woensdag 8 december 2010

Wijze woensdag #21

KABAM! We’ve got ourselves een nieuwe zaalarts!

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


Ik dacht, laat ik eens alle zaalartsen van de afgelopen 2 jaar op een rijtje zetten.
Dan heb je een beetje een beeld van met welk vlees wij moeten dealen, hier in onze kuip.

(Geen van deze namen zijn de echte namen van de dokters, het zijn allemaal pseudoniemen, ook al lijkt dat soms niet zo.
Bijvoorbeeld bij een dokter als ‘dr. Traagheid’ zou je al snel kunnen denken dat het zijn ECHTE naam is, niet waar?).


Het begon bij:
Dr. Van Eindhoven
Dr. Traagheid (zijn naam spreekt voor zich denk ik hè).

Toen kwam:
Dr. Knappo (YEEEYY!!!).

Gevolgd door:
Dr. Druiloor, ook wel Dr. TipTap genoemd (naar zijn ‘vrouwelijke cowboylaarzen’).
Dr. Hugo van Boven (Hoe goddelijk klinkt dát, trouwens!).
Dr. Blondie (zij is helaas in Afrika nu. Wat heeft Afrika wat ik niet heb?!?! Niet- afgestoten longen soms?!?!).

Tussendoor nog:
Dr. Goodie.
Dr. Slankie.

Daarna, God zij dank:
Dr. Pocahontas (ik mis je, lieve Pocahontas!!!).

Afgelost door:
Dr. Zusje
Dr. Model

Om ten slotte te eindigen met:
Dr. Amélie (vernoemd naar de Amélie van ‘Le fabuleux destin d’Amélie Poulain’).
Ik ga nog proberen haar ervan te overtuigen dat een foto op deze blog, Het Beste is wat je kan overkomen…



Ik heb meer zaalartsen dan lucht, zou ik zeggen.



De zaalartsen en ik, we hebben een lange geschiedenis:


We hebben samen, elkaar beloofd dat 1 van ons (ik) nieuwe longen zou hebben tegen de tijd dat 1 van ons (ik niet) terug kwam van vakantie.

We hebben samen broncho’s gehad waarbij 1 van ons (niet ik), de weg kwijt raakte in mijn long.

We hebben samen scheve blikken van de Transplantman geïncasseerd omdat we Lady Gaga kenden.

We hebben samen geschikte schoenen uitgezocht om met ontslag te gaan (dat werden trouwens PUMPS! 1 keer raden welke dokter dat was…).

We hebben samen gezien dat 1 van ons (ik, sorry) over de ander zijn schoenen kotste. Enneuh, niet figuurlijk…

We hebben samen ruzie gemaakt over bloedgassen.

We hebben samen, ons hopeloos gevoeld, toen het 1 van ons (niet ik) maar niet lukte om een Astrup te prikken op HUI-maandag.

We hebben samen, helaas tevergeefts, geprobeerd de vissen ‘Donor’ en ‘Long’ te reanimeren door het toedienen van zuurstof.

We hebben samen opgesloten gezeten in mijn kamertje omdat de sluisdeur niet meer openging.

We hebben elkaar gesteund toen we opgesloten zaten, vooral omdat 1 van ons (ik niet) toch lichtelijk (lees: zwaar!) claustrofobisch was.

We hebben samen DIKKE meningsverschillen gehad aan de telefoon over bijvoorbeeld ‘wat is koorts’.

We hebben samen, tijdens een broncho, les gehad van de Transplantman over de hoeveelheid straling bij een röntgenfoto.

We hebben samen kleurtjes nagellak uitgekozen.

We hebben samen op badkamervloeren gezeten omdat 1 van ons (ik) gecollabeerd was, toen 1 van ons (ook ik) te eigenwijs was om toe te geven dat zij te weinig lucht had om naar de wc te lopen, met alle gevolgen van dien.

We hebben samen discussies gehad over euthanasie.

We hebben samen ‘le petit prince’ gelezen.

We hebben samen op de rand van mijn bed gezeten omdat we ervan baalden.

We hebben samen, elkaar vervloekt omdat de ander (Niet ik! Waahahaa of misschien ik ook wel) niet wilde luisteren.

We hebben samen gesprekken gehad over de Zin van het Leven.

We hebben samen geleerd dat een longembolisatie voorschrijven voor iemand met nieuwe longen totaal zinloos is, aangezien LOTX-people die bloedvaatjes niet bezitten.

