maandag 27 december 2010

Mega lieve maandag





Daar zit ik dan.
Op de afdeling.
Hoe is het mogelijk.
De afgelopen dagen heeft mrPapsie alle reacties voorgelezen.
Hoe ontzettend lief van jullie allemaal.
Hwt is grappig hoe traag ik typ hahaha, mijn hersens zijn nog niet helemaal wakker geworden denk ik hahaha!
Een hoewel ik 'zal ik er even bijblijven als je op de po gaat?', een uitersterst bijzondere gewaarwording blijf vinden, misschien wen ik nooit eraan.
MAAR DAT HOEFT OOK NIET.
Lucht.
Er is lucht hier.
Niet te geloven.


94 opmerkingen:

  1. Welkom, welkom! Terug in het land van de doorluchtigen! Ik hoop dat je herstel voorspoedig blijft gaan. Langzaam, langzaam: een blaadje sla groeit snel, maar is ook snel weer weg. Een eik groeit langzaam en blijft HEEEEEL lang staan.
    Chapeau voor wat je tot nu toe doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug!

    En lucht! veel lucht... hoe bijzonder

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yes dame, je bent terug!
    Ben toch wel erg nieuwsgierig wie je maagdelijk witte laken heeft opgeleukt?

    Take it easy, en val niet van je po is mijn advies...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig wat ben je sterk, hoop dat je weer goed aansterkt. Je ziet er geweldig goed uit. Manlief vroeg net hoe oud is die dame?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kijk haar dan zitten stralen!!!! JOEHOE!!! Zo gaat ie goed, zo gaat ie lekker, kalm aan....en veeeeeeeeeeeeeel lucht nemen ;)!

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk nou je ligt er al weer fris en fruitig bij. Leuk je laken.
    is mme wat hoor volgens mij krijg je alweer wat babbels Heerlijk meid dat hoort op jou leeftijd.
    Geniet van alles liefs Leni....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAAR IS DAT FEESTJE ?

    DAAR IS DAT FEESTJE !!!

    Kanjer, je hebt het gehaald.

    En binnenkort weer naar je badkamertje.
    Maar neem je tijd, je hebt weer een LEVEN voor je.


    Liefs Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super zeg.
    Straks weer heerlijk genieten van alles.
    Ben echt blij, voorbij blij zijn, voor je.
    Veel liefs, MAARTEN

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Djuna,

    Fijn dat je weer terug bent op SV. Maar is niet 211 of wel? Ik mis de kaartjes en volgens mij is jou raam nu aan de andere kant van je bed.. Is dat ivm infectiegevaar?

    Liefs Marianne

    Ps. Ga zo door! Ben trots op je!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat zie jij er goed uit!
    en wat een mooi laken....wie heeft dat gemaakt?
    Het mooiste wat we kunnen lezen van jou: lucht...
    veel lucht!
    nu rustig aansterken, stap voor stap....
    geniet ervan...vanaf nu wordt het alleen maar beter!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Djuna.
    Wat fijn dat je weer terug bent op de afdeling! Ongelooflijk om te zien hoe goed het gaat met je.
    Ik ben heel blij voor je.
    Groetjes, Marita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn vrolijke plaatjes, leuk!
    ga zo door, ik ben heel blij voor je :D

    kus, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig dat je er weer bent, Djuna. Goh, wat was het spannend allemaal en wat heb je zware klussen geklaard: eerts wachten & volhouden, toen de transplantatioe doorstaan. En nu nog aansterken en herstellen, terug op je eigen afdeling en met lucht. Gaat je lukken, vast en zeker.
    We blijven je volgen!
    Elly en familie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke foto's, wat zie je er goed uit! Maar eh aan die kamer moet natuurlijk wel weer even wat gebeuren! Komt goed uit dat ik morgen naar het EMC moet, kan ik gelijk een kaartje daar afleveren! Ooooooohhh nou heb ik het al verklapt! Nou, vooruit dan maar ;-).
    Leuk dat je op je 'eigen' afdeling zo welkom werd geheten! Nu aansterken en dan lekker naar huis!!!
    liefs, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig om te lezen en nog mooier zijn de foto's om te zien. Je straalt helemaal meis, geweldig om te zien.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Officieel IC-Girl af! Goed gedaan! En het moet wel heel super voelen, zo welkom terug te zijn. Leve de Zonnige Zusters. Nu rust en verder opknappen.

