zaterdag 11 december 2010

500 Volgers and counting! ‘I Need A Hero’ deel 2.0!!!

500 Volgers!!!
=
750 euro voor de NCFS!!!


EN

HET

GAAT

DOOOOOOOOR!!!

De 500 volgers zijn bereikt!!!

WE HEBBEN MET Z’N ALLEN 750 EURO VERDIEND VOOR DE NCFS*!!!

GEFELICITEERD LIEVE VOLGERS!!!



Eigenlijk zou de ‘I Need A Hero’- actie nu stoppen…


MAAR!!!

Nieuwe particuliere donateurs hebben zich gemeld!!!

Dat zorgt ervoor dat vanaf nu elke volger weer 1 euro waard is.
En daar zit geen beperking aan!!!

Dus tot 1 januari hebben we nog de tijd om nieuwe volgers te werven!



DOE MEE!!! 'I Need A Hero 2.0'!

IEDEREEN IS ZO GOED BEZIG!!!

Worden het er 1000? (wie zegt dat hoogmoed komt voor de val?)
Dat wil zeggen nog eens 500 euro extra voor de NCFS!!!


WOOOOHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

JULLIE ZIJN THE BEST!!!


Twitter het voort,
Blog erop los!!!

WE BEAT THE CRAP OUT OF CF!!!






* De Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting zet zich in voor verbetering van de kwaliteit van leven en de levensduur van mensen met Taaislijmziekte door middel van o.a. het stimuleren van wetenschappelijk onderzoek.

44 opmerkingen:

  1. MissMorrie11-12-10 15:39

    Gefeliciteerd! En wat leuk dat de actie gewoon door kan lopen door fantastische particuliere donateurs! Wauw!!! Die 1000 ga je halen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Djuna. GEFELICITEERD met je 500 + volgers. En wat fantastisch dat de aktie een vervolg krijgt!!!! We zeggen het voort en gaan er voor !!!! Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PS. shit nou was MissMorrie me weer te snel af! Hé jij daar... heb je niets anders te doen ?hahaha GR. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan Miss Piggy en alle volgers,
    De eerste kaap is gerond: 500 (in een weekje...)
    Formidabel. Geweldig. Super!
    Moet die 500ste volger niet speciaal in de bloemetjes gezet worden :-)
    Of valt die eer de 1000ste bezoeker te beurt?

    Vele groeten,
    De Belgische Maeskens...

    Trouwens als ik me niet vergis, wacht jij nu al ongeveer even lang als wij op een nieuwe regering. 5&6 zullen zich veel sneller aanbieden, weet ik dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat ik niet twee keer je volger kan worden, zou dubbel aantikken:)

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch nieuws!!!!
    jipieeejee...hop naar de 1000.
    Groetjes uit Belgenland
    Ik blijf reclame maken en er zijn al enkele
    van mijn volgers die dat ook doen.
    We gaan door!!!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed zo, ga door geweldig ik maak reklame voor je, dank zij ver(r)eetmijnietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een dikke handkus vanuit Aalten! 500!! Van Canada tot Hongkong. Wauw, vogelvlucht heet dat.

    Diepe buiging,
    Jo

    PS Laat je nog even weten hoe of wat ik moet met m'n duppies?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd. Allemaal dankzij jouw meeslepende verhalen. Jij bent de HERO.

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 500 en een beetje meer, geweldig! Ik ga je gauw volgen en hoop dat je de 1000 of een boel meer gaat halen. Succes!!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow!!! Wat supergoed joh! Dat heb je echt goed geflikt. Super dat je zo'n actie op touw hebt gezet. En geweldig dat er zoveel mensen op hebben gereageerd door volger te worden!
    En natuurlijk niet te vergeten; de sponsoren super bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wooow wat goooeeed en wat sneeeeeelll! Super dat er zoveel volgers bij zijn gekomen in zo'n korte tijd en helemaal dat de actie doorgaat!!! Maar dat allemaal omdat onze HERO zulke geweldige blogs schrijft! Hopelijk heb jij voor het einde van de actie een mooi setje nieuwe longen!!
    Ondertussen spam ik mijn omgeving helemaal gek haha maar gelukkig zie ik hier en daar ook enkele van hen als volger opduiken dus ga ik gewoon door met reclame maken!!
    Liefs, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé HERO GEFELICITEERD voor het enthousiasme en gedrevenheid waarop je de actie hebt gevoerd!!!!
    I DO IT MY WAY en wie houdt me tegen(is het ooit anders geweest??)"Vooruit met de geit!"
    Thank you for being YOU!
    Love you
    Op naar de volgende!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Miss Person11-12-10 17:34

    Jippie jee!!!!!! Dit gaat echt supersnel! Hoe gaaf! Is Uytehage al een volger geworden eigenlijk? Dit twittert ook over je, dus... ;) Zo leuk! Bekend in Nederland én daarbuiten: de blog van missPiggy! hahaha.

    De 1000 volgers móet te halen zijn! Als we allemaal iedereen die we kennen optrommelen. :D Hoe makkelijk kan het zijn om een goed doel te steunen toch? Kost je alleen 2 minuutjes van je tijd... een tatarataaaaa.... done: je was (vanaf nu) een euro waard. ;)

    xxx

    (p.s. dat 'gevecht' tussen mijn ma en Mismo om eerst te reageren blijft maar aan de gang he. Beiden weinig te doen mssn?! :P hahaha... nee hoor! Er komt ook verandering in trouwens dus dan zal ons ma wél vaak eerder zijn.)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihi, wat een goede actie!
    Volger was ik al (A)..., maar nu staat tie ook op mijn twitter! Op naar nog meer volgers ;).

    Liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super!! Gefeliciteerd :D. Op naar de 1000!

    Xx, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Djuun!!

    Ik ben zoooooo trots op je......
    Ik hoop op oneindig veel volgers maar eerst even 5&6 tussendoor graag...

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. JIPPIE!!!!

    Waahahaha MissPerson! Ik heb zooo gelachen om die 'strijd' tussen Mismo en Joke hahaha!

    @Marcia: Inderdaad ook echt SUPER van de sponsors!

    X!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij bent zeker de hero van deze actie.
    1000 gaat makkelijk lukken, terwijl ik lees zijn er al mensen bijgekomen.
    En ook ik maak natuurlijk reclame voor je, ook al klinkt dat heel stom
    weer heel veel sterkte toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  20. waaaah kei goed. die 1000 ga je volgens mij ook wel halen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Djuna,
    Gefeliciteerd,je bent heel goed bezig en op naar de 1000!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hai Djuna,
    Ben daarnet via via je blog binnen gewandeld.
    Aller eerst wil ik je feliciteren met je meer dan 500 volgers.
    Heb meteen al je posten even gelezen...moest huilen uit medeleven, maar vaak ook van het lachen...meid wat een leven heb jij...ik heb bewondering voor je positieve instelling.
    heel veel sterkte en veel succes met het sparen van volgers.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Whoehoeeee super !! :)
    Hopelijk komen er heeel snel nog meer volgers!! :)!!

    Ik zal het op mijn blog ook nogmaals onder de aandacht brengen! :)

    Groetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fantastisch, bedankt namens de NCFS en wat leuk dat je nog doorgaat! Inderdaad op naar de 1000.

    Groeten, Lidian

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Djuna verdient geen 500 volgers maar minstens 16 miljoen volgers..... die gelijk hun donor codicil invullen.... en via Wikileaks lekt uit dat die er eigenlijk ook al zijn maar dat de Nederlandse regering dat uit de berichtgeving heeft laten verwijderen om haar donor codicil beleid niet te hoeven aanpassen!!
    Lieve Djuna, gefeliciteerd met deze mijlpaal, nu nog twee lieve longetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hee Djuna,

    Alweer een berichtje van mij haha.. ik begin je steeds meer vol te spammen :P

    Als je het leuk vind, ik heb het in de crew voorgelegd. Mag je, je blog promoten op www.longforum.nl (bij longen algemeen). En als je wilt, mag je zelfs daar blogger worden.

