maandag 20 december 2010

Nog een update maandag

Nog niet koud was het vorige nieuws, of nieuwe berichten hebben ons bereikt. De operatie is in volle gang. Een van de longen is succesvol getranplanteerd, de andere vraagt nu wat meer aandacht. Maarrr, ongelofelijk nieuws: de longen pasten gewoon. P-A-S-S-E-N (zou Djuna zeggen). Ze passen. Dus niet bijsnijden of wegsnijden, geen extra naden, dit is echt GELUK. Dat kwam Dr Jr Tman ons net vertellen, nog niet koud uit het vliegtuig of al vollop in de operatie betrokken. Het vliegveld uit het .....Buitenland..... was trouwens net op het nieuws: helemaal ingesneeuwd. Er vloog een enkel vliegtuig als uitzondering op...zo zei de nieuwslezer... zou het 'ons vliegtuig' geweest zijn? Dr Jr Tman, die vanochtend rond 8 uur bij Djuna een eerste nood-Broncho deed (Djuna was erg benauwd), heeft net het gebouw verlaten. In gedachten onder luid applaus van ons allen, zo een applaus die voetballers weleens krijgen, als ze scoren in een WK. Zo meteen komt de Tman hem aflossen...
De avondwacht.

87 opmerkingen:

  1. Zo spannend dit... We blijven duimen en bidden én duimen en bidden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Duimen duimen duimen duimen duimen duimen en nog eens duimen. Wat is dit spannend voor jullie sterkte daar......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, krijg er kippenvel van, wederom weer zulk goed nieuws!

    Ik blijf ook duimen voor de goede afloop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed nieuws! Als longen 5 en 6 net zo sterk zijn als Djuna gaat het helemaal goed komen! Dit is toch wel een mooi (vervroegd) kerstcadeau!! Heel veel sterkte nog met wachten en ik houd de site in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan al niet meer naar Grey kijken zonder aan onze heldin te denken maar nu ... mijn gedachte zijn bij Djuna, ik ga voor ons tweeen kijken. Avondwacht, sterkte met wachten en bedankt voor de updates vandaag, de virtuele avondwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat kwamen de longen op tijd he.... Het had volgens mij niet veel langer moeten duren...
    En nu maar wachten en hopen en wachten...
    Ik hoorde net ook het nieuws, van die vliegvelden uit het ... Buitenland..... die gesloten waren,
    maar gelukkig dus niet allemaal
    En nu maar weer wachten en hopen en wachten.......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fam. Ronckers20-12-10 20:32

    Lieve Mensen

    Super dat ze passen, het is gewoon akelig.
    It was ment to be.....?
    Fingers crossed.

    Groetjes veel liefs
    Fam. Ronckers

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 't moet goed gaan ze verdient 't zo, veel sterkte

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik duim mee voor jullie mooiste kerstkado ooit!
    Ons kaarsje brandt ook, wat een ongelofelijke
    cirkel van licht en warmte moet dat geven al
    die kaarsjes die voor haar branden...
    In gedachten bij jullie
    Sterkte
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het perfecte langverwachte setje dus, voor een perfecte Dame.
    Dit moest zo zijn , dit moest zo wezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spannnend! We blijven duimen en kaarsjes branden, heel veel sterkte.
    Liefs Claudia xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met dit soort dingen ga ik altijd toch meer geloven in de kerstman. Of tenminste in de waarheid van de kerstgedachte....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. fantastisch nieuws weer, mensen wat doet Djuna en haar team het goed...P-A-S-S-E-N-D-E Longen!!
    En de tijd gaat mooi verder... afwisseling van de T. men..Haar eigen TP man komt voor het laatste deel?
    Lieve mensen wat een "spannende" wachttijd, nu de avondwacht en als het moet gaan we door tot de hondenwacht... we hopen natuurlijk dat het eerder gedaan is.

    fijn dat er met regelmaat een update komt.

    Veel liefs en sterkte samen! (extra knuffel voor Anne)

    Ria ( Valthe)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat extra bijzonder allemaal! Sterkte met wachten... x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. spannend. we blijven duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Recht zo die gaat, op naar nummertje twee.. in een winters Hlem wordt hard meegeduimd. Hang in there, avondwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eindelijk dan de perfecte schoenen voor Djuna....wat heeft ze een indruk op me gemaakt met die blog.
    Bij het zien van het opstijgende vliegtuig dacht ik hetzelfde als jullie...wat bijzonder allemaal.
    De kaarsjes blijven branden hier hoor!
    lieve groet, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer goed nieuws!
    Houden zo!
    Meer van dat!