We hebben samen van elkaar gedacht: ‘wat een klein kind is het toch’, wanneer 1 van ons (ik) niet naar de IC wilde en 1 van ons (ik niet) zich daar niet bij ging neerleggen.

We hebben samen de smaak van ‘Bananen- Verdovingsspray’ mogen ervaren.
Ja ja, inderdaad, beide!
Kijk dat zijn de echte hè, die doormaken wat hun patient moet doormaken.
(Al gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat het niet he-le-maal moedwillig was, ze had een visgraat ingeslikt… vandaar).

We hebben samen IC- dokters uitgelachen (evenals KNO- dokters en radiologen, excuus).

We hebben samen gehuild.

We hebben samen afscheid genomen.

We hebben samen, ons vaak verslikt in de ontstekingswaarden.

We hebben samen wedstrijdjes ‘lopen’ (lees: strompelen) over de gang gedaan, die 1 van ons (ik) altijd won, omdat 1 van ons hoogzwanger was (ik niet).

We hebben samen, vanwege het feit dat 1 van ons gewicht verloor (ik), het angstzweet van ons voorhoofd geveegd omdat 1 van ons (ik niet) dat moest gaan verklaren tegenover een bezorgde Dear Doc bij de Groot Overleg Dag.

We hebben samen opgelucht ademgehaald toen mijn gewicht stabiel was gebleven die week erna.

We hebben samen buik-crisissen overleefd.

We hebben samen, ons onbegrepen gevoeld omdat 1 van ons (ik) smeekte om M.orfine vanwege die buikcrisis en 1 van ons (ik niet) bang was dat M.orfine het alleen maar erger zou maken.

We hebben samen, ons gebogen over Braingames.

We hebben samen Katja Biggetjes gegeten.

We hebben samen, ons gefrustreerd gevoeld omdat 1 van ons (ik) nog steeds geen longen had, op het moment dat 1 van ons (niet ik) terug kwam van vakantie.



Dus lieve dr. Amélie, je weet nu waar je aan begint hè…

PS: WELKOM NIEUWE VOLGERS!

Klik hier om meer te lezen over de ‘I Need A Hero’- actie!

43 opmerkingen:

  1. Haar naam beloofd in ieder geval veel goeds!! Is het gebaseerd op haar uiterlijk of karakter?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miss Person08-12-10 00:26

    hahahah. Erg origineel weer lieverd! Ik verwacht idd snel een foto van dé Amelie!! :D Kan ik eens kijken of mijn beeld ervan klopt. ;)

    (L)... xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I hope she's ready for you ;p

    super lied trouwens, was het eigenlijk al stiekem beu geluisterd!! maar op jou blog word alle muziek plots ietsjes leuker, mooier en krijgt het echt een bepaalde waarde if you know what i mean ^^

    Groetjes uit examenland :)

    je kleine neef Victor

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn veel avonturen zeg maar ja helaas heb je ook veel te veel tijd met de verschillende zaalartsen doorgebracht. Het wordt tijd dat je nu heel veel tijd zonder zaalartsen en buiten Ziekenhuisland gaat doorbrengen!
    Welterusten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he miss piggy
    moet toch even reageren. je schrijft het zo mooi op dat het bijna als jammer voelt geen deel uit te maken van jou en je team zaalartsen....dat zegt genoeg over hoe je schrijft.
    hopeljk gaat er binnenkort iemand (jij) op vakantie met nieuwe longen en heeft iedereen (niet jij) het nakijken en treurt stiekem omdat het ziekenhuis er een stuk saaier op is geworden.

    je stukje doet me denken aan al mijn zaalartsen, van wie bijvoorbeeld een toch wel aparte maar lieve jongeman steeds ging staan zwaaien voor het patrijsppoort-achtige raampje in mijn gesloten deur. Laatst zag ik in dat magazine Vrouw van de Telegraaf (in een wachtkamer, echt waar!) een verkiezing van de nederlandse mc dreamy. Je kon kiezen uit tien artsen..en wat denk je....twee van hen (!!) waren zaalarts in de tijd dat ik maanden in het ziekenhuis lag op de wachtlijst. Vind je het gek dat de zuurstof soms hoger moest?
    een zei trouwens in Vrouw dat hij flirtende vrouwen ongemakkelijk vond, omdat hij op mannen valt. haha. en ik maar denken dat ik niet aantrekkelijk was met ondergewicht een infuuspaal en zuurstof. Had er niets mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zie
    http://www.telegraaf.nl/vrouw/acties/7520899/__Stem_op_jouw_favoriete_Nederlandse_McDreamy__.html

    van sommige is me trouwens een raadsel dat ze ertussen staan, maar wat weet ik ervan?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zit me lekker in mijn eentje te vermaken op je blog. heb meteen even de uitslag gegoogled...verbazing alom. Ik ga nu maar zwaar verbaasd naar bed.
    Als je uit jezelf raad wie de winnaar is (niet spieken) stuur ik een zak biggejtes op. Opgelet: deze opmerking geldt alleen voor miss piggy en niet voor haar 800 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAAAA Jannie!
    Het is euhm, deels gebaseerd op haar -te verwachten- karakter waahahaha denk ik. Aangezien ik d'r naja, koud 10 minuten heb gezien hahahaha!

    MissPerson!!! Ik denk dat je wel n goed beeld had van d'r. Een frans euhm ja, pittig vrouwtje... (wel met rood haar, dat heeft de echte Amélie dan weer niet...).
    We (lees: jullie) MOETEN trouwens vrijdag de kerstboom opzetten!!! Ik heb al kei-veel lichtjes enzo hahaha!
    Slaap lekker!

    @'Kleine' neef: waaaaaaaahahahaa i hope so too!!!
    Succes in examenland!

    @Debbie: dat zou echt wooohaaaaa the best zijn he! Wie weet vannacht LOL!

    @Yvonne: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW. Dat is echt een pracht-verhaal!
    Ook zooo lollig dat -ie uiteindelijk homo bleek!
    Onze dr. Knappo en dr. Model dragen hun titel met 'trots' zeg maar hoor! Waahahaha wanneer ze kunnen zullen ze het 'even nonchalant' ter spraken brengen, hoe ook weer hun naam was...

    Slaap lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAAHHAAHA ik zou zelf gaan voor dr. Pim of dr. Marc...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Meer zaalartsen dan lucht, moet omkeren.(lucht geen zaalartsen! Optelsom van 2j, en hoe hun namen ook klinken je hebt met elk van hen een "unieke eerlijke"leuke, trieste, grappige, bange, ruzieënde,lezende, balende, verdovende, pijnlijke,lekkere, frustrerende, enz ervaring meegemaakt; langs beide kanten "onvergetelijk"!! Duuuus dr.Amélie, deze patiente is geen watje, maar heeft wel een gouden hartje!!
    That's all for now, sweet dreams
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, vannacht zou perfect zijn!

    Nou zeg, ik ging ook voor dr. Pim of dr. Marc. Die dr. Jurgen vind ik geen knappo maar ziet er wel lief uit en da's ook belangrijk (niet zo zeer dat 'ie er lief uitziet maar dat 'ie lief is haha).
    Trouwens in het EMC laatst ook een knappe kno-arts gespot (vond ik zelf). Misschien dat je 'm toevallig kent? Als je goed kijkt zie je dat 'ie een hazenlip heeft (nou ja had dus maar je ziet zo'n litteken, verder zie je eigenlijk bijna niets van). En nee, ik heb 'm niet langdurig aangestaard maar hij zat mijn neustussenschotje dicht te branden dus ja eh ik moest ergens naar kijken :-)
    Droom zacht van al die mooie mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DEBBIE DIE KEN IK!!!
    Zwart/ donker haar...?
    Maareuh, neustussenschotjes dichtbranden aaaaaaauuuwwww, dat klinkt niet al te lollig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Whaaaa hahaaaaaaaaa wat grappig! Al dacht ik me te herinneren dat 'ie juist donkerblond/lichtbruin haar had.
    Ach, lollig is anders idd, maar er zijn véél ergere dingen dan dat. Het was wel lief dat 'ie van mij wilde weten hoe het precies voelde (hij waarschuwde wel van tevoren dat het pijn deed). Alleen kreeg ik toen zin om het 'm ff te laten voelen haha.
    Nou, ik ga echt slapen nu hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. *zucht* Amelie. Ik ben nog steeds verliefd op haar(en op Audrey Tautou natuurlijk). Dus ik eis een foto ;)
    Ik heb zelfs na het zien van die film een Thalys kaartje geboekt en ben een week naar parijs gegaan. Had een hotel onderaan de Sacre Coeur, en op de laatste dag heb ik de Amelie tour gedaan die je langs " Café des deux Moulins ", "Maison Collignon" en "metro station Lamarck-Caulaincourt" (ja waar ze die blinde man oppikt)voert. Sjah had je vast niet verwacht van een gozer ;)
    Aanrader hoor voor als 5&6 binnen zijn.
    En als je je verveelt, kijk nog een paar andere Audrey Tautou films, ze zijn geweldig.
    -À la folie... pas du tout
    -Hors de prix
    -L'auberge espagnole