    Maar het aanbod staat vrij! Want ik kan mij goed voorstellen dat je al meer dan genoeg hebt aan je eigen (super leuke )blog!

    Groetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heey Samantha!
    Wat tof!
    Kan ik je mailen?

    Ik ben inmiddels trouwens ook member van je site geworden, YEEY nu kan ik alles lezen als het goed is toch?
    x!

    @Hans: Hahaha gewelidig! PS: t schilderij is echt een eyecatcher hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. @Djuna, ik zal je zo snel mogelijk accepteren op mijn site ;) Er zit nu een storing in waardoor ik niet kan inloggen op het beheerders ding.

    sammytjhuu@longforum.nl (afgeschermd mailadres ;) haha, is wat makkelijker. Dan zal ik je vanaf mn eigen mail terug mailen. Deze komt rechtstreeks bij mij aan ;)).

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Is dit niet wat voor Hart van Nederland??

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Joepiee!!We gaan door!
    IK vond het al jammer voor de mensen , die ik morgen ga zien dat de aktie al voorbij is.
    Op naar de 1000!dus.

    Nog plek in de kerstboom voor een MPbal, die niet kapot kan?
    Liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. WAAAA gefeliciteerd!! Geweldig!! Vanmiddag was Rick 499 en nu heb je er alweer 543!! WAUW!! GA ZO DOOR!!!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geweldig je actie .. de magische "500" bereikt, ga vooral door, er volgen vast meer mensen die je steunen door je te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Djuna,

    Helemaal geweldig, ook ik ga door met je bloq te promoten, niet dat jij enige promotie nodig hebt,je schrijft geweldig. En bent daardoor een voorbeeld voor velen.
    Wens je een goede nacht toe en hou je haaks,die nummer 5&6 komen er wel, alleen wanneer????Wie weet wel vannacht:-)

    Liefsssss

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Miss Person12-12-10 00:11

    Ja Djuna!!!!!! Wat Kim zegt vind ik wel een strak plan eigenlijk! ;) Hart van Nederland 'inschakelen' vind ik echt slim! Of mssn dé 'Linda' even mailen of er nog wat bij 'je artikel' mag? Als ie toch half december uit komt!? :P Maar goed, ik heb geen verstand van tijdschriften en hoe lang van te voren ze deze drukken. Maar goed. Dát zal je dan nóg meer volgers op kunnen leveren. ('arme particulieren'... gnagna)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super dat de 500 bereikt zijn.

    Ik wil je vertellen dat ik heel veel respect heb voor je hoe je in het leven staat.
    En nummer 5&6 die komen en ik hoop heel snel voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi

    Via een site over een klein meisje dat bij de dokter komt, kom ik op jouw site terecht.
    Er werd verteld over de actie met de volgers.
    Om die reden ben ik nu een volger. En dat er nog maar velen mogen volgen.

    Ik hoop dat jij snel je nieuwe longen krijgt. En dat je weer vol van adem bent.

    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. anne-marie12-12-10 21:34

    Hoi ,
    Via Ilse op je blog gekomen. Op naar de 1000.
    En daarom nu ook volger van jou geworden. Hoop dat er nog vele volgen.
    Groetjes,
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nou na een oproep van Kitty volg ik fijn mee! Ik wens je superveel succes met je aktie! Zou je het leuk vinden als we een oproep doen op: www.susika.nl? Stuur dan maar even een mail naar info@susika.nl

    groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Had me vandaag al even aangemeld als volger. Want je wilt er nu 1000.... En heb nu even je blog gelezen.
    Ik hoop dat je snel nieuwe longen krijgt en daarmee weer wat lucht in het leven.

    Sterkte... Groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik volg.... Follow the leader, leader, leader...

    Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Die 1000?? Joh die heb je zo, je zit al op de 849!! Geweldig toch....Hele fijne Kerstdagen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik ga me nu aanmelden .succes hoor en het gaat lukken die 1000
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heb je net even "gepromoot" op mn hyves en facebook, wie weet helpt t! Op naar de 1000! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen