zondag 5 december 2010

Sinterklaas- sunday

Waaaaaaa Sinterklaas was SO MUCH FUN!!!

Laat ik beginnen bij hoe het eindigde (om het simpel te houden natuurlijk hè):
Ik kreeg Chinees restaurant/ hoerenkast/ Amerikaans over the top huis- lampjes (De meningen daarover zijn ietwat verdeeld...)

En nu liggen MissSis en ik Grey's Anatomy te kijken onder die oase van licht...


Het feestje zelf was ook... YES!!!
Oordeel zelf:







Ohja en we hebben ook 'Tradities'...
Waahahaha Chocolademelk met broodje-knakworst en ketchup...
Looks good huh...?




Ohja PS, UITERAAAAAARD zoek ik nog VOLGERS voor de I Need A Hero- actie! Dank je!


22 opmerkingen:

  1. He meis,
    Ik zat me vanavond nog af te vragen hoe je het zou hebben (was op dat moment aan t werk dus kon niet smsen), maar het was dus een geslaagde avond! (had niet anders verwacht).
    Goed om te horen dat jullie het zo leuk hebben gehad!!
    Veel plezier met MissSiss onder de gezellige lampjes!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er prachtig(kamer) heerlijk (food) gezellig(fam) en super LEUK uit!
    Een feest MET TRADITIES!!Een feest om nooit te vergeten!!!
    IN 2011 is het weer jouw beurt!
    Nu nog lekker nagenieten en hopelijk beetje rustige nacht
    Love you
    Ps je volgers doen het PRIMA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Djuna,

    Ziet er goed uit daar,ik kom net thuis heb ook sinterklaas gevierd bij ons thuis en ben weer heel erg verwend.

    X Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HAAAAA Scary Man!
    Mooi zo van Sinterklaas!
    En gelukkig hoefde je niet mee met de Sint naar Spanje haha ik kan je niet missen hoor!
    Ik zag trouwens dat je ook volger was geworden! YEEEY!!!

    MissSis slaapt al hahaha ik natuurlijk niet.

    @Anoniem: WAAAA ja die Tradities he, onmisbaar... LOL!

    @Pauline: Ohhhh ja, jij moest werken! Was het wel kind of leuk?
    Slaap lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Djuna. Dat was dus lekker dikke pret vanavond! Wij komen net van een feestje(mijn zus is op 5 dec. jarig!) en ik dacht:nog gauw even naar Djuna's blog kijken. De foto's spreken voor zich!!!Haha. Voor nu welterusten en morgen nog fijn nagenieten. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben dus acuut misselijk bij 't idee aan knakworst nu, zo midden in de nacht...
    Mag ik je noemen in m'n volgende log, ivm je volgers actie? Grtz en goede nacht jij, en hopelijk krijg je 5&6 nog voor Sinterklaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Miss Person05-12-10 02:09

    Hey moppie!
    Dat ziet eruit als een zeer geslaagde avond! Was je mama blij met je cadeau? :)
    Nou, ik ga maar slapen. Maak het gezellig met z'n tweeen!
    Dikke kus!

    p.s. ik verklap dan hier ook meteen maar dat papa en erik altijd die 'hoerenkast'-lampjes in de kerstboom willen hebben. Hahaha.
    p.p.s. Cobie, de fanmail heeft een plek op mijn prikbord! ;) Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. MissMorrie05-12-10 02:24

    Heey!

    Laat ik dan ook maar een reactie midden in de nacht achterlaten ;)
    Het ziet er zo gezellig uit! Super!
    En dan blijft MissSis ook nog zo gezellig slapen! Echt een top avondje!
    En wat heb jij een lang gedicht geschreven, als ik dat zo zie op dat hartje! Wauw! Mijn complimenten!
    Truste lief!

    xxx
    MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen!
    Dat ziet er supergezellig uit! Wat fijn dat jullie zo'n heerlijk avondje hebben gehad! Daar kun je nog een tijd van nagenieten!
    Hopelijk hebben MissSis en jij lekker geslapen!
    Lieve groet, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. MORNING!!!

    Waaaaaaaa Joeltje, DAT ZOU SUPER ZIJNNNN!!!
    Mag zeeeeker!

