vrijdag 31 december 2010

Van alle vrijdagen die ik ooit had....

Whoops.
Blijkt dat zelfoverschatting ook een vak is.

Gisterenavond naar de IC gebracht- konnieademen-konnieademen-.
Daar geinturbeerd (ik janken – mag ik slapen- mag ik slapen-).

En toennnnnnn was het weer de volgende dag in Ziekehuisland, ben ik weer geextubeerd en gaat alles weer zijn gangetje!

Wel nog op de IC. Maar wij gaan ZO DIK Nieuwjaar vieren he!

Mag ik een je een geluksmomomentje aanreiken (die je nooit zal vergeten, waarvoor sorrie hahaha)?


Ga je in het komende jaar naar Frankrijk, of de Stille Zuidzee wat mij betreft, of gewoon lekker thuis…

OP JE EIGEN TOILET,
Gewoon omdat dat kan en met de deur op slot…

GENIET ERVAN.



Oh en ik heb al jullie reacties zelf gelezen dit keer!
Ad, die bovenste drains waren er al uit, dus de long is ‘gewoon’, als zijnde lieve vriend, in elkaar gezak…

58 opmerkingen:

  1. Fijn om je eigen djuna humor weer te lezen, jij komt er wel... en hoe!! Ga vanavond lekker naar het vuurwerk kijken en geniet.... geniet dat je er nog bent en er nog heel lang zal zijn...

    2011 wordt jouw jaar!

    liefs claudia b.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pff. Stoer wijffie! Ik volg je nog maar net, moet steeds erg grinniken om je schrijfstijl, wat ben jij een blij wijf! Heel fijn, je inspireert er een heleboel mensen mee. Wens je een te gek jaar en bovenal een gezond lijf voor 2011! XXMieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dear MP,

    Blij dat je weer boven water bent...
    Hopelijk is de koorts al gezakt en evolueert alles weer goed!

    En wat dat geluksmomentje betreft: 'k ga het nu even uitproberen :-)

    Hou je en tot straks, zo tegen het einde van het jaar

    Steve

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve djuna,

    Ik hoop dat je weer vlug van de I.C. af bent, terug op je kamer en kunt genieten van het Nieuwe jaar met je nieuwe longen, en dat je maar snel naar huis kunt om aan te sterken en alles te gaan doen wat jij wilt, en leuk vind.
    Ik wens je een heel gelukkig Nieuwjaar en hoop nog veel van je te horen, in de positieve zin.

    Liefs Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn te lezen dat je je weer wat beter voelt, ik wens je een heel fijn, gelukkig, en gezond 2011, en aan de hele Djuna-familie hier op het je site! Dikke liefs, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Djun!

    Jeetje, wat kut! Hoop echt dat je deze tegenslag snel weer te boven bent!.. Jij die smeekt of je mag slapen......naaaaaaa, da klop nie..... Gelukkig nu weer zelf aan het ademen en vanaaf toch oud en nieuw vieren, jeeeeeej! Is toch fijner zonder zo'n buis in je keel he, praat ook zo lastig... En jij en niet praten, dát kan niet he.

    Meis heel veel sterkte, ook voor je familie. Zet hem op zodat je snel weer terug kan naar de afdeling, en ondanks alles toch een fijne avond! En uiteraard een gelukkig nieuw jaar met veel en goede lucht!

    Liefs Ilse

    Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het weer wat beter gaat Djuna!
    Hebbie ut al gezien?? Nog 5 nodig om aan
    de 1000 volgers te komen.
    Dat gaat vast lukken in 2010.

    Ik wens jou en de jouwen een fantastisch 2011!

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  8. MissMorrie31-12-10 16:18

    Heey lieve schat,

    Dat was weer even een crisis he! Tjongejonge!
    Gelukkig dat je nu weer lucht hebt en dat de rust een beetje teruggekeerd is! Hopelijk blijf je nu stabiel en mag je weer gauw terug naar de afdeling!
    En ik ga in 2011 ook zeker weer genieten van die geluksmomenten! Hopelijk kunnen we ook weer heel veel fantastische geluksmomentjes gaan beleven met zijn drieen!
    Fijne jaarwisseling vanavond!
    Misschien kun je nog wat zien van het vuurwerk en anders maken jullie het met de familie vast gezellig!
    Groetjes voor iedereen daar!
    Veel liefs, Kus, MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Djuna, hopelijk mag je snel van de ic af, want dat is mijn wens voor dit jaar voor jou. Voor volgend jaar wens ik je een Doortje Dartel jaar;))

    En als je dan een reunie houdt met al je volgers, nou dan kom ik ook hoor. Moeten er wel wc's zijn met sloten op de deur!!!