    Knuffels en kussen voor de hele achterwacht, het ziekenhuisteam, en lang leve de applausvervanging voor Jr Tman,

    ... en voor de grootste ster... de overwinning! (dik verdiend)(en ook heel veel knuffels en kussen en applaus)

    De Maesjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ow wat voel ik me slecht....IEDERE dag lees ik je blog,afgelopen week flinke griep gehad en even niet helemaal aanwezig geweest op de world of internet.Kijk net op de site en naar je blog,wat lees ik ?????????
    JE LONGEN ZIJN ER !!!!!!!!
    Wat heb ik gebeden voor je (en ik ben total niet gelovig !!)tranen blijven lopen, lieve lieve lieve djuna heeeeeeeel veel sterkte,ik (en nog ontelbare anderen)hebben jou in je gedachten !!!

    xx natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jeetje! Kom ik even kijken hoe het met je gaat, val ik midden in dit prachtige nieuws van je achterwacht! Duim, duim, duim, dat het allemaal goed gaat! We denken hier aan je!!

    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O wat een mooi bericht, ik klap mee ,applaus voor al die knappe koppen, die mensen een 2 en zelfs een 3 de kans geven, maar ook voor de dappere donor die Djuna een kans geeft, om met genoeg lucht het nieuwe jaar in te gaan.
    Liefs Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb Grey's maar gelaten voor wat het is vanavond, ik duim alleen nog maar voor Djuna. En voor jullie, lieve familie en vrienden. Veel kracht en sterkte toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Pff, ongelofelijk. Wat spannend. Het moet gewoon goed gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een geweldig nieuws dat je nieuwe longen krijgt!!!! Hopen dat jou vliegtuig wel vertrokken is! Ik ga duimen voor je, heel veel sterkte!

    Groetjes
    een familielid van 1 van de fysio's

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow wat een super nieuws!! Ik zat al te hopen dat het dr 'eigen' maat was, scheelt hoop mogelijke complicaties :)
    2011 gaat echt Djuna haar jaar worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het zijn dus écht de perfecte schoenen. Wow.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Spannend zeg, gaaf dat het echt gewoon perfecte longen zijn!!! En ook idd dat het enige vliegtuig dat mag vliegen... Logisch wel vind ik, moet je anders longen weggooien?:S

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Yeeeeeeeeeeeey!!

    Go djun, go djun!

    (en natuurlijk het hele transplantteam!)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. heel veel geluk ! ik ben heel blij voor jou!
    veel liefs van Minte (klasgenootje van Lars)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik duim voor je!!!

    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Kippenvel hier en traan over mijn wangen. Hopen dat de operatie zo goed mag blijven vorderen. De kaarsjes branden hier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lieve Piggy (eigenaresse van 5&6),

    Al tijden lees ik als onbekende jouw blog.
    Vandaag even snel op je blog kijken en...
    niet te geloven.
    Ik kreeg tranen in mijn ogen van geluk voor jou.
    Ik ken je niet, maar leef zo met je mee, dat ik dolgelukkig ben voor jou en voor je lieve familie en vrienden.
    Wat zullen jullie dankbaar en gelukkig zijn met deze kans op verder leven.
    Ik duim voor een geslaagde operatie. Ik duim voor een perfect herstel. Ik duim voor een perfect leven met heel veel lekkere lucht en mooie ervaringen.
    Dat al jouw dromen uit mogen komen lieve Piggy!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jeej!! Dat is goed nieuws!!
    We blijven gewoon doorduimen!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Allereerst dank & respect dat jullie ons, ondanks alle spanning waarin jullie je bevinden, zo geweldig op de hoogte houden. Wat heerlijk dat alles zo voorspoedig loopt. We blijven duimen en kaarsjes branden!

    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. het heeft iets magisch; de artsen die zo hun best doen, jullie- wiens spanning bijna voelbaar moet zijn- en wij die wereldwijd onze gedachten naar jullie toesturen,. en dan natuurlijk djuna,.
    Hoop dat al onze energie zo naar haar toeborrelt; als een enorme diepe hap lucht,..

    weet zeker dat ze hier ooit, en veel mooier dan ik ooit zal kunnen, een prachtig blogje aan gaat spenderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik blijf kijken, ik blijf duimen...
    Je kan het!!