    Voor nu,
    Kuzzz, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat ontzettend knap van je. Nu ook al achter de pc! Heerlijk dat je weer terug bent op je oude vertrouwde afdeling. Beterschap meid en ik ben benieuwd welke reuze 'stap' je morgen gaat maken.

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als de kaartjes nog niet naar binnen mogen, omdat ze dan misschien in de po vallen, zal de buitenkant van de ruit wel snel dichtgeplakt worden.
    Neem de tijd; er is (nu weer) zoooveel van....
    groet van Florijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn hoor dat het herstel goed verloopt. Je zult ook nog wel een dip krijgen, maar met de lucht die je nu weer hebt kun je die vast wel verdragen !!!


    Ik en vele anderen volgen steeds met veel interesse je blog, we zijn van je gaan houden !!!

    We zullen je missen als je niet meer blogt.
    (Gek ? Nieuw? werkwoord) Dus hopenijk houd je dat nog vol !!!


    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. waaah super. fijn dat je weer op de afdeling bent.
    en lucht. wat ben ik blij voor je

    liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Daar is ze weer helemaal te gek Djuna en nog wel met de laptop op schoot 1 woord GEWELDIG, geniet van je lucht je hebt er lang genoeg op moeten wachten this je zo gegund, en ben heel blij voor je.

    Liefs Janetta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo KANJER,

    Terug "gefeliciteerd" en nu snel naar je eigen kamertje .Of blijf je op deze tot je naar huis mag?

    Liefs Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Djuna

    Awesome!!!

    MarianneF

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve Piggy,

    Vol verbazing blijf ik dag in dag uit je blog volgen.
    Wonderen vallen in het niet bij dit wonder van de nieuwe longen.
    Wat een mooie decembermaand voor jou en je omgeving.
    Het is ongetwijfeld een bikkelharde strijd het herstel, maar je kunt het.
    Voor jou is het echt fijne kerstdagen en happy new lungs.
    2011 ga je knallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lucht&SuperKanjer :)

    liefs uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geen rode loper maar een persoonlijk laken, wat een leuk welkomstkado!!

    Geniet van de verwennerij, groetjes, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Djuna. Super super gaaf dat het gebeurd is, dat het gelukt is, dat je er weer bent met lucht! Geniet geniet geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve Djuun,
    Je ziet er super uit.
    Op naar een fantastisch 2011
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  29. super ben heel blij voor,
    ik ken je wel niet,maar leef wel met je mee.
    xxKari

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schat je zit te stralen, welkom terug, lees ik.
    Wat ga je goed!!!!!

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een geforceerde lach ;)
    Die moet op herhaling, haha! Maar ik ben blij dat je er weer bent, en die super grappige scherpe blogs die komen wel weer. Hebben wij ook nog iets om naar uit te kijken. Kaartje is onderweg. Viel spass met de zusters!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. He djuun, daar lig je dan , en ja , alweer te stralen ook .
    O, wat een heerlijk gezicht , wel ff bijkomen van de hele verhuizing en ja, die lieve afdeling , die jou zo welokm heten.Je kamertje zal wel weer snel gekleurder worden en ik hoop he, dat je niet de tijd hebt om het zo vol te krijgen als voor de ic.
    Tempo doeloe, je hebt de tijd.
    Heel veel liefs en tot een andere keer in het echie, ook daar is tijd voor.
    Een rustige nacht.
    Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Yehhhh, daar is ze weer.
    Wat heerlijk dat het allemaal zo soepel en snel verloopt.

    Nog veel sterkte, want je zult best nog veel pijn hebben.

    Groetjessssssss van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hey Djuna, Ik heb een aantal keer gereageerd de afgelopen dagen en ik wil je ook even laten weten dat ik het zo geweldig voor je vind, en zelfs nu al zelf bloggen, hahaha diehard! Ik vind dat je het geweldig doet, en misschien gek om te horen van iemand die je niet kent, maar juist daarom zo gemeend en moet je het maar aannemen ;-) Zet m op de komende tijd! Het grote genieten kan langzaam aan beginnen (of is dat reeds bezig met elke teug lucht?!)! Veel liefs Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lieve djuun,

    Dat po verhaal ik moest er ff om lachen haha. Nee volgens mij went het nooit... haha Zeker niet als er mensen naast staan haha

    Gelukkig hoeft het ook niet te wennen! En heb je eindelijk je wel verdiende lucht!

    Ik blijf duimen dat je snel verder aansterkt! En hopelijk snel een voet buiten deze muren kan zetten. Want dat is toch echt het uiteindelijke doel!

    Knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heerlijk dat er zoveel lucht is op je kamer, geniet er maar met volle teugen van. Het is je gegund.
    Je ziet er super uit. Wat een leuk welkom op de afdeling.
    Liefs Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  37. 'Let there be light' gooien we even speciaal voor jou om naar 'Let there be LUCHT', wat geweldig ga je en in wat voor tempo ... wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ha!
    Wat goed om je weer te zien! Je ziet er goed uit en deze kamer is ook wat minder 'erg' dan de IC :-). t Is idd volgens mij niet je eigen kamertje, maar deze wordt vast weer zo gezellig als de andere. Alleen zul je er waarschijnlijk minder lang blijven, want nu wordt het werken aan naar huis gaan neem ik aan...!! Wat super fijn, ik ben zó blij voor je!!!!!
    Dikke kus
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Djuna,

    Welkom terug op de afdeling. Wat zie je er goed uit zeg. Heel veel sterkte en beterschap.

    Gr Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Djuna. Vandaag een heftig dagje gehad hè? jaja die man met de hamer zal misschien nog wel vaker langs komen, maar ik weet zeker dat jij ook dit varkentje wel zal kunnen wassen!!!!Djuna doe het rustig aan! Jou kennende wil je "gelijk in volle sprint", maar neem de tijd! (sprak de oude doos :)) )Voor straks alvast welterusten op weer je eigen afdeling....lekker hè ? Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat ontzettend goed ..... nu al weer op de afdeling
    ga zo door......
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hey Miss Piggy,

    Wat zie je er stralend uit...
    Het is gewoon fantastisch om zien...
    Bel Linda al maar voor de nieuwe fotoshoot :-)
    We kunnen niet wachten om je weer te zien...
    Maar neem rustig de tijd... Het is een erg lange strijd geweest.

    Missen je,
    Houden van je,

    Fam. Maes

    BeantwoordenVerwijderen
  43. welkom terug lieve meid.je verhaal heeft me zo aangegrepen dat ik als fervente niet donor al 3 keer op de site ja-nee ben geweest. misschien moet ik het gewoon doen?!
    lieve groet en hou vol, riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Jan uit Amsterdam27-12-10 20:48

    Lieve Miss Piggy,
    Een stralende foto van jou, Re-LotX, helemaal geweldig! Weet dat moment nog zo goed toen mijn liefste hetzelfde meemaakte, en ze na de operatie beide duimpjes in de lucht stak, euforisch!!!! En dat mag je ook zijn, YOU DID IT!!! Geniet, leef, adem, lucht in overvloed, hou je goed, Miss Piggy Rulezzz! X Jan & Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Een nieuw jaar komt eraan;nieuwe longen
    nieuwe kansen
    nieuwe doelen
    nieuwe uitdagingen,
    Geniet van alles.

    Warme groet (keukenzuster)Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Kijk dat nou!

    Adem in
    Adem uit
    Adem in
    - negeer dat pogedoe maar, dat komt snel genoeg vanzelf goed
    Stapje voor stapje, ademhaling voor ademhaling - wat zul jij dronken zijn, van al die lucht!

    lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Lucht.... WHOEOEOEOEO!!!!
    LUCHT LUCHT LUCHT LUCHT!!
    Wan schon woordje is dat toch he.... ( op z'n brabants he)

    just breathe...
    je straalt.

    liefs lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Adem in adem uit..........heerlijk voel de lucht in je nieuwe longen stromen.......echt keigaaf ditte !! je bent een echte kanjer!!! liefs Ria....xxxxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Haha wat ik ook zie, is dat je zo "geforceerd" moet lachen omdat je je emoties nog niet kan sturen door al die shit die je krijgt....ofja je hersens willen wel, maar die willen niet. iig ik zie het zelfde gezicht als ik had na de trans... al ging ik wel 100 keer langzamer als jou hahahahahah!! :L

    whoeoeoeo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Miss Piggy is back in town, yeahhhh!!! Geweldig en je ziet er fantastisch uit en wat een ontvangst op de afdeling.
    Rustig opknappen en dan lekker gaan genieten buiten het zkh.

