maandag 20 december 2010

Klare dinsdag, heldere dinsdag

Net komt een groene jas de klapdeuren van de operatiekamer uit. Stoere blik recht vooruit. Probeer hem even te strikken voor een vraag. - Ferry Mingelen op het Binnenhof- Hij kijkt me wat verstrooid aan. En brengt nog net enkele woorden uit voor hij van het toneel verdwijnt: "de operatie is klaar, we brengen haar zo naar de IC. We brengen nu opnieuw een canule in... " diepe zucht van ons... heeeel diep.
Zo meer, dus, wat goed begon lijkt verder goed te gaan....
De nachtwacht

143 opmerkingen:

  1. OOH wat fijn!!! :)
    IK duim nog steeds!

    Mega knuf voor jullie allen!

    Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooohhh... ik vind het een partij spannend! En what about you????? Ik wens jullie zoveel sterkte en liefs toe!!!!!
    Ik lees het morgen weer, moet helaas werken morgen. Dagdag...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijn nieuws!! Alle kaarsjes en mensen die aan haar denken hebben vast geholpen. :-) Nu de nacht door komen en beginnen aan de weg omhoog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sprakeloos. Blij. Opgelucht voor nu. Zo dankbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfffff ze weten er wel de spanning in te houden.

    Heb een F5 vinger eraan overgehouden maar het is dus klaar, we wachten met spanning op verdere berichten.

    Ik hoop dat jullie allemaal goed de nacht door komen en thanks voor de up-date nachtwacht

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOk ik blijf duimen draaien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog niet voorbij, maar heel hoopvol! Gestaag en taai doorgaan. Toitoi, kuzzz Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk nieuws! We blijven ook voor deze uren duimen! Nachtwacht, veel sterkte de komende uren en als ze wakker wordt: 2 duimen omhoog. Goed gedaan meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lieve, dappere, stoere nachtwacht. Heel fijn om al jullie berichten te kunnen lezen. Ik ga nu slapen en droom een gelukkig en gezond leven voor miss Piggy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een geweldig nieuws! ze zitten er in!
    nu hard blijven duimen op een goed herstel..

    en 21-12-2010 "The start of a new beginning"

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat wat een mooi bericht, wens jullie een rustige nacht.
    Bij mij schieten de hele dag , tranen van geluk in de ogen.
    Het blijft spannend,maar wij helpen graag mee DJUNA te dragen tot aan haar huis.
    Liefs Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig nieuws! Fijn dat jullie de weblog bijhouden. Er zitten door de dag heen ongetwijfeld heel veel mensen aan het scherm gekluisterd om de ontwikkelingen te volgen! Ik ga nu in elk geval met een redelijk gerust gevoel mijn bed opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. fantastisch nieuws!!!
    zal blijven duimen, duimen duimen!!!
    kijk uit naar jullie volgende update :D

    liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. There she is!!! back again, she did it again. Hulde aan alles en iedereen die hieraan meegholpen heeft. Lieve familie, dit hebben we maar weer!!! Yes, Yes, Yes!!

    Op naar de volgende fase. Wachters, dragers, blijf maar diep doorzuchten, voor nu is dit genoeg

    Veel liefs,
    Tot later,
    Ria ( vanuit een gruwelijk koud Valthe)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. yesssssssssssssss, die dingen zitten erin !!!!
    meiss nu is het jouw beurt om er voor te zorgen dat je binnenkort weer naast je bed kan zitten.. ik weet wat het is... maar komt helemaal goed bij jouw..

    ben heel erg trots op je, denk wij allemaal wel je familie je vrienden en vriendinnen..

    zet hem op meiss, hoop als het kan binnenkort weer even langs te mogen komen..

    groetjes
    ronald van kapel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie berichten!
    Wat een geweldig nieuws, ik blijf duimen!!
    Sterkte voor alle nachtwachters, jullie zijn geweldig!
    Zet hem op! Miss Piggy we love you!!!