    Judith Oudeman

    BeantwoordenVerwijderen
  37. mooi verhaal met longen voor een sterke meid met een mooi karakter...

    zo bijzonder om met jullie te mogen meeleven in jullie eigen wonder...
    De kaarsjes blijven branden en de duimen blijven ronddraaien..
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. De kaarsjes raken op maar gelukkig is de supermarkt in de buurt!!! Ik blijf hopen, kaarsjes branden en aan jullie denken!! Zo fijn dat het allemaal zo goed verloopt!

    Liefs mirella

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heel veel sterkte voor jullie allemaal! We leven hier in het zuiden van Spanje met jullie mee!
    Liefs van Tante Tuut

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Glory is around the corner!
    Let it snow, let it snow, let it snow, let it snow. As long as you are in good hands!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik duimduimduimduim nog even verder!!

    Grts, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw wat gaat het goed!! Het is echt fantastisch dat we dit allemaal gelijk kunnen lezen op het blog. Je achterwacht doet het perfect Djuna net als jij!!
    Geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. niets te zeggen
    dat niet al is gezegd

    hoop en kracht

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat vreselijk spannend. Toch nog nieuwe longen in 2010. Ik duim, hoop en bid voor een goede operatie, en een volledig goed herstel.

    Sterkte, familie en vrienden. En straks Djuna: heel veel succes met opknappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Dus dit zijn echt de schoentjes waar Djuna het over had! Geweldig!!
    We gaan weer verder duimen!

    Liefs Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Dit is al goed nieuws, nu op naar het volgende goede bericht. De kaarsen blijven branden voor jullie dappere kanjer en voor jullie natuurlijk ook.

    Veel sterkte met wachten.
    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ooo wat spannend en wat goed zeg dat het past zonder snijden.. We blijven hier duimen en kaarsjes branden voor haar en voor jullie! Heel veel sterkte met wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Snel even de laatste vier logjes bijgelezen. Geweldig nieuws, ik duim met alle anderen mee en blijf het verdere verloop volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een heerlijk goede berichten tot nu toe!!! Ik duim nog steeds hoor! :) En familie: harstikke bedankt voor de updates! Wat zijn jullie sterk, Djuna heeft het niet van een vreemde!! Ook voor jullie wordt er vanuit heel Nederland geduimd, dat weet ik zeker :)
    Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Pfff, wat een goed nieuws! Houden zo!! Mijn duimen draaien nog steeds en denk de hele avond aan Djuna en achterwacht!! Sterkte met wachten!

    Liefs, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Zelfs "de Linda" heeft het vandaag over de nieuwe longen van Djuna

    www.lindamagazine.nl/2010/12/20/nieuwe-longen-voor-djuna-maes

    BeantwoordenVerwijderen
  52. De rillingen lopen over mijn lijf.

    Nog eventjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat.
    Kom strakjes nog even een keertje lezen.
    Succes met het wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Het is duidelijk waar Djuna haar schrijftalent vandaan heeft ;). Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt. Dit zijn gewoon dé longen.

    Jullie als familie: Heel veel succes en sterkte nu tijdens het wachten en alvast met de komende dagen.

    Xx, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hee,

    Heel veel sterkte ook voor je ouders ! Die dit waarschijnlijk eerder lezen dan jou.
    Eneee.. bij deze hebben zij toestemming je laptop af te pakken :P
    Eerst ff bij komen voooooor je ons weer komt pesten! ;)

    Knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hier brand ook een kaarsje, ben er stil van. Ze verdient het, zo positief. Een voorbeeld voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Kijk elke keer weer en steeds een up-date. Fantastisch, wat zijn jullie sterk met z'n allen. Wat een kracht.
    Wat een bijzondere ervaring ook om met zoveel mensen deze operatie bijna "live" mee te maken en wat geweldig dat ook de "Linda" er melding van heeft gemaakt.
    De Linda, vliegtuigen die het zware weer als enige (mogen) trotseren. En terecht, voor deze kanjer ( en haar aanhang) is niets teveel!
    En ik ga nog niet naar bed, nog lange niet.....

    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een goed nieuws dat deze long al op zijn plek zit en dat hij P-A-S-T! Dan zal de 6e ook goed zitten! Ik blijf duimen!
    Familie heel veel succes en sterkte maar ik denk dat dat met al deze berichtjes wel lukt.
    Jeetje wat een steun en liefde krijgt Djuna en familie toegezonden!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Vanochtend kreeg ik een smsje van MissSiss:
    'Mensen, het is zover: de longen zijn er.'
    Ik kan niet in woorden zeggen hoe blij ik voor (vooral) voor jou ben, maar natuurlijk ook voor je familie.
    Ik denk dat ik wel kan stellen dat dit het mooiste kerstcadeau is wat iemand dit jaar heeft mogen ontvangen.
    Heel erg veel sterkte en ik (en de rest van de MissSiss achterban) duimen voor je

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een goed nieuws dat de longen passen :D. En dat de eerste long op zijn plek zit.
    Ik blijf duimen.

    Familie, heel veel succes en sterkte.

    Gr Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wauw, wat geweldig dit nieuws!!
    Ik blijf duimen, brandt alle kaarsen die ik heb!
    Sterkte voor allen!!

    Groetjes, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  62. supernieuws!
    we hangen aan jullie lippen!
    marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat fijn dat het tot nu toe allemaal zo goed gaat!!! Super!! Ik duim gestaag verder! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hey Avondwacht,

    lange uren, met spanning en elkaar. Net terug en lees dit bericht. Fantastisch, mooie voortekenen voor het verloop van de operatie. Hoop dat nu ook de tweede long een plekje in de nieuwe baas heeft. Ze passen, dus onbeschadigd! Het lange wachten heeft 'gewoon' geloond! Met jullie allen om haar heen. Gesteund in alle ups en downs, jullie zijn nu al The Best.
    Love You, sterkte nog de komende uren, ik volg jullie op de voet vanuit Aalten
    Kuzzz,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Daar heb ik nou nog nooit bij stil gestaan dat longen niet zouden passen...
    heel veel sterkte voor alle betrokkenen en ik duim mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ben net terug van een dag weg, vanmorgen Djuna haar blog gelezen en nu deze blog.
    En de longen PASSEN helemaal perfect beter kan niet toch.
    Nog ff Djuna en je bent er weer helemaal bij, en schrijf je zelf je eigen blog weer ;)

    Kom op Djuna je kunt het, en de familie sterkte met het wachten een zware tijd voor jullie.

    Liefs Janetta

    BeantwoordenVerwijderen
  67. OOEEE,

    Wat spannend. Mooi dat de longen passen. De eerste zit erin. Nu nog de tweede.
    Vreemd om te ervaren dat als jezelf op de operatietafel dit zelf niet zo mee maakt.
    Nu merk ik echt hoe passend het is voor familie en vrienden.

    Sterkte Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  68. We hebben met z'n allen een kring van warmte en licht gemaakt voor Djuna en haar familie.
    Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik sluit me hier al uren bij aan, jullie zijn niet uit mijn gedachten.
    Djuna, geloof me, wonderen bestaan en JIJ GAAT ZO'N WONDER BELEVEN.

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Jeej wat een goede berichten allemaal!! Ik hoop dat het allemaal zo positief blijft gaan! We blijven duimen, kaarsjes branden en aan je denken!
    Liefs, Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een mooie berichten, fantastisch!
    Kippenvel.. We wachten weer verder af en blijven duimen!

    Liefs, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  72. jeetje wat een goed nieuws! ik ben zo blij voor jullie allemaal!!! hopen dat het laatste stukje van de ok ook goed zal gaan, ga duimen duimen en nog eens duimen!

    liefs, lucia suzuki (studententeam)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. OMG!!!!!!
    ik dacht ik check even je blog en ik zie dit bericht :O OMG dit maakt echt deze dag om nooit te vergeten.
    djuna je verdient dit, en ik ga de hele avond duimen dat alles goed blijft gaan :D
    zei toch dat er een mooi pakketje onder je kestboom zou liggen!!!!!

    liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat is dit spannend zeg,ik zit de hele tijd te kijken of er nieuws is en denk constant aan je.Ik hou ook mijn pa en ma en mijn zus op de hoogte,zij duimen allemaal mee!