    Nou groeten, dan zet ik nu ff Smashmouth op!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha meid, wat een pracht-blog! Wat een humor over 'ik wel' en 'ik niet'. k Ben wel benieuwd naar de nieuwe zaalarts, ze heeft i.i.g. een veelbelovende naam! Hoop haar alleen niet in het echt te gaan ontmoeten :), liever op een foto op je blog!!
    Fijne dag weer!! k Denk aan je!
    Liefs
    Jorine
    PS ik ontdek dat je in steeds minder winkels de Katja Biggetjes kunt kopen...t lijkt wel of iedereen ze uit het assortiment neemt. Of heb jij ze allemaal opgekocht?? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. miss piggy!
    ik kan dit helaas niet goedkeuren...dokter pim is tweede geworden...en jurgen 1
    http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/7926645/__Uitslag_McDreamy_verkiezing__.html

    je zat dan wel in de buurt maar ik stuur geen halve zakjes biggetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooimooi:D Brengt een brede grijns op mijn gezicht, deze blog:D

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Morning!!!

    Waaa, Yvonne... Het is echt vre-selijk dat die jurgen heeft gewonnen!
    EEN DERMA?!?! Hahaha en Pim is Long-oncologisch chirurg! Ik sta toch achter mn keus hoor hahaha!
    Maar welke van hen zijn nou jouw zaalartsen geweest?

    @Tamara: Heb jij nog sappige verhalen over jouw zaalartsten? Benieuwwwwd!

    @Jorine: Ik zal probeeeeren haar op de foto te krijgen waaaaa ik zal zeggen dat ALLE BLOGLEZERS erom sméken!

    @Jroen: ohhhh dat is zooo tof!
    Ik ben met 4 en 5 inderdaad ook in Parijs geweest en dat café opgezocht waaaa zo leuk!
    MMM Paris... ik droom weer verder goed? hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. *Hahahaa ik bedoel 3 en 4.
    Ik ben alvast op de zaken vooruit aan het lopen he hahaha misschien helpt dat...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Foto, foto, foto, FOTO, ja wij willen foto's. Haha, wat een verschillende types zeg, al die zaalartsen, je zou er een blog over kunnen schrijven, wat zeg ik een boek!!

    Loop maar lekker op de zaken vooruit, dromen zijn er om uit te komen, Toch!!

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je bloggie is weer superleuk vandaag, wat een belevenissen met al die zaalartsen, ben dan wel benieuwd met wie je opgesloten zat (Dr Knappo hoop ik voor je) en over wie z'n schoenen je hebt gekotst, bijvoorbeeld, haha.
    Veel liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waaa Sandy, euh opgesloten met dr. Blondie, dat was trouwens ook bijna even goed als met dr. Knappo hoor, zij is wel n leuke.

    En gekotst over de schoenen van dr. Druiloor (je zóu kunnen denken dat ik dat opzettelijk had gedaan maar dat was ECHT echt niet waahaha).

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat kun jij toch leuk schrijven:D. wat heb je al een hoop meegemaakt met al die zaalartsen.
    ik zeg snel weer naar parijs met nummer 5&6

    liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ondanks dat het natuurlijk eigenlijk helemaal niet zo ver moet komen, krijg je toch met veel doc's een (bijzondere) band he? En met sommige een iets mindere..haha! Ik heb samen met mijn moeder ook allemaal namen bedacht, althans, ze ontstonden gewoon eigenlijk. Zo was er een hele knappe dokter, máár..hij had ook een Look a Like!! Die liep op de SEH rond. Alleen hij was een stuk minder knap, hij had geen nek, vonden wij. Een beetje een eh..compact type. Dus vanaf dat moment hadden wij 'de echte' en de 'look a like'. Zat ik een keer met mn moeder in de wachtkamer, komt daar dus 'de echte' uit een spreekkamer lopen. Zegt m'n moeder in al haar enthousiasme dus (veeel te hard) "Heeee daar heb je de echte!!". Wat moet ie wel niet gedacht hebben. "De echte"??