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig de operatie goed doorstaan!!!
    De eerste dagen blijven spannend maar het begin is in elk geval goed.
    Ga zo door, ik blijf je vannacht volgen voor nog meer goed nieuws.
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goed nieuws, ik duim nog even verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. MissMorrie21-12-10 00:21

    Fantastisch!
    De operatie gewoon geslaagd.....wauw! Ik ben echt heel blij en hoop dat het zo voorspoedig zal blijven gaan!
    Djuna.....je bent echt top!
    En paps en mams en sisters jullie zijn ook super!
    En de chirurg en zijn team verdienen een hele dikke pluim!
    Love you!
    Hele dikke kus,
    MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat klinkt goed! Hopelijk is het wat uitgebreidere verslag van de operatie net zo positief! Ik ga in ieder geval gerustgesteld slapen nu :)
    Fijn dat jullie trouwens tussen alle spanning door nog tijd vinden om ons allemaal zo goed en snel op de hoogte te houden! (Ons allemaal als in: Het is nog maar 22 over 12 en er zijn al 327 bezoekjes op het weblog langs gekomen! En gister in totaal 14195! Wow!)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een goed nieuws!! Erg blij dit te horen!!
    Sterkte voor de nachtwachters en we blijven hopen op meer goed nieuws!!
    Take care! Liefs, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Miss Person21-12-10 00:27

    Ik heb niets anders te zeggen dan Miss Morrie! (gek hé. ;))
    Mén, she (& transplantteam) did it again!!!!
    :D :D :D :D :D :D

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wij blijven duimen en kaarsjes branden, natuurlijk ook voor donor en familie....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goed nieuws! Hier blijf ik duimen, hopen en bidden. Voor vannacht gaan de kaarsjes even uit, ik wil natuurlijk ook weer niet dat het huis in de fik vliegt. Maar morgenochtend gaan ze direct weer aan en daarna de computer.
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Djuna.

    Het mooiste kado wat je kan krijgen, heb je nu eindelijk gekregen!
    Met tranen in mijn ogen lees ik elke dag je blog, en net als iedereen op je blog kan ik alleen maar zeggen go girl, hopend op een nieuw stuk geluk en dat je weer kan genieten je hebt het zo enorm verdiend meid...

    Heel veel sterkte en liefs voor jou, je familie en al je vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. lieve Mamsie en Papsie, wat hebben wij naar dit bericht uitgekeken ! (Gisteren zo'n 180 keer!)Wat hebben jullie toch een kanjer van een dochter en zus.CHapeau voor de chirurg en zijn team!Wij hopen dat jullie een rustige nacht tegemoet gaan. Goede kans dat ik vannacht nog wel een keertje kom kijken.Een dikke x voor Djuna! Joke en Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  27. lieve nachtwachters, ziet het er naar uit dat jullie ook 1 of 2 oogjes, zo af en toe, dicht kunnen gaan doen, zo om de beurt.. als het lukt... wens jullie een "kalme" nacht. Op naar de volgende dag met groei en stapje voor stapje vooruitgang.
    Liefs,

    Ria ( V)
    en ja, Ferry M. ziet er toch wel iets anders uit dan jij P. ( tenminste, vorige week zondag zag ik em nog in Buitenhof-TV)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gaat nog steeds goed....zo houden...nog steeds in gedachten bij jullie!

    Stans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. @iedereen, tweede verslag van de Tman Himselve was ook positief. Gewoon positief. Veel details, maar geen die we als zorgen moeten meenemen. Wel veel wat mis had kunnen gaan en niet is misgegaan. Dus gaan we verder met waken en we wensen jullie een goede nacht. Dank voor de steun en de verwachting is dat Miss pas woensdag zal worden wakker gemaakt. In ieder geval zullen we zolang Miss slaapt, we een dagverslag maken...
    Nachtwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel veel sterkte de komende dagen!
    En ik blijf duimen!
    Fijn dat u ons op de hoogte houdt.
    Een 'goede' nacht gewenst!
    En ik hoop dat djuun snel in staat is om wakker te worden!

    Ik blijf duimen!
    En straks roept ze.. had mij nou maar eerder wakker gemaakt haha ;) Hopelijk sterkt ze snel aan!

    Knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  31. MissMorrie21-12-10 01:09

    Lieve nachtwacht,

    Bedankt voor weer een update!
    Zo fijn om nogmaals te horen dat de operatie goed is gegaan! Zo bijzonder eigenlijk!
    Mrpapsie en Msmamsie...succes met het waken! Ik heb bewondering voor jullie!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Bedankt voor de meest recente update. Ik duim nog even door voor een rustige nacht en kom morgen direct even lezen of dat gelukt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Miss Person21-12-10 01:15

    Fijn dat alles hij zo positief is. :) Dan ga ik nu wat uurtjes slaap proberen mee te pakken en bekijk ik morgen regelmatig de blog (en mocht er iets zijn, je mag gewoon bellen he!!!)

    Hopelijk kunnen jullie ook even wat ogen dicht doen vannacht.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Echt super om te horen!!! Ben zo blij!!
    Hopen dat ze bij kan tanken en woensdag een frisse nieuwe start kan maken!
    Net als MisMorrie heb ik ook veel bewondering voor jullie, Djuna boft echt met zulke ouders.
    Sterkte en een goede nacht gewenst.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jacqueline Lagendijk21-12-10 01:26

    Djuna!!!

    Wat een geweldig nieuws!!! Helemaal het idee dat jij dit binnenkort, zonder tijdslimiet, kan vertellen! Heel veel succes met het hopelijk mooie herstel.

    Liefs, Jacqueline (voor jou kom ik weeeeeeer terug naar de afdeling!)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zet hem op Meid!!!!!

    Familie en vrienden toitoitoi.

    Liefs Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Even plassen en even op je blog gluren!!
    Jeeej! Je hebt het hem weer geflikt! You Go girl!
    Sterkte voor nu lieve mensen!

    Liefs Lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Pfiiieeeeewwwwww doe een diepe zucht in en dieper nog uit. Wat een opluchting na deze zware onmenselijk zware tijd. Krijg tranen in mijn ogen bij alles wat ik hier lees en hoor, kan er bijna geen woorden voor vinden om uit te drukken hoe BLIJ ik voor jou en jullie allemaal ben!
    De volle maan schijnt net in deze dagen zo super helder om ons allemaal haar licht te geven, ook in deze uren wanneer de meeste kaarsjes uit zijn....
    Miss Piggy en allen om je heen= MoeD!
    liefs uit -7 Leeuwarden, leafs fanút kâld ljouwert

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ps- dit is 100 keer spannender als het WKvoetbal eerder dit jaar, maar jij hebt wél even de finale gespeeld en voor mij al gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een goed bericht.. We duimen en hopen verder. Sterkte dappere Djuna en sterkte lieve dappere familie en vrienden

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Voor de ouders en familie die waken heel veel sterkte, en wat hebben jullie toch een sterke, geweldige dochter..
    Veel liefs van hier en voor Djuna een rustige nacht en een heel voorspoedig herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ben ff wakker en moest ff kijken, speciaal comp aan laten staan. Dank voor alle berichten nachtwacht en heel veel sterkte.
    Wat een wonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Even kijken....alles rustig....tot straks....Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een goede berichten.Wat is het ook een wonder. Ze heeft nu gewoon nummer 5 en 6 en hopen en bidden dat deze heel lang meegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Kijk ik een paar dagen niet op je blog en dan lees ik dit. Super!!
    Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ow gelukkig!! Ik heb een kaarsje voor jullie gebrand, voor goed geluk!

    xxx liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Lieve Djuna en achterwacht,

    Normaal eerst nu.nl, maar nu natuurlijk eerst Djuna lezen. Wat ontzettend fijn dat de operatie gelukt is! Lof aan alle Doc's!!
    Hoop dat Djuna alles goed doorstaan heeft.... en woensdag wakker kan worden met heel veel lucht!! Kan bijna niet wachten op berichten van Djuna.....
    Jullie kerst zal zeker heel speciaal worden!!

    Veel sterkte achterwacht en Djuna voor jou nog meer sterkte en kracht om er goed doorheen te komen!!! GO GIRL!!! Op naar de wakkere waanzinnige woensdag.

    Liefs Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oef! diepe zucht...
    Veel sterkte nog voor de familie voor wie het
    wachten onmenselijk lang moest duren....
    We hopen mee dat het snel woensdag is...
    Kom op Djuna! je kan het..
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  49. lieve Djuna!
    Zet hem op meid! Je kunt het!!! Nog even wachten en je kunt lezen hoe iedereen jou en de achterwacht heeft gesteund!

    Liefs, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oh wat spannend. Eerste actie van de dag was kijken naar het Blog om te zien hoe het met Djuna gaat.
    Hoop zo dat de positieve lijn doorzet en we dadelijk een nieuwe goed bericht mogen lezen. Zet hem op allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Als ik vanachter mijn beeldschermpje al zo meeleef met Djuna en de 'nachtwacht', wat moet dit dan voor jullie ontzettend spannend zijn.

    Ik blijf duimen en hoop voor jullie dat het snel woensdag is en de positieve berichten blijven. Succes en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Goed de nacht ingegaan, dat is goed om te lezen!Het is nu ochtend, hopelijk is de lijn doorgezet. Het kaarsje brandt weer. Kom op meid, hang in there!!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een mooie berichten om bij wakker te worden, heel veel sterkte allemaal!!

    Grts, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Fantastisch nieuws weer! En nu gauw op naar woensdag zodat jullie samen met Djuna kunnen klinken op een nieuwe toekomst!
    Hopelijk kunnen jullie nu ook af en toe een beetje rusten.
    Ik blijf de up-dates volgen, hoor. Super dat jullie dat hebben bijgehouden.
    Maar ja, als je je zó weet gedragen door velen.....

    Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  55. En nog steeds goed nieuws, ik hoop zo dat het allemaal zo blijft gaan,ik heb heel de nacht aan je liggen denken. Nu ga ik zelf naar rotterdam toe mag op controle bij de transplantman misschien heeft ook nog iets te vertellen over je.

    X Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat super om dit nieuws te horen! Hopelijk blijft het allemaal positief. We blijven duimen, zet 'm op djuna! Liefs, vivette

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Goedemorgen. Ook hier eerste actie na het opstaan hier kijken hoe het is. Zo mooi om te zien hoe zoveel mensen aan je denken en dat gewoon de hele nacht lang mensen hier berichtjes plaatsen en iedereen aan je denkt!
    Ik hoop dat de positieve lijn alleen maar verder stijgen. Zet 'm op Djuun!!
    En veel sterkte voor de familie en vrienden tijdens het lange wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. wat een fantastisch nieuws, veel sterkte de komende uren/dagen

    anja

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Aah wat geweldig om dit te lezen! Hopelijk heeft ze een goede nacht gehad. En hebben jullie als nachtwacht ook een beetje kunnen rusten..
    Ik ga duimen net als iedereen dat het goed blijft gaan!

    Heel veel sterkte de komende dagen!
    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een goed nieuws om te lezen. Hopelijk hebben jullie een béétje rustige nacht hierdoor gehad.

    Veel liefst, Laura en Ralf

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Lieve familie van Djuna,
    Gefeliciteerd met deze geslaagde transplantatie.
    Dat mag toch, feliciteren?

    Djuna was steeds in mijn gedachten.
    Vanmorgen gelijk de computer opgestart toen ik was opgestaan.
    Eerst kijken hoe het met Djuna is.

    En het is gelukt.
    Ze heeft het gered.
    Wat een waanzinnig gegeven dat Djuna 2011 ingaat met longen 5+6.

    Familie, ik hoop dat jullie even kunnen slapen.
    Maar wat een spanning.
    En natuurlijk is het gespannen wachten nog niet voorbij.

    Maar de eerste stap is gezet, en HOE!!!

    Liefs van Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Mooi nieuws, later meer van mij. Even kort iets waar Djun, zelfs op de IC in slaap, om zou glimlachen: vandaag vast de 200.000ste buzzer!
    En nog steeds: het zou mooi zijn als ze wakker wordt, dat er 1000 volgers zijn. Dus wie leest en nog geen lid is: lees I need A hero.
    Life goes on!!!

    Tot straks,
    love you, Anne&Co
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Meid kom op je kan het.
    Iedereen om je heen trekt je erdoor.
    Dat zijn er heel veel.
    Kom op je gaat het redden.
    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Super!!
    Heel veeel sterkte de komende dagen en hopelijk horen we snel iets van Djuna zelf!
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Geweldig nieuws! dat het goed gaat. Heeeel veeeel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Fijn dat jullie toch nog even met de transplantman zelf hebben kunnen spreken voor dat de lange nacht begon. Wat een horrorfilm was wordt een droom, Djuna met nieuwe longen 2011 in! Wat fantastisch.
    Het blijft spannend en we blijven ook nog duimen.

    LIeve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Fijn om te lezen dat alles goed is verlopen, slaap ok verplichte slaap is nu miss gewoon wel eens heel goed voor djuun want dat heeft ze niet veel meer kunnen doen de laatste tijd...

    Hopelijk kunnen jullie ook nog een uurtje slapen..
    Veel liefs de kaarsjes blijven hier branden.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik ben hier gekomen via @Margriet. Gister hebben ook hier de kaarsjes gebrand voor Djuna en zo te lezen heeft het effect gehad. Nu maar hopen dat ze snel weer zelf kan bloggen! Heel veel sterkte voor haar de komende tijd enne, ze heeft er weer een volger bij hoor ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik blijf duimen voor Djuna en hoop dat ze straks lekker wakker wordt mét lucht.
    Riek, moeder van Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Lieve allemaal, wat een prachtig begin van een nieuwe dag!
    Heel veel sterkte de komende uren. we zullen de kaarsen laten branden en..de computer blijft aan!
    Liefs Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Goosebumps! Wat is dit mooi! Lieve Djuna, lieve MissPiggy, HANG.IN.THERE!
    En wat een mooie en lieve reacties lees ik hier allemaal. Nogmaals: goosebumps!
    Liefs,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  72. wat hebben jullie da allemaal goed gedaan en natuurlij zeker djuna! Ga zo door en hopelijk blijft het allemaal zo voorspoedig gaan. Fijn dat de Tman ook nog het een en ander kwam vertellen. Xx, judith

    BeantwoordenVerwijderen
  73. De morgenstond heeft goud in de mond.
    Dat klopt wel heel erg zeg >> SUPERNIEUWS.
    Ben enorm blij voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Fijn! Ik ben zo blij voor haar!! Geweldig:)

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  75. O, wat fijn, een nieuw begin op deze mooie (bewolkte)dinsdag.
    Djuna en familie,heel veel sterkte,

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Super! Wat een geweldig nieuws. Hopelijk lezen we snel meer positief nieuws, we blijven aan jullie denken en voor jullie duimen! Sterkte.
    Veel liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Lieve Piggy,

    Jij bent in een diepe slaap en je familie en vrienden brengen de tijd vol spanning door.
    Wat zal jij allemaal meekrijgen van de operatie?
    Hopelijk ben je in een mooi droomland. Een land waar jij alvast een voorproefje neemt van de toekomst die jou te wachten staat.
    Lig je nu met al je vrienden en familie op een warm strand, of ren je door de sneeuw om je vrienden met sneeuwballen te bekogelen.
    Je hebt zolang gewacht op deze 5&6. Het kan niet anders dat dit een setje 'topkwaliteit' is en oneindig lang meegaat.
    Ik denk aan de lieve donor (held!/heldin!))en zijn of haar omgeving. Wat een verdriet zal die omgeving hebben, maar wat zullen ze 'blij' en 'trots' zijn als ze weten dat jij nu de eigenaresse van 5&6 bent.
    Een betere bestemming hadden ze niet kunnen hebben!
    Lieve Piggy, ik denk aan je en zet 'm op.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Prachtig nieuws! Wat zal het een fijn gevoel zijn dat er zoveel mensen, dag en nacht meeleven, kaarsjes branden, duimen draaien etc! Ik hoop dat jij, Djuna en je familie en vrienden zich hierdoor gesteund en gedragen voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat een fijn nieuws, ik hoop dat ze een goede nacht heeft gehad!!
    Sterkte allemaal,

    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  80. goedemorgen lieve Djuna&Co, had vannacht al even gezien dat het "rustig" was, goede berichten tot nu toe. We gaan zo door!
    Ook ik dacht vannacht, net als Musketier dat het mooi zou zijn wanneer die 1000 volgers er zijn als Miss Piggy wakker is. Het ontwaken is natuurlijk het meest grootse moment met die 1000 volgers als kleine surprise, dusss hier komt de link nogmaals, stuur het maar door.

    http://almijnlongen.blogspot.com/2010/12/i-need-hero-word-volger-actie-voor-de.html

    voor jullie, veel kracht vandaag!

    liefs, xxx
    Ria ( Valthe, zooooo koud, echt ijsbloemen op een aantal ramen..)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Een volger die nog nooit reageerde. Geweldig nieuws allemaal. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
    grt Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik ben zo onwijs blij voor Djuna en voor jullie! echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Spannend! Fijn dat het zo goed gaat!

    Dikke kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ook hier nog steeds goede gedachten jullie kant op! Wat spannend allemaal.

    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ohhhhh ik ben zo blijjjjjj! Joepie!

    (En ook in gedachten bij de Donor+familie, ergens ver weg....)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Bedankt voor het nieuws nachtwacht! Wat mooi dat al die mensen zoveel positieve energie jullie kant op sturen!
    Liefs van Tante Tuut

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wow! Ze heeft 't gewoon geflikt. Weer. Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet. Wat een strijd heb jij moet voeren om hier te komen. Het was het meer dan waard!

    Ps. voor als je wakker bent; ik heb vannacht over Transplantman gedroomd, maar wel de Jr. versie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hier zijn jullie eigenlijk niet uit mijn gedachten. Leef enorm met jullie mee!

    Ria (een stille volger)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat een geweldig nieuws voor je, eindelijk!
    Mijn collega's en ik van de afdeling Donorvoorlichting (NTS) denken aan je en je familie en vrienden en wensen je veel sterkte en een goed herstel! Groeten uit Leiden van ons allemaal! Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Heerlijk om weer een goed bericht over je te lezen. Op naar het volgende goeie bericht....Bedankt nachtwacht! dat jullie ondanks jullie zorgen en spanningen ons op de hoogte houden.
    Heel veel kracht en sterkte voor Djuna, familie en vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat geweldig dat de berichten zo positief zijn! Miss Piggy, zet 'm op!! Alle kaarsen blijven branden, voor jou, je lieve familie en vrienden en voor de donor.
    Liefs, Carien (sinds een paar dagen ook volger)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. @iedereen: Nog steeds alles goed, hier bij Djuna op de kamer. Alle waarden ok en in een diepe slaap. P.ropofol, volgens Djuna Tha Besta. En M.orfine...Djuna ziet er ook goed uit, vergeleken met vorige operatie. Zoals ze zelf zei: 'als ik die longen eenmaal heb, jongen! ga ik als een speer...' slapende speer, maar wel zoevend in de juiste richting.
    So far.
    Ochtendwacht

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Jeetje, Djun...

    YOU GO GIRL!!!

    Leef echt WEER met jullie mee, gisteren het nieuws gehoord van Pientje (aka Charlene).

    Fingers crossed, duim me rot.

    Hele dikke knuf, ook voor paps & mams natuurlijk!

    Daisy (aka sis van Pientje)

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Tranen lopen hier gewoon over me wangen...ben zo blij! Ook alle reakties, hoe volslagen vreemden zo met elkaar kunnen meeleven...ik vind het zo byzonder! Ochtendwacht, bedankt voor de update! X Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Goed nieuws weer!! Laat Djuna maar lekker als een speer gaan! Dan kan ze snel gaan genieten van haar nieuwe leven met 5&6!!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. wat een super fijne berichten zeg!
    wat doe je het super!

    groetjes stina

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Lieve Djuna,
    GO FOR IT.
    Familie en vrienden TOI TOI TOI.
    Veel liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Bedankt voor alweer zulk goed nieuws, ochtendwacht!! Ik blijf aan Djuna en jullie denken. En ik geloof dat ik een van de vele ben, dat MOET gewoon helpen! Djuna is een kanjer (en jullie natuurlijk ook, familie en vrienden)!

    Liefs, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Hartstikke fijn, al die goede berichten!! :) En ze gaat als een speer! :) Ze heeft al lang genoeg moeten wachten, als een speer gaan heeft ze als geen ander verdiend :)
    Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Hey lieve OchtendWacht,

    Net wezen wandelen. Het is zó mooi, zó stil, zó in afwachting van - de zon! De lucht zindert van 'yes'. De vogels zijn vrolijk, dik in de veren, de reeën hebben lol (echt gespot). De wereld helpt aan alle kanten. In het EMC zal het even aan jullie voorbij gaan, maar ik weet zeker, niet aan Djuna! Die pakt het op en loopt er hand in hand mee naar de toekomst. Hobbels zullen wellicht nog komen, maar alle tekenen wijzen naar goed!

    Dikke knuffel, take care,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  101. En ook hierblijf ik duimen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Bedankt voor de update! Fijn om dit positieve bericht te horen, super!
    Sterkte en we blijven duimen,
    Veel liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Vanmorgen gelijk de pc aan en kijken of er bericht binnen was en ja hoor, bedankt voor dit goede bericht Nachtwacht en Ochtendwacht.

    Ze is er nog niet dat weten we allemaal, maar het begin is in ieder geval al heel goed.

    Heel veel sterkte de komende tijd, Djuna zet hem op je kan het

    Liefs Janetta

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Laat Djuna, maar lekker haar verdiende slaap, slapen.
    Na al die luchtloze nachten en verkwikt en herboren hopelijk morgen wakker worden.

    Ochtenwacht dank jullie wel voor de up-date,kijk uit naar de volgende.

    Want Djuna heeft me zo geraakt, ik lees haar bloq tegenwoordig nog eerder dan de krant.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Heel erg bedankt voor het op de hoogte houden.
    En super dat de longen erin zitten. Ik blijf duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Zo Super Piggy.

    Hoop dat je snel je spaarpot open kan slaan.
    Kan je er eindelijk van gaan genieten.

    Liefs MoMoXX

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Lieve allemaal,wat ben ik blij met de laatste up-date.Er komt niets uit mijn handen,zit vastgeroest achter de comp.Djuna zet hem op,je kunt het.heel veel liefs voor jullie.buuf Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Rob de Jong21-12-10 12:09

    Lieve Djuna,

    Ik vond een prachtig nummer op youtube waarvan de tekst mij tot tranen toe bewoog. Ik draag hem op aan jou! Zing het binnenkort op de top van je nieuwe longen.

    I go, down the beaten track
    along the river with an empty bag
    At the end she said to me: Why are you here, with the autumn leaves?

    Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand
    Cause this is my life, my friend, and I cant be no one else

    Im done, tipping on my toes
    strike an iron and attack my soul
    Misty moon, youre gonna see
    Ive got you blues to get on my feet

    Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand
    Cause this is my life, my friend, and I cant be no one else
    I dont wanna run; I dont wanna fight
    I dont wanna hide; I just wanna stay free, to be me
    I dont wanna win; I dont wanna lose
    I dont wanna play; I just wanna remember, oh my name

    Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand
    Cause this is my life, my friend, and I cant be no one else
    Cause this is my life, my friend

    Anna Bergendahl.

    Veel liefs en hou je sterk,

    Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik zit hier op stage, maar kan het niet nalaten om zo vaak als ik kan op je blog te kijken. Gelukkig zijn ook de laatste berichten positief. Krijg er kippenvel van. Ik blijf hier duimen en steek zodra ik thuis ben weer een kaarsje aan. Djuna, zet hem op!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. YEAH... las net de laatste update van de ochtendwacht :-) Kippenvel all over
    Ben zo ontzettend blij dat alles goed gaat. Go girl!! Wat een heerlijk kerstkado heb je gekregen en wat een super 2011 ga je krijgen met je nieuwe longen :-)
    Liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Daar wordt ik nou blij van!!
    Ga zo door en het komt goed!!
    Greetz Jolanda moeder cf-er

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Lieve wakers,
    Onzettend lief van jullie dat jullie ons zo regelmatig op de hoogte houden.

    Heel veel sterkte weer daar!

    Wij blijven hier hard duimen dat ook het herstel goed gaat.

    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Mooi, mooi,

    Achterwacht hopelijk hebben jullie een beetje kunnen slapen. Geweldig dat het zo goed is gegaan.
    Laat Djuna maar lekker slapen. Werd zelf naar 3 dagen wakker. Wat een geweldig moment was dat. En jullie dochter mag dit nu voor de 2e keer meemaken.

    Waak ze de komende dagen,

    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Meis wat doe je het goed! Nacht/ochtend/middag & avondwacht ... fijn elke keer die updates; we leven met jullie mee en blijven duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Woehahahaha! Even een paar daagjes blog gemist en.....Het lijkt wel kerst!!!! Ben helemaal onder de indruk! WAUW WAUW WAUW!!!
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Maar. De laatste update is van afgelopen nacht. En nou ben ik dus ongerust hè. Dat er misschien iets mis is... Dus please, please, please, lieve family: doe ons een nieuw berichtje!

    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  117. @ Marieke: Tussen de berichten staan nog 2 updates. Zie hierboven....

    BeantwoordenVerwijderen
  118. voor alle zij-instromers..er was om 11. nog wat al een reactie van the family..

    @iedereen: Nog steeds alles goed, hier bij Djuna op de kamer. Alle waarden ok en in een diepe slaap. P.ropofol, volgens Djuna Tha Besta. En M.orfine...Djuna ziet er ook goed uit, vergeleken met vorige operatie. Zoals ze zelf zei: 'als ik die longen eenmaal heb, jongen! ga ik als een speer...' slapende speer, maar wel zoevend in de juiste richting.
    So far.
    Ochtendwacht

    21-12-10 11:16


    wat een mooie berichten hey! Top, lieve wachters, een goede waaktijd gewenst!

    liefs,

    Ria ( v) die nu maar es even naar buiten gaat, 't lijkt heel mooi, lichte, betoverende wereld met in mijn hoofd de mooie, hoopgevende berichten over Djuna.

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Jeetje wat een goed nieuws!!Zo fijn dat het de goede kant opgaaat!! Ze heeft er zo voor gestreden, ze heeft het zo verdient!! Wat een mooie feestdagen gaan jullie beleven!!

    Sterkte, veel liefs mirella

    BeantwoordenVerwijderen
  120. en hoe is het nu???

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Ow-ow-ow, blonT hè, dan krijg je dat... Dank voor de berichten, wachters! Heel erg fijn dat het zo goed gaat!!
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Hallo ochtendwacht, familie en vrienden maar vooral Lieve Dappere Djuna: er branden hier 2 kaarsjes: een voor Djuna en een voor de donor. Strijd de strijd zoals jij dat kunt! Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Wat een goede berichten lezen we toch en hoe ontzettend fijn dat alle wachten ons zo goed op de hoogte houden! Ik geloof dat er echt ontzettend veel positieve kracht naar Rotterdam wordt gestuurd. Ik woon er een kwartier rijden vandaan en je voelt gewoon de positiviteit in de lucht hangen ;). Djuna, wat ben je toch een kanjer!
    De hele dag check ik of er nieuws is, je durft nauwelijks je huis uit! Daarom des te fijner dat er vaak weer iets nieuws te lezen valt. Zet m op allemaal! De kaarsjes blijven branden!

    Liefs, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Beste familie en Djuna,
    Wat fijn dat het tot zover allemaal goed is en dat de longen ook gewoon pasten.
    Heel veel sterkte nog tijdens het wachten tot Djuna wakker wordt en met de revalidatie.
    Hopelijk mag ze nu wat langer van deze mooie Kerstgiften genieten.

    Liefs,

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Lieve familie en tzt Djuna herself,

    Wat een mooie berichten! Fijn zeg!!! Hopelijk gaat t wakker worden morgen ook goed, maar voor nu, slaap eerst maar lekker verder!!

    t Was raar om vanmo bij een 'lege' k. 211 te staan...Maar vanuit de LF-ruimte zag ik nog wel de vlaggetjes hangen :-)

    t Grappige was dat dr B ook helemaal happy is met de transplant, we hebben t over jou gehad op mijn polibezoek, mooi he? :-)

    Alle goeds en hopelijk rusten jullie als fam ook weer een beetje uit!

    Liefs en dikke knuf
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  126. WHAAAAAA JE HEBT NIEUWE LONGEN! Ik stuiter helemaal. Wat super mega tof! Ik volg je nog maar een week en je blijkt gewoon in het ziekenhuis bij mij om de hoek te liggen! Dus nu zwaai ik altijd even in gedachten als ik voorbij fiets. Heel veel geluk (en lucht) en ik denk aan je!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Djuna en familie...ik heb hier geen woorden voor slechts gedachten, veel positieve gedachten dat ik hoop dat het goed gaat! Veel sterkte en net als al deze mensen denk ik aan jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. En net draaide ze deze op de radio:

    Stereophonics - Maybe Tomorrow
    http://www.youtube.com/watch?v=LV58fxXOQuE

    Mooi liedje en moest gelijk aan jou denken.
    Dus dat moest ik nog even delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  129. we blijven duimen, en wachten in spanning op het volgende bericht. heel veel sterkte wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Ook van mij, als meelezer van je blog (sinds kort), veel sterkte gewenst en ik zal voor jou en je familie bidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Ongelooflijk wat een morele steun je krijgt, zelfs de ganse nacht door ! In het lager onderwijs kregen we les uit een boekje "Lucht, Licht en Leven" (of was het Water ?) . Dit is wat ik je wens voor 2011 en de rest van de eeuw ! Groeten, Zorro .

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Wat spannend allemaal. En hoeveel reacties wel niet hier op je blog. Van bekende en onbekende mensen, onderwie ik... Linda-lezeres. Sterkte, zet em op en ik hoop van harte dat deze longen je veel levensadem zullen geven.

    Lieve groet, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  133. WHOEOEOEOEOEOEOEOE

    HELL YEAHH!!!!
    Ga zo door lief dapper ding.
    Jullie ook dappere familie!

    denk heel de dag aan jullie!

    liefs Lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  134. IDEE
    Laten we allemaal een plaat voor haar aanvragen bij serious request. en een oproep voor volgens plaatsen daar.
    zo steunen we meerdere doelen en kunnen we dunja misschien wel verrassen met super veel volgers.
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Dat lijkt mij een super idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Oké, ik geef toe ik kom uit een ei. Maar eh wat is serious request precies?

    BeantwoordenVerwijderen
  137. @Deb, iets wat al heeel lang bestaat haha google eens ;) ?

    Gr Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  138. ik hoop dat er veel volgen.
    ik denk echt iets in de gedachte van miss piggy toch. we gaan ervoor
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Oh. Wát geweldig. De hele dag ben ik met Djuna bezig geweest. Het MOEST gewoon lukken......wat een fantastisch nieuws, kan niet wachten tot we iets van haarzelf horen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  140. WIJ ZIJN HIER ZO INTENS BLIJ!
    We blijven hier duimen.

    Beste wensen voor Djuna en de hele achterwacht ... en die vele bloggers

    Steve, Ann, Lotta, Lars, Charly, Victor

    ... en met heel veel dank en respect voor de donor...

    BeantwoordenVerwijderen