    Heel veel liefs en een mooi begin van 2011.

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi djuna,

    Met 2011 in het vooruitzicht gun ik je van harte dat dat het jaar is met alleen nog maar vooruitgang. Jij verdient het !!!! Heel veel sterkte met opnieuw "opkrabbelen".

    Liefs Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog vieeeeeeeeer volgers! jipiee....

    Lieve Djuna! blij je zo eigen schrijfstijl weer
    te kunnen lezen...
    Ik wil je een fantaaaaaaastisch 2011 toewensen!
    met veeeeeel lucht....
    liefs uit Belgiê

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je weet het weer spannend te maken hoor pffff. Maar leuk om je eigen humor weer te mogen lezen. Hier knalt het al flink de afgelopen dagen, hoop dat jij ook wat moois te zien krijgt vannacht. Ik wens je een heeeeeeeeeeel goed, gelukkig en GEZOND 2011 toe met alle lucht van de wereld! (oh nee, dan houden andere mensen niks meer over haha!)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zie nu trouwens dat je 996 volgers hebt. Zou je 2010 af kunnen sluiten met het mooie ronde getal 1000? Zou wel heel tof zijn he!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zoals ik al eerder zei: poepse ;)

    Zet m op voor het nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve djuun,

    Neem je tijd om aan te sterken he!! ;)
    En hopelijk heb je daar op de ic de boel in tussen op stelten met oliebollen, nieuwjaarrolletjes, appelflappen en heeeel veel slagroom :P

    Meid op naar een beter jaar!
    Ik blijf duimen!
    Snel weer naar de SV ;)

    Knuf Sasasam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heh ff schrikken is dat zeg:S En was je wakker toen je geintubeerd werd? Lijkt me echt HEEL naar!!

    Nou snel opknappen en dan nieuwjaar vieren!! Min of meer:P

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoe mooi zou eht zijn als er voor 24.00 uur nog 4 volgers zich zouden melden?
    Ik wens je snelle beterschap en een memorabele jaarwisseling!!

    Groetejs
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hihi, ga ik doen
    en laat ik eens gek doen: ik doe de deur ook nog op slot...
    Fijne oude-jaars-avond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje Djun, wat schrikken is dat.
    En wat schrijf je daar makkelijk over.
    Knap maar snel op en kom snel terug naar SV.
    Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve MP,nog 3 volgers te gaan , dat gaat lukken nog in dit oude jaar.
    En je hebt een crisis overwonnen , na al deze hindernissen wens ik jou heel veel geluk in het nieuwe jaar, (zieken)huiselijke genoegens, zoals hier boven beschreven, ja , ik sta weer even stil bij de simpele dingen door jou.
    Mooi samenzijn en inspirerende en verrukkelijke momenten,lieve groeten aan jouw lieve familie en als echt ex-hagenees ga ik natuurlijk een vuurtje stoken vanavond en stuur ik je feestenergie.
    liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve dappere Djuna, weer een crisis overwonnen.. Wat ben je toch een blij en dapper mens. Voor jou wens ik 2011 een jaar vol herstel, heel veel lucht en fijne nieuwe ervaringen, leven! Moed! Kracht!

    En knallend het jaar uit,liefst op de eigen afdeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik MOET gewoon iedere dag even bij je kijken. Ik ken je helemaal niet, maar leef heel erg met je mee. En sta iedere keer weer verbaasd hoe dapper en positief en komisch je bent. R.E.S.P.E.C.T! Ik ben een fan van je.

    Alle goeds voor het nieuwe jaar voor jou en je familie en vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jeetje zeg wat een heftig nachtje was dat voor jou. Geïntubeerd worden terwijl je niet slaapt lijkt me heel naar. Is de koorts alweer gezakt? Ik hoop dat je heel snel weer terug naar de SV mag. Ik heb gezien hoe lief de nurses daar zijn :-). Al zullen ze op de IC vast ook wel heel lief voor je zijn.
    Ik geniet een beetje extra ok. Ben de hele dag al naar de Foute 111 (op Q-music) aan het luisteren whaa dus dat genieten komt wel goed. Ben bij m'n moeder waar geen slot op de wc-deur zit dus dat laatste gaat 't alleen ff niet worden haha.
    Meid veel sterkte en beterschap en hopelijk toch een leuke jaarwisseling.
    Groetjes Riek (m'n moeder dus) en Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hebben ze een idee hoe dat kwam trouwens?

