donderdag 2 december 2010

I need a Hero! (Word volger- actie voor de NCFS)!

TIME FOR SOME ACTION!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vandaag gaat de actie ‘Word Volger en Help de NCFS’ van start!!!


Een aantal SUPER- bedrijven (zie onderaan de pagina), waren bereid om voor ELKE NIEUWE volger van http://almijnlongen.blogspot.com/

Een bepaald bedrag te doneren aan de NCFS.
De Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting zet zich in voor verbetering van de kwaliteit van leven en levensduur van patiënten met Taaislijmziekte.


Het komt er concreet op neer dat ELKE NIEUWE VOLGER, 1,50 euro waard is.
De actie loopt vanaf vandaag en zal eindigen op 1 januari 2011.
Het aantal volgers op dat moment, zal het bedrag vertegenwoordigen wat gestort wordt aan de NCFS, met een maximum van 500 nieuwe volgers.



Wat kun jij doen?
WORD VOLGER!!!

Zegt het voort,
Twitter er op los,
Mail je vrienden,

Want met 1 klik op de knop help je de NCFS met 1,50 euro!!!


WOOOOOOOHAAAAAAAAAAAA!!!

Hoe word je volger?

Klik op het vakje hiernaast dat luidt:
‘Volgen’ en volg de instructies. Eventueel kan het nodig zijn dat je, als je dat nog niet hebt, een google-account moet aanmaken- Is een Piece of Cake! YEEEEYYYY!!!



Het begint NU!
Op dit moment zijn er 58 volgers, en elke nieuwe is er 1!!!!

WOOOOOOOOOOOHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!



Deze actie wordt gesteund door:
Vivisol Zuurstof,
Duinconsult,
En anonieme donateurs!

I NEED A HERO!!!

61 opmerkingen:

  1. Hele mooie actie MissPiggy,

    Ik ben al volger, maar wil ook graag donateur worden. Voor € 0,10 per volger.

    Kuzzz aan een Kanjer,
    Jo

    Laat maar weten hoe of wat met het geld strakjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MissMorrie02-12-10 13:18

    Wat GAAF!!!!!!
    Echt super van die sponsors!
    Ik ga reclame maken voor je blog en natuurlijk voor de word volger-actie van de NCFS!
    Djun, je hebt dit weer top geregeld! We gaan met z'n allen een flink bedrag bij elkaar sparen!
    Heel veel liefs,
    MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg! Wist niet dat dit ook via twitter kon :-)
    En heb ook geshared via Twitter.

    Hopelijk straks heel heel veel volgers.

    You go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt Miss Piggy, ik twitter er op los!

    http://twitter.com/#!/Lidian_Klabbers

    CF Café

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jacquelien02-12-10 13:48

    Wat een mooie actie! Goed bedacht en wat aardig van de sponsors. Ik doe mee en ik zeg het voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gave actie! Ik was nog niet eens volger *schaam schaam*, maar nu dus wel ;).

    Xx, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé Hé YOU ARE THE HERO!!!

    Love YOU

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige actie Miss Piggy! Dit wordt een item in de volgende NCFS-Nieuwsbrief. Op naar de 500!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat supergoed!!! Ik (digibeet) dacht; ik volg je blog, dús ben ik volger. Maar zo werkt het dus niet, haha. Ik vroeg me al af hoe ze dat dan bij gingen houden.. Ik ga eens even kijken hoe ik volger kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He meis,
    Was weer erg gezellig!!
    Echt super die actie!!! Arnoud en ik zijn al volgers geworden :) Nu al 22 nieuwe volgers, gaat hard!!
    Ga zo even mail rondsturen voor nog meer volgers.
    Nog 1,5 uur.....whaaaaaaaaaaaaaaaa........
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wow, ik had het nooit gedacht, maar het is gelukt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HOLY CANNELONI!!!
    Gaat strak hier!!!
    Op naar de 500 he!

    @Musketier: WAAAA HOE TOF!
    Ik stuur je een mail!

    @Pauline: Haaahahhaa nog 1,5 uur MIN 5 minuten en dan is JOUW moment hoor! Have fun straks!
    Was fijn om je weer te zien!