    @MissPerson: WAAHAHAHA 'hoerenkast-lampjes' zijn gewoon MEGA cool!!! LOL.
    Mrs. Mamsie was heulll blij met dr cadeau hoor,
    Met dank aan jullie haahahaha!

    @Debbie: leuke foto heb je trouwens! Heeft jouw CF-aap ook een naam?

    xxx LOVE YA ALL!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er gezellig uit zeg!! Die "hoerenkastlampjes" zien er vast van buiten ook errug spectaculair uit, verwacht je niet achter een ziekenhuisraampje!! (hmmm, klinkt nu echt alsof er een "h.....madam" achter het (ZH) raam zit maar je begrijpt me wel he, dat bedoel ik natuurlijk niet!! Nou slap gelul van mijn kant zeg, ik hou op!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet in ieder geval leuk uit.
    Ik hoop dat het jullie gesmaakt heeft en dat jullie lekker hebben geslapen. Fijne dag nog en geniet van het samenzijn.
    Liefs jet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er errrg mooi uit :D gezellig! En choco met knakworst klinkt als een super combi:)

    fijn dat het zo gezellig was:)

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeker weten dat Erik en ik die mooie gekleurde lampjes weer in de kerstboom willen . Die boom is heeeelemaal niks zonder die lampjes. Da's gewoon gezellig.!
    En ook chocomel, en broodjes knakworst met ketchup(of mosterd) is berelekker. Leuk hoor, zo Sinterklaas vieren met de hele family.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. PSSSS
    that was me
    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha sweet,

    Wat zag dat er gezellig uit! En uh, vind die lampjes eigenlijk best gezellig, niet? ;) Was je mamsie blij met je present? En en en, hoe hebben de chocomel en knakworstjes gesmaakt? Hihi, moet een topavondje geweest zijn!

    Love you, x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat is het stil vandaag, is iedereen nog bezig met die oude man?
    't wordt tijd dat ie weer naar Spanje gaat ( of was het Turkije).
    De laatste pepernoten opgeruimd, de cadeaupapiersnippers bij 't oud papier, nagenieten van de gedichten, toch weer de mooie persoonlijke cadeaus, een mooi boek; toepasselijk misschien nu: Stil de tijd...waarin de schrijfster, Joke Hermsen een onderscheid maakt tussen kloktijd en innerlijke tijd.. ben benieuwd.

    Lieve Miss Piggy, zag er goed uit de foto's van gisteravond met jullie 5-en. en hoe was jouw dag vandaag? The day after,
    Lieve dappere meid, ik hoop dat Sint nog iets cruciaals voor jou in petto heeft en dat dat maar net lang meer op zich laat wachten!

    Veel liefs,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk dat de hele family eens in beeld kwam! Het ziet er ondanks plaats en omstandigheid heel gezellig uit.
    We gaan natuurlijk wel onverminderd keihard door met duimen.
    Een rustige avond en nacht toegewenst!

    MarianneF

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha MissPiggy, zit ik op je blog krijgen we ineens muziek! hoe moetie uit (ben niet zo handig met pc's)! De rest zit heel verstoord naar me te kijken want het stoort de tv. Ziet eruit of je een leuk feestje hebt gehad. Gezellige kamer ook zo. Nou welterusten en ben benieuwd wat je morgen weer allemaal voor leuks in petto hebt. Groetjes Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo, ik ben ook maar volger geworden. GOEIE ACTIE!!!

    Ik zal ál m'n collega's ook maar eens op deze actie wijzen.

    Groetjes X-thorax-man (Corné)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha jaaaa deze CF-aap heet Pepe! Hoe heet die van jou?
    Pepe mag altijd mee op vakantie voor rare foto's en zo ;-). Hij draagt een Spaans t-shirt vandaar ook een Spaanse naam.
    Verder heb ik nog drie naamloze en is mijn hele omgeving helemaal mesjokke van al die apen want ik probeer ze continu aan iedereen te sluiten. Ik heb er al zo'n 90 verkocht :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad,
    Op naar de kerst!

    Denk aan je..
    Groetjes Melanie

    BeantwoordenVerwijderen