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jaaaaaaa 1000 volgers!!!! GEFELICITEERD!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hej Meid!

    Nog 2 volgers.. Spannend! Misschien inderdaad dit jaar nog?? Ik heb me vandaag ook aangemeld als volger. Vind het echt een goede actie!

    Okej, dat terzijde.
    Vind het heel erg dat je weer terug naar ic moest en geïntubeerd moest worden.. maar O zo goed dat het nu beter gaat. Ik denk aan je,

    liefs Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ondanks alles toch een 'Happy newyear'!
    enne 1000 volgers, gefeliciteerd!
    Super trots dat ik er 1 mag zijn, denk aan je om 0.00 uur, ben vlak bij je, hier in Rotterdam:)
    Lieve groet, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. 1000 volgers!!! je hebt ze....fantastisch hé....
    en nu geen salto maken hoor! gewoon genieten van
    wat je weer bereikt hebt! 1000 volgers voor het goede doel....je bent
    een kanjer! en nu vooral goed voor jezelf zorgen hoor! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jippie 1000!
    GEFELICITEERD

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nog vlug....weet je welke code ik moest intikken?
    Dat was zeker om het moeilijk te maken? :)

    hwqkxzxk

    Nie simpel hé....

    BeantwoordenVerwijderen
  31. heb je al gezien? 1000 bezoekers! voor straks:
    zalig nieuwjaar! lieve groet en tot....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. pfff dat was weer ff schrikken!!

    Rustige nieuwjaarsavond vanavond en geniet!

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jeeeeeyyy 1000 volgers super!!! Ik wilde net nog ff gaan werven op m'n hyves en fb. Ga ik evengoed nog wel ff doen hoor! Gisteren een aantal vrienden bijna onder dwang laten volgen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wens je een fantastisch 2011 met veel schitterende zonsopgangen, zonsondergangen, lange strandwandelingen, dansen tot je erbij neervalt met veel frisse zelfingeademde lucht!

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jij bent niet klein te krijgen...stoere meid,ben vol bewondering voor jou! Geniet van de oliebollen en vuurwerk en een vooral goed 2011!!!
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gossiemikkie kuttiemuttie! Hoop dat je je intussen wat beter voelt en lekker 2011-het-jaar-met-nieuwe-longen kunt gaan inluiden!
    Ik laat Laura maar een beetje voor je zingen en Marcus aaaah-ha-haaaa-en: "But I couldn't turn my back on a world, for what I like wouldn't let me"
    http://www.youtube.com/watch?v=SI-cuKKQrN0

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Miss Person31-12-10 18:03

    Hey Lieverd!
    Wat een toestanden daar vannacht. Echt weer wat spannende uren, voor jou, je familie, voor ons (vanochtend dan). Wat vreselijk balen balen balen (ik smste wat anders naar je moeder daarstraks ;)..) van zo'n dag en nacht tussen je stapjes omhoog. Schrok echt. Maar ik vind het wel weer super dat je vanuit die stomme stap terug alweer terug omhoog krabbelt. Ik (en nog veel meer mensen) zijn zo trots op je!!

    Heel veel plezier vanavond! Gaan jullie nu nog wel cadautjes doen of is dat echt too forbidden? Anders hoop ik dat ze toch een oogje dichtknijpen daar hoor.

    Moppie, ik kan alleen zeggen: 2011 wordt hopelijk een fantastisch jaar!!! Neem je stapjes voetje voor voetje en dan gaan we nog heel veel leuke dingen doen, je bent daarvoor alvast gewaarschuwd! Je komt niet meer van ons af! Haha.

    Love you!!! xxxx

    Anne, Patrick, Yumi en Jindra... ook voor jullie weer behoorlijk spannend geweest en toch denken jullie eraan om ons een smsje te sturen. Ontzettend fijn!! Dankjewel! Ook jullie wens ik natuurlijk een gelukkig nieuwjaar! Tot snel in 2011!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. 1001 !!! oeps....wat is dat nou......komt goed schatje....hou vol !! je bent een kanjer.......



    EEN HEEL GOED EN GEZOND 2011 !!!...

    LIEVE GROETJES VAN MIJ....

    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

    A REALLY GOOD AND HEALTHY 2011 !!!

    WARM HUGS FROM ME ........

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Terwijl jij gezellig op de IC je tijd doorbrengt zie ik de stand van je volgers op 1.001 staan, oftewel, jij hebt in je "dooieeendje" duizend pietermannen bij elkaar geroffeld voor de NCFS, voor je broeders en zusters in den lande...
    Chapeau (Hoed af!) !!
    Even een ander vraagje nu je toch al zelf je blog leest, wie is na Billy Collins de volgende dichter waar je gek op bent??
    Laat Billy Collins aan al mijn vrienden zien en vooral horen.
    Veel liefs en als ik weer in de buurt ben laat ik mijn gezicht wel weer even zien,
    Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hé drölleke! Wat zijn dat voor spatjes?
    Had je een klein heimweemoment? ;-)
    Door deze gekke dagen ben ik iets minder op je blog geweest dan anders en nu zie ik dus zomaar dat je over de 1000 volgers heen bent. AMAI!
    Dat wordt betalen voor deze en gene. =D

    Voor 2011 wil ik jou een gedichtje uit mijn poëziealbum aanreiken. Het popte zomaar ineens op en ik heb geen idee of het echt zo ging. Anyway, speciaal voor jou!

    Lief mensje, ik wens je
    op al je wegen zoveel zegen
    dat je later kunt zeggen met fatsoen
    wat moet ik met zoveel zegen doen?

    Dag dingske, tot volgend jaar!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  41. was er al bang voor dat je de volgende blog vanaf de ic zou schrijven,..maar hee, je schrijft dus je blijft.Heb je nu een nieuwe drain gekregen?

    en gos,..die po.
    lijkt me ook een behoorlijk genant gebeuren.

    ben blij dat ik vooralsnog altijd aan de andere kant van het handvat sta (al is dat ook niet altijd een genot:-) )
    rustig aan djuna, en evengoed een geweldige jaarwisseling gewenst!

    en 1001 volgers,yeaaaaahh!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hey Lief,

    Hobbel verworden tot klein bultje. Mooi zo. Nog een paar uurtjes Oud, dan Nieuw. Laat het jaar maar komen! Met Duizend Volgers, MissPiggy Hero's. Nu heb je nog een mooi vooruitzicht om het maximum bedrag te mogen overhandigen! Chapeau meid, het is je gelukt!!

    Djuna, een heel mooie avond, ga 2011 vol goede moed in, in dat jaar ga je echt ontsnappen, niet alleen aan de po, maar aan het hele EMC! Veel liefs ook aan MrPapsie, MrsMamsie, en de MissSissies, die zeker bij je zullen zijn.

    Kuzzz, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  43. HiHi,

    MissPiggy en 1001 bloggers. Wat een mooi sprookje.

    Balen, balen van de IC. Hoop dat je long geen opdonder heeft gehad, beschadigd is of zo. Lees het binnenkort wel.
    Zwaai je om 12 uur even naar Kralingen dan zwaai ik terug. Dat is in richting van het vuurwerk op de Zwaan dan zit je goed.

    Djuun een heel goed 2011 met veel lucht en veel leuke kleine dingetjes om te doen.

    Dikke kus Ad

    ps. Goed voornemen is dat, toiletdeur op slot doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. lieve Djuna,
    laten het de laaaaaaaaaaaaaaatste stuiptrekkingen zijn van een heavy jaar.
    2011 kan en moet alleen maar beter worden.
    En dat juist jij ons weer een geluksmomentje aan komt reiken, typisch jij,onverbeterlijk optimistisch!
    Lieve lieve Djun, ik hoop dat je met je familie toch een fijne en rustige oudjaarsavond hebt.
    Om 12 uur proosten wij op jullie.. en we zijn vast niet de enigen!!!
    xx marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  45. vanuit den haag alvast de beste wensen, hoop dat 2011 jou jaar wordt! enne over de 1000 volgers! toppie groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Djuna,dat was me weer schrikken hoor! Ik ben blij te horen dat de ergste storm weer voorbij is.......Hopelijk mag je morgen weer
    terug naar je eigen kamer!

    Ik wens jou ,je vader en moeder, je zusjes en de rest van de familie een heel hoopvol 2011.

    Om middernacht heffen wij het glas (zeker weten );))),en zullen daarbij zeker ook aan jullie denken!!!!

    Lieve groetjes van Joke en tot volgend jaar !!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hey Djuna,
    wat een tegenvaller vannacht! Echt balen, balen en balen... Ben blij dat je toch weer een blogje schrijft daar vanaf de ic. Snel weer terug naar SV. En een hele fijne en rustige jaarwisseling! De aller aller beste wensen voor het nieuwe jaar, ook voor je lieve familie!
    Veel liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ha die lieve,dappere Djuna,nu nog even op de IC maar zeker van plan om een dik-vet nieuwjaar te vieren met een open long!
    Tjemig djun, je maakt wat mee.. maar hoe dan ook gaan we er nu voo rhet gemak maar even van uit dat dit een test was en die heb je weer glansrijk doorstaan!

    Lieverd, voor vanavond, voor jou en je dierbare familymembers, Patrick, Anne Yumi en Jindra, een hele speciale jaarwisseling gewenst. Op naar een nieuwjaar met heeeeeeel veeeeeeeel, heeeeeeeele, mooooooooie momenten.
    En we lezen later wel hoe het je vergaan is met het vuurwerk op de brug!

    Veel liefs en een oudejaarsknuffel, voor jullie allemaal!
    Ria ( Valthe, mistig en stinkend, Carbid geknal...)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Lieve Djuna.

    Hopelijk voel je je al weer een stukje beter.
    Zorg maar dat je snel weer van de ic af bent!!

    Alvast een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor komend jaar.
    Dat het nieuwe jaar maar vol hele leuke en gezellige momenten zit samen met je familie en vrienden. En met zo min mogelijk ziekenhuis bezoekjes!!

    Liefs, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik weet niet of het nog aan mijn RT oproepje om half zes heeft gelegen maar je bent over de 1000!!! 1001 as I type!! Whoehaaaa!!!


    En unne gooije roetsj het nieuwe jaar in

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Whoop whoop, 2011 wordt een fantastisch jaar....ik voel t! En zoveel volgers heb je, gefeliciteerd, met die volgers en je leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Zie dat je target van 1002 gehaald hebt . Meid nu de rest nog. Maak er een heel mooi jaar van. Veel humor en liefde en weet ik wat allemaal wens ik je toch maar vooral lUCHT . Dat is wat ik je wens. Dikke nieuwjaarsknuffel van mij. Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Lieve KANJER,

    Op de laatste dag van het jaar, overdenk ik de jaren die achter me liggen.
    Dit jaar was het jaar waar ik vaak aan jou heb gedacht.
    Met een lach en traan, heb ik je blog gelezen.
    Had zo gehoopt dat je 2011 helemaal goed in zou gaan.
    Je bent een KANJER , zing vecht huil bid lach werk en bewonder .
    Ik geloof in het grote wonder van 5 & 6 .
    Lieve Djuna maak je dromen waar,ik hoop dat je ons in 2011 nog een tijdje mee neemt op alle mooie dagen die zullen komen.
    Ook wens ik je ouders zusjes en vriendinnen een heel mooi 2011 samen met jou.
    Liefs Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Meisje, wat laat je jezelf en ons allemaal weer schrikken. Hoop dat die lieve, mooie long van je zich weer snel vult met frisse lucht.

    We proosten dit jaar eens extra voor jou.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Lieve Djuna,

    Onwijs tof om zoveel geluk te lezen. Heel erg gefeliciteerd met 5&6. Hoop dat je snel van de IC af bent en dat 5 of 6 niet weer gaan klappen. Maar dat doet ie ook niet meer hoor.

    Liefs, en een gelukkig nieuwjaar,
    Pieter

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hmmm Miss Piggy, dat zijn geen goede geluiden...! Wel fijn dat je inmiddels weer geëxtubeerd ben én weer zelf blogjes schrijft en reacties leest, maar niet-kunnen-ademen was niet de bedoeling na de transplant. dat heb je voor die tijd al lang genoeg gehad...!
    Hopelijk klapt de long weer uit en ga je weer meer lucht krijgen!
    Goede jaarwisseling wens ik je toe en alle goeds voor t nieuwe jaar (nogmaals :-))
    Veel liefs en dikke knuf, ook van mijn ouders,
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Dappere Djuna ik wens jouw en wie je lief is een Super mooi 2011..... je bent een kanjerrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Kijk ik een dagje of wat niet, ga je meteen rare fratsen uithalen.. kalm aan, kalm aan!

    Hang in there!!

    BeantwoordenVerwijderen