxxxxxxx

    mams 2 kids cf

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijne site is dat!:) Hopelijk zakt je koorts snel!!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kwam nog even langs om te kijken hoe het hier is. Helaas geen nieuws, ik hoop dat dat betekent dat de koorts gezakt is.
    Sterkte en een knuffel, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bah Koorts!

    Kun jij dvd's playen op je lappie?
    Ik heb Grey's gebrand....kan je wel n kopietje sturen...

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Kanjer,
    Wat een vervelende nacht, hopelijk ben je snel koorts vrij.
    Zal vandaag weer een gezellig kaartje voor je op de bus doen.
    Kan dit keer iets langer duren voor je hem krijgt,de post gaat staken.
    Voor vandaag HOOP GELOOF LIEFDE & HEEL VEEL GELUK.
    Groetjes Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. MissMorrie14-11-10 12:53

    Heey lieverd!

    Echt verbazingwekkend dat je die hele lap tekst kunt onthouden en dat je het zo goed na kunt doen! Echt een gave van je! :)
    En die vechtersmentaliteit van jou vind ik ook echt bewonderenswaardig! Ook nog koorts erbij, zo klote, en dan zeggen dat je zelfmedelijden hebt????? *mijn mond valt open* Absoluut NIET!!!! Je bent een topper!
    Ik hoop echt dat de koorts heeeeeel snel zakt, dat de AB helpt tegen de longontsteking en dat er sneller dan snel nieuwe longen komen! PLEASE!

    Love you!
    Dikke kus,
    MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wooow you make me happy... ( niet me je koorts natuurlijk, en je nachtelijke avonturen.) maar wel met de link. ik ga eens kijken of ie het doet!!!!

    dikke kus lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geeen worrys "alles valt best meee"!!!
    Screeeeeamen, vloeken en al die andere shit doen we met je mee!
    Maaaaaaaaar t fenijn zit in de staart!
    Jaaaaaaaaaaaaa snel iedereen blij maken(met een druk op play en hij doet het)
    "misssion accomplished" for de day.......
    You keep amazing me.... Love you!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zul jij moe zijn na zo'n lugubere en adembenemende nacht.
    Hopelijk gaat het komende nacht beter.

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  23. We denken aan je. En ook voor je ouders en je familie sterkte, want ook voor jullie is het lang wachten!

    Je bent een kanjer hoor!

    Groetjes Stans en de girls

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hopelijk is die koorts al gezakt!
    Bedankt voor het fijne mailtje!!

    Wij duimen onze duimen stuk!

    Ann, Steve and the kids (en ook Femke)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. And you are an amazing girl. What a power, how sweet.
    Love, Omnia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. He meis,
    Hoop net als iedereen dat de koorts gezakt is en t weer beetje de goede kant op gaat.
    Enne..je hebt alle recht om zelfmedelijden te hebben, daar hoef je absoluut geen excuses voor te zeggen!! Kan me voorstellen dat je er van wilt gilen! Zat t maar eens een beetje mee... Zijn je ouders niet te erg geschrokken toen ze op je blog lazen over koorts?
    Hou vol, denk aan je!
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dear Misses PP&M

    Jullie ademen samen... veel kracht samen!


    Zet em op lieve vriendinnen, voor altijd!

    Liefs,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen