dinsdag 21 december 2010

Doe mij maar een Wakkerwordende Dinsdag

Yeeeeey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Djuna is weer boven water en doet het goed. Nog te zwak voor de blog, maar stralend als altijd begroette ze de Jr Tman met een stralende lach en "De Master!" Wat bij Dr Jr Transplant man de zin ontlokte: "We doen het allemaal samen hoor...", teamspeler die hij is! Wat Djuna betreft was het lipspreken, maar voor ons goed te verstaan. Voor meer technische bekenden: Djuna ademt zelfstandig en alles doet het alsof het nooit anders was geweest. 5&6 zijn bezig.....wie weet wanneer Djuna weer ten Blog zal verschijnen. Maar eerst de hele wakker-wordt periode, het terugkomen van de P.ropofolreis op moeder Aarde. Gelukkig staat die in de vorm van Mrs Mamsie naast haar bed met een koel waterstaafje.
De Vierurenwacht

137 opmerkingen:

  1. Wat een goede berichten!!! Ik heb Djuna nog nooit ontmoet maar zie haar gewoon stralen!!
    ik blijf duimen op een goed en vlot herstel en vooral bedankt voor alle wachters!
    Dikke knuffel, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woow! Geweldig nieuws!! Ga zo door Djuna!!

    Achterwacht, bedankt voor het op de hoogte houden!

    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoeraaaaaaaa! Ze heeft het hem geflikt. Gewoon nu al wakker. Wat een topper is ze toch. Ik zit hier met een enorme glimlach op mijn gezicht en tranen in mijn ogen achter mijn computertje op stage. Fantastisch, fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed allemaal seg! en super dat ze zelfstandig ademt!! Goed, goed, goed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een super bericht!!!
    Wordt maar lekker rustig wakker Djuna!
    Wat zal het fijn voelen om weer zelf te ademen!
    Liefs, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Miss Person21-12-10 16:26

    Zo, dit gaat voorspoedig!! JIPPIE JIPPIE JIPPIE!!! Die P.ropofol heeft dus in ieder geval goed zn werk gedaan (zal wel weer veel gehad hebben "olifanten-hoeveelheid"?)... nu rustig aan wakker worden. Zie haar lach al helemaal voor me.
    Oh, die 5 & 6 zijn nu al geweldig! Na heel veel maanden, zélf ademen. :D

    xxx!!!

    Zeg maar dat ik super trots op dr ben! (als ze weer wakker is)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. K. I. P. P. E. N. V. E. L.

    Dank u, vierurenwacht. Dank u, donor. Gogogo Djuna!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is fantatastisch nieuws!!! Wat een top prestatie van de Artsen en natuurlijk Djuna zelf!!!

    Groeten van de man van Fysio Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woohoo!!! Wat een supernieuws is dit! Geweldig!

    December kán gewoon niet meer stuk. Super!

    Ms Piggy: heel veel succes met opknappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat geweldig zeg!! Zo blij voor Djuna en iedereen om haar heen! Opgelucht ademhalen heeft een ontzettend nieuwe betekenis nu :).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal geweldig KANJER,

    Wat een prachtige dag voor Jou en al die je lief zijn.
    Papsie Mamsie & zusjes, ook heel erg bedankt voor de moeite die jullie nemen ons te informeren.

    En voor Dunja gefeliciteerd met je nieuwe verjaardag.
    Liefs Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig nieuws, dat ziet er goed uit! We leven met je mee, sterkte!

    Groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastisch! Gefeliciteerd met jullie onbetaalbare kerstkado!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel goed nieuws,ik heb je stiekem al gezien maar toen sliep je nog,ga nu maar lekker bijkomen van de narcose en die wattenstaafjes zijn zo heerlijk.

    X Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dat klinkt echt goed.... wat heerlijk l
    en wat lief dat er elke keer een post wordt geplaatst om ons op de hoogte te houden
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat een goed nieuws allemaal! Ik volg je nu pas een dag of 10, maar ik was zooo blij toen ik gisterenochtend het goede nieuws las!
    Ik heb echt heel veel respect voor hoe jij met dit alles omgaat. Ik hoop dat nummers 5 & 6 je niet teleur zullen stellen!

    Liefs,

    Joeri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een goed nieuw zeg! Wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat en zo snel ook! En super dat ze zelfstandig ademt! Hopelijk is de canule dan snel verleden tijd!
    Veel sterkte en bedankt voor het updaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fantastisch!!! Supergirl!
    Bedankt voor het op de hoogte houden!

    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoera! 3 maal de scheepsrecht! Daar waar de eerste 2 setjes niet wilden meewerken, zal deze het er hopelijk beter vanaf brengen!!
    Zet m op!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Na alle ontberingen van de laatste tijd, eindelijk LUCHT!!!

    MarianneF

    BeantwoordenVerwijderen
  21. top.top.top.
    Heel veel sterkte en zet hem op.
    het idee is ontstaan om voor "onze" heldin een plaat aan te vragen bij serious request.
    Om haar op die manier misschien aan nieuw volgers te helpen. En haar hopelijk te kunnen verrassen met een enorm aantal. vind je dat leuk doe dan gezellig mee.
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow. Bijna niet te geloven. Door zo'n diep dal gegaan en dan zo rap eruit aan het komen. Wat fantastisch!! Ik ben ZO blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Remco Aruba21-12-10 16:41

    Wat een fantastisch nieuws !!

    Ik ken jullie niet en lees dit blog mee vanuit Aruba. Ik leef mee met de hele familie.

    Dunja: Pabien !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve allemaal,ik was blij dat er weer een berichtje kwam.Fantastisch,nu al zelf ademen,ik krijg er kippenvel van.Wat een kanjer die Djuna,plus de doctoren en jullie natuurlijk niet te vergeten.Heel veel liefs,buuf Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super-super-supernieuws. KANJERS, allemaal. Djuna voorop maar zeker gevold door alle knappe koppen eromheen en natuurlijk familie en vrienden.
    En daarbij een warme gedachte aan de familie van de donor.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een FANTASTISCH nieuws tot zover!
    Ik houd de blog in de gaten hoor....zet m op Djuna!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Aaah wat een geweldig nieuws! En nu weer rustig boven zeil komen. Jullie doen het geweldig stuk voor stuk, de avond/nacht/vierurenwacht, alle medewerkende doktoren/chirurgen/zusters en piloten, en natuurlijk en bovenal Djuna.
    Wat een verschrikkelijk mooi kerstcadeau (:

    BeantwoordenVerwijderen
  28. GEWELDIG!! ook aan deze kant weer kippenvel. Oh lieve Djuna geniet van dit geweldig kado!!! geniet, adem, leef!! YEAH

    liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!

    Ga zo door!!!

    Liefs voor jullie allemaal

    gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. M'n mond valt open, ZELF ademen? Na maanden alleen een machientje? Hoe ongelooflijk top!!
    En d'er is ter maar eentje die dat kan: MissPiggy!! Driewerf hoera!! Ze knipoogt weer naar de wereld,

    MissPiggy: Meer dan Welkom hier!!

    En Mams, you're the best, samen met Paps en Sissies. Jullie zullen ongelooflijk blij zijn met en trots zijn op Djuna. Jullie dochter en zus is er weer!

    5x Hele dikke knuffel uit Aalten,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw wat geweldig!! Nu al zelfstandig ademend!! Go Djuna!!!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hee meid!
    Wat super om dit zo te lezen!
    Ik duim voor je,
    Go meid!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, wat een goed nieuws!!
    Wat moet dat -ondanks de mega-zware operatie- een geweldig gevoel voor Djuna zijn, ineens weer LUCHT in haar lijf te voelen. Het lange, veel te lange wachten is eindelijk voorbij. Go girl!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Toen ik de 'Yeeeeey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!' zag dacht ik even dat het Djuna zelf was... Wauw echt super! Kippenvel! Gewoon nu al van de beademing af! Wat ben jij sterk Djuna ongelooflijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat goed zeg en nu al zelfstandig ademen!! Is ze nu ook nog bezig met een record poging herstellen na transplantatie?? Super goed nieuws natuurlijk!!

    Liefs mirella

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Geweldig. Wat een goed nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Go Djuna!!!!!!!! 2011 wordt jouw jaar!

    Dikke kus Kim en Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een goed nieuws!!!!!!

    Go Djuna.
    Liefs Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Geweldig, wat goed zeg!!!

    Senna

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Nummer 5 en 6 die 'gewoon' doen waarvoor ze bedoeld zijn, wat geweldig ... een absolute kippenvel-update! Hou vol, ga door!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. geweldig. Welkom terug Djuna!
    sterk lekker aan.

    liefs Yvonne P

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Lieve mensen,ik ben er sprakeloos van.
    Op de kerstkaart die ik Miss Piggy zondag stuurde staat nu de verkeerde tekst. Geweldig !! Ik denk aan jullie, alle goeds, Liefs, Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Nog eens Yeeeeeh!! Wat een sterke meid! En wat een prestatie van alles en iedereen daar: Djuna, het medisch team en de achterwacht, ochtendwacht en vieruurwachters.! Jullie zijn allemaal KANJERS.
    Wat een werelds gevoel moet dat zijn: gewoon ZELF ademen!
    Meid, neem rustig de tijd. Wij wachten nog wel even....

    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Het is ongelooflijk, wat is dit een feest!! Lieve Miss Piggy je nieuwe leven is begonnen, gefeliciteerd!!
    Voor alle lieve mensen om je heen: wat zullen jullie blij, opgelucht en trots zijn.

    LIeve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ook de site van Linda volgt het grote nieuws!
    http://www.lindamagazine.nl/2010/12/20/nieuwe-longen-voor-djuna-maes/
    Lijkt wel of de hele wereld stil staat ;-)
    maar gelukkig draait die van de dappere Djuna volop door!
    Geweldig... heel veel sterkte met het herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. waaahhh. nu al van de beademing af.
    echt super !!!!!!! :D:D:D

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Jeetje , kippevel en tranen in mijn ogen. Wat enorm fijn dat ze nu al wakker begint te worden en een fikse glimlach tevoorschijn tovert!

    JOEHOE!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Yay! Wat goed! Nu al zelfstandig ademen! You go girl!

    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een geweldig nieuws!
    Net uit m'n werk en gauw even lezen.
    Het houdt je bezig zal ik maar zeggen.
    Gisteren had ik zo het gevoel dat dit het enige was wat belangrijk was dat ik bijna verbaasd was dat niet vanmorgen in de krant stond: "Operatie Djuna Maes geslaagd!"
    Dus ik ben superblij dat het goed gaat! Top top top!
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Yes!!! Super!!! Rust lekker uit Djuna, daarna zien we je wel weer verschijnen op je blog!
    Een mooier kerstkado kon jij je vast niet wensen.... Ik wens jou en je familie hele fijne feestdagen toe, natuurlijk hoop ik ook dat het zo goed met je blijft gaan.... ik weet niet hoe het allemaal gaat na zo'n transplantatie.... maar daar lezen we nog wel over.

    Succes met aansterken,

    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Well done, dame!!
    Weer tegen alle normale procedures in, gewoon minimaal een dag te vroeg al laten zien dat ze jou dr never onder krijgen...
    Dank voor de donor en familie voor het beste kado, maar vooral ook aan jouw omgeving en iedereen die heeft gemaakt dat jij dit hebt kunnen volhouden...

    Ik hoop dat Mr Papsie, Mrs Mamsie, Miss Sis, Miss Little Sis, Miss Person and Miss Morrie, zichzelf beseffen dat zij hebben gezorgd dat jij lieve Djuna, al die tijd iets hebt gehad om voor te vechten...

    Jij bent mijn held van het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wauw, wat ongelofelijk super snel! Ga zo door, zou ik zeggen :)

    Xx, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  53. WOW!

    "djuna ademt zelfstandig!!!"

    Wat goed! Dat is lang geleden!

    Go Djun!

    Wake up en weg van die IC! ;-)

    Knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Je doet iedereen versteld staan met dit droomherstel maar ergens verbaast het me helemaal niet. Iemand die zo stanvastig erin bleef geloven kan niet anders dan nu alweer haar guitige zelf zijn. Koud 24 uur na het begin van de operatie! Maar neem rustig de tijd lieve meid, er ligt weer een nieuw leven voor je en wij lopen niet weg. Geniet van je wattenstaafjes! Geluk zit echt in heel kleine dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Woooow die dappere doorzetter Djuna! Wat geweldiggg!!

    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Kijk eens wat ik tegen kwam...

    http://www.lindamagazine.nl/2010/12/20/nieuwe-longen-voor-djuna-maes/

    super he??

    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Woow,

    Djuna je bent echt een SuperWoman. Nu al zelfstandig ademenen.
    Met kerst en oudjaar in het ziekenhuis. Maar so what. Het voelt dat je niet meer ziek bent, dat je er voor de LOL ligt. Eindelijk lucht en elke dag wordt je sterker.
    En nu Tjop, Tjop weg van de IC en terug naar je kamertje. Gewoon de rij van 833 volgers volgen dan kom je er vanzelf.

    nachtwacht, ochtendwacht, 4uur wacht en wie er allemaal nog meer wacht bedankt voor de info. En neem alvast maar een proseccotje.

    Brede lach, Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Woehoeeee... Wat super !
    Ze heeft het zo verdient...
    Ik blijf duimen dat ze snel mag aansterken en er geen afstoting komt! :)

    Knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Fam. Ronckers21-12-10 17:24

    Hallo daar
    Te gek, zelfstandig ademen.....
    Voor de meeste mensen normaal,
    maar voor Djuna zo speciaal.

    We hopen dat alles verder goed verloopt en Djuna straks kan gaan genieten van alle daagse dingen.

    Groerjes Maurice, Anita, * en June Ronckers

    BeantwoordenVerwijderen
  60. F.A.N.T.A.S.T.I.S.C.H. N.I.E.U.W.S!!!!!! En inderdaad, nu rustig op deze (witte) wereld terug komen! Oh, Djuna ben zo blij voor je (en voor al je dierbaren!)

    Ga zeker zo door!

    Liefs van mij en fam!

    Vera.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. GE-WEL-DIG!!! JEEEJ wat fijn om te lezen!

    YOU GO GIRL!!

    Dikke van van Jeroen, Naomi en Karlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Oh jongens wat een heerlijk nieuws! Kippenvel all over the place.
    Go Djuna, go Djuna!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Seriously! Seriously! Ik heb er geen andere woorden voor! Diep respect voor artsen, familie, donor en natuurlijk boven alles... Djuna. Wouw...

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Kan ik dit geloven , al zelf ademhalen, ja, kan dat?Geweldig, ik hou nu al van nr5 en nr6, dankjewel donor, Djuun,nu ben je ook nog een kerstkind geworden, ik hoop dat je de verjaardag hiervan heel vaak mag vieren.
    En doe maar rustig aan , de blog komt wel.
    Familia, fantastisch.Take care.
    liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hee kanjer!!!
    Ben je je weer aan t uitsloven? ;-) Herinner me nog iets van de vorige keer, toen viel ik ook bijna van verbazing achterover dat je zo snel ging.
    Ben zo blij dat je weer lucht hebt!!!
    Zal ik vast een reservering maken bij hotel New York? (grapje).
    Ga zo door,ben trots op je!!
    Dikke knuffel
    PS: en Papsie en Mamsie, super fijn dat we zo goed op de hoogte gehouden worden!! Hoop dat er voor jullie nu een periode van genieten kan aanbreken (al blijft alles nog wel spannend)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Gefeliciteerd met deze wedergeboorte! Mijn oudejaarslot moet op 56 eindigen!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  67. wat heerlijk voor jullie om een "niet benauwde"dochter te hebben. en wat goed dat t allemaal gewoon werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wow wat een goede berichten! Dappere strijdster! Ik hoop dat Djuna weer snel de oude is. Dat 5&6 het maar heel lang en ook heel goed doen! Supersupersuper!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Laat Kerstmis nu maar komen! Ik ben zo ontzettend blij voor -en trots op je, je bent een kanjer.
    Your new shoes are the best ever!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. wat een heerlijk nieuws om te lezen , we leven erg mee
    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een heerlijk nieuws. Heel erg fijn dat we zo op de hoogte worden gehouden, want wat is het spannend geweest. Wat geweldig dat ze al zelf ademt. Wat zal dat een 'verademing' zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Djuna, Wat heb jij fantastische ouders!Als moeder van een dochter met cf weet ik waar ik over spreek.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Op de hoogte gehouden door mams en de docs, maar dit nieuws was nog niet aangekomen. Wat super!! Hopen dat djuna snel weer op de long is, kan ze dr kamertje weer helemaal inrichten :D

    xx liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een geweldig nieuws!!!!
    Djuna ik hoop dat je van nr 5 en 6 nog heeeeeel veeeeeel jaren plezier zal hebben.
    Echt top meis.
    En de achterwacht...wat fijn dat jullie ons op de hoogte houden.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik zit te huilen bij het lezen van dit bericht.
    Wat een schitterend nieuws.
    Djuna je bent een KANJER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ben er stil van.

    STERKE VROUW!

    Dank voor het bijhouden van de berichten.

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat geweldig nieuws! Geniet van de lucht met nummer 5 & 6!

    Liefs, Stephanie Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat een geweldig goed nieuws! Wakker-Ademen-zelf-lucht en veeeeel licht!!
    Lieve mensen wat een blijdschap. Djuna, je bent een topper!

    We wachte mt spanning op het moment dat je weer back at your place bent en ook ons je ( schater) lach laat horen..
    zo ging je naar de ok en zo kom je terug.
    Lieverd wat fantastisch.

    veel liefs en zoen voor allen

    Ria ( tijdelijk in Utrecht bij dochter Anniek)
    en Harry en Anniek

    BeantwoordenVerwijderen
  79. In 1 woord GEWELDIG, ben heel blij voor haar.

    Djuna ga zo door meis TOI TOI

    Liefs Janetta

    BeantwoordenVerwijderen
  80. MissMorrie21-12-10 18:11

    Lieve lieve Djuna,

    Wat geweldig! Gewoon al zelf ademen, na maanden beademing en slechts enkele uren na de transplant! WAUW! Ik ben echt zo ontzettend trots op je!
    You go girl!

    Dikke kus,
    MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  81. jee wat een super nieuws!!!! djuna ben zo blij :D:D:D voor jou en je familie en vrienden!!!!
    hoop je snel weer op de afdeling te zien!!

    liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Super zeg! 5&6 FTW! Hopelijk gaat de recovery voorspoedig en krijgen jullie een super kerst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. wauw! Ik ben zo trots op je!!
    you go girl..

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Subliem! Wat een geweldig nieuws. Nu al wakker, nu al zelf ademen. Eindelijk lucht!
    Je gaat al bloggend én met nieuwe longen de feestdagen tegemoet.

    Feest

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Superrrrr, je gaat een hoop te lezen krijgen als je écht lekker wakker bent. Op naar volledig herstel!!

    Grts, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  86. WOOOW! Fantastisch! Kippenvel hier...

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Oh. Wát geweldig. De hele dag ben ik met Djuna bezig geweest. Het MOEST gewoon lukken......wat een fantastisch nieuws, kan niet wachten tot we iets van haarzelf horen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wowie hoe bijzonder nog geen 24 uur na de Ok en je bent al wakker!
    En dan ook nog zelf ademen een echte doorzetter met super vecht lust!

    Topper!!
    Ik blijve duimen voor je!

    Rosan

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Een nieuwe fan van jou! Wat ben jij een ongelofelijk dappere en bijzondere meid! De manier hoe jij in het leven staat inspireert mij! 2 jaar vocht mijn dochtertje tegen kanker en ook zij straalt weer! Niet meer achteruit maar vooruitkijken!! Jullie zijn helden en leren ons een hoop. Ik wens je een heel goed herstel en een lang en gelukkig leven! Pluk de dag! Jij als geen ander weet hoe dat moet! Dikke X

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Welcome back Djuna!!! You go girl!!!!
    Op naar de top!!!!

    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Geweldig goed met zo'n team van dokters en lieve ouders. Je moet het maar kunnen. Hoop dat je goed herstelt en nog een goed leven tegemoet gaat. Een heel goed herstel toegewenst. Hoop straks weer wat van je te horen. Je schrijft zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. welkom terug en blijven ademen!!!! lieve groet en tot....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Zo wat ben je een stoere meid, nu al wakker en zelf ademen :-) Topper

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik moest vandaag heel de dag tussen het werken
    door aan jullie en aan Djuna denken.....
    Supernieuws....
    bedankt hiervoor aan alle wachters....en al zelf
    ademen....je bent een kanjer!
    doe maar rustig aan ....wij wachten wel...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Dat klinkt als muziek!
    Go Djuna en GO thuisfront!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik heb gewoon kippevel van het fantastische nieuws!! Doe maar rustig aan, zelf het blog bijhouden komt wel weer, eerst aansterken! En trouwens, de achterwacht doet dat ook prima! :))))) Enne, op mijn kerstkaartje (waarschijnlijk nog onderweg) wens ik snel nieuwe longen in 2011, STREEP DAT MAAR DOOR, yeeeeeehaaaaaa!!!

    Veel liefs, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Yes! Kerst mét lucht! =D Blijer worden dan dit kan niet meer vandaag.
    <3
    liefs bente

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Fantastisch nieuws, nu aansterken en bijkomen, dank jullie achterwacht voor jullie berichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Wow,wat goed nieuws weer!!!!
    Fijn dat het zo goed gaat op dit moment, Djuna!
    We hopen en bidden dat het zo door blijft gaan. Wat bijzonder om te lezen dat je JrTman alweer één van je gulle lachen schonk. Tuurlijk is hij je held, maar dan nog, je bent koud van de O.K. en dan alweer zoveel optimisme, je bent bijzonder dapper!
    Enne...ik denk dat jij je de komende tijd niet zult vervelen. Ten eerste heb je een behoorlijke "after transplant" lijst af te werken;-) maar ook megaveel reacties te lezen!

    En achterwacht, bedankt voor het bijhouden van deze site. Heel fijn om op de hoogte te blijven.

    Liefs,
    Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wow Djuna!!!

    Echt super dat je al zelfstandig ademt!! Een beter kado voor de kerst kan je niet hebben!! Ik hoop dat je hier jaren van mag genieten! Ik ben echt zo super blij voor je! Tis je echt gegunt meid!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Lieve Djuna en uiteraard de rest van de familie, ik heb het al een paar keer gezegd: jullie zijn fantastisch!!!!Djuna je gaat ook nu weer als een speer, dus GEWOON weer op z'n DJUNA's. Door niets en niemand laat jij je uit het veld slaan, maar doe het nu maar eens rustig aan hoor, dan kom je er ook !!!Ik hoor je in gedachten alweer lachen en plannen maken ;).Ik wens jullie een rustige avond en nacht toe. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik sluit me bij Joke aan. Geweldig zoals het tot nu toe gaat. Misschien kunnen jullie, Papsie, Mamsie en de little sisses nu ook wat geruster slapen binnenkort.

    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Whaaaaaaaaa JEEEEJ
    Dapper ding dat je bent! Ben trots op je!
    Ik zie je al helemaal zitten!!! Glunderen!
    En gelijk heb je! Je hebt het alweer geflikt lieve djuna!
    Xxxx Lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Wowww. Ik lees net je blog, wat een geweldig nieuws om te lezen! Super trots op je, wat een kracht heb je meid.. Geweldig. Je bent een topper.. Heb gister nog eventjes een blog over je geschreven, hoop dat je nog vele volgers gaat krijgen ;) .

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Wat een mooooooooooi nieuws tot nu toe.
    Geweldig.
    Doe het rustig aan lieve Djuna.

    xxxx Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  106. wauw meid!! wat doe jij het goed!!! Dat moet ook wel met al deze overweldigende berichtjes, en steun van iedereen! al die duimen die zolang voor jou duimen... omdat jij zo'n kanjer bent!!

    Nu is het eindelijk jou beurt lieve Djuna!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Wow, Djuna, de hele dag aan je gedacht, wat een spannende uren! En dan nu dit, wowie!!!

    Ik ken je (blog) pas twee weken, maar je maakt een enorme indruk! Met tranen die over mn wangen rollen lees ik vandaag en gister je blog én alle reacties. Ik wil al twee weken zo graag iets voor je doen, maar meer dan donor zijn en geld doneren kan ik niet bedenken. En dus wens ik je alleen maar veel succes met herstellen. En bedankt voor het lesje 'waar maken we ons soms druk om'!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Wat een super nieuws zeg!!
    Ik had een lach van oor tot oor toen ik dit bericht zat te lezen.
    Wat een doorzetter ben je toch Djuna!!!
    Nog even en je loopt weer vrolijk het ziekenhuis uit!! Zet hem op he...
    x Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Top, top top!!! Super! Wat ontzettend blij word ik van dit nieuws! Zet 'm op Djuna!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Positief denken is eenvoudig als alles goed gaat...
    Echt positief denken leer je op de moeilijke momenten

    Wowwwwwwwww wat is dit geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. YIECHAA! Go Djuna! Go longen nr 5 & 6!
    Lekker wakker worden, lekker ademhalen, lekker!!
    Hang in there.
    En voor mr Papsie & mrs Mamsie en de wachten: pffffffooooeeeeeiii....

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Pffff, Djuun moet je nou s kijken hoeveel mensen met je meeleven!!!! En Joery en ik behoren daar zeker ook bij (oja, mijn moeder ook natuurlijk :P ) Komop meis, het geluk is nu volledig voor jou! Deze longen gaan 'het' gewoon zijn! TOP TOP TOP!!!! Ben erg blij voor jou, je ouders, zussies, de rest van de familie en amy en linda..... :D
    Enne... ik denk dat veel mensen nog iets kunnen leren van jou - nee, dat weet ik wel zeker ;)
    Zet m op meisie!!!

    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  113. ehhhh amber bedoel ik :s (namen....)

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Geweldig hoor.
    Nu al zelfstandig ademen. We weten dat je het
    kan. Nu nog even slapen en uitrusten .
    Daarna even verder opknappen en genieten.
    Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  115. goed nieuws. Ik zet de duimen in een lagere versnelling maar duim nog wel even door.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Fantastisch meid!

    Nu rustig opknappen met je mooie longen..

    Het is je enorm gegunt!

    Liefs Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Nou Djuna,ook dit stuk heb je weer overwonnen. Geweldig, blijf door ademen. Het gaat helemaal lukken!

    Stans

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Wat een geweldig nieuws.
    Ben zo blij voor jullie alle.
    Dank de Heer hier voor

    Gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Wauw wat een goed nieuws! Ga zo door!
    Zet 'm op. Veel sterkte en succes.
    Dikke knuffel Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Wat een topper.
    Ik denk dat ze volgende week haar eigen blog weer vol schrijft.

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Hoera hoera voor Miss Djuna!

    Monica Broekmans

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Woorden schieten te kort, wij vinden het hier allemaal geweldig. Gefeliciteerd met deze nieuwe start. we wensen je een gewone toekomst toe( want vooral jij weet hoe bijzonder "gewoon"is), samen met je familie en al je vrienden, en al je blogvolgers die zich inmiddels ook tot jouw vrienden rekenen( en zich bijna familie voelen)

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Wat geweldig om te lezen!!! Ik heb Djuna "ontmoet" in de Linda en ben sinds vandaag een volger geworden. En ik blijf het volgen. Wat een topper ben je meid!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Geweldig!!!!Ik vind het heel dapper van iedereen dat long 5 en 6 het zo goed doen!
    Blijf positief!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. 2011 wordt zóóó Djuna's jaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Wauw, wat geweldig Djuna!
    Echt, wat een kerstwonder, helemaal super dit!

    Nog veel beterschap en sterkte met aansterken,
    en ik blijf voor je duimen dat die zo goed blijft gaan!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. hey Miss Piggy's family,

    de eerste dag, bijna voorbij, zo te zien lijkt het allemaal heel voorspoedig te gaan. De eerste spannende dag gaat bijna over in de 2e ws. ook nog spannende dag.. Kunnen jullie ook iets opgeluchter de nacht in? Ik hoop het van harte. Vanuit Utrecht in ieder geval het aller-allerbeste gewenst en wij zien uit naar morgen.
    Veel liefs, voor Djuna en voor jullie.
    Een omWarming en ik hoop op een kalme nacht!

    tot later,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ik ken je niet irl maar ik leef helemaal mee.
    Ik duim voor je en brand een kaars!!!

    BeantwoordenVerwijderen