zondag 7 november 2010

Zonnige zondag

Party in Ziekenhuisland voor Lieve I. (mijn ziekenhuisbuuf), die jarig is!!!
Hier kun je haar blog checken...


Eerst de zonnige zusters even 'aankleden'...

Hiep hiep HOERAAAA!

We smeren em snel hahaha en dan gaan we de Eiffeltoren beklimmen waaaaa!


Zonnige zusters hangen Parijs op...


En sprongen op bed...


En werkten hard aan decoratie...



Wij daarentegen, dronken ons lam...

En dansten op Lady Gaga op de radio...


Lieve lieve I, HAPPY BIRTHDAYYYYY!!!

18 opmerkingen:

  1. you did it again Sam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AAAAAAAAHHHH DJUN!!! Die foto's!!! Serieus té erg!!!!!!!! Volgende keer wil ik ook een mondkapje op voordat er foto's gemaakt worden!!!!! WHAHAAAAAAAAA!!!!

    (Ahum, mensen, ok, ik ben al niet zo fotogeniek, maar zeker niet om 00.15 's nachts als ik net, maar dan ook echt nét wakker ben!!)

    MAAR 'THA PARTY' WAS TOP, DAT DAN WEER WEL, DUS LIEVE DJUN, BEDANKT!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief!
    Ga nou maar rap rap rap slaaaapen want om 10.00 sta ik weer op je stoep hahahahaa LOL! (Ok kan ook een paaar uur later zijn hahaha)
    Ik vond het super gezelli zo'n nachtparty..
    Moeten we vaker doen eig. Maar dan in de kroeg ofzo he...

    Slaap lekker!
    xxx
    (Oh enneuh, ik vind je dr hartstikke goed opstaan, dat zal iedereen met me eens zijn!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie weten wel wat feesten is ;-)) Van harte gefeliciteerd met de buuf.
    Fijne zondag voor jullie beide!!

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Djuna!!

    Super leuk! Zou jij Ilse willen feliciteren van mij? (A)

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig hoor;) Gefeliciteerd Ilse:)

    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whii lekker partyyy hardyyy... Ziet er gezellig uit dames!

    Dikke kus lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er gezellig uit hoor!!

    gefeliciteerd Ilse

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief dat je zo'n nachtelijke b-dayparty organiseert voor je jarige buuf! Ziet er gezellig uit! Gefeliciteerd Ilse! En voor beiden een goede dag gewenst!
    Groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig zeg!!
    Gefeliciteerd voor Ilse!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. MissMorrie07-11-10 12:45

    Dat ziet er super gezellig uit!!!
    En wat helpt de verpleging weer geweldig mee met je plan Djuna. ;)
    Ilse, gefeliciteerd!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo
    Wel heel erg lief van je om dat voor Ilse te regelen,bedankt he,geniet van de taartjes
    Liefs Liesbeth(tante van Ilse)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Djuna,
    Wat ontzettend lief wat je vannacht Ilse haar verjaardag hebt ingeluid! Wat een leuke ideeën heb jij toch altijd.... Die poster ook, zoooooo leuk bedacht! Nu hopen dat jullie ooit DE toren van Parijs echt gaan beklimmen!
    Liefs Dittie (moeder van)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuk feestje!Heb je weer goed geregeld!! beetje hulp van "zonnige zusters
    Alvast gefeliciteerd voor Ilse!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Miss Person07-11-10 16:42

    Hey!
    Ilse, van harte gefeliciteerd! Ziet eruit als een heel leuk begin van je verjaardag! Goed gedaan Djuna!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ben je een lief mens, heel leuk van je om Ilse zo te verrassen.
    En hoe gaat het met jou?????
    Je ziet er op het late tijdstip nog aardig monter uit.
    Fijn te zien dat je er blij uit ziet.
    Gisteren was ik bij Appie de grootgrutter,daar
    kreeg ik poppetjes bij de boodschappen.
    En raad eens wat er in mijn collectie zat----Een ware misspiggy niet dat ze op jou lijkt ...
    Maar het is een snoezig rosé varkentje.

    Kanjer ik wens je een fijne zondagavond
    Groetjes Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Djun,

    bedankt voor het leuke feestje dat je voor mn nichtje geregeld heb vannacht !!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey dear Miss Piggy,

    hoe was the day after..de zware, gezellige nacht? Wat fijn dat je dat voor een "collega" regelt. Je bent een topper, een goudvinkie!

    Lieverd, hopelijk een goede nacht voor jou en ons.

    Liefs vanuit een donker, helder, brrrrrr koud Valthe!

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen