maandag 20 december 2010

Meesterlijke transplantvlucht Maandag

Wel, een update, want nieuws. Dr Jr Tman heeft de sneeuwgoden getroseerd en is tijdig met de longen aangekomen. Het vliegtuig moest nog eerst ijsvrij worden gemaakt voor de terugvlucht uit een.....buitenland. Waarvandaan hoort men niet te weten, dus als Djuna het later wil vertellen, laten we dat aan haar. Anyway, de reis was een onverwacht spannende factor die de Dear Doc en de Dr Jr Tman angstzweet hebben bezorgd. De ene wachtend te Rotterdam, de ander middenin het avontuur. Nog meer nieuws voor diegenen die soms door eigen ervaring meer van de technische zaken op de hoogte zijn: Vooraf waren de doc's en chirurgen bang dat de verklevingen die veroorzaakt zijn door de eerste operatie, voor complicaties zouden zorgen. In ieder geval voor heel veel moeilijk werk. Niks zo moeilijk als littekenweefsel, zo schijnt het. En met name dat probleem valt mee. Hier hebben we zo op gehoopt, want je ziet zoiets pas, als je het ziet (denk dat Cruijff ook zoiets moet/ zou gezegd hebben). Hoewel chirurgen hebben gezegd dat ze tussendoor geen mededelingen doen, zijn we blij dat we dit weten. De eindtijden die we hoorden over de operatie liggen tussen de 23.00 en 24.00 uur. Als we kunnen, dan weer nieuw, want beloofd aan Djuna. Ze zal over enkele dagen (volgens haar: morgen!) jullie reacties kunnen lezen!
De Achterwacht

92 opmerkingen:

  1. SUPER goed nieuws al.... sterkte voor jullie allemaal tijdens het lange wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Achterwacht jullie zijn net als Djuna Kanjers.

    Liefs Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super fijn dat de verklevingen lijken mee te vallen. het lange wachten voor jullie breekt nu aan. De kaarsjes branden hoor!! We gaan voor de goede afloop.
    veel sterkte en geduld tijdens het wachten!!!!
    alle sterkte en liefs voor jullie.
    jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een spanning maar wat een goed nieuws gelukkig zover! Heel veel sterkte voor de hele kring met wachtenden en wat fijn dat U de moeite neemt om ons op de hoogte te houden. Voor Djuna zullen we zorgen dat ze morgen genoeg leesvoer heeft! That's the spirit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vanaf de maan kan men Nederland zien liggen...

    Voor Djuna

    Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top! Ik zit om 24.05 klaar voor het laatste nieuws! Wat fijn dat de verklevingen mee vallen en dat de mannen van het transplantteam de sneeuwstorm goed getrotseerd hebben!!

    En natuurlijk leest Djuna morgen alle reacties, hoeft ze zich in ieder geval niet te vervelen, daar op haar saaie IC kamertje, zonder vlaggetjes, kerstboom, 'hoerenkastlampjes' (ahum, dat zijn haar eigen woorden he!) en alle kaarten!

    XXJES

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het klinkt als een spannende film, gelukkig is het allemaal echt waar en ziet alles er zonnig uit. Net als vandaag! What a day for a transplant!

    Sterkte aan jullie wachtenden, ik hoop dat de tijd voorbij vliegt!

    Nande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een goed nieuws!! Spannend spannend.....
    Lieve achterwacht..... voor jullie ook heel veel sterkte!!! Ik wacht met spanning op volgende berichten.

    Kaarsje brand.... voor jullie lieve Djuna!!

    Groeten Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAT spannend!!!!!! alle kaarsen aan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. da's mooi bericht! Lieve wachters, en idd op z'n Cruijffiaans..je ziet 't pas als je het door hebt..en mooi werk van die topchirurgijnen om nu toch als de bekende uitzondering op de regel, iets te zeggen.. en dat iets was toch zo enorm van belang..groter groeit onze hoop en wens..achterwacht, niet 4 uur op en af maar continue diensten draaiend, ik heb er alle vertrouwen in; dit gaat goed komen!

    Dag allemaal, toppers en co, tot later!
    liefs,
    Ria ( Valthe)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fam. Ronckers20-12-10 17:45

    Lieve Mensen

    Wat spannend allemaal.
    Vanuit Brabant zitten we in spanning met jullie mee te wachten.
    So far so good.....
    Liefs Anita, Maurice, * en June Ronckers

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat een goed bericht!! Djuna zal na haar transplantatie heel trots zijn dat de honeurs zo goed zijn waargenomen. Op naar nog meer goed nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HOERA!!! Dit vind ik echt het BESTE ever:D Op mijn transplantatie na dan:P Niet te vergelijken natuurlijk, echt super geweldig!!!! We duimen voor haar:)

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het klinkt bijna als het ultieme kerstverhaal. En als een echt gespeelde scène uit ER (seizoen 15 waarin we dr. Ross en zuster Carol weer even zien).
    Jeetje, buitenlandse longen. Alles wat van ver komt is goed!
    Dank voor de updates Achterwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fantastisch allemaal, maar oooooo wat spannend. Heel veel succes voor jou en ook voor alle mensen die je lief zijn die nu spannende uren meemaken, terwijl jij lekker een dutje doet, hihi. Ik hoop dat je als je dit leest alweer een beetje kunt grinniken......liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is het toch ontzettend spannend allemaal en wat moeten jullie toch vreselijk sterk zijn met z'n allen. Nog even volhouden familie, vrienden en liefhebbenden.
    Een paar longen uit een ver buitenland, sneeuwstormen en bevroren vliegtuigen. Net wat hierboven staat : het lijkt wel een spannende film. En wij kijken mee.
    Wachten vol spanning op het laatste goede nieuws.
    En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet....

    Sterkte,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Achterwacht,
    Bedankt voor de update. Goed bericht weer! Fijn dat 5&6 heelhuids zijn aangekomen en dat de verwachte complicaties mee lijken te vallen. Helaas ben ik vanavond buiten de deur maar hopelijk ben ik op tijd terug om het volgende bericht te lezen!
    Veel sterkte!!

    @Djuna: kan ik eindelijk die kaart dus gaan kopen en sturen waar ik je eerder al over schreef!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve allemaal,Wat fijn dat de verklevingen meevielen.Wat een spanning voor jullie.Die Dr Docs zijn toch top.Groetjes en liefs buuf Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bedankt voor het achterwacht-nieuws. Ik heb hier ook het achterwacht-nieuws kunnen doorgeven aan de file-lijders die onderweg zijn naar Rotterdam.
    Voor de ploeg wachtenden: veel goede moed en we houden van jullie,

    Steve & the crew

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat fijn om te horen dat het meezit tijdens de operatie, en wat zenuwslopend moet dit voor jullie zijn. Zorg goed voor elkaar, eet wat, doezel wat, want jullie hebben nog spannende dagen voor de boeg. Ik hoop dat de komende 6 uur snel zullen gaan voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. goh... wat goed allemaal seg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow... Kippenvel...

    Wat ben ik blij voor jou!!!
    Net als vele ken ik je niet, maar tegenwoordig sta ik op met jouw blog. Wat een kanjer ben jij en wat heb jij het verdiend!

    Marloes.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi nieuws dat er longen zijn!!!!Heel veel sterkte bij het herstellen van de operatie en ik hoop dat je enorm kunt gaan genieten van een onuitputtelijke voorraad lucht!
    liefs,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat fijn dat de longen goed zijn aangekomen. Sterkte met wachten.. In gedachten ben ik bij Djuna en jullie als achterwacht.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ach wat heerlijk om het eerste goede nieuws al te kunnen lezen. Zo'n meevaller is al een feestje waard!! Nu verder wachten en duimen.

    Voor jullie lieve familie en vrienden heel veel sterkte met het wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook ik blijf mee lezen en blijf het spannend vinden. Tot nu toe gaat het zoals verwacht, houden zo.Liefs Stans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi nieuws en bedankt dat je ons hier op de hoogte houdt want ik zit hier in Zwitserland helemaal in de zenuwen.
    Sterkte....kanjers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Longen uit het buitenland, dat moet zweden zijn, anders kan dan nooit gaan kloppen met je zweedse achternaam die je nu moet gaan nemen, ja je na transplant-to-do-lijst wordt alvast afgevinkt.
    Familie en vrienden nogmaals veel sterkte vanavond.
    Er is nog nooit zoveel aan een persoon gedacht als vandaag aan jou djuna en je verdiend het!!!!!
    Liefs sytske

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, wat goed dat er alweer positieve nieuws berichten zijn!
    Ik blijf duimen en hopen op nog meer goed nieuws!

    Groetjes,
    Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Bedankt voor deze update. Ik denk de hele middag al aan Djuna. Als het eens waar zou zijn dat ze morgen al onze reacties kan lezen. Ik hoop het zo, voor haar en jullie.
    Liefs, Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat fijn om zo'n goede update te krijgen!! Op naar nog meer goede update's!! Ik denk aan jullie en aan Djuna, die bewijst ook nu weer top te zijn!!!

    Liefs mirella

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat goed dat ze relatief weinig last lijken te hebben van de verklevingen! You go girl!
    En wat dapper toch van de Transplantmen :-)

    Fingers still crossed

    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig om te horen, en longen uit het buitenland! Super speciaal! Maar Djuna is dan ook speciaal!

    Wij denken aan jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Djun ook ik draai duimen nog steeds!!

    Rosan
    *Gouda*

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jeetje wat spannend!! Maar wel erg goede berichten! We duimen verder!!

    Lieve mensen heel veel sterkte tijdens het wachten!

    Liefs Ralf en Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik denk dat ik wel namens allen spreek als ik zeg dat we hier aan onze beeldschermen gekluisterd zitten om elk nieuwtje mee te pikken. Heel veel succes met het wachten en hoewel ik weet dat Djuna het nu toch niet kan lezen, heel veel sterkte Djuna!

    Groetjes Sjoerd

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een fantastisch nieuws!
    Voor de familie veel sterkte met wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ha, wat fijn om op de hoogte gehouden te worden!! Elke keer loggen we even in om te kijken of er nog wat nieuws is. Gek eigenlijk dat je zo verschrikkelijk mee kan leven met iemand die je nooit in het echt ontmoet hebt. En dat je zo verschrikkelijk hoopt en bidt voor haar dat het een goede afloop mag hebben...

    Ook heel veel sterkte voor de achterwacht. Wat een slopende uren zijn dat hè (ervaring). Hopelijk houden jullie elkaar een beetje op de been daar.

    Liefs,
    Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  39. tjeempie, wat super van dr jr trman!!
    En gelukkig weinig last van verklevingen...

    Mijn gedachten zijn bij jullie en djuun...

    veel sterkte de komende uren!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Voor jullie als achterban is het nu ook een heftige tijd. Ik wens jullie veel kracht en sterkte en hoop en bid dat alles goed komt. maar ze is en blijft een kanjer.
    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mieters dat jullie dit (blog schrijven) doen, Achterwacht. Hou je taai, 't lijkt te gaan lukken. Deze Mount Everest wordt verslagen!

    Kuzzz, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Bedankt voor de update, ik ga verder met duimendraaien tot 24.00u, heel veel sterkte aan die kant!!

    Grts, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik denk aan Djuna en haar achterwacht, sterkte allemaal!!!!!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een goed nieuws.

    Klinkt heel goed dat de verkleveingen meevallen.

    En wat een toeval een half jaar geleden kwamen mijn longentjes ook met vliegtuig uit het buitenland (wat ik ook niet mocht weten). Toen geen sneeuw maar een stralende zon.

    Hoop dat de komende uren en nacht, de zon mag stralen voor Djuna, familie, vrienden, artsen, de zusters en alle 803 volgers.

    Volgende berichtje vanaf de IC, MrPapsy. De kaarsjes branden.

    Liefs, Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  45. pffff....ken je helemaal niet, aleen van je mega-positieve blogs!!
    Toch moet ik telkens even kijken hier of er al nieuws is... Heel veel sterkte voor de wachtende familie en vrienden...En natuurlijk hopen dat t verder allemaal net zo loopt als lang gehoopt.. Tjonge wat een Top kerst zal t zijn. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  46. WAUW,
    effe verder niets...
    WAUW
    en spannend,
    dan wel....

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Fantastisch achterwacht, bedankt voor dit goede nieuws en heel veel sterkte in deze uren. De kaarsjes zijn ook hier aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Jeetje Pietje!!! Wat een ontzettend spannende tijd zeg! Krijgt mevr. gewoon ff nieuwe longen VOOR kerst hihi! Hoop dat alles goed gaat, je verdient het!!

    Groetjes uit het zeeuwse

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oooo, wat spannend! Ontzettend fijn dat we op de hoogte gehouden worden! Sterkte voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. JEETJE WAT GAAF!!!! Ben ik twee dagen computerloos, gebeurt er dit!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
    Het lijkt wel een Grey's aflevering, de ene wacht, de ander gaat het vliegtuig in (en scoort onderweg nog even een zuster, ofzo, of pikt nog even een ander orgaan voor een andere patient) en de ander wacht en wast alvast zijn handen terwijl Bailey tegen hem schreeuwt. Maar dan nu echt....voor jou...Ik hoop op een lieve Karev of beter nog, Dr Dreamy die zachtjes je hand strijkt terwijl je vol lucht en leven wakker wordt strakjes.
    Heb gave lego-kaarsen voor mijn verjaardag gehad, daarvan gaat er nú eentje aan voor jou! Is geel goed?
    Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat groot nieuws, heel fijn te weten dat het is gelukt door de sneeuw. Heel veel sterkte, ook voor de familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Jeetje, wat een meer dan spannende dag. Ontzettend fijn dat jullie als achterwacht alle volgers op de hoogte houden. Lieve djuna, ik hoop dat je morgen alweer alles kunt lezen. En anders over een week of over een maand, wat maakt het uit! Als ze er maar inzitten die vijf en zes.
    Ik was de hele dag (vanwege werk) in Rotterdam en hoopte de hele tijd de sirenes te horen van de longen die voorbij zouden komen rijden :). Natuurlijk heb ik het niet gehoord! Familie en vrienden:ontzettend veel sterkte met wachten op jullie kanjer!

    Liefs jaimie.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik blijf aan mijn pc gekluisterd. Het derde goeie bericht vandaag op je blog.
    Achterwacht heel veel sterkte met het lange wachten.
    De kaarsjes blijven hier branden.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Go Djuna go!
    en heel veel sterkte en een grote bos geduld voor de achterwacht toegewenst!!

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  55. MissMorrie20-12-10 19:09

    Heey!

    Fijn dat ze dit nieuws toch even zijn komen vertellen! En heeel fijn dat jullie ons zo goed op de hoogte houden!
    Wacht ze...lieve MrPapsie, MsMamsie (of heet je niet zo?), MissSis en MissLilSis

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Jeetje ik opende blogger en zag het goede nieuws!! Moest een traantje laten van blijdschap!!!
    Wat lief dat jullie de blog bijhouden en voor de familie en vrienden van Djuna heel veel sterkte gewenst!! We blijven duimen!

    Liefs Donata en Roy

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Toi toi toi Achterwacht.
    Ik denk aan jullie en aan miss Piggy natuurlijk.

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Geweldig, wat een goed nieuws!!!!!
    Ik denk aan jullie.

    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Lieve allemaal, kijk ik een dag niet...zijn ze er gewoon LONGEN. Wat super !!!!
    Miss Piggy, zet m op. Lieve achterwacht, heel veel sterkte en geduld....Ik denk aan jullie allemaal en het kaarsje brandt !!!!
    mvgr.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Lieve Achterwacht-en: veel sterkte! Ik dacht, ik reageer toch ook maar even , jullie moeten toch wachten wachten wachten en dan zijn al die reacties eventueel nog een afleiding. Wij denken hier ook aan jullie. En aan Djuna natuurlijk, maar die beseft dat nu even niet. Wat een avontuur met dit weer om organen op te halen.

    groetjes van Elly (CF-dame met nog eigen longen)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Op naar verse lucht. Ik duim en hoop met jullie mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik steek een kaarsje op voor die Kanjer ..........

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Lieve achterwacht, dit klinkt als een goed-nieuws-bericht. Sterkte met wachten de komende uren. We blijven hier duimen.

    Lieve groet,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  64. hier is de kaars-op-banaan en het is rood geworden want dat past beter :) http://twitpic.com/3htlfy

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Yessssssss.....maar die doc's weten natuurlijk, dat dit voor een heel speciaal meisje is.
    En willen natuurlijk voorkomen dat er een opstand uitbreekt op de gang, want daar staan 804 dragers inmiddels met zweet in hun handen van spanning te wachten op de goede afloop:-)

    Was het maar alvast 24.00 hier branden inmiddels 2 kaarsjes voor nr. 1&2 dan 2 kaarsjes voor nummer 3&4 die Djuna tot hier gedragen hebben en kaarsjes 5&6 voor het setje dat Djuna nu aan het ontvangen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik wens de achterwacht heel veel sterkte tijdens deze spannende uren!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Lieve Djuna en familie,

    Zo komt er voor jullie toch de mooooooiste Kerst
    ooit. Ze heeft het echt zelf verdient, met haar positieve blogs, ondanks alles.
    Hopend op een spoedig herstel.

    liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ha, Wauw! Het zag er al uit als een magisch mooie avond, nu snap ik nog beter waarom...
    Mijn kaarsje is wederom aan =)
    Liefs, Bente

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Allemaal goed nieuws echt fijn.
    Heel veel sterkte met het lange wachten.

    X Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik denk aan jullie, Djuna en de Achterwacht.!


    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Lieve lieve allemaal, heel erg veel sterkte de komende uren, en bedankt voor dit geweldige bericht tussendoor.
    Jullie zijn kanjers net als Djuna!
    Heel veel liefs en een hele dikke knuffel voor Djuna,
    Cobi.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Heel veel sterkte voor jullie allemaal! Liefs Omnia.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. goed nieuws. achterwacht bedankt voor de update
    heel veel sterkte met het wachten.
    kaarsjes blijven branden.

    liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Heel veel sterkte en ik duim met jullie mee.. (mijn vriendin heeft gisteren een nieuwe lever gekregen en na 12 uur wachten kregen we het nieuws dat de operatie goed gelukt was.) nu wachten op jullie goede nieuws.. Zet hem op!!

    Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat spannend dit. Veel succes en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. GEWELDIG!!!
    Super.. Beter nieuws kan men niet wensen! Zal mee duimen dat de operatie goed verloopt. Ik denk aan jou Djun, en aan alle lieve mensen om jou heen. Blijf wakker voor de laatste update!

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik ken Djuna niet irl maar volg haar blog al enige tijd en denk al de hele dag aan haar. Dat ze net op tijd kwamen, dat ze zo gewenst zijn, dat het goed moet komen.. STERKTE!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. De duimen draaien, de kaarsjes branden en een gesprekje met de grote baas hierboven heb ik net gehad...
    Heel heel veel suc6 met het wachten voor de familie en vrienden en alle kracht van de wereld gewenst voor jullie moedige, sterke en humorvolle Djuna!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Marjolein Schuring20-12-10 20:02

    Lieve Djuna! & de achterwacht natuurlijk niet te vergeten! Ik denk aan jullie! Wat een geweldig nieuws!

    Liefs dikke knuffel Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Is er ook een adres waar een kaartje heen kan?

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Lieve achterwacht, wat moet het ook voor jullie ontzettend spannend zijn. Wij hier in Harderwijk leven ontzettend met jullie en haar mee! Wij wensen haar maar 1 ding.... luister maar even naar het liedje op mijn blog!
    Heel veel liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  82. lieve familie,
    heel veel sterkte met wachten... in gedachte bij jullie!
    liefs Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Dat is zeker goed nieuws!! Fijn dat jullie de blog bijhouden! Ik moet vannacht werken dus ga het zeker in de gaten houden :)
    Sterkte met het verdere wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hoi lieve familie en vrienden van Djuna, ging
    ik vanmorgen nietsvermoedend werken en lees
    nu pas al dit positieve nieuws.....
    Wat ben ik blij voor jullie en jullie kanjer
    van een dochter.....Onze kaarsjes branden..
    zowel voor de familie van de donor als voor jullie en Djuna....
    Bedankt dat jullie ons op de hoogte houden.
    Heel veel sterkte met wachten...
    liefs vanuit een wit België....

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Je zag er zo blij uit Djuna, ik hoop zo dat alles goed gaat. En dat longen nummer 5 & 6 lang mee zullen gaan. Sterkte meid :)

    Knuffel Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Lieve Achterwacht, bedankt voor de update.

    Wat een mooi kerstcadeau. Dit is echt fantastisch nieuws. Moest vandaag steeds even op het blog kijken of er al nieuws was. Heel veel sterkte!
    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Lieve Djuna en achterwacht,
    Ook hier brandt een kaarsje...heel veel sterkte de komende uren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Miss Morrie en Miss Person20-12-10 20:37

    Anne, Patrick, Yumi, Jindra, (en ondertussen misschien Chris en Marcel?)

    Amber en ik zitten weer bij elkaar. ;) Even thuis gegeten en nu gaan we samen de blog telkens vernieuwen met de telefoons (zowat) in onze handen. We zijn er dan niet meer 'live', maar we blijven aan jullie denken daar. Gelukkig hangt er een positieve sfeer! Hou dat vol! Djuna ging lachend de oversteek TX.IC - OK op, en dat deed ons al veel goed. Wat een spannende uren! Lief ook Yumi, al zo snel een smsje van je. Erg fijn die informatie! :D

    Super-familie zijn jullie! (en Chris en Marcel, wij kunnen niet wachten om jullie weer eens te zien. Dat is al véél te lang geleden!)

    Dikke kus van ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Jeeej,dank je voor de update!
    En het zal me niets verbazen als jullie dappere djuna heel snel de reacties kan lezen!!!

    sterkte lieve mensen!

    xxx lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat een goed nieuws. Wat een super lieve achterwacht, dat jullie de bloglezers zo op de hoogte houden!
    Wens jullie heel veel sterkte met het lange wachten!
    En Djuna....meid zet hem op daar!!

    Liefs Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  91. schatjes nu weet ik pas wat julie meemaken(hebben meegemaakt) dikke kus charlene
    we duimen!
    en de hele fam

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ik las het nu pas en ik vind het helemaal geweldig en duim me blauw!!!

    BeantwoordenVerwijderen