vrijdag 10 december 2010

Voor de camera- vrijdag (JAAAA dr. Amélie!)

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!
WE'VE GOT DR. AMÉLIE OP DE BLOG!


404 volgers kon ze natuurlijk niet negeren...
Dus TADAAAAA!

Hier is ze dan, dr. Amélie (je weet nog wel hè, vernoemd naar de Amélie in 'Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain').
Nog wel een tikkeltje verscholen achter het mondkapje, zoals het een goede kruisinfectiepreventiebeleid- respecterende dokter betaamt.
(Maar geen zorgen hoor, dat slijt met de tijd.
Evenals het jasje wat nog keurig netjes dicht is, trouwens.
Ik zeg, 2 weken en dan is d'r doktersjas open...).


Voor ieders goede informatie...
Het is de dokter aan de LINKERkant...
Waahahahaa DUIDELIJK een dr. Amélie toch?
Hoewel ik nu ook wel begin te denken dat de dokter rechts, meer kans maakt op die naam, uiterlijks-gewijs- gezien hè...


Anyway...

Welkom dr. Amélie!




Ook welkom trouwens aan alle nieuwe Volgers!!!
YEEEEY!
Klik hier om meer te lezen over de 'I Need A Hero'- actie!

28 opmerkingen:

  1. Hahaa wat gaaf!:D Echt cool hoor dat ze zo meewerken allemaal!! Kreeg ik niet voor elkaar helaas;) En ik heb t geprobeerd!:P

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha da's aardig,
    en even voor de duidelijkheid.. Het is dus de blonde dokter, want persoonlijk zou ik de donkere eerder een Amelie (kan nog steeds het streepje niet vinden op mijn Mac...) vinden.
    Maar ach, het is jouw blog toch??
    Heb een goede dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waahahaha Ditty, het is inderdaad de linker!
    Hiii haar naam is idd meer gebaseerd op haar karakter, waahahaha dénk ik dan hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hédieditty,
    kijk even naar:
    http://www.mac13.nl/mac-tips/toetsenbord/1717pansymbool.html
    voor de é van Amélie.
    is de alt+e x 2
    van een Mac & Miss Piggy volger
    Mr Mac

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MissMorrie10-12-10 11:29

    Hihi! Zo leuk dat ze met een foto op de blog wil! Tof! Dat hoort gewoon bij de inwerk-procedure he!
    Tot vanavond??!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hé, het werkt!!
    Dank je Mr Mac:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt ondertussen al 412 !!!!!! volgers....
    jiehaaa. Dat gaat lekker!
    Liefs uit Harderwijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook ik heb me als volger aangemeld, dankzij een oproepje op het picasaforum. op naar de 1000!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hooooi!!!

    Omadt Tamara (al meerdere keren) heeft gezegd dat je volgers nodig had voor een actie, en ik WEET dat je leuk schrijft omdat ik over Judith's schouder wel eens meelees: Bij deze, hebt er een nieuwe volger bij ;)

    Xx!
    Jess
    (Nichtje van Tamara en Judith :D )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Djuna,

    Misschien een hele brutale vraag.
    Wat draagt Dr. Amélie op haar hoofd?
    Een DVD speler misschien of is het toch optisch bedrog?

    En blijf tot je setje 5 & 6 komt, maar lekker op de long.
    Lachen "We zien het nog even aan", staat vast in het grote dokter boek. Hoe vaak heb ik dat ook niet gehoord.

    Groetjes, Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waahaha Ad, dat was mij nog niet eens opgevallen!!!
    Trouwens waar ik nog zoooo benieuwd naar was... wat bracht jou eigenlijk hier op de afdeling of in het EMC van de week?

    @Jess: Yeeey een familielid van Judith en Tamara!
    Leuk dat je komt volgen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. waaaah, super dat het is gelukt!! Lijkt me idd een leuke dokter :)
    En al zoooooveel volgers, echt helemaal super!!
    Kan je nagaan hoeveel mensen blij zijn als we op je blog lezen dat er longen zijn :) hopelijk is dat heel snel het geval!
    Veel liefs en fijne dag!
    xxx Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super zeg van dr Amélie dat ze zich aan alle volgers wil tonen!! Sterkte meis!!!

    En mocht je je Haags nog willen bijspijkeren, moet je eens naar de Règâhs luisteren!
    http://www.youtube.com/watch?v=un6N6Rag5dY

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie het niet, dus het moet dr karakter zijn. En met dat karakter zit het dan wel goed, Amelie the best!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @MissPiggy,

    Was in het EMC speciaal voor jouw. Kwam een kadootje brengen. Heb je die dan niet gehad?

    Leek me niet zo verstandig om het persoonlijk te geven met al die enge bacterieen die ik bij me draag.

    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  16. AAAA AD SERIEUS?!?!
    Super lief!
    Ik dacht, je moet er zijn en...
    Maar MENNN en dan mocht je niet eens naar binnen... naaaaa...

    T is een HEEL lollig cadeautje hahaaha het loopt hier rond, zeg maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ja gelukt!, de rechtse heeft iets frans,heeft ze al een franse naam ? De ogen van de linkse hebben wel een echte amelie ogen-spirit.Welkom dr.Amelie hier!!Zorg goed voor djuna en houd haar op de sv.
    Liefs cobie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een cadeautje dat rondloopt?! Klinkt spannend!! Haha.
    Eens nadenken of ik iets spannends kan meebrengen als ik de 28e in 't EMC ben. Helaas niet bij die ene kno-arts haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw wat een positief verhaal, ondanks alles..
    Heel veel sterkte en wens je alle geluk, maar vooral de zo lang verwachte nummer 5&6!!
    Groeten van marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Toppie!! Ik ben voorbereid...

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sinds even volg ik je en ik heb een heleboel bijgelezen. Je schrijft pakkend en mooi en humoristisch. Dank je wel voor het delen van je verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow je actie gaat goed! :-) Super joh! En leuke foto :-)
    Dikke kus Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heej, hangen de kerstlampjes al.? Wel goeie instrukties geven aan de meiden. Lijkt me gezellig, al die GEKLEURDE lampjes. Zal miss P tof vinden.

    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo meis toevallig kwam ik op je blog en heb me natuurlijk gelijk als volger aangemeld. Ik hoop dat er snel nieuwe longen voor je zijn. En wens je veel succes met alles. Liefs van een moeder uit Zeeland

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha dappere meid, via via kom ik hier en ik wil alles gaan lezen en volger worden (moet nog even zien hoe dat moet......!). Ik heb een nichtje (13 jr) die ook CF heeft,lees het CF-nieuws en probeer op de hoogte te blijven. Heel veel moed gewenst, groet van Leni.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. he hallo, via via ben ik ook op jou blog terchtgekomen en wil nu iedere keer even lezen wat je geschreven hebt, je schrijft zo leuk!uiteraard ben ik ook volger geworden en zal wat mensen nog uitnodigen, ik vind je een stoere en dappere meid, zelf heb ik een dochtertje van 4 die ook cf heeft. groetjes van uit den haag

    BeantwoordenVerwijderen
  27. dr amelie is natuurlijk eigenlijk model, en loopt vast de hele dag met die cd speler/boek/status op haar hoofd rond,. moet zeggen; ze doet t goed!

    BeantwoordenVerwijderen