    Ps. over over schoenen kotsen gesproken..daar heb ik vannacht over gedroomd. Maar lijkt me niet zo smakelijk om te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Haha vast wel maar dan moet ik ff graven hoor;) Ik zat altijd wel gezellig te kletsen met bepaalde zaalartsen, 1tje was echt mijn arterieheld, de enige die altijd raak prikte!! Dr Held noem ik m dan maar:) Die was echt ook superaardig en gezellig. Eig zijn ze allemaal wel aardig, ze hebben t alleen altijd zo druk;) Dus boekjes voorlezen enzo, dat heb k niet haha;)

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat kun jij goed schrijven, iedere dag weer. En jij hebt helaas meer zaalartsen versleten dan ik schoenen. Je houdt het wel boeiend voor jezelf, met al die figuren.
    Fijne dag! (baby gilde onophoudelijk vannacht en hoe hard ik ook riep: Kick, mama moet Miss Piggy lezen!.. hij luisterde niet. Dus nu maar, nu we allebei weer kapotmoe in bed liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey hallo, een toevallige voorbijganger...en ik ben direct volger geworden! Wat een bizarre Kaaa uuu teee situatie zit je zeg (iets wat je niet wilt horen-want dat weet je maar al te goed, mijn oprechte excuses). Maar wat geniaal dat je schrijft, en hoe, zo goed en grappig. Ik lig zelf ook in zo'n zh-bed in een revalidatiecentrum welteverstaan...tja die ene auto keek niet goed uit. Dus ik ben uit ellende ook maar gaan bloggen, en omdat ik er doodmoe van werd om iedereen voor de 1000ste x m'n verhaal te doen. Ik hoop dat je genoeg aandacht krijgt van vriendinnetjes en O ja, ik vind je nagellak verslaving bijzonder grappig! Als je nog een hobby nodig hebt...ik heb mezelf leren haken (breinaalden lukt niet liggend op bed) en dan niet van t suffe soort, maar gewoon btje hip enzo. Enniewee, hang in there, be strong, elke dag is een nieuwe en je hebt weer 1,50 verdient en ik blijf je volgen! Lieve groetjes Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi blog weer, en vooral 'we' en samen. Het geeft mij als lezer een ongelooflijk gevoel van gezamenlijkheid. (Hé? Waar ken ik dat woord van?? Een echte Musketier-term denk ik...). Daar op je kamertje, met bijna niks - nou ja, véél roze, lampjes, kaarten en niet te vergeten je laptop - gebeurd toch veel gezamenlijks tussen alle zakelijk medisch meldingen door. Dat je, tot 5&6 zich aandienen, nog maar veel hiervan mag meemaken! Nou ja, ik bedoel dan niet het collaberen (prachtig woord trouwens), de échte ruzies en crisissen, maar meer het nagellak en schoenen uitzoeken, gesprekken over het leven, biggetjes eten enzo. Ik hoop dat Amélie ertoe te verleiden is...

    Knuffel uit een druilerig, glad Aalten. Ook voor andere Musketier die waarschijnlijk naast je zit.
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heerlijk om mee te lezen met al (mijn) vroegere dokters!! :-D
    Hou me maar op de hoogte met deze verhalen, wie weet zie ik ze wel weer over 3 jaar ;-)

    Oh en Djuna......HET is onderweg!!!!! Surprise!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oooh wat heerlijk neergezet weer en ik wil graag een foto zodat ik goed voorbereid ben in de toekomst!

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Whaha wat een geschiedenis ;)!
    En hoelang heb je denk je nodig voor die foto's?? Ben nu wel nieuwsgierig...

    Groeten uit het zeeuwse.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hahaha wat een leuke blog weer!! (alleen jammer dat je al zo veel mee hebt moeten maken in ziekenhuisland!).
    Ik heb ER in mn tas gestopt. Morgen ga ik na t werk met klasgenoot aan literatuurstudie, als ik op tijd klaar ben kom ik t dan ff brengen (moet s avonds sporten) en anders vrijdag voor avonddienst, goed?
    Kerstboom opzetten klinkt goed!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Haha, 'ik heb meer zaalartsen dan lucht'.
    Of. Misschien toch niet zó grappig.

    Ik ben een nieuwe lezer. Hoi.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hi Djuna,

    10 keer per dag gluur ik ff mee hier, en elke hoop ik te zien JAAAAAAAAAAA.....het is zover nummer 5 & 6 zijn gevonden, maar zullen we afspreken dat voor jij 500 volgers hebt die nr 5 & 6 er zijn :-)

    Fijne avond Yvonne

    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dat heb ik nou ook steeds! Ik weet dat je maar (althans, 'maar') 1x per dag (nacht) post, maar toch kijk ik overdag vaak ook een paar keer omdat ik zoooooooo ontzetend hoop dat ik dan een bericht zie staan die het o zo goede nieuws brengt waar jij, maar volgens mij wij als lezers ook allemaal, op wachten. Ik hoop het zó!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zaalartsen??

    Wat een foute naam. Was net ff op je afdeling. Wat is het krap daar, smalle gangen, kleine kamertjes. Hokjesartsen lijkt me beter. En serieus, hoe vaak hebben ze met je zkh-bed niet de gangmuren geramd. Zijn we in het UMC of Haga toch wel behoorlijk verwend met de m2's.

    Maar wel hele aardige zusters. Mocht zelfs bij je langs. Heb het maar niet gedaan. Of had je soms trek in een toffe Burkh. C.epacia bacterie ;-)

    Groeten Ad,

    En speel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  37. IK hoop dat deze amelie ook wonderen kan verrichten, longen voor je vinden, het mogen aankondigen dat 5 en 6 er aan komen?
    De verwachtingen zijn dus hoog gespannen, ja,graag een foto en de belofte dat we heel geduldig zullen zijn en ook blij zijn met hele eenvoudige dingen, zoals een saaie boodschap van de stotterende jongen, voor de kenners.
    Al die dokters op een rij , wauw, jij krijgt een bizondere band met je dokters omdat je zo'n mooi mens bent.
    Mocht je op een andere plek zijn, dan had je dat ook en ik hoop dat dat snel mag gaan gebeuren.
    Je nieuwe lampjes zijn super mooi.
    Liefs cobie.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. jij schrijft top!
    ik werk in t ziekenhuis en vind dat leuk. terwijl iedereen alleen maar roept"goh, werk jij in het ziekenhuis? das zwaar"maar precies om de reden waarom jij t schrijft kan t ook helemaal top zijn. Alleen kan ik dat dus niet beschrijven,.jij wel.

    ik zeg; bundelen die blogs! boekje!!

    ennuh,..pim; longonco... is zijn achternaam wel....?

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hey lieve Miss Piggy,

    bijna aan het eind van de avond nog even een berichtje. Mooi stuk weer vandaag en heerlijke reacties + nieuwe volgers, wat wil een mens nog meer ( ja, 5&6).
    en die nieuwe hokarts of kastarts, zal als ze is zoals Amélie Poulain, niet met KABAM de zaaltjes bij langs gaan, maar uiterst zacht, bijna opmerkzaam, maar met mooie grote gevolgen, haar "werk-wonderen" doen. Ik hoop voor je dat het zoiets is. Mooie muziek ook trouwens. Wonderlijk- Verwonderen.
    Lieve meid, ik wens je na het broeden en plaatsen van je blogei, een rustige nacht.

    Zet 'em op en een nachtknuffel voor jou!

    liefs,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Miss Person08-12-10 23:05

    Whahahha natuurlijk gaan we de kerstboom opzetten vrijdag!!! We'll be there. Niet té veel commanderen dan he. ;) ... hoewel, van jou kan ik het hebben.
    Zo, ik ga maar eens mijn bed in. 'vroegertje' voor mij dit keer. Hou het vandaag ff niet vol tot je nieuwe blog. Tot zo, en anders lees ik morgen weer 'bij'. ;)

    Rustige nacht!!!

    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. hoi, hoi,
    wat zou ik ''graag'' met je op 1 kamer liggen....
    een geweldige kijk op mensen en op het leven!!
    elk woordje, elke zin is een heel verhaal, en jij verwoordt het schitterend!!
    diepe bewondering lady, wat een karakter, wat een instelling, wat een wijsheid!! petje af
    liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Najaaa... Meld ik me hier net na middernacht: geen nieuw logje?! Dan hoop ik meteen: 5&6 gearriveerd? Hope so..
    Goede nacht in ieder geval en misschien weer tot later?

    BeantwoordenVerwijderen