    X Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  75. hier Lotta,

    Ik kan niet slapen. (Hoe zou dat komen?) Ik denk zoveel aan jou. en zoals alle mensen en kinderen geef ik hooooooooooooooop en kraaaaaaacht en kussssssssssssen. Lotta

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat fijn dat de eerste long goed is gegaan! En geweldig dat ze passen. P-A-S-S-E-N, ja!! Net stiekem tijdens het werkgroepje wat ik voor school had toch even je blog gelezen dus had het wel al gelezen maar kon nog niet reageren. En ja hoor mijn klasgenoten lazen direct mee! Mijn moeder zit ook al heel de dag te duimen voor je!
    En super dat het zelfs op de Linda website staat. Je bent een heuse BN'er!!!
    Er is vandaag nog minstens één iemand blij gemaakt met een nieuw orgaan. Want net op de plaatselijke weg hier moesten we aan de kant voor een auto met sirenes en zwaailichten en wat stond er op de achterkant van die vreemd uitziende ambulance? Transplantatieteam!
    Ook dat kan geen toeval zijn!!! Net als dat precies toen ik je blog vanochtend las en het goede nieuws zag, iemand van de NCFS me belde. Dit moet goed gaan!
    Sterkte voor de wachtenden maar vooral natuurlijk voor onze kanjer MissPiggy zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een goede berichten !!! Duimen, duimen, duimen dat er goede berichten blijven volgen !!!
    veel sterkte daar allemaal !!!!

    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  78. I'm calling down an angel from heaven to watch over you.!

    doei ee

    BeantwoordenVerwijderen
  79. lieve achterwacht,
    als longen passen ,
    als vliegtuigen toch vliegen,
    als djuna lachend de operatie in gaat en
    als transplantman er bij is dan

    helpt de goede energie ,die iedereen stuurt.
    lieve achterwacht ,hou vol.
    liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  80. lieve miss piggy,

    maanden lees ik dagelijks je site,
    elke dag duimend wanneer de longen komen..
    en nu...vlak voor kerst en 2011 is het mooiste geschenk van heel 2010 [en 2011] gekomen!

    je kan het kanjer!!
    Toi toi toi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. hey meis,

    ik weet dat je nu misschien nog op de operatie tafel lig, maar ook mij heeft het nieuws bereikt dat ze bezig zijn jouw de wel verdiende longen weer te geven.. heb zo vaak aan je gedacht, en over je gepraat met mensen weet ik veel wat.. steeds als ik even voor controle moest in het ziekenhuis , kwam ik wel even langs bij je om te kijken hoe het met je was. steeds viel me op, je was en bleef zo positief.. vond ik echt zo ontzettend knap van je.. en daarom is dit je weer zo gegund meis!! je zei altijd ronald jij bent mijn voorbeeld.. nou meiss JIJ bent MIJ voorbeeld voor doorzettings vermogen..!!! jeetje wat bij jij sterk en ik weet dan ook zeker en dat weet jij ook dat dit helemaal goed gaat komen>!!!!
    meiss zet hem op, ik weet dat je het kunt ik denk echt aan je..

    familie, vriendinnen en vrienden.. heel veel sterkte de komende uren ik zal aan jullie denken. onwijs he !!!!!
    ik zal heel heel heel veel duimen !!!!!

    groetjes
    ronald van Kapel

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Lieve mensen geweldig!!!!!!!!!!!!!!
    Liefs Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  83. lieve miss piggy,

    Eindelijk het lang verwachte nieuws,
    Zoals mijn voorganger al zei... Dat ze passen, de transplantman er bij is, en je lachend de ok in ging.. nu de rest nog !!

    denk aan jou!

    duimen, duimen, duimen..
    in afwachting van meer goed nieuws!

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  84. nog een paar minuten Miss Piggy, voordat ik naar bed ga, altijd nog even je blog afwachten... lieve meid, wat een een dag, jij hebt er nog geen weet van, als het goed is wacht je op jouw nieuwe dag, je gaat erin als herintreedster met een prachtig paar longen.
    Je paps heeft je honeurs waargenomen, ons updates gegeven, je mams op de oh zo belangrijke achtergrond, zo krachtig geweest allemaal, evenals je sissies en je friends for ever.. je volgers hier...lieverd welcome back!!!
    ik wacht op jouw nieuwe blog, voor deze dagen, laatsvervangende surrogaatjes, ( ben daar heeeel blij mee hoor) van je paps.
    Lieve allemaal, love you all!
    Tot later,

    liefs,
    Ria ( vanuit een gruwelijk koud Valthe)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Geweldig, las gisteren al dat er een dokter uit Mortsel bij was, ik al even gegoogeld of er in Nederland ook een Mortsel is, want ik woon vlakbij Mortsel in België :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Hallo, ik ben de blog gisteren beginnen volgen na een bericht dat ik op het Longforum las.

    Ik hoop dat je nu goed aan het herstellen bent van een geslaagde transplant. Hopelijk brengen 5 en 6 je veel vrijheid en veel fijne jaren!

    Veel liefs,

    Esther (mamm-loic)

    BeantwoordenVerwijderen