    @Marcia: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYY goed bezig!!!
    Echt leuk dat het gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, Djun, wat ben je toch goed bezig!! Echt heb zo bewondering voor je dat je je bezighoudt met allerlei goede doelen terwijl je al je energie nodig hebt voor jezelf..! Respect!
    Helaas ben ik al volger (vanaf t allereerste begin :)), maar hoop dat je super veel volgers zult krijgen en daarmee veel geld kunt binnenhalen!
    Meid, je bent een kanjer!
    Liefs
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. whhaaaha super actie little prinses hero!!
    Ik zeg t voort en heb m op mn hyves gedropt!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superactie zeg.
    Zal een peuleschilletje worden.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukt ; ) Wens je nog hééééél veel volgers meer !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. MissMorrie02-12-10 14:59

    Wat gaat dit hard!!!! Wauw!
    Zó leuk dit!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heb mezelf maar even toegevoegd, ondanks dat ik je elke dag volgde stond ik nog niet in het lijstje. Welke privileges krijg ik nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeeej goeie actie!!!
    Ik volgde je al natuurlijk..
    Hopelijk heeeel veel aanmeldingen!

    Liefs annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo, de NCFS loopt binnen met jou joh!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ga mn best doen en ga iedereen die ik ken een link sturen van je blog!!!

    Super aktie, je houd de gemoederen hoe dan ook bezig !!!

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik kom er aan.... heb thuis nog ergens mijn gmailaccount liggen, dusss.
    Hele mooie acite, Miss Piggy.

    daar krijg je weer wat lucht van toch??

    Liefs,

    Ria, nu in Emmen, strax in Valthe

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een goed idee!!! En wat goed en lief dat die bedrijven en anoniemen willen mee werken!! Ik zal me ook gelijk even aanmelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat liedje is echt super!! Ik ben meteen ook volger met twitter geworden!:) Wist ook niet dat dat kon. Super actie Djuna!


    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi,

    Volg ook al tijden je blog. Telkens onder de indruk van je verhalen! Heb me aangemeld als volger! Succes met je actie!

    Groetjes,
    mirella (cf-patiente)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Haha, wat een kanjeractie , hoe heb je dat voor elkaar gekregen, jij kan het onmogelijke.
    Het word nog dringen , denk ik.
    Mijn moeder word ook volger, die helpik zo en ondertussen draai ik al jouw liedjes.
    veel liefs en veel volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ha Djuna,

    dan ben ik je nu ook maar officieel gaan volgen... ;)

    we kennen elkaar nog niet, maar ik lees al een tijdje je blog. Ik ben Désirée, weduwe van Jan van der Heijden, die bijna drie jaar geleden aan cf is gestorven. Je vindt hem bovenaan in het rijtje longtransplantatiebloggers, zijn blog heb ik nog online gelaten.

    ik duim elke dag héél hard voor je dat longen 5 en 6 nu héél snel komen, volgens mij kun je ze zo langzamerhand wel gebruiken ;)

    ik geniet van je verhalen, die steeds weer het positieve krentje uit die ellendige cf- en transplantatiepap weten te vissen, mijn grote complimenten!

    heel veel liefs,
    Désirée

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Miss Piggy,

    Wat een superactie. Heb mij bij de volgers aangemeld en heb zelfs een google-account ervoor aangemaakt. Heel veel succes en ik hoop dat er veel volgers volgen (wat een leuke zin:) ) Tussendoor mag je de longen 5&6 wel krijgen dat maakt het extra speciaal om te volgen.

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  29. @Désiré: Super dat je ook volger bent!
    Ik ken de blog van Jan zeker! Heb die indertijd vaak gelezen.
    Een echt voorbeeld voor iedereen zijn jullie naar mijn mening.

    @Erna: YEEEYYY tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Djuna, Met veel ontroering en respect voor al je moed lees ik dagelijks je blog. De volgers actie vind ik er g leuk en meldde me aan. Wat heb ik nou fout heb gedaan waardoor ik zo prominent als volger vermeld sta ? ( A.Balder) Dat wil ik helmaal niet, wil graag lekker anoniem blijven.
    Ik ben moeder van een getransplanteerde CF er .
    Het geluk dat we meemaakten met dit wonder gun ik alle anderen die het nodig hebben en ik hoop dan ook vurig dat jij nu de operatiekamer ingaat !!!


    Hoe kom ik bij het rijtje gewone volgers ?

    Annemarie Oudeman-Balder
    a.balder@zonnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hans (van Hans en Fred02-12-10 18:48

    Na je volgende Transplant moet je echt de handel in, je hebt er talent voor!!
    Moet je nog nieuwe video's hebben voor het weekend?? Je zeefdruk komt er aan... en oh, ja.... ik heb me nu natuurlijk ook gelijk aangemeld als volger,
    Veel liefs,
    Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ben ook al volger.
    Fijn dat het voor een goed doel is. Zal het ook doorgeven aan vrienden van mij.
    Goed gedaan kanjer

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hey Hans! Wat leuk!
    Hahahaa ik heb nog geen nieuwe dvd's nodig thanks!
    Ben heel benieuwd naar het schilderij trouwens waaa!!!

    @Annemarie: Ik begrijp je probleem... Alleen behalve dat je je zou kunnen afmelden als volger en dan weer opnieuw met een andere (nickname) weer aanmelden,
    heb ik ook geen oplossing... (Mijn PC-kennis reikt nét tot aan het maken van een blog hahaha)
    Hoop dat het je lukt!

    @Jet: Yeeey thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dank je wel !!! Ik blijf je volgen hoor maar dan vanaf mijn anonieme plek.

    Lieve groeten .
    Annemarie Oudeman Balder

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Djuun, ik heb al een aantal mensen enthousiast gekregen om aan te melden en weet zeker dat het er nog meer gaan worden!!
    Ik zit te verzinnen wat ik met al die kamers kan doen....tips? :) Mn schoonzusje wilde wel nagelstudio beginnen haha. Tis nog allemaal afwachten of het definitief gaat worden, spannend dus!
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hey Djuna!

    Ik volgde al trouw, maar nu dan officieel natuurlijk!!! Iedere cent is weer meegenomen he!!

    Dikke kus vanuit Dongen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hahaha, "Hans, van Hans en Fred".
    Dat klinkt als een extreem komisch duo.
    Oh wacht... =D
    Djuna je moet zelf ook echt op Twitter hoor. Kei leuke bezigheid en nog meer naamsbekendheid voor jou en blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Kleine moeite ik ga t vanavond ook even in orde maken. En dank je voor t noemen van Vivisol, herinnert me eraan dat ik nog wat nieuwe O2 zooi moet bestellen en daar heb ik nog precies n paar uur voor. Thanx!
    Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Goed bezig. " Samen in strijd tegen CF"

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Yolanda!
    Wat een indrukwekkende site heb je...
    Waauw.

    Ennnn super thanks voor je reclame op twitter (zag ik op jouw site)!!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow wat een mooie actie Djuna. Ik ga morgen een officiële volger worden. Vanavond naar flamencoles en nu eerst ff uitpuffen. Ben doodop na een reuze gezellig dagje Sint vieren met m'n groep 6!
    Groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Natuurlijk ga ik ook nog reclame maken voor je actie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik ben zojuist je 294e volger geworden :)
    En dat binnen 4 dagen!!

    Heel veel succes gewenst en ik hoop dat er een mooi bedrag bij elkaar komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Dapper Meisje, via Joeltje bij je terecht gekomen, en natuurlijk ga ik je volgen!
    Dat het er maar heel veel mogen worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik kwam hier via Irène en ik volg ook!!
    Wat schrijf je recht m'n hoofd en hart in... Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ha Djuna,
    Ik volg je blog al een tijdje, ben ik dan vanzelf een volger?
    Ik kan namelijk niks vinden waarmee ik het officieel maak ofzoiets.
    Misschien hiermee?
    Ennuh, you've been waiting a LONG LONG time, nu mogen ze wel eens komen!
    Je zou toch zeggen, met dit weer (ja, dubieus grapje).
    Sterkte met longing for lungs

    BeantwoordenVerwijderen
  47. HEEEEYYYY nieuwe volgers!!!
    WOOOHAAAAA leuk dat jullie komen volgen haha!

    @Hennie: Je kan volger worden door aan de zijkant te klikken op 'volgen'.
    Als je geen van de accounts hebt, kan je een google-account aanmaken, dat is Super Makkelijk...
    x!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik volg je! Ik hoop dat je veel geld ophaalt voor een goed doel als deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. 2 dagen geleden kwam ik via via op je blog terecht. Ben je meteen gaan volgen en heb inmiddels bijna al je berichtjes gelezen. Ik ben enorm onder de indruk van je optimisme, eerlijkheid, enthousiasme, doorzettingsvermogen, creativiteit, ..... Ik vind je GEWELDIG!
    Het geld wat ik normaal gesproken aan kerstkaarten uitgeef heb ik net ook aan de NCFS gedoneert. En heb mijn twitter-volgers opgeroepen je ook te volgen. Aangezien ik niet zo'n fan ben van echte kaarsen heb ik een kaarsje voor aangestoken op www.wenskaarsje.nl. En verder duim ik voor je natuurlijk. Zet 'm op!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Volgens mij ben ik nu volger 425!!! Kind wat ga je goed! Wat een positiviteit ook, heb bewondering voor je manier-van-in-het-leven-staan.

    Ga natuurlijk een berichtje plaatsen op mijn (nog niet zo lang bestaande)blog.

    Ik hoop dat je de 1000 haalt, of nog meer zelfs!

    Heb je ook een adres waar je kerstkaarten op wil ontvangen....? Stuur ik er eentje, geen zelfgemaakte, ben niet creatief :-)

    Groetjes en een "luchtige" dag gewenst!
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ook ik ben volger geworden dus je zit al richting de 500. Het kerstkaarten idee van hier boven lijkt mij ook wel wat. Lig je in het Radboud? En als ik hem alleen aan Djuna richt zou die dan aankomen?

    Heel veel sterkte en we hopen fanatiek mee op nieuwe longen!

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ja natuurlijk doe ik hieraan mee, wat dacht jij dan :) NU heb je er dus al 470...geweldig toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik kwam de oproep tegen bij http://wiesjeshuishouden.web-log.nl/wiesjeshuishouden/2010/12/meld-je-aan-om-te-volgen.html en als ook longgetransplanteerde (andere oorzaak: alpha1-antitripsinedeficientie) kon ik natuurlijk niet achterblijven. Ik zie dat het aardig vlot richting het maximum van 500, misschien toch proberen ze tot een hoger maximum over te halen?

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi,

    Ik kwam een oproepje tegen op een forum waar ik lid van ben om jouw blog te volgen. Mijn neef heeft ook cf en zelf zet ik me in om de knuffelapen van de stichting te verkopen, dus ik wil jou zeker steunen bij deze actie en ga jou zeker volgen!!! Ik hoop dat ontzettend veel mensen jou gaan volgen en dat het een hoop geld opleverd voor de stichting en dus betere behandelingen voor mensen met cf!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. ben ik opt taarten forum een oproepje tegen gekomen
    niet te geloven you are sooooooooooo strong ik kruis al mn vingers en mn tenen! ben ook een jonge twintiger en ja ik bewonder je!!!
    dat er nog heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel volgers mogen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Lieve Miss Piggy,

    Via een spot van DYND op de FTD site, ben ik hier terecht gekomen. Ik heb veel respect voor je actie en ik hoop dat je heel snel de 1000 volgers haalt.

    Keep the good work done.

    Gerard

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik wacht nu op mijn eerste setje longen en hoop dat jij de kans krijgt op een nieuw paar.
    Ik zal proberen mij vrienden ook zo ver te krijgen om een aandeel te leveren.
    Heel veel stekte.
    Liefs,

    Jesse

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Volgens mij is 500 wat aan de lage kant, nu al 836. Sponsors, tot 1.000 moet toch geen probleem zijn? :)

    BeantwoordenVerwijderen