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Mijn ervaring na de transplantatie, maar nog wel lichtelijk onder de sedatie, was dat ik het in eerste instantie helemaal niet vreemd vond dat ik gewoon kon ademen, lucht had. Pas toen ik verder bij was en er over na kon denken ging ik me realiseren hoe wonderlijk dat eigenlijk was na jarenlang geen lucht en extra zuurstof. Geniet maar van dit wonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. 'Welkom welkom, bij de 3 biggetjes, welkom welkom wat hebben zij plezier!' ;)

    GEWELDIG! Je ziet er geweldig uit op de foto's! Heerlijk moet dat zijn zoveel lucht nu! Ben zoo trots op je! Tot snel knapperd,

    Xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Djuna!

    Wat geweldig dat je terug op SV bent!!! :D Maar een andere kamer of niet? Ik mis van alles op de foto's haha..
    Ik ben in ieder geval super trots op je!!!
    Je hebt LUCHT!!!!

    Slaap lekker voor komende nacht!
    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  54. GEWELDIG Djuna, amper een week verder en wat een wereld van verschil zal dit voor jouw zijn, vorige week misschien de wanhoop nabij en dan het bericht OPROEP!!

    Voor je volgers die ook wachten, hopelijk een bemoediging zo snel kan je situatie veranderen, geef niet op.

    Voor de volgers,lezers die nog twijfelen om donor te worden zie wat,je kan bieden aan kwaliteit van leven............door simpel JA te zeggen, je zegt niet JA tegen de DOOD, maar je zegt JA tegen het LEVEN.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Als een stralende ster is Djuna daar!
    Lieve lieve Djuna geniet van je herboren leven met lucht,rustig en goed herstellen en dan...lekker naar huis!!!!!!!!!
    Liefs Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  56. TaDa!! daar ligt ze dan..Miss Piggy terug op haar stekkie, een doorstart station... goed bijtanken, herstellen, op krachten komen, met superlucht voor een superkanjer!!

    Lieverd wat heerlijk om dit te zien... en voor straks lekker slapen....

    Tot morgen, en veel liefs uit Valthe,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hey Miss P., dankzij Linda. die in de nieuwsbrief een link naar jouw blog zetten heb ik een klein groot wonder mogen "meemaken" rond kerst. Wat kunnen jij en je nachtwachten heerlijk schrijven ik geniet. Zet hem op, geniet van je 2e (3e?) leven en blijf zo schrijven dan geniet ik mee :-D.

    Hartelijke groet,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  58. MissMorrie27-12-10 23:28

    Lieve Djuna,

    Vorige week om deze tijd nog in spanning en nu alweer terug op de afdeling! SuperdeSuper!
    En wat een ontzettend lieve ontvangst op de afdeling! Geweldig!
    Nu weet ik ook gelijk weer hoe een ziekenhuiskamer er in originele staat uitziet, haha! ;) Ach, dit kamertje dient nu maar als tijdelijk verblijf, dus wat maakt het uit! :) En de kaartjes zullen al wel weer binnenstromen!
    Slaap lekker lief na deze ontzettend vermoeiende dag! ;)

    Dikke kus,
    Liefs, MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Lieve Djuna,

    Geniet van alle gewaarwordingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Miss Person27-12-10 23:41

    Hey lieverd!

    Wat gaaf dat ze een spandoek hebben gemaakt zeg!!! En je ramen zo versierd! Dan ziet het er al minder steriel uit daaro. :D Wat een lieve mensen daar op de SV.
    Doe maar rustig aan. Neem stapje voor stapje, dan kom je er wel. De volgende stap is de onderste drains eruit. Je kan vast niet wachten. ;) Nog maar héél even mop!
    Hopelijk kan je vannacht ook weer lekker slapen. Rust uit. Morgen is er weer een mooie dag, vol met stoelzitten, bezoekjes en vreugde van verpleging omdat ze 'jou weer terughebben' op de afdeling.
    LY! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Super, geweldig, top! Fijn weer terug op SV en het aller aller belangrijkste... Lucht! Hou je goed, zet 'm op! Nu vooral aansterken en met veel lucht, heel veel lucht het nieuwe jaar in! Hopelijk snel thuis na die hele lange periode... Het is je zooo gegund Djuna! Welstruste alvast.
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Geweldig om zo voor het slapen gaan te zien dat je zelf weer achter je laptop zit! Echt helemaal geweldig!! X Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ecth ZO fijn he!! Dat je weer gewoon naar de wc kan (ok wellicht met enig vallen en opstaan, maar met LUCHT!! WAUW!!

    Mn dokter was ook heel blij voor je;)

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat geweldig om je weer zo te zien!
    Elke dag een stapje verder!

    Geniet van alle goede dingen!
    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wow!! Ik wenste nieuwe longen voor jou, maar dat dat nóg mooier uit kon pakken. Een berichtje van Piggy herself, vanaf de afdeling, zónder beademing, mét nieuwe longen. Geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Én zonder zuurstof!!!!! :O

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Lieve Djuna,

    Goed gedaan!!!!!!!!!!

    Liefs Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Je hebt het gehaald! Welkom terug!
    Geniet van al die lucht om je heen!
    Lieve groet van Tante Tuut

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Geweldig zeg! En ach, nog een paar nachtjes en je laat dit kamertje achter je. Dan ga je lekker thuis, naar het toilet, deur op slot, tijdschriftje erbij en heerlijk poepen maar... ;) (oei dit kan ik toch zo wel opschrijven?)

    Liefs jaimie.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Há Kanjer! Super dat je weer op de afdeling ligt! En allemaal lucht...voor jou! O wat heerlijk voor je meis! Stapje voor stapje, dan kom jij er wel. Fijn om te lezen dat je alweer zelf kan bloggen !(dat is alweer 1 stapje vooruit ;-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Lieve Djuna,

    Even niet op internet geweest en dna lees ik dit , jeetje meis, wat ben je een kanjer!!

    En fijn te lezen dat je weer zelf een blog schrijft :D

    XXX Laura

    28-12-10 10:00

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Geweldig , je bent er weer.
    Een kerst om nooit te vergeten , een kertkadoo dat leven schenkt. Nr 5 & 6 geef Djuna nu maar de frisse lucht waar ze zo lang op wachte.
    Spoedig herstel meid , je ziet er al weer stralend uit:)
    Lieve groetjes - Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Lieve Djuna,
    Wat fijn dat je weer op de SV bent.
    En wat zie je er goed uit!!!!!
    Dikke knuffel voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hoi Djuna,

    Wat fijn dat je weer op je vertrouwde afdeling bent! Weer een stapje vooruit.... goed hoor!!

    Groet Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Daar is ze weer! Welkom! Fijn weer wat van jou te lezen. Heerlijk he, dat ademen! Mijn zoontje, die nu inmiddels 4 jaar is, was 11 weken te vroeg geboren. Hij heeft op het randje gelegen, zijn longen waren zijn grote probleem. Nu is hij inmiddels een heerlijk, vrolijk "Hollands welvaren" en soms, als hij naast me ligt te slapen in bed, lig ik te luisteren naar zijn ademhaling. Zo mooi om te horen! Mooi he, ademhalen. Stom genoeg sta je er eigenlijk nooit bij stil...

    BeantwoordenVerwijderen
  76. lieve Djuna!

    zo wat zie jij er goed uit!
    ik moet echt altijd weer even terug bladderen naar jou blog met operatie datum!
    want men... dit is niet te geloven hoe snel jij op knapT!

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Heeee Djuna!
    Wat gaaf wat leuk wat geweldig wat bijzonder van jou zelf te horen!!!
    Ik kan in ieder geval ook weer wat rustiger ademhalen nu ik jou zo in je bedje zie zitten :). Nu de nieuwste aflevering Grey's nog (6 januari pas, shit!) en alles is weer goed :D.
    XO, Lizette

    BeantwoordenVerwijderen
  78. hoi djuna,

    wat zie jij er geweldig uit zeg, ongelooflijk en dat een week na de transplantatie,
    en nu straks heerlijk gaan genieten van een leven met lucht, als iemand het verdient heeft ben jij het,'
    op naar een geweldig 2011

    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Heeey Djuna, geniet van al die lucht, eindelijk!! Wat moet dat lekker voelen!
    Leuk dat laken zeg :-))
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  80. lucht? dennelucht hoop ik als ik die complete kerstbomen zie!

    en dat van die po en er even bijblijven.. gos dat moet je echt afleren voordat je naar huis gaat hoor, komt heeeeeel raar over als je bezoek hebt :-)

    en djuna, al naar de teller gekeken? we hebben van jouw geestelijke afwezigheid even gebruik gemaakt om her en der nog wat te lobbyen,....ik zeg nog 50 te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Fantastisch om je zo te zien. Wat een heerlijk begin van het nieuwe jaar.
    Ik hoop dat je weer snel zonder ziekenhuis kan!
    een lieve groet:
    Lem.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wow wat geweldig om je zo op de foto te zien staan en nog geweldigerrr is dat je zelf een stukje hebt geschreven! Wauwww! Super de super, geniet lekker van de lucht en ook van de lieve zusters op de afdeling!

    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Hey Djuna,
    Welkom terug! Ik ben nu op vakantie maar wil wel natuurlijk zien hoe met je gaat,nou blijkbaar goed dus.Geniet maar van alle lucht en ga zo door!

    X Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hey Djuna,

    WAT GEWELDIG om jou zo te zien! You're back again!! Super! Zo bijzonder om jouw eigen 'handschrift' weer te kunnen lezen op de blog!
    Ga zo door meis en blijf genieten van de lucht, je hebt het echt KEIHARD VERDIEND!

    Liefs Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  85. He meis,
    Wat super dat je alweer op de afdeling bent! En dat terwijl je eigenlijk pas vandaag die kant op zou gaan, je gaat echt hard!!
    Doe het rustig aan en geniet van alle LUCHT!!
    Saturatie meten is tegenwoordig vast een héél stuk leuker dan voor de transplantatie haha.
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat ik zo vanzelfsprekend vind, is voor jou zo heel bijzonder, lucht! En door jouw verhalen en wat je meemaakt nu, besef ik deste meer dat het niet allemaal zo vanzelfsprekend is. Ik hoop dat deze longen 5 en 6 nog veel beter zijn dan nr 3 en 4!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wauw, niet te geloven dat je er na zo'n zware operatie al weer zo monter bij zit!! Super om te zien! Liefs Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hoi hoi,

    Ik ben al een paar keer komen lezen op je blog, maar wat heb ik een bewondering voor je. Zo knap van je!!! Dikke puim...
    Ik ga je een hele fijne jaarwisseling wensen en alle goeds in 2011!!!!

    Groetjes Carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Fam Ronckers28-12-10 16:45

    Lieve Miss Piggy
    Geweldig om je weer te zien.
    Stapje voor stapje terug,naar wat voor velen de normaalste zaak van de wereld is.
    Geniet ervan met volle teugen...
    Veel liefs van Maurice, Anita, * en June Ronckers

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat een smile op die foto van je.. dat zijn mooie beelden om te zien.. Ik wens je een geweldig 2011 toe en dat je er enorm van gaat genieten!

    Groetjes Yolanda
    Gen-draagster CF

    BeantwoordenVerwijderen
  91. oeeeeeh SUPER SUPER SUPER djunaaa! Echt geweldig om je zo te zien. En eindelijk lucht meis, geniet er van! Na alles heb je dat echt heel erg verdiend.

    Liefsss Vivette

    BeantwoordenVerwijderen
  92. hee DJUNAAAA je ziet er uit als superwoman!!Heel fijn weer jou hier te lezen!
    Die blog bijhouden is nu even geen prioriteit meer, ga jij je longen eerst maar eens goed testen, en dromen over wat je met deze longen wel niet allemaal wilt beleven!
    groetnis

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hej lieve meid,

    Vind het zo ongelooflijk mooi om je zo te zien zitten/liggen achter je laptop. Het ontroerd me zelfs. Ik zou zo graag willen dat IEDEREEN doror wordt!

    Ik zat vandaag dr Phill te kijken waarvan een man ABSOLUUT niet wilde dat zijn vrouw donor zou zijn. *hij noemde een voorbeeld dat ze botten verruilen met pvc buizen* Hij vond het allemaal maar niks. Maar ondertussen is hij zelf ook een arts.. Mij lijkt het dat je dan wel beter zou moeten weten!
    Dokter Phill zei daarom ook.. Waarom zou je het je vrouw dan moeten verbieden? "Heb je soms een relatie met haar mild dan"? Vond hem wel goed gevonden..

    Maargoed, dat eventjes terzijde!

    Je mag ongelooflijk trots zijn op jezelf meid..
    Dat ben ik in ieder geval wel.

    Liefs van mij,
    Melanie

    BeantwoordenVerwijderen